Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 41

Θέμα: Αλλαγή του 950 adv με 990 adv? Σωστή κίνηση?

  1. #16
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από πυξιδας990 Προβολή μηνύματος
    στα 76000-80000 που λεει ο φιλος
    απο μονο του οχι, με την βοηθεια του κατοχου, μπορει...
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  2. #17
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από lookylook Προβολή μηνύματος
    Κοίτα..όταν πήγα μια μεγάλη βόλτα με κάτι 1200-800gs πέθανα από ανία..Το 950 ήθελε να ορμήξει προς τα πάνω..Πηγαίναμε με 100-110 σε κάτι ανηφορικά κομμάτια και αυτά βέβαια καίγανε γύρω στα 4.7 και εγώ 5.9 (και πάντα με μια σχέση κάτω). Όταν ανεβάζαμε πιο πολλά χιλιόμετρα (εκεί γύρω στις 5000 στροφές) έκαιγα με καλύτερη απόδοση. Διάβασα τη ρύθμιση καρμπ σε 950 που έχεις γράψει και αφού φυσικά θαύμασα όλη αυτή τη γνώση μετά..έπαψα να ξέρω αν η μοτοσυκλέτα μου είναι ρυθμισμένη..Τόσες παράμετροι..πως να τα κοιτάξεις όλα αυτά όταν μόνο για να λύνεις και να δένεις θέλεις μισή μέρα.? Εμένα η μοτοσυκλέτα έχει ακράπες με τάπες κόντες. Καίει αυτά που έγραψα παραπάνω, έχει ένα ωραίο γραμμικό γκάζι και τελικιάζει γύρω στα 220+ με γρανάζι 16-42 και χωρίς τα μπρος-πίσω κάγκελα (είμαι 1.85 και 90 κιλά). Οι εξατμίσεις μυρίζουν καυσαέριο, τον δεύτερο αν είναι γυναίκα με μακρυά μαλλιά τη λιβανίζει, και έχει στα καρμπ αν θυμάμαι καλά ζιγκλέρ +5 μπρος πίσω, βελόνες στη θέση 2 και κάτι άλλο (νομίζω αέρα) στις 2.5 στροφές..Μπορεί αν πάρω ένα σαν αυτά που φτιάχνετε να πάθω πλάκα πάντως τώρα έχω μεσάνυχτα. Αναρωτιέμαι μήπως με ένα ψεκαστό και κάποιο power commander τα πράγματα είναι πιο εύκολα..Να παίζεις με χάρτες..Λέω εγώ..και μπορεί να λέω μ@λακίες..
    Αν εισαι ευχαριστημενος απο το πως δουλευει το μηχανακι αστο οπως ειναι! Αν θες να το ψαξεις, τα λεμε σε αλλο ποιο καταλληλο θρεντ.
    Η ευκολια ρυθμισης του ψεκαστου ειναι δεδομενη, ενα λαπτοπ και τελος. Το θεμα ειναι αν για σενα αξιζει το παραπανω κοστος και εισαι διατεθιμενος να το κανεις μονος, γιατι κανεις δεν θα το κανει για παρτη σου.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  3. #18
    The most Bin's WINS !!! Το avatar του/της lkol
    Εγγραφή
    15/11/2004
    Μηνύματα
    136
    Εγώ έχω ένα 950 του 05 με το οποίο έχω κάνει 80k klm
    Δεν εχω οδηγήσει ψεκαστό adv, αλλά κ εγώ όταν έψαχνα κ με συμβούλεψαν, μου είπαν να παρω 950 για καλύτερο δούλεμα, μικρότερη κατανάλωση κ χαμηλότερο κόστος στη συντήρηση.
    Έχοντας κουβεντιάσει με αρκετούς κατόχους 990, όλα αυτά φαίνονται να ισχύουν.

    Λογική η απορία σου για την "αναβάθμιςη", αλλά με δεδομένο ότι οι αλλαγές του ψεκαστού με το καρμπυρατέρ είναι ελάχιστες, δεν αξίζει η αλλαγή κ μάλλον θα απογοητευτείς κιόλας από την κατανάλωση κ το δούλεμα σε σχση με το 950.
    Το βασικό πλεονέκτημα του 990 με το 950 από όσο ξέρω, είναι οι λιγότεροι κραδασμοί κ η πιο ήσυχη λειτουργία, χωρίς όμως αυτό να έχει αντίκτυπο στην αξιοπιστία.
    Η αλήθεια είναι βέβαια ότι αφού ξέρεις το δούλεμα του 950, μόνο οδηγώντας ένα 990 θα καταλάβεις. Είναι σχεδόν βέβαιο ωστόσο, ότι δεν αξίζει ως αλλαγή.

    Άσχετο, αλλά 950 κ 990 υπάρχουν πάρα πολλά με πάνω από 100k klm κ άμα συμεριλάβεις κ αυτά που είναι με διπλο-τριπλογυρισμένα κοντέρ, πρέπει να υπάρχουν κ πολλά με πάνω από 200k klm

    Επίσης, για ένα κατέβσαμα μοτέρ κ γενικό σέρβις σε ένα 950, με το οποίο στην ουσία ξαναξεκινάς από την αρχή να μετράς χλμ, υπολογίζεις γυρώ στα 1.200€. Κ βέβαια έχεις ένα μοτέρ καλύτερο από ένα 990 το οποίο ίςως να έχει 50k klm

  4. #19
    ΛΕΩΝΙΔΙΟ ΤΣΑΚΩΝΙΑΣ ΛΕΜΕ Το avatar του/της πυξιδας990
    Εγγραφή
    22/05/2011
    Μηνύματα
    2.791
    το 990 ειναι πολυ καλυτερο στην ασφαλτο απο το 950.στο χωμα οχι.
    διαλεγεις και παιρνεις.
    37.12.07n
    22.47.01.e
    τα on-of φορανε ακτινες,τα αλλα ειναι μπασταρδα
    το χειμερινο μπανιο αναζοωγονει μυαλο και σωμα,το καλοκαιρινο τα καιει

  5. #20
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από πυξιδας990 Προβολή μηνύματος
    το 990 ειναι πολυ καλυτερο στην ασφαλτο απο το 950.στο χωμα οχι.
    διαλεγεις και παιρνεις.
    Θα μπορούσες να γίνεις πιο συγκεκριμένος?
    Και τα 2 μηχανάκια έχουν το ίδιο πλαίσιο, ίδιες αναρτήσεις, ίδιους τροχούς. Φαντάζομαι λοιπόν οτι αυτό που σου άρεσε περισσότερο ήταν το δούλεμα του κινητήρα.

  6. #21
    ΛΕΩΝΙΔΙΟ ΤΣΑΚΩΝΙΑΣ ΛΕΜΕ Το avatar του/της πυξιδας990
    Εγγραφή
    22/05/2011
    Μηνύματα
    2.791
    ειναι πιο compact η αισθηση του 990,λογω χαμηλοτερων αναρτησεων,κοινως πιο στρηταδικο.μιλαμε για το χαμηλο που το ειχα.
    37.12.07n
    22.47.01.e
    τα on-of φορανε ακτινες,τα αλλα ειναι μπασταρδα
    το χειμερινο μπανιο αναζοωγονει μυαλο και σωμα,το καλοκαιρινο τα καιει

  7. #22
    Ο σημειολόγος Το avatar του/της spyro
    Εγγραφή
    02/05/2008
    Μηνύματα
    3.245
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από papadon Προβολή μηνύματος
    Θα μπορούσες να γίνεις πιο συγκεκριμένος?
    Και τα 2 μηχανάκια έχουν το ίδιο πλαίσιο, ίδιες αναρτήσεις, ίδιους τροχούς. Φαντάζομαι λοιπόν οτι αυτό που σου άρεσε περισσότερο ήταν το δούλεμα του κινητήρα.
    βασικά δεν είναι ο κινητήρας, αλλά το injection vs carb. στο χώμα το συγκερκιμένο injection κουράζει.

  8. #23
    χωμα λασπη και κακο Το avatar του/της indianos950
    Εγγραφή
    22/03/2009
    Μηνύματα
    228
    Εχω ενα 990 του 2006. Οποίος με ξερει το καθαρίζω με οδοντοβουρτσα. Σε σχέση με το 950 που είχα το δουλεμα του ειναι για μενα κατώτερο. Ο ψεκασμός ειναι τραχύς σε μικρορυθμισεις του γκαζιού. Το παράπονο μου απο την αρχη. Οχι τερμα γκάζι. Αλλα εκεινο το λιγο να τσουλας με 10-20 χιλ και να φεύγει γλυκα.

    Ισως το καλοκαιρι παίξω με κανενα λαπτοπ. Μέχρι τοτε φοράει τον χάρτη του tune ecu με μικρές διάφορες απο το αρχικό δουλεμα.

  9. #24
    Έχω ένα 950 03' εδώ και ενάμιση χρόνο. Μίας και έχει ήδη πατήσει τα 70000km(όταν το πήρα είχε 20 κ κάτι ψιλά) και βλέποντας οτι και τα 100000km θα τα έχουμε πατήσει πιθανότατα μέσα στο '15, όπως είπε και ο Drbig όταν πλησιάσει προς τα 200000km θα φροντίσω να έχω καβάτζα ένα μοτέρ 990 να το βάλω πάνω με τα καρμπυρατέρ.
    Να αλλάξω τη μοτοσυκλέτα μου για να πάρω μία ίδια που θα έπρεπε να ξεκινήσω το ξεψύριασμα πάλι από την αρχή δεν θα το έκανα.
    Το μηχανάκι δεν έχει καμία διαφορά στην απόδοση του όσο το χρησιμοποιώ, οι καταναλώσεις του είναι παρόμοιες με αυτές που αναφέρεις, σταθερά βλέπω 227 σε ευθεία- 235 σε ελαφριά κατωφέρεια με 16-42 γρανάζωμα.
    Θα φλέρταρα βέβαια και με την ιδέα να βάλω πάνω μοτέρ Superduke..

  10. #25
    ΛΕΩΝΙΔΙΟ ΤΣΑΚΩΝΙΑΣ ΛΕΜΕ Το avatar του/της πυξιδας990
    Εγγραφή
    22/05/2011
    Μηνύματα
    2.791
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από papadon Προβολή μηνύματος
    Έχω ένα 950 03' εδώ και ενάμιση χρόνο. Μίας και έχει ήδη πατήσει τα 70000km(όταν το πήρα είχε 20 κ κάτι ψιλά) και βλέποντας οτι και τα 100000km θα τα έχουμε πατήσει πιθανότατα μέσα στο '15, όπως είπε και ο Drbig όταν πλησιάσει προς τα 200000km θα φροντίσω να έχω καβάτζα ένα μοτέρ 990 να το βάλω πάνω με τα καρμπυρατέρ.
    Να αλλάξω τη μοτοσυκλέτα μου για να πάρω μία ίδια που θα έπρεπε να ξεκινήσω το ξεψύριασμα πάλι από την αρχή δεν θα το έκανα.
    Το μηχανάκι δεν έχει καμία διαφορά στην απόδοση του όσο το χρησιμοποιώ, οι καταναλώσεις του είναι παρόμοιες με αυτές που αναφέρεις, σταθερά βλέπω 227 σε ευθεία- 235 σε ελαφριά κατωφέρεια με 16-42 γρανάζωμα.
    Θα φλέρταρα βέβαια και με την ιδέα να βάλω πάνω μοτέρ Superduke..
    εχεις κανει κατι με τις βαλβιδες?πολλα 03 τις κοβανε...................
    37.12.07n
    22.47.01.e
    τα on-of φορανε ακτινες,τα αλλα ειναι μπασταρδα
    το χειμερινο μπανιο αναζοωγονει μυαλο και σωμα,το καλοκαιρινο τα καιει

  11. #26
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της geez996
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    263
    Εγω πουλησα το 950 του 2005 με 100,000 σε φιλο που συνεχιζει ακαθεκτα προς τις 120,000 απροβληματιστα.

    Εχω δει ανοικτο μοτερ με 170,000 και ηταν σε αριστη κατασταση.

    Δεν θα το αλλαζα με το 990. Απλα δεν μου αρεσει πως δουλευει ο ψεκασμος στο 990.
    Κατα τα αλλα ειναι τα ιδια μηχανακια...


    Οπως λεει και ο papadon απο πανω... Θα εβρισκα ενα μοτερακι 990 πχ SMT και θα το εβαζα επανω ΜΕ ΤΑ ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ απο το 950.
    Γκομενες και μηχανες , εχουν πικρες και χαρες........

  12. #27
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από πυξιδας990 Προβολή μηνύματος
    εχεις κανει κατι με τις βαλβιδες?πολλα 03 τις κοβανε...................
    Αυτό κυκλοφορεί στα πλαίσια αστικού μύθου συνεργείων ή υπάρχει κάποια λογική βάση?
    Μετά το 03' είναι κατασκευασμένες απο διαφορετικό υλικό? Έχουν διαφορετική σχεδίαση?
    Υπάρχει κάποια σχετική αναφορά?

    Δεν έχω κάνει τίποτα στο μηχανάκι εκτός από όλες τις ανακλήσεις της KTM και σχολαστικότατη συντήρηση.

  13. #28
    ΛΕΩΝΙΔΙΟ ΤΣΑΚΩΝΙΑΣ ΛΕΜΕ Το avatar του/της πυξιδας990
    Εγγραφή
    22/05/2011
    Μηνύματα
    2.791
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από papadon Προβολή μηνύματος
    Αυτό κυκλοφορεί στα πλαίσια αστικού μύθου συνεργείων ή υπάρχει κάποια λογική βάση?
    Μετά το 03' είναι κατασκευασμένες απο διαφορετικό υλικό? Έχουν διαφορετική σχεδίαση?
    Υπάρχει κάποια σχετική αναφορά?

    Δεν έχω κάνει τίποτα στο μηχανάκι εκτός από όλες τις ανακλήσεις της KTM και σχολαστικότατη συντήρηση.
    ειναι διαφορετικος ο κωδικος απο 04 και μετα.
    ξερω τουλαχιστον 7 τριαρια που τις κοψανε
    37.12.07n
    22.47.01.e
    τα on-of φορανε ακτινες,τα αλλα ειναι μπασταρδα
    το χειμερινο μπανιο αναζοωγονει μυαλο και σωμα,το καλοκαιρινο τα καιει

  14. #29
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από πυξιδας990 Προβολή μηνύματος
    ειναι διαφορετικος ο κωδικος απο 04 και μετα.
    ξερω τουλαχιστον 7 τριαρια που τις κοψανε
    Κάτσε και θα δούμε, δεν είχα στο νου μου κάτι σχετικό.
    Πάντως αν συμβεί κάτι τέτοιο θα φάει πάνω το 990 που λέγαμε..
    Μέχρι τότε συνεχίζουμε.

  15. #30
    ΛΕΩΝΙΔΙΟ ΤΣΑΚΩΝΙΑΣ ΛΕΜΕ Το avatar του/της πυξιδας990
    Εγγραφή
    22/05/2011
    Μηνύματα
    2.791
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από papadon Προβολή μηνύματος
    Κάτσε και θα δούμε, δεν είχα στο νου μου κάτι σχετικό.
    Πάντως αν συμβεί κάτι τέτοιο θα φάει πάνω το 990 που λέγαμε..
    Μέχρι τότε συνεχίζουμε.
    το ενα το εχω παει ποδαρακι στον helio φαντασου.νομιζω εχει αναφερθει εδω μεσα
    37.12.07n
    22.47.01.e
    τα on-of φορανε ακτινες,τα αλλα ειναι μπασταρδα
    το χειμερινο μπανιο αναζοωγονει μυαλο και σωμα,το καλοκαιρινο τα καιει

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 23/07/2013, 17:31
  2. Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 11/06/2012, 08:58
  3. Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 20/05/2012, 00:57
  4. Pirelli Scorpion για 950/990 Adv 3 ΕΥΡΩ !
    από Nik0s στο forum KTM
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 24/03/2007, 22:45

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF