Σελίδα 22 από 29 ΠρώτοΠρώτο ... 121718192021222324252627 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 316 έως 330 από 421

Θέμα: KTM Super Adventure 1290

  1. #316
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της geez996
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    263
    Ετοιμάζετε και δεύτερο τεποζιτο με επιπλέον 6 λίτρα

  2. #317
    το 990 εκεινος το οδηγουσε απ οτι καταλαβα παντως

  3. #318

  4. #319
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από geez996 Προβολή μηνύματος
    Για το θέμα της ζέστης για να λυθεί θέλει άλλη εξάτμιση ελεύθερη.

    Για το θέμα με την ανάρτηση δοκίμασε μονοκαβαλος και στο street. Απέφυγε τις ρυθμίσεις με τα μπαγκάζια.
    Το έχω πάντα στο μονοκάβαλο και στο comfort. Θα δοκιμάσω το street, αλλά πιστεύω ότι θα είναι ακόμα πιο σκληρό.

  5. #320
    Άλλη εξάτμιση; Δηλαδή akrapovic; Αυτό φαντάζομαι θα βελτιώσει και τον ήχο που είναι πολύ αδιάφορος. Έχεις αίσθηση τιμής; Παίζει κάτι άλλο εκτός από akrapovic που φαντάζομαι ότι θα είναι πανάκριβη;

  6. #321
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από gmeletiadis Προβολή μηνύματος
    Άλλη εξάτμιση; Δηλαδή akrapovic; Αυτό φαντάζομαι θα βελτιώσει και τον ήχο που είναι πολύ αδιάφορος. Έχεις αίσθηση τιμής; Παίζει κάτι άλλο εκτός από akrapovic που φαντάζομαι ότι θα είναι πανάκριβη;
    wings?

  7. #322
    Δεν τις γνωρίζω, τώρα μπήκα λίγο στο site και κοίταξα.
    http://www.wingsexhausts.com.au/about_wings_8.html
    Ενδιαφέρον φαίνεται. Ζήτησα τιμή. Αναμένουμε

  8. #323
    νομιζω αυτο ειναι το σωστο

    http://www.wings.si/ver3/index.html

    ειναι γειτονες... σαν τους ακραπαιους.

  9. #324
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από gmeletiadis Προβολή μηνύματος
    Το έχω πάντα στο μονοκάβαλο και στο comfort. Θα δοκιμάσω το street, αλλά πιστεύω ότι θα είναι ακόμα πιο σκληρό.
    Κανε υπομονη, με τα χιλιομετρα θα μαλακωσουν.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  10. #325
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της geez996
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    263
    Wings φοράω. Τιμή 530 με τα μεταφορικά.
    Καμιά σχέση θερμοκρασιών με την μαμα. Και το λέω βάση ενδείξεων θερμοκρασίας λαδιού.

  11. #326
    και ενα συγκριτικο ακομα...


    http://www.motorcyclistonline.com/mo...src=SOC&dom=fb

  12. #327
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Ο λογος για τον οποιο κατεβαινουν οι θερμοκρασιες με αφτερ εξατμισεις, εντελως πληροφοριακα, ειναι οτι λογω της ανεπαρκους ροης τους, εμπλουτιζεται το μειγμα, ανεβαινει η καταναλωση και πεφτουν η θερμοκρασια και η ροπη (στο μεγαλυτερο φασμα στροφων).
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  13. #328
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Ο λογος για τον οποιο κατεβαινουν οι θερμοκρασιες με αφτερ εξατμισεις, εντελως πληροφοριακα, ειναι οτι λογω της ανεπαρκους ροης τους, εμπλουτιζεται το μειγμα, ανεβαινει η καταναλωση και πεφτουν η θερμοκρασια και η ροπη (στο μεγαλυτερο φασμα στροφων).

    Aprilia SXV 5.5 Rulesssssssssss

  14. #329
    Μέλος Το avatar του/της freco
    Εγγραφή
    26/04/2012
    Μηνύματα
    471
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Ο λογος για τον οποιο κατεβαινουν οι θερμοκρασιες με αφτερ εξατμισεις, εντελως πληροφοριακα, ειναι οτι λογω της ανεπαρκους ροης τους, εμπλουτιζεται το μειγμα, ανεβαινει η καταναλωση και πεφτουν η θερμοκρασια και η ροπη (στο μεγαλυτερο φασμα στροφων).
    What?

    Στο 990 οι Akrapovic είναι (πολύ) πιο ελεύθερες από τις "μαμά" και σαφώς με πολύ μικρότερη θερμοκρασία. Τις πιάνεις με το χέρι μετά από βόλτα.
    Εμπλουτίζεται το μείγμα, με τι και πώς; Με τον ανάλογο χάρτη;
    Πως γίνεται να είναι πιο κρύες τότε;
    Η λογική μου λέει ότι τα καυσαέρια δεν περνάνε τα 40 κύμματα και τους 80 καταλύτες για να βγουν, οπότε η ροή είναι επαρκέστερη.
    Ενημέρωσε μας λίγο. Δεν το πολυκατάλαβα. Τι εννοείς;
    Πάει το Tracer 9. Πάμε γι άλλα?

  15. #330
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από freco Προβολή μηνύματος
    What?

    Στο 990 οι Akrapovic είναι (πολύ) πιο ελεύθερες από τις "μαμά" και σαφώς με πολύ μικρότερη θερμοκρασία. Τις πιάνεις με το χέρι μετά από βόλτα.
    Εμπλουτίζεται το μείγμα, με τι και πώς; Με τον ανάλογο χάρτη;
    Πως γίνεται να είναι πιο κρύες τότε;
    Η λογική μου λέει ότι τα καυσαέρια δεν περνάνε τα 40 κύμματα και τους 80 καταλύτες για να βγουν, οπότε η ροή είναι επαρκέστερη.
    Ενημέρωσε μας λίγο. Δεν το πολυκατάλαβα. Τι εννοείς;
    αυτό που μάλλον θέλει να πει μάλλον, είναι ότι "ελευθερώνοντας" την εξάτμιση η ροή των αερίων αυξάνεται, δημιουργώντας ανεπαρκή συμπίεση εντός του κυκλώματος της εξάτμισης. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα ταχύτερη ροή των αερίων, ελάττωση της προβλεπόμενης πυκνότητας αερίων στην εξάτμιση την οποία ο εγκέφαλος για να εξισορροπήσει, αλλάζει ελαφρώς τις ρυθμίσεις του εμπλουτίζοντας το μείγμα. Σαφώς η θερμοκρασία στις εξατμίσεις ελαττώνεται λόγω του ότι δεν συσσωρεύονται τα αέρια.

Παρόμοια θέματα

  1. Ktm 990 Adventure Fotos & 950 Mx
    από DUKASII στο forum KTM
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 21/11/2005, 10:47
  2. KTM SUPER DUKE RR Race Use Only
    από ixnilatis στο forum KTM
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 19/10/2005, 09:29
  3. espase aktina apo KTM LC4 adventure!
    από KaTaNaS στο forum KTM
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 28/07/2005, 11:33

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF