Κάθε χρόνο πόσες ομάδες διαφορετικές παρουσιάζονται και πόσες που ήταν την προηγούμενη δεν εμφανίζονται .Αυτοί δλδ σου έχουν κάνει συμβόλαιο για τους λόγους που δεν ξαναπάνε ; Μα στο έχω απαντήσει πάνω από 3 φορές . Έχουμε συμφωνήσει ότι διαφωνούμε . Εγώ , δική μου εικασία είναι αυτή , λέω ότι αν φύγουν οι χορηγοί και η τηλεόραση , θα φύγουν όλοι οι πρωτοκλασάτοι και αν κάποιοι απ αυτούς θα μείνουν , οι χρόνοι τους θ ανέβουν τουλάχιστον 1 με 2 λεπτά στο γύρο . Το φαντάζομαι πως να στο πω ! Ορίστε 2η υποθετική ερώτηση να κάνεις στα κονέ σου στο τουίτερ .
Κάνω εγώ το δημοσιογράφο για σένα .
Respect mah authoritah!!!!
μειώνεται τόσο πολύ που για όλα αυτά τα τζάνκια δεν γίνεται αισθητή καν good night
Τελευταία τροποποίηση από andgeo; 13/06/2015 στις 03:36.
Respect mah authoritah!!!!
τι δουλεια εχουν οι ομαδες ? για τους αναβατες δεν μιλαμε ? η ομαδα μπορει να φυγει επειδη επαιξε στο κουμαρι ο μαναγερ και την εχασε...
και σου λεω.... εσυ κανεις εικασιες, εγω εχω αποδειξεις οδηγων...
ειναι σαν να σου λεει καποιος 1 και 1 κανουν 2 και εσυ να λες εικαζω οτι κανουν 5 και μπορει να εχω δικιο.... που βασιζεις την εικασια σου ??? δεν μου ανεφερες παραδειγμα καποιου που εφυγε επειδη δεν εγινε διασημος... και εγω που παρακολουθω road races απο το 2001 δεν μπορω να θυμηθω κανενα οι περισσοτεροι φευγουν επειδη δεν εχουν χρηματα να συμμετασχουν πια η επειδη παθανε καποιο ατυχημα και φοβηθηκαν.
το οτι θα ανεβαουν οι χρονοι τους ΑΜΑ φυγουν οι σπονσορες θα ειναι επειδη θα εχουν μηχανακια χαρχαλα οχι επειδη δεν θα ρισκαρουν.
Τελευταία τροποποίηση από NxOxT; 13/06/2015 στις 03:57.
Εγώ δεν είπα για χάρχαλα μηχανάκια εσύ το λες .
Respect mah authoritah!!!!
το παλικαρι δεν ξερει ρε παιδια οτι ο Μc ειχε πανω απο το κρεβατι του φοτο του Joey και πηγενε καθε χρονο με το KR1 που ειχε να δει τους αγωνες και εφτασε 10 χρονια μετα να ειναι team mate του Joey!!!!! εκτος απο τα λεφτα υπαρχουν και τα ονειρα στην μεση και το πιο ωραιο ειναι οταν τα πραγματοπιεις...
http://www.iomtt.com/Classic-TT/News...6C.ashx?mw=800
ORGIA!!!!!
Καλά το θέμα Ελλάδα είναι ένα εντελώς ξεχωριστό κομμάτι που ας μη το συζητήσουμε καλύτερα για το ποιός παίρνει χορηγία, ποιός είναι φίρμα... πόσοι οδηγούσαν πραγματικά γρήγορα και δε πήραν ποτέ χορηγία και ποιός αλλά και πως γίνεται πρωταθλητής.... Το εξωτερικό είναι ξεχωριστό κομμάτι... αλλά και εκεί ακόμη ο ποιό γρήγορος δεν έχει πάντα την καλύτερη χορηγία. Όλα είναι μάρκετιγκ και όπου εμπλέκεται το μάρκετιγκ δεν έχει σημασία το ποιός είναι πιο γρήγορος αλλά το τι και πως θα πουλήσουμε...
Ξαναλέω στα GP ψάχνουν την απόλυτη οδηγική (οι οδηγοί) και μηχανική (οι εταιρίες) εξέλιξη.... Στο ΙΟΜ ψάχνουν τον καλύτερο χρόνο σε μία διαδρομή στην οποία περνάνε με 260 χιλιόμετρα δίπλα από έναν τοίχο! Είναι εντελώς διαφορετικά πράγματα τα οποία έχουν διαφορετική επικινδυνότητα. Η διαφορά του ερασιτέχνη με τον επαγγελματία είναι ότι ο ερασιτέχνης πολεμάει με δική του τσέπη... τίποτα περισσότερο. Και επίσης στα GP υπάρχουν άνθρωποι που τρέχουν επειδή πληρώνουν και άνθρωποι πιο γρήγοροι που δεν τρέχουν. Είναι παγκόσμιο φαινόμενο, άλλωστε το άθλημα είναι ακριβό!
βρε μενελαε...
στα gp ΔΕΝ υπαρχουν ανθρωποι που ΔΕΝ τρεχουν.
πουλαει ο πιο γρηγορος. ετσι απλα. η χορηγια παει στον πιο γρηγορο για να εξασφαλιστει η προβολη του χορηγου. ετσι απλα. το μαρκετινγκ δεν κερδιζει αγωνες, εκμεταλλευεται την νικη. του γρηγορου, οχι του τυχαιου διαφημισμενου.
Στα GP δεν υπάρχουν άνθρωποι που δεν τρέχουν, συμφωνούμε ως εδώ. Υπάρχουν άνθρωποι όμως που μπορούν να κερδίζουν αγώνες επειδή είναι πολύ πολύ πολύ γρήγοροι (όπως π.χ. ο kevin schwantz) ο οποίος πήρε έναν μόνο παγκόσμιο τίτλο επειδή έτρεχε με σουζούκι και υπάρχουν άλλοι όχι τόσο γρήγοροι (π.χ. Hayden... Criville) που δεν ήταν σίγουρα του ίδιου επιπέδου οι οποίοι πήραν έναν παγκόσμιο τίτλο επειδή δεν ήταν του ίδιου επιπέδου αλλά είχαν πίσω τους τη Honda. Ο ποιό γρήγορος δεν κερδίζει πάντα στους αγώνες και δεν επιλέγεται πάντα ο ποιό γρήγορος από τα εργοστάσια. Σίγουρα για να οδηγείς GP δε μπορεί να είσαι άσχετος αλλά πάνω απ'όλα είναι το μάρκετιγκ. Όποιος δε το βλέπει αυτό είναι απλά ρομαντικός.....
Επίσης για να σου φέρω παραδείγματα ο Κράτσλοου νομίζω ήταν (ίσως κάνω λάθος) αυτός που στην Tech 3 τότε είχε πει "Η ομάδα δε μπορεί να μας φέρει τα νέα φρένα λόγω οικονομικών προβλημάτων αλλά δεν είμαστε ερασιτέχνες (club racing) ώστε να τα βάλουμε από την τσέπη μας" ενώ ο ομόσταυλός του τότε τα είχε πληρώσει.....
Να σου θυμήσω επίσεις ότι ο Καρελ Άμπραχαμ δε θα έτρεχε ποτέ GP αν δεν ήταν ζάμπλουτος..... Δε λέω ότι δεν οδηγάει αλλά είναι πολλοί αυτοί που οδηγάνε....