Το έχεις κοιτάξει αυτό που λες;
Σε ξένο τύπο είχα διαβάσει πως η διαφορά του ex είναι στο ντεπόζιτο και στις ζάντες.
Και ότι το νέο μοντέλο το έκαναν "δίμπουκο" για πιο αρμονική εικόνα.
Για το τεστ ράιντ το περίμενα.. κρίμα πάντως. Τουλάχιστον 1 πανελλαδικά θα έπρεπε να παίζει.
είμαι σίγουρος, ναι. Το 6ταχυτο βγαίνει με μονή εξάτμιση, άλλωστε το είδα σε κατάστημα. Το special βγαίνει με 2 εξατμίσεις, λιγο μεγαλύτερο ντεπόζιτο, ζάντες ακτινωτές και έχει κοντά στα 2000 παραπάνω!!
Χμμ, ξέρω 'γω; αν είχα τα λεφτα να το πάρω καίνουργιο, θα προτιμούσα να έδινα τα μισά για ένα αληθινό σουλουπωμένο Bol D'or, και τα άλλα μισά να το κάνω ανακατασκευή λαμπίκο, με Ohlins κλπ, κλπ. Άμα είναι να ψωνίζεις νοσταλγία, ψώνιζε βέρα νοσταλγία.
Γιατί με τα μισά παίρνεις ένα ωραίο CΒ1300S (αμάν η μανία με τα γυμνά) και κάνεις και ταξιδάκια όχι μονο naked-ποζερι, που έχει και αυτό όσο χαρακτήρα θες. Ή ένα άριστο CBR1100XX. Ή ένα παλιό Valkyrie (εκει να δεις πόζα).
Μου αρέσει που του βάλαν ψεκασμό και 6 ταχύτητες. Παρ' όλα αυτά νομίζω οτι ζηταν πολλά γι αυτό που είναι, αλλα δεν τόχω δοκιμάσει ακόμα, ούτε καν τόχω δει. Αν μου τύχει θα σας πώ. Έτσί όπως το βλέπω θάπρεπε νάταν φτηνότερο απο Bandit για να ασχοληθώ. Εξ άλλου άμα ντέ και καλά θες αερόψυκτη (ναι, είμαστε πολλοί, είμαστε μουρλοί), καλύτερος δεν είναι ο ληστής από αυτό το εγχείρημα-μάρκετιν; Ή ακόμα κι ο Βαρουφοματρακάς;
Με άλλα λόγια: Ωμορφο μηχανάκι το CΒ1100, δεν λέω, πρώτο άμα λάχει και τα ρέστα, αλλά μήπως είναι λάθος να μπερδεύουμε τα κλασσικά με τις ρετρο-αντιγραφές;
Γουατ νεξτ; Επανέκδοση του CBX1000;
Τελευταία τροποποίηση από Δεινόσαυρος; 27/05/2015 στις 14:37.
θεωρητικά είναι το πιο σύγχρονο από τις αναβιώσεις, που κυκλοφορούν. Καλύτερο σίγουρα από το XJR και ως κινητήρας και ως φρένα. Το Bandit είναι όντως ένα μεγάλο ερωτηματικό, ως προς το γιατί δεν πουλάει εν Ελλάδι..
Αλήθεια; γιατί το λές αυτο; απο ποιά άποψη;
Γνήσια ερωτηση, αν και (όπως ίσως καταλαβαίνεις) είμαι φαν των αερόψυκτων κινητήρων της Γιαμάχα και της Σουζούκι. Και η ιπποδύναμη αλλά και η ροπή είναι σαφώς χαμηλότερες στο Χόντα (σύμφωνα με τα στοιχεία που δίνονται). Πιο οικονομικός; Λιγότεροι κραδασμοί; Τί;
Το XJR έχει φρένα R1. Αν η Χοντα έχει καλύτερα μπράβο της, αλλά ΟΚ, τί τα χρειάζεται με 80 μουλάρια;και ως φρένα.
Aν δεν πουλάει το Μπαντιτ τί τσανς έχει το CB1100; Όμορφο μεν, αλλά...Το Bandit είναι όντως ένα μεγάλο ερωτηματικό, ως προς το γιατί δεν πουλάει εν Ελλάδι..
Επίσης στο θέμα «αερόψυκτα με χαρακτήρα» παίζουν δυνατά και τα Guzzi.
Μην συγκρίνετε το Cb1100 με κανενα αλλο μεγαλο γυμνό, δεν εχει σχεση.
Στα νούμερα χάνει φυσικά, δεν ειναι αυτός ο σκοπός του.
Πότε ξαναείδατε τελευταία μοτοσυκλέτα 1100 με 18ρηδες τροχούς?![]()
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Αυτό ακριβώς.
Το CB1100 (το οποίο είναι σκέτη κ@υλα btw) δεν είναι muscle bike.
Δεν έχει καμία σχέση με το CB1300, GSX1400, XJR1300.
Είναι ένα ρετρό κλάσικ μηχανάκι, το οποίο είναι πανέμορφο και άψογο γι'αυτό που φτιάχτηκε.
Τώρα σχετικά με το "γιατί φτιάχνουν ρετρό μηχανάκια", αφ'ενός δεν είναι όλων το γούστο προς τα διαστημικά design που έχει εξελιχθεί το πράγμα κι αφετέρου όσοι είστε αρχαιολάγνοι, πάρτε το κολοκοτρωνέικο στη μισή τιμή, σιάχτε το, κάντε το, δείξτε το, και καλορίζικο και καλοτάξιδο. Καμία ένσταση.
Άλλος όμως γουστάρει να πάρει καινούρια μηχανή. Μην τσινάμε ούτε στο γιατί τις φτιάχνουν ούτε στο γιατί θέλει ο άλλος να την πάρει.
Tωρα που η φορολογηση των οχηματων θα αποδεσμευτει απο τα κυβικα, θεωρω οτι θα τονωθει η κατηγορια.
υ.γ. Πολυ σωστο αυτο που λεει ο Pipe.
MADE IN JAPAN 日本製
Αλίμονο αν τσινάμε!![]()
Ελπίζω να μην έδωσα τέτοια εντύπωση, αν και βλέπω οτι μπορεί. Αντιθέτως (εγώ τουλάχιστον) χαίρομαι που βλέπω να διαιωνίζεται «χαμηλη τεχνολογία» με «υψηλή ποιότητα» σε μηχανάκι. Τα αλλά (αρχαιολάγνεια, ανακατασκεύες) είναι θέμα προσωπικής άποψης και δεν άπτονται του παρόντος.
Για να μαθαίνω, μπορεί να μου πεί κάποιος ποια είναι η σημασία των 18αρηδων τροχών μπρος-πίσω; Ακόμα και το CB1100F 17αρη δεν είχε πίσω;
Η μόνη ένστασή μου με τα ρετρο αφορά την δηθενία.
Π.χ. ενώ μου αρέσει πολύ το Ζ-RΧ1200, μου τη σπάει που έχει ψευτοφτερα ψυξης.
Π.χ. τα Μπόνβιλ με ψεύτικο καρμπυρατερ. Πάμε καλά;
Ή οταν κάποια καθαρα πρακτική αρχή παραβιάζεται χωρίς λόγο. Π.χ. να βάζεις επίτηδες ζαντες του 1980 για να "φαίνεται ωραίο", όπως κάναν οι Αμερικάνοι με κάποια Victory...
Τελευταία τροποποίηση από Δεινόσαυρος; 28/05/2015 στις 00:45.
το cb1000 big one είχε 18ρηδες. αλλά μερικοί τους ξήλωσαν ονόματα δεν λέμε![]()
Κερδίζεις σε άνεση, είναι ρετρό... ίσως και λίγο πιο σταθερό λόγω της αυξημένης διαμέτρου.
Το μηχανάκι μΕ αρέΖει οπτικά αλλά καβαλώντας το το βρήκα μικροκαμωμένο. Και σαν χρήση, το 14άρι τεπόζιτο (όπως και του νέου XJR) είναι άχρηστο εκτός αν είσαι πουλμουρόβιος καφεδάκιας και τελικά εκεί απευθύνεται. Η τιμή δεν μου φαίνεται τραβηγμένη από τα μαλλιά πάντως.
Αν μάλιστα βγαίναν και σωστά ρετρο, μπορεί να μην υπήρχε και ανάγκη για αναπαλαιώσεις!![]()
Άρα, ανα καταλαβα σωστά, αυτό το CB1100 πάει για ρετρό τυπου 750 Four; Δεν θάπρεπε νάχει ακτίνες τότε;
ΥΓ. Το 14αρι τεπόζιτο που λες Αμυρού, είναι κι αυτό μες στη λίστα των «ρετρο-λαθων» που λέω. Θα έπαυε να ήταν ρετρο κλάσικ αν είχε 20λιτρο ρε γμτ;
Επίσης το Big One Super Four είχε αλογατάκια, οπότε αν δεν συγκρίνουμε με XJR, ZRX, GSX, κλπ, ούτε αυτό πληρέι την απαίτηση του αγαπητού sapila racing.
Τιμή όχι τραβηγμένη αλλά σίγουρα τσιμπιμένη κανα 20-25%.
(Μπραβο σου που κατάφερες να βρείς ένα να δοκιμάσεις πάντως!)
Τελευταία τροποποίηση από Δεινόσαυρος; 27/05/2015 στις 14:39.