ΚΟΝΣΕΡΒΑ
Αφηστε το λιγο να φορτωσει .[FONT=System]τα εχω σε cc να μη δινουμε στοχο[/FONT]
1000
https://onedrive.live.com/?cid=c9350...D1wtaPJhuXD-mk
600
https://onedrive.live.com/?cid=51396...E5Mi9BB4pfISHQ
250
https://onedrive.live.com/?cid=47905...Elqi7-mxN4lnHs
Τελευταία τροποποίηση από GIOTIS750; 13/04/2015 στις 12:35.
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
κάτσε να πούμε χρόνια πολλά στους βαλετζιπιώται![]()
Ο Μητσοτάκης δήλωσε εψέ (πάλι) πως θα παραμείνει και μετά το 2016.
Για φέτος αν κάτσει στραβή στον μικρό (όπως είμαι σίγουρος πως παρακαλάνε αρκετοί εχθροί των αγώνων) ο πρίνς πάει ολοταχώς για πρωτάθλημα. Δικαίως.
νάου λετ δε γκούντ τάιμς ρολ...
it's all a matter of perception
ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing
να σας πω,ο Χόρχες καμία δικαιολογία είπε?
ή παραδέχτηκε ότι έχασε στα ίσα? (so far)
edit: α ναι ξέχασα είχε βρογχίτιδα ... άκυρο το από πάνω
Τελευταία τροποποίηση από RaGe_Raptor; 13/04/2015 στις 12:51.
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
@ endopandou
Ευχαριστουμε και χρονια πολλα και σε εσας!
αμα γινει στραβη με τον μικρο δεν θα εχει την ιδια αξια η κουπα αν την παρει ο Ροσσι ετσι το θεμα ειναι να τον κερδισει στα ισια,
και δεν ειναι λογικο να σκεφτεται καποιος κατα αυτον τον τροπο.
[αυτο με τους 3 χαρακτηρες στην απαντηση με παραθεση τι παθαινει?]
Ο αγώνας ήταν ενδιαφέρων, αν και δεν ήταν και πολύ συναρπαστικός εδώ που τα λέμε...
Γενικότερα θα έλεγα πως τα πράγματα πήγαν πάνω κάτω όπως τα περιμέναμε.
Ο Marquez όλοι ξέραμε πως θα κερδίσει μάλλον εύκολα, και όντως έτσι έγινε.
Η Ducati έκανε άλλη μια καλή εμφάνιση σε μια πίστα που η χάραξή της και οι 2 μεγάλες τις ευθείες της ευνοούν.
Και εδώ που τα λέμε, μάλλον η χρονιά θα τους πάει καλά γιατί έτσι κι αλλιώς δεν φαίνεται να χρησιμοποιούν και κανένα από τα πλεονεκτήματα της open στον αγώνα.
Θα έλεγα πάντως πως πιο κερδισμένη είναι η Yamaha, που βάση των συνθηκών ξεφορτώθηκε την χειρότερη γι αυτήν πίστα και μάλλον πήρε ό,τι περισσότερο μπορούσε μιας και οι δύο αναβάτες της εκμεταλλεύτηκαν πλήρως και την απουσία του Pedrosa (που πιθανότατα στο Austin θα ήταν μπροστά και από τα 2 Yamaha).
Από τη μια ο Rossi που στο Austin γενικά έχει πρόβλημα με τα λάστιχα πήρε ένα βάθρο, παραμένει πρώτος στη βαθμολογία και πιθανώς να παίζει για πρωτάθλημα ακόμα και χωρίς στραβή του μικρού.
Από την άλλη ο Lorenzo που θεωρητικά πήγε καλά όντας άρρωστος και μπόρεσε να εκμεταλλευτεί την πτώση απόδοσης του Iannone στο τέλος, οπότε κι αυτός δεν είναι εντελώς έξω από το παιχνίδι.
Ο επόμενος αγώνας θα δείξει πολλά. Η Αργεντινή είναι Yamahόπιστα, αν έχουμε νικητή από την Yamaha τότε μάλλον το πρωτάθλημα παραμένει ανοιχτό.
Πρόσεχε τι εύχεσαι, γιατί κάποτε μπορεί και να συμβεί!
Ο Mark θα αφήσει ιστορία και θα βαρεθούμε να τον βλέπουμε να σηκώνει κούπες. Δεν υπάρχει αναβάτης να τον κοντράρει, όσο και αν θα θέλαμε να βλέπαμε συναγωνισμό.
Rossi, Jorge, dovi και λοιποί συνταξιούχοι, μάλλον μια φαγούρα στο δεξί παπαρι του προκαλούν. Ούτε καν και στα δύο.
Εξωπραγματική οδήγηση, τεράστιο ταλέντο.
Δεν μιλησα για το ποσο καλος ειναι ο αγωνας . Τωρα εσυ που το ειδες ?
Τα υπολοιπα τα λες σοβαρα ?
Λιγο πριν τον αγωνα εβγαλε ηλιο και καθυστερησαν λογω των νερων απο την γεφυρα και η θερμοκρασια βαρεσε εως και 37+ οταν ξεκινησε ο αγωνας (στις 2:30 ωρα ωστιν). 10-13 βαθμους περισσοτερους απο τα πρηγουμενα σεσσιον!!!!
Οχι μονο τον εκανε πλακιτσα με το medium αλλα μπορεσε και διαχιριστηκε τελεια το μπροστινο που ηταν πιο φαγωμενο απο το hard του ροσσι στο παρκ φερμε. Το "πλακιτσα" δεν παει μονο στον αγωνα που εκανε , αλλα και στο καλυτερο σετ απ που εβγαλε, στην ομαδα και στον ιδιο που καταφεραν με το medium να ειναι μπροστα με ενα μηχανακι 1,5 μηνα και λιγων ωρων στην πιστα κτλ.
Ο ροσσι απο την αλλη κατεστρεψε για αλλη μια φορα το μπροστινο. Πιεσε τοσο πολυ στους τελευταιους γυρους να τον φτασει , πιο αργα στα φρενα σε καθε στροφη αλλα δεν μπορουσε. Τρομερο να τον βλεπεις να φρεναρει σε καθε στροφη 5-10-15 μετρα πιο αργα. Και οχι μονο αυτο , ο ντοβι ειχε αποθεματα στον τελευταιο γυρο να ανοιξει λιγο την διαφορα ωστε να ειναι σιγουρη η δευτερη θεση.
Να που το βλεπω, και οχι μονο εγω αλλα και ο εμμεττ τα ιδια ειπε σημερα το πρωι .
Το αλλο για τον εσπαργκαρο απο την αλλη ειναι καλυτερο. "στοφα πρωταθλητη" ? Ο εσπαργκαρο ?
Ο εσπαργκαρο δεν εχει καταφερει τιποτα σε ολη την καριερα του . Εντελως τιποτα ομως. Ουτε με τα 125 , ουτε με τα 250 , ουτε οταν κατεβηκε απο το motogp στην μοτο2 για να να παρει ενα απο τα καλυτερα μηχανακια του γκριντ για να σηκωσει κουπα στην μοτο2 μπας και βρει κανα καλο μηχανακι στο motogp (αυτο εκανε ο βρετανος ο κεντ , ηταν στα 125 και στην μοτο3 , ανεβηκε στην τεκ τρουα στην μοτο2 και ξανακατεβηκε μπας και σηκωσει κουπα και παρει κανα καλο μηχανακι στην μοτο2)Μια πολ ποζιτιον και αυτην ηταν οτι να ναι το σεσσιον στο Ασσεν.
Τιποτα αλλο , ουτε νικη , ουτε βαθρο , ουτε τιποτα.
Απο την αλλη ο βινιαλες περυσι στο Ωστιν και μολις στο δευτερο του αγωνα νικησε. Σε τεσσερα χρονια εχει μια κουπα και τρεις τριτες θεσεις. Με νικες , πολ , ταχυτερους γυρους , βαθρα ακομα και απο τις πρωτες του χρονιες στα 125 και στην μοτο2.
Τον βινιαλες τον παρακολουθω απο την cev , πεντε χρονια πισω (οπως εβλεπα απο περυσι το κουαρταραρο αφοτου γυρισα απο τον στρατο ανοιξη-καλοκαιρι). Ξερω πολυ καλα τι κουμας ειναι.
Τα εχω ξαναγραψει αλλα δεν συγκινειται κανενας
http://www.moto.gr/forums/showthread...=1#post2522548
Για να δεις ποση μεγαλη διαφορα κανει η πρωτη χρονια με την δευτερη και την τριτη κοιτα μονο τα αποτελεσματα που εφερνε πχ ο σμιθ (που το μηχανακι που οδηγαει τρια χρονια τωρα ειναι ιδιο) στο ωστιν ή ο εσπαργκαρο
+50 απο τον πρωτο το 2013 , +23 το 2014 , +10 φετος.
Περυσι ο εσπαργκαρο ηταν στα +26 ενω φετος ειχε τον ιδιο ρυθμο και ισως καλυτερο απο τον σμιθ και η λογικη ελεγε στα +10 δευτερολεπτα , ισως και καλυτερο απο τα +10.
Παρε και τον ιαννονε. Δεν βαλω το 2015 μεσα επειδη η διαφορα με την προηγουμενη gp ειναι τεραστια.
+42 το 2013 , +28 το 2014.
Θες και αλλα παραδειγματα για το ποσο καλυτερος ειναι ο βινιαλες και οτι θα τον γλεντησει του χρονου ?
Μπορω να γραφω ολη μερα.....
Ρε μην λες τετοια χωρατα,θα μου φυγει ο καφες απο τα χερια
Ποιος,ο Pedrosa?Με την αποδοση που εχει δειξει,για να περασει ακομα και τα Yamapa,μαλλον πρεπει να ειναι κανενα απο τα δορυφορικα και αν!Μακαρι να γυρισει υγιης,να κυνηγαει ΙΣΩΣ τον Lorenzo στο 5-6.Ο μικρος ειναι μπροστα,ο γερογιατρος ειναι πιο fit απο ποτε και το ματι του γυαλιζει και τα Ducati δειχνουν πολυ δυνατα.Ο Vale εχει αρχισει να φερνει το μηχανακι στα μετρα του,δειχνει πλεον συναγωνισιμος και μην ξεχναμε οτι ειναι 36 και κυνηγαει εναν παγκοσμιο πρωταθλητη με τα μισα του χρονια σε πιστες οπως η χτεσινη που απαιτουν τρομερες δυναμεις και φυσικη κατασταση.Απλα respect!
Sju sjösjuka sjömän sköttes av sjuttiosju sköna sjuksköterskor på det sjunkande skeppet Shanghai
Συμφωνώ σε όσα έγραψες εκτός απο το παραπάνω.
Oι Ducatαίοι τελικά εχουν θέμα με τα καυσιμα παρ όλο που έλεγαν οτι και πριν με έτρεχαν με 22 λίτρα και θα πρέπει να κανουν αρκετή δουλειά στο fuel management, αλλιώς στο Misano και στο Motegi δεν θα τερματίσουν εκτός κι αν απλά κόψουν γκάζι οποτε τα Yamaha θα τους εχουν για πλάκα.
Πριν ξαναβγούν στο grid μετα την καθυστέρηση στο Texas αλλαζαν πυρετωδώς τεπόζιτα και τελικά τερματισαν στην τρίχα.
Και μόνο αυτό που έκανε στο Q2 οπου αναγκαστικά τα έδωσε όλα για όλα κι έδειξε τα χαρτιά του θα μείνει στην ιστορία και τσάκισε το ηθικο των υπόλοιπων.
![]()
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957