Βρε κεφτέτι είναι καλύτερο, να αλλάζεις 125 ταχύτητες ανά 1 νανοδευτερόλεπτο με τριπλό συμπλέκτη
ή να ΜΗΝ αλλάζεις ποτέ τίποτα και να έχεις πάντα την μέγιστη ροπή που μπορεί να σου δώσει ένας κινητήρας;
Αλλουνού παπά βαγγέλιο αν η τεχνολογία τους δεν έχει λύσει προβλήματα αντοχής και δεν ξέρω εγώ τι άλλο.
Δηλαδή θα μας πεις ότι ένα ηλεκτρικό μοτέρ που μπορεί να γυρνάει από 1 ώς 100.000 στρ/min με την ίδια ροπή είναι χειρότερο από ένα βενζινοκινητήρα.
Άλλο που για να δουλέψει σωστά αυτο το μοτέρ θες μια μπαταρία (ή πυκνωτή) ίσα με μια πολυκατοικία.
Η τεχνολογία του διπλού συμπλέκτη είναι φοβερή, για αυτό και επικρατεί αυτή τη στιγμή, αλλά αυτό δε σημαίνει
ότι είναι η πιο αποδοτική. Σίγουρα είναι πιο αποδοτική από του απλού.
Άσε που τα περισσότερα σκούτερ πάλι ταχύτητες αλλάζουν, με τα γνωστά αυτόματα κιβώτια.
Λάθος επιχείρημα διάλεξες βανίλια![]()