Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 22 από 22

Θέμα: 950 adv. διαρροή λαδιού....

  1. #16
    ΛΕΩΝΙΔΙΟ ΤΣΑΚΩΝΙΑΣ ΛΕΜΕ Το avatar του/της πυξιδας990
    Εγγραφή
    22/05/2011
    Μηνύματα
    2.790
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Allst@rf Προβολή μηνύματος
    Πειτε του και τον σωστο τροπο να τσεκαρει σταθμη λαδιου...




    σωθηκε τωρα
    37.12.07n
    22.47.01.e
    τα on-of φορανε ακτινες,τα αλλα ειναι μπασταρδα
    το χειμερινο μπανιο αναζοωγονει μυαλο και σωμα,το καλοκαιρινο τα καιει

  2. #17
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από πυξιδας990 Προβολή μηνύματος
    σωθηκε τωρα

  3. #18
    Τον ξέρω τον τρόπο αλλά είπα να πειραματιστώ αφού έχει δοχείο λαδιού και όχι κάρτερ....

  4. #19
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    27/12/2008
    Μηνύματα
    1.004
    καρτερ εννοείς τα συμβατικά υγρά καρτερ που έχουν οι περισσότερες μοτο. Ο lc8 έχει ξηρό καρτερ, το κάτω μέρος του στροφαλου δηλαδή δεν βρίσκεται σε μπανιο λαδιου (υγρά καρτερ)αλλά λιπαινεται συνεχώς μέσω ψεκασμού ελαιου. Είναι στη λογική των δίχρονων κινητήρων.
    Το δοχείο λαδιού που λες έχει πεπερασμενη χωρητικότητα. Μια μικρή ποσότητα κυκλοφορεί στο κύκλωμα λίπανσης μέσα στον κινητήρα . Το υπόλοιπο αποθηκευεται στο δοχείο όπου τραβάει η τρομπα. με σωστή στάθμη το δοχείο δεν γεμίζει πότε. Με παραπάνω καταληγει να γεμίζει κ η τρομπα να εξακολουθει να στέλνει ποσότητες λαδιού με πίεση προς την αποθήκη δοχείο. εκεί αρχίζει το πρόβλημα. Το λάδι δεν χωράει (έχει αυξήσει κ τον όγκο του από την θερμοκρασία) κ ψάχνει διέξοδο. Αδύναμος κρίκος συνήθως αποδεικνυονται οι φλατζες όπου αρχίζουν οι διαρροές.
    Μην πειραματιστεις θα κάνεις ζημιά κ Μάλιστα ακριβή

  5. #20
    Ο σημειολόγος Το avatar του/της spyro
    Εγγραφή
    02/05/2008
    Μηνύματα
    3.245
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από typhoon Προβολή μηνύματος
    καρτερ εννοείς τα συμβατικά υγρά καρτερ που έχουν οι περισσότερες μοτο. Ο lc8 έχει ξηρό καρτερ, το κάτω μέρος του στροφαλου δηλαδή δεν βρίσκεται σε μπανιο λαδιου (υγρά καρτερ)αλλά λιπαινεται συνεχώς μέσω ψεκασμού ελαιου. Είναι στη λογική των δίχρονων κινητήρων.
    Το δοχείο λαδιού που λες έχει πεπερασμενη χωρητικότητα. Μια μικρή ποσότητα κυκλοφορεί στο κύκλωμα λίπανσης μέσα στον κινητήρα . Το υπόλοιπο αποθηκευεται στο δοχείο όπου τραβάει η τρομπα. με σωστή στάθμη το δοχείο δεν γεμίζει πότε. Με παραπάνω καταληγει να γεμίζει κ η τρομπα να εξακολουθει να στέλνει ποσότητες λαδιού με πίεση προς την αποθήκη δοχείο. εκεί αρχίζει το πρόβλημα. Το λάδι δεν χωράει (έχει αυξήσει κ τον όγκο του από την θερμοκρασία) κ ψάχνει διέξοδο. Αδύναμος κρίκος συνήθως αποδεικνυονται οι φλατζες όπου αρχίζουν οι διαρροές.
    Μην πειραματιστεις θα κάνεις ζημιά κ Μάλιστα ακριβή
    +1

    οι περιπτώσεις είναι συγκερκιμένες. το πρόβλημα είναι ότι έχεις 2 ντεπόζιτα μπροστά σου και δε μπορείς να αξιολογήσεις σωστά. οπότε πρέπει να αφιερώσεις λίγο χρόνο στο βάλε βγάλε. Σκοπός σου είναι να δείς απο πόσο ψηλά έρχεται το λάδι. Περιπτώσεις δύσκολες:

    1. φλάτζα κεφαλής
    2. φλάτζα βάσης
    3. ασφάλεια πίεσης λαδιού (αξία 20 ευρώ) η αλλαγή του όμως κοστίζει λογω οτι πρέπει να λύσεις το μισό μηχανάκι για να φτάσεις εκεί
    4. η υπερχύληση λογικά δε θα στο ξανακάνει τώρα που το πήρες χαμπάρι. δηλαδή έγινε μια φορά (έμαθες να συμπληρώνεις σωστά λάδι) και το ξέχασες. δε ξέρω γιατί πρέπει να είναι κάν θεμα συζήτησης.
    5. τσιμουχάκι επιλογέα ταχυτήτων. ευκολα όμως διακρίνεις εάν το μοτέρ σου είναι καθαρό και απλά έχεις λάδια τριγύρω απο τον λεβιέ)

  6. #21
    Το λαμπάκι ειδοποιεί για χαμηλή πίεση λαδιού και όχι ποσότητα. Αν ξεμείνει από λάδι και πάρει αέρα το κύκλωμα τότε θα ανάψει αλλά θα είναι αργά.

  7. #22
    Sorry , οταν εγω στην καλή μου ειχα λάδια στο φιλτροκούτι , ο λογος που τα ανέβαζε ήταν χαλασμένο oring στο καπάκι του βολάν το οποίο οταν
    αλλάχτηκε απο τότε δεν εβγαλε το παραμικρό.Μάλιστα την περιέργεια μου κίνησε ο σωλήνας αναθυμιάσεων , το χοντρό διάφανο σωληνάκι που κατεβαίνει μεχρι κάτω κοντά
    στο καπάκι του συμπλέκτη. Τα ανεβάζει και απο αλλού μέσα στο φιλτροκούτι?

    ΥΓ.Κάπου το εχω ανεβάσει το thread με αναλυτικές φωτο αλλα που να ψάχνω τωρα.....
    edit: εδω είμαστε παίδες ---> http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=135627

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από gefr Προβολή μηνύματος
    Αυτά και από εμένα.
    Γειά χαρά.

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12

Παρόμοια θέματα

  1. 950 Adv - Service 10.000 ΧΛΜ
    από Nik0s στο forum KTM
    Απαντήσεις: 37
    Τελευταίο μήνυμα: 21/11/2006, 16:59
  2. 950 Adv και ταχύτητες-συμπλέκτης
    από Nik0s στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 35
    Τελευταίο μήνυμα: 23/09/2006, 02:47
  3. ΣΕΛΑ ΓΙΑ 950 Adv
    από panos26 στο forum KTM
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 27/06/2006, 22:44
  4. 950 Adv
    από gian_nykt στο forum KTM
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 12/06/2006, 14:26

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF