Από το ανταλλακτικό βεβαίως και θα βγάλει ο μάστορας, εσύ θα το πληρώσεις όσο θα το πλήρωνες στην αντιπροσωπεία όπως είπε ο Σπύρος.
Απλώς ο μάστορας και το κάθε συνεργείο τα παίρνει με μια σχετική έκπτωση (όπου σχετική, βλέπε τζίρο που κάνει το κάθε συνεργείο)
Το γνωρίζω καλά από 1ο χέρι λόγω δουλειάς.
και για να είμαι ον τόπικ, για τις όποιες αμοιβές ισχύει το παράδειγμα της βρύσης που ειπώθηκε πιο πάνω.
Στην ISUZU (όπου γνωρίζω πως παίζεται το πράγμα) οι χρεώσεις για κάθε συγκεκριμένη εργασία είναι στάνταρ, άσχετα πόσες ώρες θα κάνει ο μηχανικός. Π.Χ. αλλαγή δίσκος-πλατώ-ρουλεμάν το εργοστάσιο λέει, ας πούμε 4 ώρες. θα χρεώσει 4Χ50=200 ευρώ+Φ.Π.Α. το αν ο μάστορας είναι γατόνι και το κάνει σε 3 ώρες η τρόμπας και το κάνει σε 9, άσχετο.
Οι ώρες όμως, που ορίζει το εργοστάσιο για κάθε εργασία προυποθέτει ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ αμάξι (και όχι με σκουριές, λάσπες, κ.λ.π. που δυσχεραίνουν περαιτέρω την εργασία...) τα ανταλλακτικά, εργαλεία κ.λ.π. που απαιτούνται, έτοιμα όλα στο τραπέζι.
Όπως ίσως καταλαβαίνετε, πολύ μα πολύ σπάνια επιτυγχάνεται ο χρόνος που ορίζει το εργοστάσιο και προς τα κάτω. Συνήθως παίζει με ένα 10-15% παραπάνω χρόνος με ότι αυτό συνεπάγεται για το μαγαζί.
