Ετοιμάζετε και δεύτερο τεποζιτο με επιπλέον 6 λίτρα![]()
το 990 εκεινος το οδηγουσε απ οτι καταλαβα παντως![]()
Άλλη εξάτμιση; Δηλαδή akrapovic; Αυτό φαντάζομαι θα βελτιώσει και τον ήχο που είναι πολύ αδιάφορος. Έχεις αίσθηση τιμής; Παίζει κάτι άλλο εκτός από akrapovic που φαντάζομαι ότι θα είναι πανάκριβη;
Δεν τις γνωρίζω, τώρα μπήκα λίγο στο site και κοίταξα.
http://www.wingsexhausts.com.au/about_wings_8.html
Ενδιαφέρον φαίνεται. Ζήτησα τιμή. Αναμένουμε![]()
νομιζω αυτο ειναι το σωστο
http://www.wings.si/ver3/index.html
ειναι γειτονες... σαν τους ακραπαιους.
Wings φοράω. Τιμή 530 με τα μεταφορικά.
Καμιά σχέση θερμοκρασιών με την μαμα. Και το λέω βάση ενδείξεων θερμοκρασίας λαδιού.
και ενα συγκριτικο ακομα...
http://www.motorcyclistonline.com/mo...src=SOC&dom=fb
Ο λογος για τον οποιο κατεβαινουν οι θερμοκρασιες με αφτερ εξατμισεις, εντελως πληροφοριακα, ειναι οτι λογω της ανεπαρκους ροης τους, εμπλουτιζεται το μειγμα, ανεβαινει η καταναλωση και πεφτουν η θερμοκρασια και η ροπη (στο μεγαλυτερο φασμα στροφων).
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
What?
Στο 990 οι Akrapovic είναι (πολύ) πιο ελεύθερες από τις "μαμά" και σαφώς με πολύ μικρότερη θερμοκρασία. Τις πιάνεις με το χέρι μετά από βόλτα.
Εμπλουτίζεται το μείγμα, με τι και πώς; Με τον ανάλογο χάρτη;
Πως γίνεται να είναι πιο κρύες τότε;
Η λογική μου λέει ότι τα καυσαέρια δεν περνάνε τα 40 κύμματα και τους 80 καταλύτες για να βγουν, οπότε η ροή είναι επαρκέστερη.
Ενημέρωσε μας λίγο. Δεν το πολυκατάλαβα. Τι εννοείς;
Πάει το Tracer 9. Πάμε γι άλλα?
αυτό που μάλλον θέλει να πει μάλλον, είναι ότι "ελευθερώνοντας" την εξάτμιση η ροή των αερίων αυξάνεται, δημιουργώντας ανεπαρκή συμπίεση εντός του κυκλώματος της εξάτμισης. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα ταχύτερη ροή των αερίων, ελάττωση της προβλεπόμενης πυκνότητας αερίων στην εξάτμιση την οποία ο εγκέφαλος για να εξισορροπήσει, αλλάζει ελαφρώς τις ρυθμίσεις του εμπλουτίζοντας το μείγμα. Σαφώς η θερμοκρασία στις εξατμίσεις ελαττώνεται λόγω του ότι δεν συσσωρεύονται τα αέρια.