Επειδή με τα συνεργεία δεν έβγαλα άκρη και άκουσα χίλιες δυο μ@λ@κίες και τα έχω πάρει... το ποστάρω εδώ μπας και βρω καμία άκρη
Έχουμε και λέμε:
πρώτη εξάτμιση μετά από 1000 χιλιόμετρα
http://i.imgur.com/cofWlr2.jpg
Δεύτερη εξάτμιση με 500 χιλιόμετρα μόνο
http://i.imgur.com/4J2gx3l.jpg
Μετά από επίσκεψη σε τρία συνεργεία, το τελευταίο που ήταν και επίσημο συνεργείο αντιπροσωπείας άκουσα το εξής: "Είναι νορμάλ να γίνει αυτό γιατί μέσα στο τελικό υπάρχει καταλύτης για τις euro 6 προδιαγραφές και ανεβάζει μέχρι 1200C, μας το είπαν και στο σεμινάριο..." και όταν τoν ρωτάω το άλλο μπροστά στο σωλήνα τι είναι? μου απαντάει προκαταλύτης...
Σε ερώτηση γιατί άλλα μηχανάκια ίδια με το δικό μου που μπαίνουν και πίστα με το ίδιο τελικό δεν έχουν το ίδιο κάψιμο, μου απαντάει ότι γίνεται έτσι όλη η εξάτμιση και δε φαίνεται η διαφορά...![]()
Το κορυφαίο... κακώς στην άλλαξαν την εξάτμιση... δεν έπρεπε...
Θα στείλω και επίσημο email στην αντιπροσωπεία στο εξωτερικό για να δω και αυτοί τι μ@λ@κία θα μου πουν... αλλά 'ντάξει έλεος... πλέον τα έχω ακούσει όλα από τα εδώ μαστόρια...
Anyways, εσείς που έχετε και περισσότερα χρόνια στο χώρο, έχετε δει κάτι παρόμοιο? Άντε να βάλω το αισθητικό κομμάτι στην άκρη.... αν αυτό το κάψιμο δεν είναι αστοχία υλικού της εξάτμισης (2η φορά χλωμό το κόβω) παίζει να είναι πρόβλημα στον κινητήρα ή κάπου αλλού και αυτό να είναι το αποτέλεσμα?