Σελίδα 6 από 15 ΠρώτοΠρώτο 1234567891011 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 76 έως 90 από 216

Θέμα: KTM 1290 Super Duke GT

  1. #76
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    ενα μικρο interlude διοτι μου ξεφυγε αυτο το ποστ....

    Βαζω στοιχημα οτι ακομα και με την ταπα περναει αρκετος αερας για να εχεις την μαξ ισχυ. Επισης βαζω στοιχημα οτι η τρυπα του σνορκελ (με την ταπα) ειναι μεγαλυτερη απο το βεντουρι του καθε σωματος ψεκασμου. Αν εχεις την δυνατοτητα να την μετρησεις καντο και πες μου.

    Αυτο που επιτυγχανεται συνηθως με τα κλεισιματα στα φιλτροκουτια ειναι συμπιεση των μεταβατικων (=επιταγχυνση) και οχι της οποιας σταθερης καταστασης (οπως η μαξ ισχυς).

    αν κατάλαβα καλά λες ότι κι ένας μέγιστος βελτιωτής (tim radley) για τον εισερχόμενο αέρα "velocity is the king not the volume"...
    κι επίσης ο ίδιος μελετάει καμπύλες ισχύος σε hp/sec κι όχι σε hp/rpm... δείχνει την ευστροφία...

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Σκεψου το εξης ιδεατο πειραμα. Παιρνουμε τυχαιο μηχανακι και του τραβαμε μια δυναμομετρηση.
    Μετα ξεφουσκωνουμε τον πισω τροχο και τον γεμιζουμε με νερο στην ιδια πιεση που πριν ειχε αερα. Του τραβαμε αλλη μια δυναμομετρηση. Τι θα δειξουν οι καμπυλες πριν και μετα?
    θα δείξει τα ίδια άλογα αλλά δε θα δείξει πόσο πιο αργά επιταχύνει...σε διάγραμμά όμως hp/sec?
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από macdeath_s Προβολή μηνύματος
    Στην Αθήνα έγινε δυναμομέτρηση με akrapovic evolution και PCV. Έβγαλε 180 τροχό! Κανείς δν το πίστευε αλλά υπάρχουν τα χαρτιά. 160 βγάζουν πολλά από τη μάνα τους με την evolution πάνε 170-175.

    Υ.Γ.: Δεν θυμάμαι σε ποιόν έγινε, αλλά το συγκεκριμένο δυναμόμετρο υποτίθεται ρίχνει τα νούμερα προς τα κάτω.
    placebo effect αυτό με τις εξατμίσεις και τα άλογα......
    Τελευταία τροποποίηση από RaGe_Raptor; 16/05/2015 στις 20:03.
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  2. #77
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από gixxerman Προβολή μηνύματος
    placebo effect αυτό με τις εξατμίσεις και τα άλογα......
    What?
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  3. #78
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της macdeath_s
    Εγγραφή
    27/04/2008
    Μηνύματα
    1.368
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από gixxerman Προβολή μηνύματος
    αν κατάλαβα καλά λες ότι κι ένας μέγιστος βελτιωτής (tim radley) για τον εισερχόμενο αέρα "velocity is the king not the volume"...
    κι επίσης ο ίδιος μελετάει καμπύλες ισχύος σε hp/sec κι όχι σε hp/rpm... δείχνει την ευστροφία...


    θα δείξει τα ίδια άλογα αλλά δε θα δείξει πόσο πιο αργά επιταχύνει...σε διάγραμμά όμως hp/sec?


    placebo effect αυτό με τις εξατμίσεις και τα άλογα......
    Θα προσπαθήσω να θυμηθώ ή να ξαναρωτήσω το όνομα του μαγαζιού. Όποιος αμφισβητεί βαράει ένα τηλ και ρωτά Επίσης αν δείτε ένα μαύρο 1290 που ακούγεται λες και είναι το καινούργιο της Kawasaki δοκιμάστε να σταθείτε δίπλα του μέχρι τα 170 - 200.

  4. #79
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από macdeath_s Προβολή μηνύματος
    Στην Αθήνα έγινε δυναμομέτρηση με akrapovic evolution και PCV. Έβγαλε 180 τροχό! Κανείς δν το πίστευε αλλά υπάρχουν τα χαρτιά. 160 βγάζουν πολλά από τη μάνα τους με την evolution πάνε 170-175.

    Υ.Γ.: Δεν θυμάμαι σε ποιόν έγινε, αλλά το συγκεκριμένο δυναμόμετρο υποτίθεται ρίχνει τα νούμερα προς τα κάτω.
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από byron Προβολή μηνύματος
    What?
    βάζεις εξάτμιση και νομίζεις πήρες +15 άλογα...
    σουπερμαντολίνη.......(devil's clopyright)
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  5. #80
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.991
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από macdeath_s Προβολή μηνύματος
    Στην Αθήνα έγινε δυναμομέτρηση με akrapovic evolution και PCV. Έβγαλε 180 τροχό! Κανείς δν το πίστευε αλλά υπάρχουν τα χαρτιά. 160 βγάζουν πολλά από τη μάνα τους με την evolution πάνε 170-175.

    Υ.Γ.: Δεν θυμάμαι σε ποιόν έγινε, αλλά το συγκεκριμένο δυναμόμετρο υποτίθεται ρίχνει τα νούμερα προς τα κάτω.


    αν θυμηθεις που εγινε πες το μου με π.μ. γιατι και εγω για Αθηνα μιλαω για δυναμομετρο...
    το δικο σου ηταν?

  6. #81
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από macdeath_s Προβολή μηνύματος
    Θα προσπαθήσω να θυμηθώ ή να ξαναρωτήσω το όνομα του μαγαζιού. Όποιος αμφισβητεί βαράει ένα τηλ και ρωτά Επίσης αν δείτε ένα μαύρο 1290 που ακούγεται λες και είναι το καινούργιο της Kawasaki δοκιμάστε να σταθείτε δίπλα του μέχρι τα 170 - 200.
    δεν αμφισβητώ το πόσο γρήγορο είναι το μηχανάκι....για να καταλαβαινόμαστε....η ότι γίνεται πιο γρήγορο με εξατμίσεις κτλ...αλλά δεν κάνουν τη διαφορά που υπόσχονται-διαφημίζουν οι "μάστορες" και οι "βελτιωτικοί οίκοι"
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  7. #82
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της macdeath_s
    Εγγραφή
    27/04/2008
    Μηνύματα
    1.368
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από gixxerman Προβολή μηνύματος
    δεν αμφισβητώ το πόσο γρήγορο είναι το μηχανάκι....για να καταλαβαινόμαστε....η ότι γίνεται πιο γρήγορο με εξατμίσεις κτλ...αλλά δεν κάνουν τη διαφορά που υπόσχονται οι "μάστορες"
    Μα σου λέω δυναμόμετρο τα έγραψε. Επίσης δεν υπόσχονται οι μάστορες τις μαγείες αλλά η ΚΤΜ (δες εδώ).

    Κάτι που δεν διευκρινίζουν πάντως στις περισσότερες δυναμομετρήσεις (τουλάχιστον περιοδικών) είναι σε πιο mode (χάρτη) τις κάνουν και με/χωρίς traction

  8. #83
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από macdeath_s Προβολή μηνύματος
    Μα σου λέω δυναμόμετρο τα έγραψε. Επίσης δεν υπόσχονται οι μάστορες τις μαγείες αλλά η ΚΤΜ (δες εδώ).

    Κάτι που δεν διευκρινίζουν πάντως στις περισσότερες δυναμομετρήσεις (τουλάχιστον περιοδικών) είναι σε πιο mode (χάρτη) τις κάνουν και με/χωρίς traction
    μα και η akrapovic τάζει.... αλλά δε σημαίνει ότι είναι και αλήθεια.....
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  9. #84
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από gixxerman Προβολή μηνύματος
    A. αν κατάλαβα καλά λες ότι κι ένας μέγιστος βελτιωτής (tim radley) για τον εισερχόμενο αέρα "velocity is the king not the volume"...

    B. κι επίσης ο ίδιος μελετάει καμπύλες ισχύος σε hp/sec κι όχι σε hp/rpm... δείχνει την ευστροφία...


    C. θα δείξει τα ίδια άλογα αλλά δε θα δείξει πόσο πιο αργά επιταχύνει...σε διάγραμμά όμως hp/sec?


    D. placebo effect αυτό με τις εξατμίσεις και τα άλογα......
    A. Δεν ειπα αυτο αλλα συμφωνω.
    Αν υποθεσουμε οτι εχουμε μονοκυλινδρο μοτερ με διαμετρο σωματος ψεκασμου 40μμ τοτε ανοιγμα φιλτροκουτιου 40μμ αρκει για να δωσει την μεγιστη ισχυ για την οποιο το σωμα αυτο ψεκασμου εχει επιλεγει για το συγκεκριμενο μοτερ. Ανοιγμα ομως 50μμ ενω δεν θα δωσει παραπανω τελικη ισχυ, θα δωσει παραπανω επιταχυνση με τις καταλληλες αλλαγες στο χαρτη. Θα φτασει δηλαδη στην μαξ ισχυ πιο γρηγορα. Αυτο πιστευω συμβαινει και στο τουονο του Βυρωνα.

    Β. Και πολυ καλα κανει, χρειαζεται κι αυτο για να καταγραφει η επιταχυνση.

    C. Σωστος. To καλο το δυναμομετρο σε συνδοιασμο με τον καλο χειριστη θα πρεπει να δειξει ακριβως τις ιδιες καμπυλες σε αξονες ροπη(η ισχυ)-rpm και εντελως διαφορετικες σε αξονες ροπη(η ισχυ)-sec. Πολυ αμφιβαλλω ομως οτι τα δυναμομετρα στα οποια αναφερομαστε ειναι σε θεση να το κανουν.

    D. Τα μαξ αλογα ναι, η εκρηξη ομως οχι.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  10. #85
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από macdeath_s Προβολή μηνύματος
    Μα σου λέω δυναμόμετρο τα έγραψε. Επίσης δεν υπόσχονται οι μάστορες τις μαγείες αλλά η ΚΤΜ (δες εδώ).

    Κάτι που δεν διευκρινίζουν πάντως στις περισσότερες δυναμομετρήσεις (τουλάχιστον περιοδικών) είναι σε πιο mode (χάρτη) τις κάνουν και με/χωρίς traction
    Εξαρταται απο το αν πιστευεις τα δυναμομετρα αφ'ενος και αφ'ετερου η ΚΤΜ αυτο που δε λεει ειναι αν ο χαρτης που ερχεται με την εξατμιση εχει το ιδιο μειγμα. Τα 12 αυτα αλογα θα μπορουσε να τα παρει και με την στοκ εξατμιση αν πχ απο afr 12.5 ρυθμιστει σε afr 13.5, στα ψηλα...
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  11. #86
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Ενας τροπος υπαρχει να καταλαβει ο θνητος αν το μηχανακι του εχει παρει αλογα....να το γραναζωσει λιγο πιο μακρυ και να δει την τελικη του, πριν και μετα.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  12. #87
    έκρηξη...πολύ περιγραφικός ο όρος...αυτό το συναίσθημα είχα όταν έβαλα ολόσωμη....

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Ενας τροπος υπαρχει να καταλαβει ο θνητος αν το μηχανακι του εχει παρει αλογα....να το γραναζωσει λιγο πιο μακρυ και να δει την τελικη του, πριν και μετα.

    κι εμείς που έχουμε κόφτη στα 300 "μάστορα"....????
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  13. #88
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από gixxerman Προβολή μηνύματος
    έκρηξη...πολύ περιγραφικός ο όρος...αυτό το συναίσθημα είχα όταν έβαλα ολόσωμη....




    κι εμείς που έχουμε κόφτη στα 300 "μάστορα"....????
    Δεν αλλαζουμε το γραναζωμα και σερνουμε απο πισω ενα αλλο μηχανακι για αεροφρενο
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  14. #89
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από gixxerman Προβολή μηνύματος
    βάζεις εξάτμιση και νομίζεις πήρες +15 άλογα...
    σουπερμαντολίνη.......(devil's clopyright)
    Βασικά το νοιώθω...
    Αφετέρου, το superflow δυναμομετρο έδειξε +10 με map2 της aprilia για εξατμίσεις.
    Δεν έχω acrapovic, έχω Leo Vince που ταιριάζουν καλά στο v2 μου.
    Το ποσο γρήγορα ανεβάζει, το φτιάχνεις με flywheel removal που τα καλά μηχανάκια το προσφέρουν αυθωρεί και παραχρήμα...
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  15. #90
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από byron Προβολή μηνύματος
    Βασικά το νοιώθω...
    αυτό να το προσέξεις τα ίδια έλεγε και ο πρώην prime minister
    Αφετέρου, το superflow δυναμομετρο έδειξε +10 με map2 της aprilia για εξατμίσεις.
    Δεν έχω acrapovic, έχω Leo Vince που ταιριάζουν καλά στο v2 μου.
    Το ποσο γρήγορα ανεβάζει, το φτιάχνεις με flywheel removal που τα καλά μηχανάκια το προσφέρουν αυθωρεί και παραχρήμα...
    ναι αλλά χάνεις σε "αίσθηση"....και πρόσφυση....
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

Σελίδα 6 από 15 ΠρώτοΠρώτο 1234567891011 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. 1290 Super Duke
    από Black Mamba στο forum KTM
    Απαντήσεις: 470
    Τελευταίο μήνυμα: 13/09/2018, 11:41

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF