Το χω ξαναπει νομιζω....
Στο συνεργειο καποτε πετυχα τμαχ με μπροστινο ολινς, πισω ολινς, ακραπα, φρενα απο αεροπλανο, μετατροπες στο μοτερ και δε συμμαζευεται.....
Οταν ρωτησα τον ιδιοκτητη "γιατι; με τοσα φραγκα επαιρνες ενα αλλο" μου απαντησε αφοπλιστικα και ειλικρινεστατα....
"Εγω, αυτο θελω"....
Κακα τα ψεμματα, γκ@υλες ειναι αυτες, περι ορεξεως κολοκυθοπιτα, γουστο του καπελο του, να ειναι ολοι καλα να τα χαιρονται και δε μου/μας πεφτει λογος....
Το θεμα της γκαγκουριας/ακατασχετης μαλακιας, δεν εχει να κανει με το διτροχο που καβαλαει ο καθενας αλλα με το μυαλο που (δεν) κουβαλαει....
Ιρυνει οιμην αδερφια
πουτσ@@@@@@@@@
Το θεμα της βελτιωσης ειναι μικροβιο και μερακι-χομπι. Σε αυτη τη χωρα νομιζω μετα απο τοσα χρονια το εχουμε εμπεδωσει αυτο! Δεν χωραει πλεον αμφισβητησης!Τι παει να πει εχει παπι και θελει να το κανει αεροπλανο? Μαγκια του απο τη τσεπη σας τα παιρνει?
Η αισθητικη και οι επιλογες του καθενος ειναι προσωπικο του θεμα και μονον.
Επισης τα παντα ειναι σχετικα και καλον ειναι να μην ταμπελοποιουμε ουτε να κρινουμε ετσι ευκολα τους παντες και τα παντα. Και το παλικαρι με την μπανιερα οπως λετε καλα εκανε αφου του αρεσει! Ολα θεμιτα ειναι αρκει να μην μας δημιουργουν προβληματα ητε προσωπικα ητε και ως συνολο!
Και γω τριγυριζα παλια με ενα Cupra DSG φουλ θορυβωδες με oz ultraleggera και brembo φρενα και καγκουριζοντας πολλες φορες..... δεν ηξερε κανεις απο αυτους που με βλεπανε οτι καθε μερα περναγα τουλαχιστον 1 ωρα κατω απο το καπο μου και το βελτιωνα σχεδον μονος μου ουτε ποσο εψαξα για να βρω τις καλυτερες ζαντες ουτε ποσο εψαξα για να μπορεσω να προσαρμοσω τα φρενα της 360 modena πανω του...
Οποτε ολα σχετικα ειναι!
Φυσικα υπαρχουν και αυτοι που λες αλλα ας μην βιαζομαστε γιατι ολοι μεσα μας την καγκουρια την εχουμε λιγο ή πολυ!
Ρε παιδια δε μιλησε κανεις για την βελτιωση, αυτο λιγο πολυ,ολοι μας το κανουμε οποτε δεν υπαρχει λογος να το αμφισβητησει καποιος.
Το παλικαρι που ξεκινησε το topik μιλησε για σκουτερα, που κανοντας μπαντιλικια, εθετε τη σβματικη ακεραιοτητα των τριγυρω σε κινδυνο, δεν ειναι το ιδιο πραγμα.
Στο κατω κατω ολα εχουν μια αλφα χρηση, και γιαυτο τα παιρνουμε, το να βελτιωσεις κατι για να κανει λιγο καλυτερα αυτο για το οποιο δημιουργηθηκε, ειναι και κατι που το κανει ο ιδιος ο κατασκευαστης.
Αλλο πραγμα ομως να αλιωνεις εντελως το χαρακτηρα του οχηματος,και μαλιστα προς το χειροτερο...
Καρτερ ημων το εν της μηχανης,αγιασθητω το βολαν σου,ελθετω η μπαταρια σου,γεμισθητωτο ρεζερβουαρ σου,ως εν λιπαντικον και επι της μηχανης,το στροφαλον ημων τον επιουσιον,σωσε ημην σημερον και αφες ημηναπο τα μικροπροβληματα των ηλεκτρικων,ως και ημεις αφιωμεν τις βαλβιδες ημων,στων αντιπροσωπων και τωνμηχανικων,αλλα ρησε ημας απο τα ιμιτασιον,
AVIN
Εάν με δεις λοιπόν με ένα 1.2 ντυμένο cupra με νεροσωλήνα 5ins για εξάτμιση ,βαμμένες μαμίσιες δαγκάνες σε φτηνό κινέζικη ξεφτιλοζάντα δεν θα με χαρακτηρίσεις.
Εκτός εάν με το "σχετικό" εννοείς ότι θα έβαζες άλλη ταμπέλα από ένα χαζογκομενάκι για την απο πάνω "δημιουργία" οπότε συμφωνούμε.![]()
Κανείς δε σχολιάζει το SEAT με φρένα Ferrari;
Life begins at 45°.
Πως θα πρεπει να σχολιαστει δλδ?
![]()
Μπορει να ακουγεται καπως αλλα δεν ειναι κατι φοβερο.... απλα ηθελε χειροποιητους ανταπτορες. Κατα τα αλλα ειναι ενα σετ μονομπλοκ δαγκανες με 38-42 πιστονια... οτι δυνατοτερο μπορει να βρει κανεις σε Junior κιτ με 320mm τρυπητους ΟΕΜ της φερραρι παναλαφρους φυσικα. Συνδιαστικαν και με 280 μονους δισκους απο Volvo 2.0t πισω και χειροποιητους παλι ανταπτορες και τις μαμα δαγκανες.
Safety first![]()
Τελευταία τροποποίηση από WiSe; 22/06/2015 στις 21:56.
Σήμερα θυμήθηκα κάτι για μία κόντρα...
Τι έγινε...?
![]()
"...ΌΛΑ ΕΊΝΑΙ ΔΡΌΜΟΣ..."