Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 15

Θέμα: Ραγισμα σε Κάρτερ

  1. #1
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317

    Ραγισμα σε Κάρτερ

    Τώρα πώς έγινε, έγινε.Μάλλον απ επαφή με πεζοδρόμιο.
    Το λοιπόν εντάξει για να γίνει σωστή δουλειά θέλει κατέβασμα το μοτέρ, λύσιμο κλπ εύρεση της κασας που ράγισε, μονταρισμα κλπ.
    Έχω ακούσει για διάφορες κόλλες δύο συστατικών, για υγρό μέταλλο κλπ.
    Αλλά επιφανειακά μάλλον δεν θα κρατήσει.
    Μήπως με ένα ψιλό τροχακι να κάνω μια γραμμή εκεί που είναι η ρωγμή και μετά να τοποθετήσω την κόλλα?
    Κάποια άλλη ιδέα?

  2. #2
    Έτσι τα φτιάχνουν τώρα Το avatar του/της 7Tolis
    Εγγραφή
    26/06/2014
    Μηνύματα
    3.863
    πρόσφατα ενα παληκάρι είχε το ίδιο θέμα.Με κόλλα 2 συστατικών το έλυσε όπως το περιγράφεις και εσύ.
    Φίου φίου φι φι φίου

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της vaggeliskiki
    Εγγραφή
    12/09/2014
    Μηνύματα
    101
    Δημητρη πιστευω πως με την κολλα δυο συστατικων για μεταλλα θα κανεις καλη δουλεια απλα εχει κολλες κ κολλες κ στην περιπτωση σου θελει μια ακριβη κολλα!Εγω ειχα ραγισμενο ενα συνδεσμο που ενωνει τα κολαρα απο το συστημα ψηξης στο ταξι μου,εβαλα κολλα δυο συστατικων κ το προβλημα μου λυθηκε εδω κ 3χρονια δεν εχει σταξει σταγονα!

  4. #4
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Κάποια συγκεκριμένη ( μάρκα - τύπος)

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.991
    γινε πιο συγκεκριμενος για την ζημια...
    οταν λες καρτερ, εννοεις την ελαιολεκανη?σε τι μηχανακι?
    στα v-strom ειναι δυσκολο εως ακατορθωτο γιατι ειναι 2 κομματια που κλεινουν στο καθετο αξονα, αρα πρακτικα δεν υπαρχει ελαιολεκανη...
    στα gsxr ειναι ενα κομματι που το αντικαθιστας (σχετικα) ευκολα λυνοντας 12 βιδες...


    αν πας με κολλα 2 συστατικων προτιμησε jb weld..θαυματουργη!!
    εννοειται οτι δεν πρεπει να υπαρχουν λαδια, βρωμιες, σκονες και το σημειο να ειναι στεγνο, ισως και λιγο σαγρε, αλλα οχι απαραιτητα...

  6. #6
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Στο ΤΑ
    Είναι στο μέσα κομμάτι από την πλευρά του σαζμαν.
    Παλιά που δούλευα σε συνεργείο το είχα δει σε ΧΤ600 .
    Από πάνω ΟΛΕ μάστορας είχε βάλει και φλατζοκολα για σιγουριά.
    Την διαδικασία την ξέρω, πλύσιμο καθάρισμα, τρίψιμο.
    Αφαίρεση λαδιού μοτέρ, φύσημα με αέρα απ την τάπα να τα βγάλει όλα. Ξαπλωμα από την αντίθετη πλευρά και μετά τροχακι και κόλλα

  7. #7
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.755
    Πάλι καγκουριές έκανες;
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    δεν ξερω αν η κολλα μπορει να σταματησει την εξαπλωση της ρωγμης
    παντως για να εισαι σιγουρος οτι θα πιασει φροντισε να καθαρισεις καλα την περιοχη πριν με ισχυρο διαλυτικο οπως ασετον, σπρει καρμπ κλπ

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.991
    δεν νομιζω να κανεις σωστη δουλεια αν δεν εχει ελαιολεκανη...
    οταν αδειασεις τα λαδια οσο και να φυσηξεις μετα με αερα απο την ταπα, παντα θα μεινει καποια ποσοτητα μεσα και θα ειναι απο την μεσα μερια του ραγισματος...με αποτελεσμα να μην πιασει καλα η κολλα...

    επισης πρεπει να προσεξεις να μην περασει ποσοτητα κολλας μεσα στο καρτερ, γιατι μετα οταν στερεοποιηθει φανταζομαι καταλαβαινεις τι θα γινει μολις την τραβηξει η τρομπα λαδιου...

  10. #10
    Σουλατσαδόρος Το avatar του/της Coyote.V
    Εγγραφή
    06/07/2009
    Μηνύματα
    2.133
    Εγώ θα το έβγαζα και θα το πήγαινα για κόλλημα από την μέσα μεριά για να μην φαίνεται και καλό τρόχισμα.

  11. #11
    Left peg scraping. Το avatar του/της zannisvel
    Εγγραφή
    24/05/2013
    Μηνύματα
    2.039
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Coyote Z750s Προβολή μηνύματος
    Εγώ θα το έβγαζα και θα το πήγαινα για κόλλημα από την μέσα μεριά για να μην φαίνεται και καλό τρόχισμα.
    Αυτη ειναι η καλυτερη λυση. Αλλα δε θελω να ξερω ποσο δυσκολο ειναι να βγει το δεξι κομματι του καρτερ σε ενα μοτερ σαν του ΤΑ. Ασε που νομιζω οτι αν ανοιξεις ενα μοτερ με 65000 χλμ καλο θα ηταν να γινουν και κανα 2 πραγματακια εσωτερικα που ενδεχομενως να χρειαζεται. Καθαρισμα βαλβιδων, αλλαγη ρουλεμαν, καδενα κλπ. Προσωπιλα θα επελεγα ρη λυση της jb weld και οσο αντεξει και παραληλα θα επαιρνα και ενα μοτερ και θα το επισκευαζα μονος μου σιγα σιγα. Και να μη χρειαστει ποτε, χαμενο δεν παει. Αυτα αν ηταν δικο μου το μηχανακι και ηταν το μοναδικο μου μεσο μετακινησης και φυσικα αλλα αυτα αν το κοστος επισκευης απο μηχανικο ηταν μεγαλυτερο.

  12. #12
    Έτσι τα φτιάχνουν τώρα Το avatar του/της 7Tolis
    Εγγραφή
    26/06/2014
    Μηνύματα
    3.863
    Αν ήταν το προσωπικό μηχανάκι θα μπορούσες να κάνεις διάφορα. Τώρα λογικά ξεκινάς με μικροσημείωμα, αίτηση, ακρόαση, ξύσιμο κεφαλιού του υπεύθυνου τμήματος, μετά στον διευθυντή, μετά στα κεντρικά κτλ. Έχουμε ένα πεσμενο TDM περίπου 2 χρόνια στην άκρη και ακόμη φτιάχνεται. Δε βγάζεις άκρη αν δε μπει για άλλη μια φορά χέρι στη τσέπη..... σου.

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της vaggeliskiki
    Εγγραφή
    12/09/2014
    Μηνύματα
    101
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από SHOOTER045 Προβολή μηνύματος
    Κάποια συγκεκριμένη ( μάρκα - τύπος)
    Δε θυμαμαι τι μαρκα ηταν κολλα δυο συστατικων η μια ηταν ασπρη κ η αλλη μαυρη στο χρωμα απο τον κουτσακη τις ειχε παρει ενας συναδελφος.

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της vaggeliskiki
    Εγγραφή
    12/09/2014
    Μηνύματα
    101
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από SHOOTER045 Προβολή μηνύματος
    Στο ΤΑ
    Είναι στο μέσα κομμάτι από την πλευρά του σαζμαν.
    Παλιά που δούλευα σε συνεργείο το είχα δει σε ΧΤ600 .
    Από πάνω ΟΛΕ μάστορας είχε βάλει και φλατζοκολα για σιγουριά.
    Την διαδικασία την ξέρω, πλύσιμο καθάρισμα, τρίψιμο.
    Αφαίρεση λαδιού μοτέρ, φύσημα με αέρα απ την τάπα να τα βγάλει όλα. Ξαπλωμα από την αντίθετη πλευρά και μετά τροχακι και κόλλα
    Ειμαι σιγουρος πως θα κανεις δουλεια απλα κατι που ξεχασα ειναι οτι θελει ενα 24ωρο για να ξεραθει καλα

  15. #15
    Έτσι τα φτιάχνουν τώρα Το avatar του/της 7Tolis
    Εγγραφή
    26/06/2014
    Μηνύματα
    3.863
    απο άλλο παρόμοιο θρενδ.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stam2 Προβολή μηνύματος
    Durafix λεγεται, ψαξτο βρισκεται ευκολα. Ομως δεν κανει για τη δουλεια που το θες. Το λεω μετα λογου γνωσης...
    Φίου φίου φι φι φίου

Παρόμοια θέματα

  1. Ραγισμα σε καρτερ
    από kostas-hyosung στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 17/03/2015, 19:25
  2. Σπασμένο κάρτερ σε Multistrada 620
    από tomd στο forum Ducati
    Απαντήσεις: 60
    Τελευταίο μήνυμα: 28/05/2010, 10:33
  3. crack σε ΚΑΡΤΕΡ & σπασμένη βίδα φίλτρου λαδιού
    από supertenekes στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 22/06/2009, 11:42
  4. Ράγισμα / Σπάσιμο σε ζάντα carbon..
    από motaba στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 22
    Τελευταίο μήνυμα: 18/06/2007, 14:17
  5. Απαντήσεις: 33
    Τελευταίο μήνυμα: 04/08/2005, 13:13

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF