Σελίδα 20 από 139 ΠρώτοΠρώτο ... 1015161718192021222324253070120 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 286 έως 300 από 2083

Θέμα: AFRICA!

  1. #286
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της zopas
    Εγγραφή
    22/03/2007
    Μηνύματα
    896
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος





    Edit. Δε μπορώ να κρατηθώ τελικά.

    Zopa λάθος στο μάρκετιν δεν έκαναν.

    Και τα μηχανάκια είναι μια χαρά για το κοινό στο οποίο απευθύνονται.

    Αναζήτησε αλλού το λάθος φίλε.
    Φυσικα και εκαναν λαθος, ολη η κοινοτητα της Χοντα στην Ελλαδα τους κραζει, βλεπε cross tourer για αντικαταστατη του βαραντερο και μερικες φουτουριστικες σχεδιασεις που προκαλουν γελιο..Ζητημα αν εχουν πουληθει καμια δεκαρια τουρερ στην Αθηνα και απο αυτα 4 τα εχει σπρωξει ο μηχναικος μου...Ποιος αντικατστατης του βαραντερο;; κοινως στα π@παρια τους..

    Με το Αφρικα ομως εγιναν πιο εξυπνοι η πηραν το μαθημα τους..κρατησαν το σχεδιαστικο, διαχρονικο του καλουπι και προσθεσαν εξελιγμενο κινητηρα στα 1000 κυβ, βαση Ντακαρ, με dct...πολυ καλη κινηση, αυτο μαλιστα..Επιτελους τα ΚΤΜ εχουν ενα δυνατο αντιπαλο και αυτο θα τ α βοηθησει και τ αιδια να γινουν καλυτερα, δηλ. προς οφελος μας...

    Οσο για τα αλλα μερικοι μπορουν να γελανε οσο θελουν...Εγω απαντησα στο παλικαρι για τις gs, να μου την χαριζανε καινουργια δεν την επαιρνα...μοτορια που ενεργοποιουν με το ετσι θελω το ΑΒΣ και προκαλουν πτωσεις να μου λειπουν...Σε αξιοπιστια χοντα και παλι χοντα...εχουμε ξεχασει συνεργεια και αυτη ειναι μια αληθεια που μπορει να γελαει ο καθενας οσο θελει και να πιπιλαει και γλιφιτζουρια, οχι μονο καραμελες..και κοσμος το επικροτει χρονια τωρα με το να εχει την Χοντα πρωτη σε πωλησεις στην Ελλαδα αν εξαιρεσεις κατι sym που βγαινουν καλπικα πρωτα με παπιοηδη σκουτερ..

    Και φυσικα φιλε Νταζ η επιλογη μιας μοτο ειναι υποκειμενικο θεμα και ο καθενας βαζει τα δικα του κριτηρια...Αν με διαβαζες πιο σωστα θα εβλεπες οτι λεω τη γνωμη μου οτι η αξιοπιστια στους πιο πολλους αναβατες( κυριως απο 30 ετων και πανω που εχουν και τα φραγκα να αγοραζουν) ειναι η πιο σημαινουσα παραμετρος στην επιλογη τους απο εκει και περα ο καθενας πραττει κατα το δοκουν αρκει να ξερει τι θελει...

  2. #287
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από zopas Προβολή μηνύματος
    Φυσικα και εκαναν λαθος, ολη η κοινοτητα της Χοντα στην Ελλαδα τους κραζει, βλεπε cross tourer για αντικαταστατη του βαραντερο και μερικες φουτουριστικες σχεδιασεις που προκαλουν γελιο..Ζητημα αν εχουν πουληθει καμια δεκαρια τουρερ στην Αθηνα και απο αυτα 4 τα εχει σπρωξει ο μηχναικος μου...Ποιος αντικατστατης του βαραντερο;; κοινως στα π@παρια τους..

    Με το Αφρικα ομως εγιναν πιο εξυπνοι η πηραν το μαθημα τους..κρατησαν το σχεδιαστικο, διαχρονικο του καλουπι και προσθεσαν εξελιγμενο κινητηρα στα 1000 κυβ, βαση Ντακαρ, με dct...πολυ καλη κινηση, αυτο μαλιστα..Επιτελους τα ΚΤΜ εχουν ενα δυνατο αντιπαλο και αυτο θα τ α βοηθησει και τ αιδια να γινουν καλυτερα, δηλ. προς οφελος μας...

    Οσο για τα αλλα μερικοι μπορουν να γελανε οσο θελουν...Εγω απαντησα στο παλικαρι για τις gs, να μου την χαριζανε καινουργια δεν την επαιρνα...μοτορια που ενεργοποιουν με το ετσι θελω το ΑΒΣ και προκαλουν πτωσεις να μου λειπουν...Σε αξιοπιστια χοντα και παλι χοντα...εχουμε ξεχασει συνεργεια και αυτη ειναι μια αληθεια που μπορει να γελαει ο καθενας οσο θελει και να πιπιλαει και γλιφιτζουρια, οχι μονο καραμελες..και κοσμος το επικροτει χρονια τωρα με το να εχει την Χοντα πρωτη σε πωλησεις στην Ελλαδα αν εξαιρεσεις κατι sym που βγαινουν καλπικα πρωτα με παπιοηδη σκουτερ..

    Και φυσικα φιλε Νταζ η επιλογη μιας μοτο ειναι υποκειμενικο θεμα και ο καθενας βαζει τα δικα του κριτηρια...Αν με διαβαζες πιο σωστα θα εβλεπες οτι λεω τη γνωμη μου οτι η αξιοπιστια στους πιο πολλους αναβατες( κυριως απο 30 ετων και πανω που εχουν και τα φραγκα να αγοραζουν) ειναι η πιο σημαινουσα παραμετρος στην επιλογη τους απο εκει και περα ο καθενας πραττει κατα το δοκουν αρκει να ξερει τι θελει...
    φιλε zopas , αν η "κοινότητα" της χοντα στην ελλαδα κραζει το κροστουρερ , τοτε ειναι για γτπκ η "κοινοτητα"..
    το κροστουρερ ειναι ενα θαυμασιο τουριστικο μηχανημα που το τιμουν δεοντως εκτος ελλαδος .. επισης , δεν το παρουσιασε με τουρμπανια,αμμολουφους και λασπες .... ανετος τουρισμος...
    το προβλημα του κροστουρερ ειναι η τιμη του , το ανυπαρκτο χρηματοδοτικο του και οτι δεν το παρουσιασαν με λασπες , τουρμπανια κλπ

    με την νεα αφρικα δεν ξερουμε ακομη αν πηραν το μαθημα τους , παντως 1000 κυβικα, dct και..βαση ντακαρ δεν συνδυάζονται ευκολα... οσο για το αν θα ειιναι αντιπαλος των ΚΤΜ... μπορει να ειναι αμα δεν θελει +2000 χιλ για αναρτησεις , PC κλπ...

    η κουβεντα αξιοπιστιας σηκωνει πολλες σελιδες ... υπαρχουν μπεεμβε που γυρνανε τον κοσμο αλλαζοντας μονο λαδι και "γιαπωνεζικκα" που παθαίνουν διαφορα κοκομπλοκα... δεν ειναι τα πραγματα οπως το 1980...

  3. #288
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της nickald
    Εγγραφή
    22/04/2005
    Μηνύματα
    995
    Πρωτη σε πωλησεις με το ινοβα ηταν τοσα χρονια..... γιατι κατα τα αλλα αστα να πανε......

  4. #289
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    12.021
    Μια χαρά καλύτερο είναι το crossturer απ' το varadero.
    Sent from me using a computer.

  5. #290
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της zopas
    Εγγραφή
    22/03/2007
    Μηνύματα
    896
    Δεν ξερω μαλλον ξεφευγουμε απο το θεμα αλλα το "μια χαρα το τουρερ" συζητατο με χοντακηδες και θα καταλαβεις...Με dct, 285 κιλα,χωρις προστασια απο αερα(ποδια-κεφαλι) στα 18 χιλαιρικα περιπου και να θελει και εξτρα( π.χ μεγλυτερη ζελατινα) μηπως και προστατευσει λιγο τον αναβατη, συγγνωμη αλλα στην Ελλαδα εχει παρει τα αντε μη πω σε πωλησεις..

    Δεν φθανει μονο το μηχανικο μερος να ειναι τελειο...Συγγνωμη αλλα πολυ καλυτερο αντικαταστατη του βαραντερο ( τροπος του λεγειν) τουλαχιστον σε εμφανιση ειναι το νεο ΚΤΜ1290, πραγματικα ετσι θα επρεπε να το σκεφτονταν η χοντα και οχι να παρουσιασει ενα απροσωπο μοτορι, που θυμιζει παπακι ...ποσο μαλλον οταν το νεο ΚΤΜ και το dct tourer εχουν σχεδον την ιδια τιμη..

    Αν ψαξεις στο youtube φυσικα υπαρχουν και βιντεακια με το τουρερ σε off road καταστασεις και μαλιστα γινεται συγκριση με τον 1200σαρη τιγρη...Στο βιντεο ειναι εμφανες οτι το τουρερ δεν μπορει να κρυψει τα κιλα του, 285 κιλα σε κακοτραχαλους δρομους ΔΕΝ πανε και ας εχεις ακτινωτες ροδες..

    Και επειδη ισως σε ενδιαφερει, οσοι βαμμενοι χοντακηδες και δη βαραντερο αναβατες εχουν κανει πραγματικη συγκριση μεταξυ του 1200σαρη τιγρη και τουρερ ολοι ψηφισαν δαγκωτο τιγρη..που ειναι και φθηνοτερος..

    Οποτε μετα απο τις μηχανες θρυλους της χοντα της δεκαετιας του 90, οπως τρασνλαπ, αφρικα και βαραντερο, η νεα 100αρα αφρικα φρονω οτι θα παιξει μονη της ...

    εε..το ιδιο λαθος μαλλον δεν το κανει η χοντα με το νεο αφρικα και μπραβο τους..

  6. #291
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από zopas Προβολή μηνύματος
    Δεν ξερω μαλλον ξεφευγουμε απο το θεμα αλλα το "μια χαρα το τουρερ" συζητατο με χοντακηδες και θα καταλαβεις...Με dct, 285 κιλα,χωρις προστασια απο αερα(ποδια-κεφαλι) στα 18 χιλαιρικα περιπου και να θελει και εξτρα( π.χ μεγλυτερη ζελατινα) μηπως και προστατευσει λιγο τον αναβατη, συγγνωμη αλλα στην Ελλαδα εχει παρει τα αντε μη πω σε πωλησεις..

    Δεν φθανει μονο το μηχανικο μερος να ειναι τελειο...Συγγνωμη αλλα πολυ καλυτερο αντικαταστατη του βαραντερο ( τροπος του λεγειν) τουλαχιστον σε εμφανιση ειναι το νεο ΚΤΜ1290, πραγματικα ετσι θα επρεπε να το σκεφτονταν η χοντα και οχι να παρουσιασει ενα απροσωπο μοτορι, που θυμιζει παπακι ...ποσο μαλλον οταν το νεο ΚΤΜ και το dct tourer εχουν σχεδον την ιδια τιμη..

    Αν ψαξεις στο youtube φυσικα υπαρχουν και βιντεακια με το τουρερ σε off road καταστασεις και μαλιστα γινεται συγκριση με τον 1200σαρη τιγρη...Στο βιντεο ειναι εμφανες οτι το τουρερ δεν μπορει να κρυψει τα κιλα του, 285 κιλα σε κακοτραχαλους δρομους ΔΕΝ πανε και ας εχεις ακτινωτες ροδες..

    Και επειδη ισως σε ενδιαφερει, οσοι βαμμενοι χοντακηδες και δη βαραντερο αναβατες εχουν κανει πραγματικη συγκριση μεταξυ του 1200σαρη τιγρη και τουρερ ολοι ψηφισαν δαγκωτο τιγρη..που ειναι και φθηνοτερος..

    Οποτε μετα απο τις μηχανες θρυλους της χοντα της δεκαετιας του 90, οπως τρασνλαπ, αφρικα και βαραντερο, η νεα 100αρα αφρικα φρονω οτι θα παιξει μονη της ...

    εε..το ιδιο λαθος μαλλον δεν το κανει η χοντα με το νεο αφρικα και μπραβο τους..
    Δεν καταλαβαίνω τι θες να πεις.
    Το dct το χρεωνεις ως αρνητικό;
    Κάλυψη από αέρα; ποιο έχει κάλυψη απί αέρα μαμά; όλα την έχουν αξεσουρ

    Πήρε τα @@ του το κροστουρερ σε πωλήσεις;
    Πήρε ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΑ ΙΔΙΑ @@ που πήρε η Γιαμάχα, η Καβασάκι,η τραιουμφ,η Σουζούκι,η Απρίλια,η Ντουκάτι κλπ

    Η μόνη που δεν έχει πάρει τα @@ της είναι η BMW.
    Γιατί ,αφού έχει τόσο ρημαδια μηχανάκια;
    Εχεις αναρωτηθεί;

  7. #292
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    12.021
    Το tourer είναι τόσο βαρύ λόγω dct. Αλλά και έτσι, έχει σχεδόν τα ίδια κιλά με το varadero ενώ τα κρύβει πολύ καλύτερα (φαντάζομαι).
    Το dct όμως μη το περνάμε στο ντούκου! Πιθανότατα γ@μαει σε μηχανάκι αυτής της χρήσης.
    dct χωρίς να το πληρώσεις δε γίνεται και το να κρίνεις τα μηχανάκια αυτά απ' τις επιδόσεις τους στο χώμα είναι λάθος.
    Τις πωλήσεις τις κρίνεις από Ελλάδα? Ναι εμάς είχαν στο μυαλό τους, πως να ευχαριστήσουν τους Έλληνες για την προσφορά τους στον πολιτισμό!
    Πόσο διαφορετικό νομίζεις ότι είναι το crossturer απ' τις μηχανές θρύλους της honda αναφορικά με την εποχή τους?

    Απ' αυτό που έγραψες για το ktm 1290 φαίνεται ότι αν το ίδιο μηχανάκι είχε άλλη εμφάνιση πιθανότατα θα ήταν και γαμώ τα εργαλεία!
    Το ktm και το dct tourer έχουν ελαφρώς διαφορετικό κοινό και προσφέρουν διαφορετικά πράγματα τα οποία κοστίζουν το ίδιο ακριβά. Τώρα το κατάλαβες σε τι κοινό απευθύνεται η πλειοψηφία των honda?

    Το ότι σεβάστηκε τη νοημοσύνη σου και δε στο πάσαρε με τουρμπάνια το θεώρησες λάθος.
    Αν κουβάλαγε και αυτή άμμο απ' την αφρική για την παρουσίαση και είχε λίγο μεγαλύτερες ρόδες να κοντράρει τον τίγρη και πιο κτμ εμφάνιση, θα ήταν γαμώ τα εργαλεία όπως ήταν και το βαραντέρο στην εποχή του. Yeah right!
    Sent from me using a computer.

  8. #293
    σε κιλα και ροδες το dct και η τιγκερ1200 ταυτιζονται. το χειροκινητο/ποδοκινητο crosstourer ειναι καπου 15 κιλα κατω.
    σε επιδοσεις, το χοντα πολυ μπροστα.

  9. #294
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    σε κιλα και ροδες το dct και η τιγκερ1200 ταυτιζονται. το χειροκινητο/ποδοκινητο crosstourer ειναι καπου 15 κιλα κατω.
    σε επιδοσεις, το χοντα πολυ μπροστα.
    στα τεστ όξω έχω την εντύπωση οτι το ταιγκερ το κατάπινε το χονΔα....

    νομίζω δλδ....
    πουτσ@@@@@@@@@

  10. #295
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    To tiger εχει καμια δεκαρια γαιδουρια πανω, αλλο το χονδα ειναι πιο ευστροφο, πιο εκρηκτικο και γενικα δινει καλλιτερη εντυπωση.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  11. #296
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    To tiger εχει καμια δεκαρια γαιδουρια πανω, αλλο το χονδα ειναι πιο ευστροφο, πιο εκρηκτικο και γενικα δινει καλλιτερη εντυπωση.
    Πινει και καναδυο ποτηρακια παραπανω γιατι ειναι και μερακλιδικο.....
    πουτσ@@@@@@@@@

  12. #297
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/12/2011
    Μηνύματα
    751
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyrakos35 Προβολή μηνύματος
    Πινει και καναδυο ποτηρακια παραπανω γιατι ειναι και μερακλιδικο.....

  13. #298
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.111
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    Μια χαρά καλύτερο είναι το crossturer απ' το varadero.
    Άσε και που ποτέ, μα ποτέ, δεν το ανέφερε η Honda σαν συνεχιστή, αντικαστάτη ή όποια άλλη συσχέτιση με το Varadero.


  14. #299
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της zopas
    Εγγραφή
    22/03/2007
    Μηνύματα
    896
    To tourer οντος εχει καταπληκτικη μηχανη, η δευτερη ταχυτητα σπαει στο κοντερ στα 155 χλμ, τελικη 229 χλμ, δηλαδη ηρακλειες δυναμεις στις μεσαιες με μια τριτη κανεις τα παντα χωρις να αναβοκατεβαζεις ταχυτητες, γραμμικη θηριωδης δυναμη, φρενα τα καλυτερα της κατηγοριας, dct που την κανει αλλη μηχανη αλλα μεχρι εκει...

    Ειναι εκτεθειμενη στον αερα, φιλαρακια που εχουν κανει τεστ ραιντ μου ειπαν οτι ο αερας ανοιγε τα ποδια τους σε μεγαλες ταχυτητες , εκεινοι αγωνιζοντουσαν να τα κλεινουνε και κατανοητο οτι μια τετοια μηχανη, παρόλο την δυναμη και την αξιοπιστια της, δεν μπορει να ανταπεξελθει στην ηρεμια και την ξεκουραση που θελει ο αναβατης σε ταξιδι αν συνεχεια εχει στο νου του να αγωνιζεται να μεινει πανω της...Επισης οπως αναφερα ειναι για πολλους βαρια αν και με καταπληκικο κεντρο βαρους, η καταναλωση της ειναι μεγαλουτσικη και φυσικα αν θελεις τεχνολογια dct ειναι και ακριβη επιλογη....

    και ναι, ειναι η συνεχεια δυστυχως του βαραντερο ισως οχι για την χοντα αλλα για μας, μια νεας σχεδιασης τουριστικη μηχανη επιτελους μετα απο χρονια, ολοι μας στα Βαραντερο κλαμπ περιμεναμε πως και πως το επομενο χιλιοδιακοσαρι της Χοντα και δυστυχως ο κινητηρας καλος αλλα οχι η σχεδιαση..

    Και φυσικα οταν μιλαμε για μηχανες αναφερομαστε στο τι κανουν στην Ελλαδα και οχι στην Ολλανδια, γιατι εδω κινουμαστε...εμενα προσωπικα το τουρερ δεν με χαλαει τοσο σαν μηχανη αλλα με τα χρηματα που ζηταει η Χοντα εχω νομιζω ποιο συμφερουσες επιλογες στην κατηγορια του τουρερ και α υτο το λεει ενας χοντακιας...

    Για να πουμε ομως και του σ τραβου το δικιο, στο τουρερ δεν τα καταφερε αλλα στα 500-750 cc με τα νεα ncx, cbf, scooter με dct και με πολυ καλη τιμολογιακη πολιτικη η Χοντα τ α πηγε μια χαρα και επεται το Αφρικα...

  15. #300
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Nαι, στα μεσαια (500-750) βλεπω πολλα να κυκλοφορουν πλεον.
    Πολυ politicaly correct μηχανακια ομως..
    MADE IN JAPAN 日本製

Παρόμοια θέματα

  1. Repair Manual Transalp 600-650 & Africa 650-750
    από tifozif1 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 12/10/2005, 12:01
  2. Ζελατίνα AFRICA TWIN
    από Julius στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 21/05/2004, 19:44
  3. Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 12/12/2003, 15:31
  4. africa twin Αναζητήσεις
    από afrotwin στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 10/12/2003, 13:55

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF