Σελίδα 4 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 60 από 60

Θέμα: Suzuki GSX... S-1000FA

  1. #46
    Ας τον μπανάρει κάποιος! Το avatar του/της pipe_smoker
    Εγγραφή
    11/04/2010
    Μηνύματα
    2.923
    Αρχικά, για να μην παρεξηγηθώ, δεν επιμένω σε κάποια θέση ντε και καλά.
    Να καταλάβω προσπαθώ, δεν το παίζω παντογνώστης.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    Το ξαναείπες και μΕ κάνει εντύπωση. Το FJR, GTR, Κ1600GT κλπ παίζουν στα χωράφια της Paneuropean. Στην αγορά ανταγωνιστές του VFR έχουν μείνει τα BMW K1300S και R1200RS (έχει και σε βερσιόν με φουλ φέρινγκ, το είχα δει σε δημοσιογραφικές στην παρουσίαση). Το πρώτο στην τιμή του DCT, το δεύτερο λίγο πιο φτηνό από το απλό VFR. Πιθανώς στην κατηγορία VFR να θεωρείται και το GSXR1300. Όλα αυτά, κάμποσα κιλάκια πιο κάτω...
    Ναι εδώ ίσως έχεις δίκιο.
    Δεν ξέρω ποιός είναι ο σωστός τρόπος να κάνουμε το διαχωρισμό.

    Τα κυβικά?
    VFR, FJR, GTR είναι σπορτ τούρινγκ μηχανάκια και τα κυβικά και τα κιλά τους είναι κοντά (και τα άλογα οκ).

    (Το K1600GT πιο πολύ για grand touring μου κάνει αν βάλεις κάτω αναλογία κυβικά/ίπποι/κιλά, παρά για σπορτ τούρινγκ)

    Ο δήθεν αντικαταστάτης της κάθε μηχανής? πχ Το VFR1200 τί ήταν? Ένας αντικαταστάτης του blackbird, ένας αντικαταστάτης του vfr800, κάτι ανάμεσα σε blackbird και paneuropean?

    Τα BMW που αναφέρεις τα έχω κι εγώ στο μυαλό μου.
    To K1300S ναι όπως τα λες.
    Το R1200RT (αυτή είναι η βερσιόν με το φαίρινγκ που λες) είναι σχεδόν στα ίδια κιλά με το VFR αλλά 50 άλογα κάτω.

    Η busa είναι ένα υπερόπλο που προς το παρόν αποτελεί νομίζω μια κατηγορία μόνη της.
    Μπορεί να την πήρε ο κάθε κατακαημένος για να πηγαίνει καφετέρια (όπως έγινε και με τα άπειρα ss), αλλά είναι μηχανή με γαμάτη θέση συνεπιβάτη, που και ταξίδι πάει, και κόντρες κάνει, και παπάδες κάνει.
    Δε νομίζω ότι το VFR ανήκει σε αυτή την κατηγορία.


    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    Ξες τι με εκπλήσσει. Πρόοδος και εξέλιξη, μάϊστα κύριος, έχουμε.
    Τα κιλά είναι τα ίδια με το fazer1000 του 2006 ας πούμε.
    Τα άλογα είναι αδιάφορα γιατί ζάφτι σε πραγματικές συνθήκες κανείς μας δεν μπορεί να τα κάνει και έχουμε φτάσει απαγορευτικά άλογα για τα χέρια κοινών θνητών εδώ και δέκα χρόνια ή και παραπάνω.
    Είναι λιγότερο άνετα από παλιά γιατί τα κάνουν μικρά για να είναι ωραία στο μάτι.
    Οι αναρτήσεις, ακόμα μέτριες για να μην πω τίποτα άλλο.
    Ακόμα συζητάμε για ανεπαρκή φρένα κλπ.
    Ακόμα συζητάμε για παρεμβατικά ABS.

    Η πρόοδος και η εξέλιξη, είναι καθαρά στιλιστική;
    Να σε ειπώ....

    Κιλά: Όσο ανεβαίνει το μπάτζετ τα κιλά πέφτουν. Κι όσο πιο καλοζυγισμένα είναι χεστήκαμε κιόλας (ανάλογα τη χρήση πάντα, κι ανάλογα το είδος της μηχανής).

    Άλογα: Αυτό που είπες είπα. Έτσι όπως πάει το πράγμα, έχει άραγε νόημα να σηκωθούν από καναπέδες, ντιβάνια, πολυθρόνες και να πιάσουν όλοι δουλειά για να βγάλουν περισσότερα άλογα? Πόσο πια??????? (δε λέω να μην υπάρχει εξέλιξη σε αυτόν τον τομέα. Και κυρίως στην αντοχή των υλικών που πρέπει να διαχειριστούν όλη αυτή τη δύναμη για να μην κάνουν μπαμ)

    Άνεση: Μικρότερα δεν είμαι σίγουρος ότι γίνονται μόνο για το μάτι. Πιθανότατα έχει να κάνει και με τη γεωμετρία, και με πολλά άλλα. Σαφώς και με την εμφάνιση.

    Αναρτήσεις: Εδώ χέσε ψηλά κι αγνάντευε. Ποιες είναι οι καλές αναρτήσεις? Τα κούτσουρα που σου επιτρέπουν να μπαίνεις φέτα και να βγαίνεις γραβιέρα, αλλά έτσι και φας λακούβα ή πετραδάκι δώσε χαιρετίσματα στον προπάππου μου που δεν είχα τη χαρά να τον γνωρίσω? Οι σουμιέδες που είναι άνετοι αλλά νομίζεις ότι καβαλάς λάστιχο? Κάτι ενδιάμεσο? Γιατί όλα μαζί δε γίνεται να τα έχεις. Από τα όσα γνωρίζω (προσωπική εμπειρία δεν έχω), άμα πας και φορέσεις όΧλινς για να μαμάς και να δέρνεις στη μπίστα και θες να δουλεύουν όμορφα κι ωραία σε ελληνικό δρόμο, όσο και να τις πειράξεις όσο και να τις "φέρεις", ποτέ δε θα "έρθουν". Άρα το "καλές αναρτήσεις" έχει να κάνει με τη χρήση. Το κούτσουρο δε θα γίνει ποτέ άνετος σουμιές, κι ο άνετος σουμιές δε θα γίνει ποτέ κούτσουρο.

    Φρένα: Όταν αναφέρουμε τα φρένα δε γίνεται να μη λαμβάνουμε υπόψη και την ποιότητα της ασφάλτου (αυτό ισχύει και για τις αναρτήσεις νομίζω). Σωστά? Δε νομίζω ότι μπορούμε να πούμε ότι έχει σκατένια φρένα το μεκανάκι όταν παλεύουμε να το φρενάρουμε σε δρόμο που η τελευταία φορά που ασφαλτοστρώθηκε ήταν λίγο μετά τον ΒΠΠ.
    Το ίδιο και για τα ABS.

    Δε θέλω να πω ότι τα μηχανάκια τη σήμερον αγγίζουν το τέλειο. Ούτε καν.

    Απλά βρίσκω θετικό ότι οι εταιρείες κάνουν κάποιες κινήσεις σε κάποιους τομείς που εμένα προσωπικά (ίσως λόγω απειρίας, δεν το αποκλείω) μου φαίνονται λίγο πρωτοποριακές.

    Το συγκεκριμένο GSX-S-1000-FA (σιδηρόδρομος) εμφανησιακά και στιλιστικά δε μου λέει και πολλά.
    Δε μου αρέσει στο μάτι να σου το πω έτσι.
    Αλλά...
    Αν έχω βαρεθεί το πολύ ξύλο από τα γυμνά, και στα ss δε χωράω/μετατοπίζονται οι σπόνδυλοί μου/δεν μπορώ να αυνανιστώ για μια εβδομάδα από τον πόνο στους καρπούς μου, μπορεί να καβαλήσω ένα τέτοιο και να πω "Ναι ρε φίλε! Να γιατί ΟΧΙ μπόξερ!" και να μην αποδεχτώ τη μοίρα μου και πάρω το γ@μημένο το GS (το περί GS ήταν για το χαβαλέ, τα υπόλοιπα θεωρώ πως είναι πιθανές σκέψεις).

    ΥΓ. Ξαναλέω κουβέντα γίνεται.
    Δε λέω ότι η σουζούκι ανακάλυψε την Αμερική με το GSX-Sτάδε ή η Kawasaki την Αυστραλία με το z1000sx.

  2. #47
    Σιδεροφαγος... Το avatar του/της DoctoR_k6
    Εγγραφή
    18/09/2006
    Μηνύματα
    4.291
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από pipe_smoker Προβολή μηνύματος
    ΥΓ. Μια ερωτηση ρε παλουκαρια γιατι ειμαι μικρος και θελω να μαθαινω.
    Ποιος καβαλησε 1000αρι ss και του ελειψε η ροπη και το γκαζι εστω και χαμηλα, και πώς το εννοει?
    Με το συμπαθειο κιολας αλλα για τα 600 ναι, για τα 750 ισως, για τα 1000 τετοιο πραμα δεν εχω ξανακουσει.
    Ελα μου ντε!!!
    50 αλογάκια στα χαμηλα κ 70-80 μετα τις 6 είναι λιγα?
    Εμενα καλα μου φαινονται παντως...
    Ride(s) the wind of change...

  3. #48
    Το καλό είναι ότι δεν ξεχνάω εύκολα αυτά που μ'αρέσουν. Το κακό είναι ότι δεν κρατάω πάντα φωτογραφίες. Είμαι σίγουρος ότι είχα δει το RS με "κάτω φέρινγκ" φορεμένο, στην λευκή/γαλάζια έκδοση και ήταν μιαμ μιαμ, δεν θυμάμαι που το είδα όμως και ο γούγλης δεν βοηθάει. Ούτε το RT έχει κάτω μισό, απλά "φουσκωμένο κεφάλι".

    Εγώ το VFR το εξέλαβα ως αντικαταστάτη του ΧΧ, αλλά δεν ξέρω ως τι το έβγαλε η χόνδα. Να μην πω ότι και το ZZR1400 παίζει στην κατηγορία και πέρα από όλα τα άλλα, σελλάααααρα

    Άσχετα όλα δαύτα με το gsχsfa...

    Το οποίο λατρεμένε μακρυμάλλη δόκτωρα δεν κρίναμε ως μοτοσικλέτα, ως διατιθέμενους χώρους και ως product placement το συζητούσαμε. Ως μοτοσικλέτα μιά χαρά θα είναι.

  4. #49
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DoctoR_k6 Προβολή μηνύματος
    Ελα μου ντε!!!
    50 αλογάκια στα χαμηλα κ 70-80 μετα τις 6 είναι λιγα?
    Εμενα καλα μου φαινονται παντως...
    Δες τώρα και την άλλη πλευρά. Το γέρικο άτι μου, μπορεί χαλαρά να σέρνεται με 6η και 2000 στροφές, από τις οποίες επιταχύνει κιόλας. Ο αντικαταστάτης του για τον οποίο είπε ο Βιg δεν νομίζω ότι έχει αυτή την ελαστικότητα. Το οποίον με απλά λόγια: δεν χρειάζεται να ανέβω πάνω από 4000-5000 στροφές για να πάω σβέλτα (στις 6Κ έχει ήδη 75-όσα ένα στριτ 600άρι), ενώ το πιο νέο 1000άρι θέλει δούλεμα από εκεί και πάνω. Έχει διαφορά στην καθημερινότητα και στον επαρχιακό, ότι και αν λένε τα χαρτιά.

    Και εκεί ακριβώς ήταν και η επιτυχία του Κ5. Βέβαια διάβαζα σε ένα άρθρο (που αφορούσε ντουκάτι αλλά φαντάζομαι οι γενικές αρχές ισχύουν για όλους) ότι σε πιστάδικα δεν είναι επιθυμητή η ροπή χαμηλομεσαία γιατί μπορεί να οδηγήσει σε χάισάιντινγκ, οπότε σκοπίμως τα "αδειάζουν" χαμηλά για να μπορείς να δώσεις γκάζι νωρίς και μέχρι να ανέβουν οι στροφές στο "καλό" να έχεις αρχίσει να σηκώνεις για την έξοδο. Δεν βολεύει για τον ελληνικό καφέ, όμως...

  5. #50
    σκαουντερ πορνοσταρ Το avatar του/της endopandou
    Εγγραφή
    06/09/2012
    Μηνύματα
    2.621
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    Και εκεί ακριβώς ήταν και η επιτυχία του Κ5. Βέβαια διάβαζα σε ένα άρθρο (που αφορούσε ντουκάτι αλλά φαντάζομαι οι γενικές αρχές ισχύουν για όλους) ότι σε πιστάδικα δεν είναι επιθυμητή η ροπή χαμηλομεσαία γιατί μπορεί να οδηγήσει σε χάισάιντινγκ, οπότε σκοπίμως τα "αδειάζουν" χαμηλά για να μπορείς να δώσεις γκάζι νωρίς και μέχρι να ανέβουν οι στροφές στο "καλό" να έχεις αρχίσει να σηκώνεις για την έξοδο. Δεν βολεύει για τον ελληνικό καφέ, όμως...
    Χωρίς να έχω διαβάσει παραπάνω σχόλια... ακριβώς έτσι είναι. Σκοπίμως φτιάχνουν μοτέρ ακραία υπερτετράγωνα γιατί στην πίστα (που προορίζονται όλα τώρα πια) ενδιαφέρει η απόδοση στις υψηλές, όχι τα χαμηλομεσαία.
    Στον δρόμο όμως είναι άλλη ιστορία γιατί ο αναβάτης είναι φύση αδύνατον να κρατήσει τις στροφές στην ωφέλιμη περιοχή εκεί ψηλά, καθότι απλά δεν γνωρίζει τον δρόμο και τις κατά περίσταση συνθήκες. Εκεί λοιπόν χρειάζεται μοτέρ σαν το δικό σου ή του Κ5 που αρπάζουν από παντού. Η διαφορά με τα δικύλινδρα τριμούρδελ@ της εποχής δεν είναι στην ποσότητα ροπής αλλά στην ομαλότητα. Τα κομπρεσέρ ανεβάζουν με βία γενικά και αόριστα τη στιγμή που τούμπανα i4 σαν το Κ5, με τον σχεδόν τέλειο ψεκασμό, βοηθάνε τον αναβάτη να ελέγχει και να κινείται αβίαστα γρήγορα.
    it's all a matter of perception

    ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing

  6. #51
    Σιδεροφαγος... Το avatar του/της DoctoR_k6
    Εγγραφή
    18/09/2006
    Μηνύματα
    4.291
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    Δες τώρα και την άλλη πλευρά. Το γέρικο άτι μου, μπορεί χαλαρά να σέρνεται με 6η και 2000 στροφές, από τις οποίες επιταχύνει κιόλας. Ο αντικαταστάτης του για τον οποίο είπε ο Βιg δεν νομίζω ότι έχει αυτή την ελαστικότητα. Το οποίον με απλά λόγια: δεν χρειάζεται να ανέβω πάνω από 4000-5000 στροφές για να πάω σβέλτα (στις 6Κ έχει ήδη 75-όσα ένα στριτ 600άρι), ενώ το πιο νέο 1000άρι θέλει δούλεμα από εκεί και πάνω. Έχει διαφορά στην καθημερινότητα και στον επαρχιακό, ότι και αν λένε τα χαρτιά.

    Και εκεί ακριβώς ήταν και η επιτυχία του Κ5. Βέβαια διάβαζα σε ένα άρθρο (που αφορούσε ντουκάτι αλλά φαντάζομαι οι γενικές αρχές ισχύουν για όλους) ότι σε πιστάδικα δεν είναι επιθυμητή η ροπή χαμηλομεσαία γιατί μπορεί να οδηγήσει σε χάισάιντινγκ, οπότε σκοπίμως τα "αδειάζουν" χαμηλά για να μπορείς να δώσεις γκάζι νωρίς και μέχρι να ανέβουν οι στροφές στο "καλό" να έχεις αρχίσει να σηκώνεις για την έξοδο. Δεν βολεύει για τον ελληνικό καφέ, όμως...
    SS 600 κ 75 αλογα στις 6Κ δεν παει μαζι...αν δεν κανω λαθος.
    Τα κυβικα είναι κυβικα όπως κ να το κανουμε. Το πως προσδιοριζει ο καθενας την δυναμη χαμηλα είναι υποκειμενικο.
    Γενικα δεν θα βρεις μοτο με κυβικα κ να μην εχει ροπη.
    Οντως τα V είναι πολύ πιο δυνατα αλλα όχι τοσο διαχειρισιμα οσο τα i4.
    Κουβεντα να γινεται...αλλα με τετοιο μοτερ(gsxs)κ χαμηλομεσαια ακομα καλυτερα από τα gsxr θα είναι απολαυση πιστευω, ασχέτως αν δεν ειναι V!!
    Ride(s) the wind of change...

  7. #52
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DoctoR_k6 Προβολή μηνύματος
    SS 600 κ 75 αλογα στις 6Κ δεν παει μαζι...αν δεν κανω λαθος.
    Μπρε, ποιο ss? Για στριτ μιλησα. Και μαλλον δεν καταλαβες τι λεω, αλλα δεν πειραζει.

    Αυτο που με χαροποιει ειναι οτι μετα απο τρελη μιζερια στο χωρο εχουν βγει ενδιαφερουσες μοτο απο πολλες εταιριες.

  8. #53
    ...
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Στιγμιότυπο οθόνης (129).jpg 
Προβολές:	232 
Μέγεθος:	58,9 KB 
ID:	332982
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  9. #54
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της nickald
    Εγγραφή
    22/04/2005
    Μηνύματα
    995
    Ωωωω ρε ξυλο που πεφτει....

  10. #55
    Σιδεροφαγος... Το avatar του/της DoctoR_k6
    Εγγραφή
    18/09/2006
    Μηνύματα
    4.291
    http://www.mrbike.gr/website/street/...ad-dokimi.html

    Αρχισανε τα πρωτα...review!!!
    Ride(s) the wind of change...

  11. #56
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DoctoR_k6 Προβολή μηνύματος
    http://www.mrbike.gr/website/street/...ad-dokimi.html

    Αρχισανε τα πρωτα...review!!!
    καλό μεν αλλά.....οκ καμία σχέση με προηγούμενες προσπάθειες τύπου Ζ1000 η GSR 750 αλλά και πάλι,όταν έρθει αυτό....Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	2015-Aprilia-Tuono-V4-1100-RR-002.jpg 
Προβολές:	138 
Μέγεθος:	73,6 KB 
ID:	333774
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  12. #57
    Σιδεροφαγος... Το avatar του/της DoctoR_k6
    Εγγραφή
    18/09/2006
    Μηνύματα
    4.291
    Τουμπανο δεν αντιλεγω...αλλα παρτο εσυ αυτο!!

    Θελω αλλα 100.000χιλ απροβληματιστα χωρις αγχος...
    Ride(s) the wind of change...

  13. #58
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DoctoR_k6 Προβολή μηνύματος
    Τουμπανο δεν αντιλεγω...αλλα παρτο εσυ αυτο!!

    Θελω αλλα 100.000χιλ απροβληματιστα χωρις αγχος...
    αυτό λέγεται χτύπημα κάτω από τη ζώνη σύντροφε..!!!!
    τα παλιότερα rotax ήταν αθάνατα εκτός μερικών παρτίδων ... κι αυτά με μπιέλες στην παρουσίαση (rsv4r) αλλά θα ξέρουμε όταν γράψουν πολλά χλμ σε real life συνθήκες(σίγουρα θα υπάρχουν και τέτοια)..των φίλων μου (tuonoV4,rsv4r) έχουν κάτω από 20.000 χλμ και τα δύο κι εμείς 2 Κ6 1000 με πάνω από 50.000χλμ πάμε ΠΟΛΥ δυνατά....
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  14. #59
    Σιδεροφαγος... Το avatar του/της DoctoR_k6
    Εγγραφή
    18/09/2006
    Μηνύματα
    4.291
    Κ θα συνεχισετε να πηγαινετε πολυ δυνατα για αλλα τοσα...ορεξη να εχετε κ αντοχες(μεση κ καρπους).
    Δεν θα μπλεξω στο θεμα αξιοπιστιας...ο καθενας κανει την επιλογη του. Μετα απο 9 χρονια συμβιωσης ξερω ποια θα ειναι η επομενη επιλογη μου...ειδικα ξεροντας τι φοραει στα εσωτερικα του το πολυαναμενομενο εδω κ 10 χρονια naked. Σιγουρα κανα 2 θεματακια θα εχει(πισω αναρτηση κ πισω σελα) αλλα για μενα ειναι(πλεον) κατι που θα το σκεφτομουν/εφτιαχνα καπως ετσι κ ας μην εχω τα καλουδια της Ιταλιδας...
    Αν κ τα 144 ειναι ροδατα θα ναι πολυ καλοοοοοοοοοοοοο...
    Ride(s) the wind of change...

  15. #60

Σελίδα 4 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234

Παρόμοια θέματα

  1. Αφιερωμένο στα Suzuki GSX-R K5
    από alexk στο forum Υamaha R6, R7, R1, R...
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 08/03/2024, 02:29
  2. ducati 749s vs suzuki gsx-r750 k6??
    από 675 στο forum Suzuki GSXR's
    Απαντήσεις: 163
    Τελευταίο μήνυμα: 29/10/2006, 02:02

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF