Σελίδα 28 από 36 ΠρώτοΠρώτο ... 182324252627282930313233 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 406 έως 420 από 530

Θέμα: Kawasaki Ninja H2 - Ninja ZX14R - ZZR1400 (2015) Super Charger 300hp - 28kg/m.

  1. #406
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Ζεύκας Προβολή μηνύματος
    το κοντέρ είναι σε μίλια;; γτ βλέπω κάτι στροφές να τις παίρνει μόνο με 50/60 χμλ/ώρα
    εννοείται.......!!!!!

    200mph x 1.6= 320km/h!!!!!
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  2. #407
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    αυτο που ξυνει κατω τα φτερα ειναι?

  3. #408
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από p@nos Προβολή μηνύματος
    αυτο που ξυνει κατω τα φτερα ειναι?

    Μαλλον οι ξυστρες.
    Πολυ γκαζι το καβα

  4. #409
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    22/04/2011
    Μηνύματα
    1.908
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από p@nos Προβολή μηνύματος
    αυτο που ξυνει κατω τα φτερα ειναι?
    δεν νομίζω.

  5. #410
    χαρακτηριστικός ο ήχος του μοτέρ...
    όποιος έχει καβαλήσει το ultra της καβα (τζετ σκι) καταλαβαίνει τι εννοώ...

    εκεί που γράφει σε κάτι στροφούλες 70 στο κοντέρ είναι 120χαω...

    και μάλλον για να ξύνει πατάκια είναι ή φαρδύ το μηχανάκι λόγω προσόντων και βρίσκουν, ή χαμηλά τοποθετημένα...
    όπως και να χει, δείχνει ότι μπορεί να κινηθεί στα όρια...!

  6. #411
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.992
    να βγαινεις απο την στροφη με αυξανομενο γκαζι και πριν καλα καλα ισιωσεις να σουζαρει σαν τρελο μπαινοντας στην ροπη του...αμα κοιταξεις και το κοντερ και συνειδητοποιησεις με ποσα το εκανες αυτο, μολις κατεβεις κλεινεις ενα ραντεβουδακι στον συμβολαιογραφο για την διαθηκη σου, μην τυχον και παει το θεριο σε λαθος χερια...

  7. #412
    οτι και να ειναι το μηχανακι δεν βγαζει χαρτια... και αν εισαι φανατικος της πιστας σιγουρα με τοσα λεφτα εχεις κατι που θημηζει WSBK

    παντος σε σχεση με αλλα βιντεο απο συπερβαικ σε αυτη την πιστα δεν κανει και τιποτα ανατρεπτικο....
    ORGIA!!!!!

  8. #413
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    22/04/2011
    Μηνύματα
    1.908
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stam2 Προβολή μηνύματος
    χαρακτηριστικός ο ήχος του μοτέρ...
    όποιος έχει καβαλήσει το ultra της καβα (τζετ σκι) καταλαβαίνει τι εννοώ...

    εκεί που γράφει σε κάτι στροφούλες 70 στο κοντέρ είναι 120χαω...

    και μάλλον για να ξύνει πατάκια είναι ή φαρδύ το μηχανάκι λόγω προσόντων και βρίσκουν, ή χαμηλά τοποθετημένα...
    όπως και να χει, δείχνει ότι μπορεί να κινηθεί στα όρια...!



    το βρήκα δεν είναι από τα pegs το ξύσιμο που ακούγεται αλλά απο τα αλουμινίου ξύστρες που φορούσαν οι αναβάτες εκείνη την ημέρα.

    https://www.youtube.com/watch?v=guivYwCHk08

  9. #414
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    22/04/2011
    Μηνύματα
    1.908
    και η φώτο,δεν ακουμπάει τίποτα κάτω από την μηχανή.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	888.jpg 
Προβολές:	305 
Μέγεθος:	24,9 KB 
ID:	332386

  10. #415
    Να σας προσέχετε Το avatar του/της nktR
    Εγγραφή
    27/03/2004
    Μηνύματα
    1.895
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από astroman76 Προβολή μηνύματος
    οτι και να ειναι το μηχανακι δεν βγαζει χαρτια... και αν εισαι φανατικος της πιστας σιγουρα με τοσα λεφτα εχεις κατι που θημηζει WSBK
    παντος σε σχεση με αλλα βιντεο απο συπερβαικ σε αυτη την πιστα δεν κανει και τιποτα ανατρεπτικο....
    Γιάννη, ποιος μίλησε για πίστα? δεν βγαίνουν μόνο μοτό για πίστα
    ποιος είπε ότι αυτό το μοτό είναι για πίστα????
    σε λάθος κατηγορία το έχετε βάλει στο μυαλό σας αν και το χρεώνετε κοντράδικο !!!


    για την κατηγορία που ανήκει και το χρεώνουν κοντράδικο, το ότι κατάφερε να γυρίσει σε πίστα, που ούτε κατά διάνοια θα μπορούσε, και το είχαν όλοι ξεγραμμένο, αυτό και μόνο είναι ΑΘΛΟΣ !!!
    Είναι τελείως άτοπο να το συγκρίνουμε με SBK,
    δεν συγκρίνουμε ποτέ διαφορετικές κατηγορίες.
    Γι αυτό λέω ότι και μόνο που κατάφερε να γυρίσει αξιοπρεπέστατα στην πίστα ενώ δεν θα μπορούσε καν να ανοίξει γκάζι, να κλείνει γραμμές η μοτό και να μην έχει ταλαντώσεις με ένα τόσο βαρύ μοτό και ιπποδύναμη στα + 140 άλογα από τα 1000 παραγωγής και λάστιχα που δεν έχουν κατασκευαστεί γι αυτό το τέρας ιπποδύναμης και βάρους είναι Θαύμα !!!!
    Σεβασμός στην Καβασάκι,για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους, δεν έχω κάτι άλλο να πω, εξεπλάγην
    Τελευταία τροποποίηση από nktR; 14/03/2015 στις 22:22.

  11. #416
    Σιδεροφαγος... Το avatar του/της DoctoR_k6
    Εγγραφή
    18/09/2006
    Μηνύματα
    4.293
    Μωρε μπραβο!! Κ δεν του το χα...
    Πολυ δυναμη παντως...Τρομακτικο στην εξοδο, ετσι κ κανεις καμια μ@λακια κ το χουφτωσεις εισαι για αλλου!!

    +1000 στον nktr!!
    Ride(s) the wind of change...

  12. #417
    Τα πάντα αξιολογούνται σε σχέση με το busa ... Αυτό κι αν είναι benchmark & game changer ... Σχεδόν απαράλλαχτο από το 1999
    Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων image.jpg‎  
    Τελευταία τροποποίηση από RaGe_Raptor; 29/04/2015 στις 12:13.
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  13. #418
    Η Suzuki ήτανε πολύ μπροστά...1300κυβικά 190φέυγα άλογα ... τώρα όλοι τα ζητάν...δείτε μόνον τους ιταλούς με το πανιγκάλε... Γιαχαμπούζα ρεεεεεεε, δεν ξέρω αν το έχω ξαναγράψει, αλλά σίγουρα από κοντά το έχω πει σε καποιους.
    Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.

  14. #419
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από H.A.Balafoutre Προβολή μηνύματος
    Η Suzuki ήτανε πολύ μπροστά...1300κυβικά 190φέυγα άλογα ... τώρα όλοι τα ζητάν...δείτε μόνον τους ιταλούς με το πανιγκάλε... Γιαχαμπούζα ρεεεεεεε, δεν ξέρω αν το έχω ξαναγράψει, αλλά σίγουρα από κοντά το έχω πει σε καποιους.
    Εγώ βασικά δεν κατάλαβα τι μέτρο σύγκρισης μπορεί να υπάρξει ανάμεσα στα 3...

  15. #420
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stam2 Προβολή μηνύματος
    Εγώ βασικά δεν κατάλαβα τι μέτρο σύγκρισης μπορεί να υπάρξει ανάμεσα στα 3...
    Μα δεν είσαι καθόλου περίεργος...μα καθόλου...ποιό είναι πιο γρήγορο...κι ας είναι άλλο το ένα κι άλλο το άλλο...δεν έχει καμία σημασία.

    Είσαι κάπου σε μια παρέα, σε μια λέσχη...βλέπεις 3-5-7 μηχανές...και ρωτάς....ποιό είναι πιο γρήγορο ρε παιδιά...? Μια απλή, παιδική ερώτηση, ειλικρινούς περιέργειας και δεν ξέρεις κανείς....Τα παλιά τα χρόνια, πέρα του ότι θα ξέρανε, αλλά και πάλι θα πηγαίνανε να ξαναθυμηθούνε...τώρα...όλοι μπλαζέ. Μα όλοι..... Οπότε, το εγκυρότατο MCN, το κάνει για εμάς, απαντάει σε ένα απλό κι ειλικρινές ερώτημα επειδή μπορούνε. Είναι ίσως από τις λίγες χρονικές στιγμές όπου έχουνε τόση ποικιλία (πιάσε μια ποικιλία), μηχανών με σχετικά άγνωστα τα χαρακτηριστηκά του ποιό είναι πιο γρήγορο.
    Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.

Παρόμοια θέματα

  1. ΚΛΟΠΗ KAWASAKI ZXR 1000 NINJA
    από sotostzav στο forum Κλοπές
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 16/06/2013, 15:35

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF