Για μενα τo setup σου δεν ηταν καλο εξαρχης(οι αποψεις ειναι σαν τις κ...τρυπίδες).
Το πιστονι που εβαλες με την χαμηλή πομπα ειναι για κοντο στροφαλο 50αρη και κοντο κυλινδρο.Για ενενηνταρη στροφαλο θελει ισιο πιστονι με μαμα κεφαλή ή φουλ πομπε με 72αρα 6βολτη.Αν βάλεις το φουλ πομπε και το φλατ στον ιδιο πειρο θα δεις οτι ειναι ιδια στο υψος στο φλατ κομματι τους, αν βαλεις στον ιδιο πειρο το ημιπομπε ειναι πιο κοντο.
Το γεγονος οτι χτυπούσε πειρακια με την κεφαλή με τον μεγαλύτερο χωρο καυσης σημαινει οτι μαλλον δεν χτυπούσε πειράκια απλά χτυπούσε κατι στην κεφαλή.
Οπως επίσης το οτι τωρα με το μικροτερο χωρο καυσης αισθάνεσαι μικρότερη αντισταση στην μανιβέλα δειχνει οτι μαλλον οι βαλβίδες σου δεν ειναι σε καλή κατάσταση,αλλιώς θα αισθανόσουν μεγαλύτερη αντίσταση.
Αν θέλεις να το κρατήσεις ετσι δεν θα εχεις προβλημα γιατί φοράς κοντο πιστόνι και το μηχανάκι σου δεν έχει προβλημα.
Αν μαλιστα βάλεις 90αρα η 100αρα κεφαλη (αν δεν ειναι αυτη που φοράς 90αρα) θα χασεις σε συμπίεση σε σχεση με την 50αρα γιατι η 90αρα - 100αρα θελουν φλατ πιστονι.
Ανακεφαλαιώνω
Υπάρχουν τριων (ισως και τεσσαρων) ειδων κεφαλές σε σχεση με το χωρο καυσης
72αρα 6βολτη που θελει φουλ πομπε πιστονι
90αρα - 100αρα που θελει φλατ πιστονι
50αρα θελει κοντο ημιπομπε
72αρα 12βολτη επίσης κοντο ημιπομπε
Με αυτο τον τροπο εκμεταλλεύεσαι πιστονια και κεφαλές, οτιδήποτε άλλο είτε σου δινει χαμηλή συμπίεση ή δεν χωράει το πιστόνι στην κεφαλή και βρίσκει.
Τα παραπάνω ισχύουν για μακρυ κυλινδρο και μακρύ στρόφαλο,για κοντο στροφαλο (50αρισιο) ισχυουν άλλα.
