Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 27 από 27

Θέμα: Ελαττωματικά φίλτρα λαδιού για LC8

  1. #16
    The most Bin's WINS !!! Το avatar του/της lkol
    Εγγραφή
    15/11/2004
    Μηνύματα
    136
    Δε νομίζω ότι έχω κάνει ποτε καθάρισμα με υπέρηχο. Ούτε εγώ δηλ, ούτε το συνεργείο κ με βάση τα λεγόμενα της εταιρείας, πλένεται άκόμα κ με σαπούνι πιάτων

    τώρα για την τρόμπα νερού, εγώ το έπιανα από τη θερμοκρασία που ανεβαίνει στο μοτέρ.

    Πάντως τα χρησιμοποιώ εδώ κ 70k klm σε 3 διαφορετικά lc8 μοτερ κ θεωρώ ότι αξίζουν τα λεφτά τους

  2. #17
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της geez996
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    263
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από lkol Προβολή μηνύματος
    Δε νομίζω ότι έχω κάνει ποτε καθάρισμα με υπέρηχο. Ούτε εγώ δηλ, ούτε το συνεργείο κ με βάση τα λεγόμενα της εταιρείας, πλένεται άκόμα κ με σαπούνι πιάτων

    τώρα για την τρόμπα νερού, εγώ το έπιανα από τη θερμοκρασία που ανεβαίνει στο μοτέρ.

    Πάντως τα χρησιμοποιώ εδώ κ 70k klm σε 3 διαφορετικά lc8 μοτερ κ θεωρώ ότι αξίζουν τα λεφτά τους
    Ωραιος ο Λεω...


    Γκομενες και μηχανες , εχουν πικρες και χαρες........

  3. #18
    σε διπλό ταμπλό Το avatar του/της erotisakias
    Εγγραφή
    28/10/2013
    Μηνύματα
    52
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από gefr Προβολή μηνύματος
    Για να εχουμε τα ματια μας ανοιχτά ...
    Είναι ένα ΚΤΜ point στο οποίο τα παιδιά είναι γαμάτα, απλά ο ιδιοκτήτης έχει αυστηρή πολιτική χρώσεων στην αποθήκη και τα παντα κινούνται με χρεώσεις. Το λάδι ήταν δικό μου-όχι motorex-εξαρχής οπότε δικό μου έπρεπε να αγοράσω. Το είπα για να τονίσω το γεγονός πως η ΚΤΜ ενώ γνωρίζει δεν δίνει εντολή ανάκλησης να είναι όλοι καλυμμένοι και σωστοί. Τώρα τα εκεί μαστόρια, μου έχουν κάνει τρομερές τιμές ή και τίποτα σε αρκετές παπαρο-μικρο-χαζομάρες που βγάζει κατά καιρούς ένα 950 adventure που σέβεται τον εαυτό του και το όνομά του και είναι γενικά γαμάτα παιδιά. Και μόνο που σε αφήνουν παρεάκι την ώρα που δουλεύουν, και σου εξηγούν ακριβώς τι κάνουν και τι περιμένουν να βρουν, αρκεί.

  4. #19
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Κτμ ρε πστμ. Ακόμα και γνήσια ανταλλακτικά φοβάσαι να χρησιμοποιήσεις.

    Sent from me using a computer.

  5. #20
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    Κτμ ρε πστμ. Ακόμα και γνήσια ανταλλακτικά φοβάσαι να χρησιμοποιήσεις.

    Κλαίωωω.

  6. #21
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της macdeath_s
    Εγγραφή
    27/04/2008
    Μηνύματα
    1.368
    παίζει και στα 1290. Δεν μου χει τύχει εμένα προσωπικά αλλά υπάρχει σχετικό βίντεο στο youtube.

  7. #22
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της TOMASKTM
    Εγγραφή
    27/07/2006
    Μηνύματα
    922
    Μόλις παρέλαβα το 61338015100
    Το απόγευμα έχει αλλαγή με motorex power synt 10w/50,
    ίδωμεν...

  8. #23
    Εξουσιοδοτημένο πρότεινε το φιλτρο να κανει μπανιο σε λαδι πριν την τοποθετηση για να μην το τσαλακωνει η πιεση του λαδιου μολις παρει μπροστα.

  9. #24
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    11.589
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από xtzanos Προβολή μηνύματος
    Εξουσιοδοτημένο πρότεινε το φιλτρο να κανει μπανιο σε λαδι πριν την τοποθετηση για να μην το τσαλακωνει η πιεση του λαδιου μολις παρει μπροστα.
    εντάξει παιδιά... είπαμε... υπερβολικό μου φαίνεται....

  10. #25
    Άν είναι ελατωματικό, τσαλακώνεται, όπως και το βρεγμένο...

  11. #26
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από gefr Προβολή μηνύματος
    Άν είναι ελατωματικό, τσαλακώνεται, όπως και το βρεγμένο...
    To παλικαρι υποστηριζε οτι αν ειναι βρεγμενο δεν τσαλακωνεται. Η κουβεντα δεν ηταν για ελατωματικα φιλτρα, ηταν γενικα για τοποθετηση φιλτρου.

  12. #27
    Από ότι υποψιάζομαι, "το παλικάρι" εννοούσε οτι αν το φίλτρο είναι βρεγμένο με λάδι, τότε δεν τσαλακώνεται. Αυτό αντιφάσκει με την πρακτική. Δηλαδή τόσες φορές που αντικαθιστούμε φίλτρο, χωρίς να τα κάνουμε μπάνιο σε λάδι, γιατί δεν τσαλακωνόντουσαν; το βρεγμένο με νερό χαρτί μαλακώνει και κλείνουν οι πόροι. Φράζει και το λάδι έρχεται με πίεση από την αντλία και το σπρώχνει με αποτέλεσμα να το παραμορφώνει. Εγώ τουλάχιστο μέχρι εκεί καταλαβαίνω.
    Γειά χαρά.

    Παρουσιάστηκε μία μαρτυρία για προβληματικά Κ&Ν φίλτρα εδώ:
    http://advrider.com/forums/showpost....3&postcount=15

    Επίσης φίλος έβαλε Champion και είχε πρόβλημα.

    Πού πάει αυτός ο κόσμος...;
    Τελευταία τροποποίηση από gefr; 11/07/2015 στις 08:50.

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12

Παρόμοια θέματα

  1. Φιλτρα Λαδιου για Suzuki...
    από pineza στο forum Suzuki
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 19/10/2012, 20:37
  2. Φίλτρα λαδιού για R1 04-06
    από vaskunito στο forum Υamaha R6, R7, R1, R...
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 05/12/2008, 20:04
  3. φιλτρα κτλ για kawa Z
    από idi στο forum Kawasaki Z series
    Απαντήσεις: 46
    Τελευταίο μήνυμα: 11/03/2007, 21:44
  4. ΕΠΙΛΟΓΗ ΛΑΔΙΟΥ ΓΙΑ ΧΤ660x
    από PLAN στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 20/07/2006, 10:56
  5. ΕΠΙΛΟΓΗ ΛΑΔΙΟΥ ΓΙΑ ΧΤ660x
    από PLAN στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 19/07/2006, 23:58

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF