Σελίδα 2 από 9 ΠρώτοΠρώτο 1234567 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 125

Θέμα: Αναβάτες αγώνων δρόμου και πίστας

  1. #16
    Μέλος σώματος ... Το avatar του/της andgeo
    Εγγραφή
    21/10/2005
    Μηνύματα
    905
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Ζεύκας Προβολή μηνύματος
    Και εγώ σε ρωτώ:

    Πιστεύεις πως αυτός ο αγώνας που υπάρχει από το 1904, επιβιώνει ακόμα επειδή
    φιλοξενεί όλους τους αποτυχημένους και τους διωγμένους από τα motogp & sbk?
    Ο αγώνας επιβιώνει ακόμα γιατί α)έχει γίνει παράδοση και β) επειδή είναι άκρως επικίνδυνος μπορεί και προσελκύει το ενδιαφέρον της τηλεόρασης σε όλο τον κόσμο .Δες τις ταυρομαχίες , αν δεν στηριζόταν στους ισπανόφωνους σε όλο τον κόσμο θα είχαν γίνει παρελθόν , απλά κάθε ισπάνι ανα το κόσμο κάθεται και τις χαζεύει όπως οι πιστοί τη θεία λειτουργία της Κυριακής .Και μη μου πεις πάλι ότι ο αγώνας είναι για χομπίστες που αφήνουν το μυστρί και ανεβαίνουν σε μοτοσυκλέτα για λίγες μέρες , γιατί δεν είναι .Είναι όλοι επαγγελματίες οδηγοί , ε λοιπόν ποιός επαγγελματίας οδηγός δεν θα ήθελε να τρέχει στα τζιπι ;
    Respect mah authoritah!!!!

  2. #17
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.459
    Ο αγώνας επιβιώνει γιατί είναι ο πιο "αρχιδάτος" αγώνας του πλανήτη.

    Όπως σου είπαν (κι εγώ μαζί τους) είναι ΑΛΛΟ πράγμα η αίσθηση της πίστας, των ελεγχόμενων συνθηκών και του μηδαμινού ρίσκου κι άλλο του δρόμου. Δε συγκρίνονται τα 2. Αυτοί οι άνθρωποι ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ το 2ο.
    Life begins at 45°.

  3. #18
    Μέλος σώματος ... Το avatar του/της andgeo
    Εγγραφή
    21/10/2005
    Μηνύματα
    905
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Το χεις δεί τελείως λάθος.

    Αυτοί οι οδηγοί είναι αλλη καστα, δεν ενδιαφέρονται να τρεξουν σε πίστα.
    Δεν τους εξιτάρει κάν.

    Εκτός από την εποχή που το ΙΟΜ ηταν αγώνας Παγκοσμίου Πρωταθλήματος και έτρεχαν όλοι οι πρωτοκλασάτοι υποχρεωτικά, ελάχιστοι οδηγοί απο αυτούς που πρωταγωνιστούν σε αγώνες τέτοιου είδους (Street Racing ειτε είναι IOM, Northwest, Macao κλπ) ετρεξαν και σε πίστες κι αυτό συνήθως σαν υποχρέωση προς τον σπόνσορα.

    Λες ο Joey Dunlop να ετρεχε στην Εσθονία στα 48 του, οπου και σκοτώθηκε τελικά, για να παρει χρήματα?
    Καμμία σχέση απολύτως....
    Ότι οι οδηγοί αυτοί δεν ενδιαφέρονται να τρέξουν σε πίστα είναι η άποψη σου που προσωπικά δεν συμμερίζομαι , τη σέβομαι αλλά μέχρι εκεί . Απλά με την προπόνηση που έχουν κάνει για τέτοιου είδους αγώνες αφενός κατάφεραν να διακρίνονται εκεί και αφ εταίρου να τους είναι αρκετά οικείο το περιβάλλον με τους κινδύνους που εμπεριέχει.Και τα χρήματα ήταν πάντα πολύ καλά .
    Ο Dunlop ίσως να είναι εξαίρεση από τις ελάχιστες , παντού υπάρχουν . Διαβάζοντας λίγο το βιογραφικό του βρίσκω ότι τις ελάχιστες φορές που δοκίμασε σε gp και sb τα πήγε μέτρια όταν την ίδια στιγμή ήταν κορυφή στους δρόμους ...
    9η θέση το 79 στη Γαλλία με 350κε
    10η θεση το 85 στην Αγγλία με 250κε

    στα σουπεμπαικς λίγο καλύτερα το 88
    3ος και 5ος στην Αγγλία
    6ος στην Ουγγαρία
    και 7ος στη Γερμανία

    Όχι το 2000 στην Εσθονία δεν πήγε για τα φράγκα (δεν τα είχε ανάγκη πια , όταν ξεκίνησε τους αγώνες στους δρόμους δεν το έκανε για τα φράγκα και τη δόξα; ) αλλά για να πάρει μέρος σε αγώνες που ήταν ήδη θρύλος και γιατί προφανώς το διασκέδαζε Κρίμα γιατί ήταν όντως θρύλος !
    Respect mah authoritah!!!!

  4. #19
    Μέλος σώματος ... Το avatar του/της andgeo
    Εγγραφή
    21/10/2005
    Μηνύματα
    905
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από BLiTzER Προβολή μηνύματος
    Ο αγώνας επιβιώνει γιατί είναι ο πιο "αρχιδάτος" αγώνας του πλανήτη.

    Όπως σου είπαν (κι εγώ μαζί τους) είναι ΑΛΛΟ πράγμα η αίσθηση της πίστας, των ελεγχόμενων συνθηκών και του μηδαμινού ρίσκου κι άλλο του δρόμου. Δε συγκρίνονται τα 2. Αυτοί οι άνθρωποι ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ το 2ο.
    Οκ να δεχτώ ότι είναι και αρχιδάτος ο αγώνας (το έγραψα πιο κομψά λέγοντας ότι είναι ο πιο επικίνδυνος ) ,@@αγώνας , μεγαλύτερη δόξα στο νικητή ,τηλεοπτικά , αρκετά χρήματα .Αν λείψει κάτι από τα παραπάνω θα φθαρούν και οι αγώνες στο δρόμο !
    Respect mah authoritah!!!!

  5. #20
    Μέλος σώματος ... Το avatar του/της andgeo
    Εγγραφή
    21/10/2005
    Μηνύματα
    905
    Τι έκαναν οι μεγάλοι του αθλήματος που δεν είχαν ανάγκη το "γαμημένο" αγώνα στο νησί για να δείξουν την αξία τους ... Και σημείωση ότι οι ταχύτητες τότε ήταν περίπου λίγο πάνω απ το μισό από τις σημερινές , η διαδρομή δε η ίδια !
    From 1949 to 1976 the Isle of Man TT was part of the Motorcycle Grand Prix World Championship and was the home of the British Grand Prix. The event came under increasing scrutiny due to safety concerns despite efforts by the ACU to retain its world championship status. When Italian rider Gilberto Parlotti was killed during the 1972 TT, his close friend and the reigning world champion Giacomo Agostini, announced that he would never again race on the Isle of Man. More riders joined Agostini's boycott and by the 1976 season, only a handful of serious Grand Prix riders were among the entrants. Shortly after the 1976 TT, the FIM made the long-anticipated announcement that the TT, once the most prestigious race on the Grand Prix calendar, was stripped of its world championship status.
    Εκείνη την εποχή για την Ευρώπη και όλο τον κόσμο και η πορδή της Βασίλισσας πρεστίγκιους ήταν
    Respect mah authoritah!!!!

  6. #21
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Ζεύκας
    Εγγραφή
    15/10/2005
    Μηνύματα
    7.133
    Τι θες να πεις;

  7. #22
    Μέλος σώματος ... Το avatar του/της andgeo
    Εγγραφή
    21/10/2005
    Μηνύματα
    905
    με ποιό ;
    Respect mah authoritah!!!!

  8. #23
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Ζεύκας
    Εγγραφή
    15/10/2005
    Μηνύματα
    7.133
    Δεν καταλαβαίνω τίποτα από αυτά που γράφεις

  9. #24
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.459
    Νομίζω ότι προσπαθεί να υποβαθμίσει το ΤΤ :P
    Life begins at 45°.

  10. #25
    Μέλος σώματος ... Το avatar του/της andgeo
    Εγγραφή
    21/10/2005
    Μηνύματα
    905
    ναι ρε καημό είχα να υποβαθμίσω το ΤΤ !!
    Respect mah authoritah!!!!

  11. #26
    Μέλος σώματος ... Το avatar του/της andgeo
    Εγγραφή
    21/10/2005
    Μηνύματα
    905
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Ζεύκας Προβολή μηνύματος
    Δεν καταλαβαίνω τίποτα από αυτά που γράφεις
    Μπάμπη αν μου πεις ποιό κομμάτι είναι αυτό που δεν καταλαβαίνεις , ευχαρίστως να στο κάνω νανιά !
    Respect mah authoritah!!!!

  12. #27
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Ζεύκας
    Εγγραφή
    15/10/2005
    Μηνύματα
    7.133
    Με τι προσπαθεί να το υποβαθμίσει;

    επειδή ο αγκοστίνι παλιότερα και ο ρόσσι πιο κοντά στις μέρες μας παραδέχονται ότι δεν έχουν τα αρχίδια να πάνε με 300χλμ/ώρα δίπλα στους φράχτες;
    χαίρω πολύ, όσοι παρακολουθούμε iomtt χρόνια το ξέρουμε. ίσα ίσα κάτι τέτοια μας κάνουν τους λάτρεις του tt να γουστάρουμε περισσότερο αυτό τον αγώνα.

    τα gp είναι πιο τεχνικά, πιο απαιτητικά και χρειάζεσαι περισσότερο ταλέντο και αντοχες από το tt.
    το tt μπορεί να το κερδίσει και ένας 50άρης οδηγός αγώνων αρκεί να έχει το χάρισμα και τα αρχίδια να το κάνει.

    οι καλύτεροι οδηγοί είναι στα gp αλλά οι πιο τρελοί στο tt.
    εμείς σαν κοινοί θνητοί γουστάρουμε ότι έχει σχέση με μηχανές. gp/tt/enduro/dakar κτλ.

    τώρα ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ΚΑΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΑΠΛΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΗΤΑΙ.
    δημοκρατία έχουμε, άμα δεν θες μην ασχολήσαι ρε φίλαι.

  13. #28
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Ζεύκας Προβολή μηνύματος
    Με τι προσπαθεί να το υποβαθμίσει;

    επειδή ο αγκοστίνι παλιότερα και ο ρόσσι πιο κοντά στις μέρες μας παραδέχονται ότι δεν έχουν τα αρχίδια να πάνε με 300χλμ/ώρα δίπλα στους φράχτες;
    χαίρω πολύ, όσοι παρακολουθούμε iomtt χρόνια το ξέρουμε. ίσα ίσα κάτι τέτοια μας κάνουν τους λάτρεις του tt να γουστάρουμε περισσότερο αυτό τον αγώνα.

    τα gp είναι πιο τεχνικά, πιο απαιτητικά και χρειάζεσαι περισσότερο ταλέντο και αντοχες από το tt.
    το tt μπορεί να το κερδίσει και ένας 50άρης οδηγός αγώνων αρκεί να έχει το χάρισμα και τα αρχίδια να το κάνει.

    οι καλύτεροι οδηγοί είναι στα gp αλλά οι πιο τρελοί στο tt.
    εμείς σαν κοινοί θνητοί γουστάρουμε ότι έχει σχέση με μηχανές. gp/tt/enduro/dakar κτλ.
    για τουονάκιας μια χαρά τα λες

    +1300
    πουτσ@@@@@@@@@

  14. #29
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ΝIKOLTSOS
    Εγγραφή
    25/05/2010
    Μηνύματα
    550
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από andgeo Προβολή μηνύματος
    Ο αγώνας επιβιώνει ακόμα γιατί α)έχει γίνει παράδοση και β) επειδή είναι άκρως επικίνδυνος μπορεί και προσελκύει το ενδιαφέρον της τηλεόρασης σε όλο τον κόσμο .Δες τις ταυρομαχίες , αν δεν στηριζόταν στους ισπανόφωνους σε όλο τον κόσμο θα είχαν γίνει παρελθόν , απλά κάθε ισπάνι ανα το κόσμο κάθεται και τις χαζεύει όπως οι πιστοί τη θεία λειτουργία της Κυριακής .Και μη μου πεις πάλι ότι ο αγώνας είναι για χομπίστες που αφήνουν το μυστρί και ανεβαίνουν σε μοτοσυκλέτα για λίγες μέρες , γιατί δεν είναι .Είναι όλοι επαγγελματίες οδηγοί , ε λοιπόν ποιός επαγγελματίας οδηγός δεν θα ήθελε να τρέχει στα τζιπι ;
    Τι λές...??
    Αυτό ισχύει στο motogp κτλ...
    Ενημερώσου λίγο καλύτερα...
    "...ΌΛΑ ΕΊΝΑΙ ΔΡΌΜΟΣ..."

  15. #30
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Ζεύκας Προβολή μηνύματος
    επειδή ο αγκοστίνι παλιότερα και ο ρόσσι πιο κοντά στις μέρες μας παραδέχονται ότι δεν έχουν τα αρχίδια να πάνε με 300χλμ/ώρα δίπλα στους φράχτες;
    χαίρω πολύ, όσοι παρακολουθούμε iomtt χρόνια το ξέρουμε. ίσα ίσα κάτι τέτοια μας κάνουν τους λάτρεις του tt να γουστάρουμε περισσότερο αυτό τον αγώνα.
    Τέκνο μου Μπάμπη...τι λες? Ο Agostini έχει 10 νίκες στο νησί...
    Απλά, μετά τον θάνατο του Parlotti που ήταν κολλητός του, ανακοίνωσε πως δεν πρόκειται να ξανατρέξει στο νησί λόγω της επικινδυνότητας. Και άλλοι εξαιρετικοί οδηγοί είχαν χαθεί, όπως ο Herrero που ήταν ταλεντάρα, και η απόφαση του βρήκε συμμάχους μεταξύ των αγωνιζομένων εύκολα.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

Σελίδα 2 από 9 ΠρώτοΠρώτο 1234567 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 23/12/2009, 13:10
  2. Μηχανικοί και αναβάτες
    από GiannisBlessed στο forum Ιστορίες του δρόμου
    Απαντήσεις: 41
    Τελευταίο μήνυμα: 16/04/2009, 23:33
  3. Αναβάτες μοτοσυκλετών και πιλότοι....
    από Gandalf dr685sm στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 13/04/2007, 20:32
  4. Απαντήσεις: 23
    Τελευταίο μήνυμα: 30/12/2005, 23:02
  5. Περί πίστας , μαθημάτων και MOTO DAY TRACK
    από Gandalf dr685sm στο forum Εξοπλισμός και αξεσουάρ αναβάτη
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 10/03/2005, 07:36

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF