αυτο που ξυνει κατω τα φτερα ειναι?
χαρακτηριστικός ο ήχος του μοτέρ...
όποιος έχει καβαλήσει το ultra της καβα (τζετ σκι) καταλαβαίνει τι εννοώ...
εκεί που γράφει σε κάτι στροφούλες 70 στο κοντέρ είναι 120χαω...
και μάλλον για να ξύνει πατάκια είναι ή φαρδύ το μηχανάκι λόγω προσόντων και βρίσκουν, ή χαμηλά τοποθετημένα...
όπως και να χει, δείχνει ότι μπορεί να κινηθεί στα όρια...!
να βγαινεις απο την στροφη με αυξανομενο γκαζι και πριν καλα καλα ισιωσεις να σουζαρει σαν τρελο μπαινοντας στην ροπη του...αμα κοιταξεις και το κοντερ και συνειδητοποιησεις με ποσα το εκανες αυτο, μολις κατεβεις κλεινεις ενα ραντεβουδακι στον συμβολαιογραφο για την διαθηκη σου, μην τυχον και παει το θεριο σε λαθος χερια...![]()
οτι και να ειναι το μηχανακι δεν βγαζει χαρτια... και αν εισαι φανατικος της πιστας σιγουρα με τοσα λεφτα εχεις κατι που θημηζει WSBK
παντος σε σχεση με αλλα βιντεο απο συπερβαικ σε αυτη την πιστα δεν κανει και τιποτα ανατρεπτικο....
ORGIA!!!!!
το βρήκα δεν είναι από τα pegs το ξύσιμο που ακούγεται αλλά απο τα αλουμινίου ξύστρες που φορούσαν οι αναβάτες εκείνη την ημέρα.
https://www.youtube.com/watch?v=guivYwCHk08
Γιάννη, ποιος μίλησε για πίστα? δεν βγαίνουν μόνο μοτό για πίστα
ποιος είπε ότι αυτό το μοτό είναι για πίστα????
σε λάθος κατηγορία το έχετε βάλει στο μυαλό σας αν και το χρεώνετε κοντράδικο !!!
για την κατηγορία που ανήκει και το χρεώνουν κοντράδικο, το ότι κατάφερε να γυρίσει σε πίστα, που ούτε κατά διάνοια θα μπορούσε, και το είχαν όλοι ξεγραμμένο, αυτό και μόνο είναι ΑΘΛΟΣ !!!
Είναι τελείως άτοπο να το συγκρίνουμε με SBK,
δεν συγκρίνουμε ποτέ διαφορετικές κατηγορίες.
Γι αυτό λέω ότι και μόνο που κατάφερε να γυρίσει αξιοπρεπέστατα στην πίστα ενώ δεν θα μπορούσε καν να ανοίξει γκάζι, να κλείνει γραμμές η μοτό και να μην έχει ταλαντώσεις με ένα τόσο βαρύ μοτό και ιπποδύναμη στα + 140 άλογα από τα 1000 παραγωγής και λάστιχα που δεν έχουν κατασκευαστεί γι αυτό το τέρας ιπποδύναμης και βάρους είναι Θαύμα !!!!
Σεβασμός στην Καβασάκι,για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους, δεν έχω κάτι άλλο να πω, εξεπλάγην![]()
Τελευταία τροποποίηση από nktR; 14/03/2015 στις 22:22.
Μωρε μπραβο!! Κ δεν του το χα...
Πολυ δυναμη παντως...Τρομακτικο στην εξοδο, ετσι κ κανεις καμια μ@λακια κ το χουφτωσεις εισαι για αλλου!!
+1000 στον nktr!!
Ride(s) the wind of change...
Τα πάντα αξιολογούνται σε σχέση με το busa ... Αυτό κι αν είναι benchmark & game changer ... Σχεδόν απαράλλαχτο από το 1999
Τελευταία τροποποίηση από RaGe_Raptor; 29/04/2015 στις 12:13.
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Η Suzuki ήτανε πολύ μπροστά...1300κυβικά 190φέυγα άλογα ... τώρα όλοι τα ζητάν...δείτε μόνον τους ιταλούς με το πανιγκάλε... Γιαχαμπούζα ρεεεεεεε, δεν ξέρω αν το έχω ξαναγράψει, αλλά σίγουρα από κοντά το έχω πει σε καποιους.
Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.
Μα δεν είσαι καθόλου περίεργος...μα καθόλου...ποιό είναι πιο γρήγορο...κι ας είναι άλλο το ένα κι άλλο το άλλο...δεν έχει καμία σημασία.
Είσαι κάπου σε μια παρέα, σε μια λέσχη...βλέπεις 3-5-7 μηχανές...και ρωτάς....ποιό είναι πιο γρήγορο ρε παιδιά...? Μια απλή, παιδική ερώτηση, ειλικρινούς περιέργειας και δεν ξέρεις κανείς....Τα παλιά τα χρόνια, πέρα του ότι θα ξέρανε, αλλά και πάλι θα πηγαίνανε να ξαναθυμηθούνε...τώρα...όλοι μπλαζέ. Μα όλοι..... Οπότε, το εγκυρότατο MCN, το κάνει για εμάς, απαντάει σε ένα απλό κι ειλικρινές ερώτημα επειδή μπορούνε. Είναι ίσως από τις λίγες χρονικές στιγμές όπου έχουνε τόση ποικιλία (πιάσε μια ποικιλία), μηχανών με σχετικά άγνωστα τα χαρακτηριστηκά του ποιό είναι πιο γρήγορο.
Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.