ΤPS ρε μαν, αλλα μήπως φταίει οτι το παρκάρεις δίπλα απο τα κάρβουνα σε ψησταριές και έπιασε τσίκνα και το φίλτρο αέρα?![]()
63500.. ξεχασα να το γραψω, ρυθμιστικαν και οι βαλβιδες..
μυριζε λιγο κοψιδιλα, αλλα το αλλαξα και αυτό..
ο πολλαπλασιαστης ηδη εχει παραγγελθει και τον περιμενω.. δεν μπορω να τον ακυρωσω δεν είναι και πανάκριβος 17000 δραχμες* εχει μονο οποτε αν δεν είναι από εκει, θα αλλαξω TPS.. το οποιο απ'οτι ενημερωθηκα παιζει περιπου στις 50000 δραχμες**..
*: 50€
**: 150€
![]()
Συμφωνω με ολους τους παραπάνω
Αν το πριζωσεις σε διαγνωστικο θα ελέγξεις και tps, και αισθητηρα θερμοκρασίας αέρα και λάμδα και αισθητηρα πίεσης αέρα (αν έχει τέτοιον) και θα βγάλεις συμπερασμα χωρίς να παιδευεσαι.
Μονο αν κατουράει το μπεκ δεν θα σου δείξει.
Στις ψηλές στροφες δουλεύει πλουσιο ή στρώνει;
το μπεκ δεν κατουραει, ελεγχθηκε..
στις ψηλες στροφες στρωνει καπως, αλλα δεν εχει το δουλεμα που ειχε,
γενικα το μηχανακι τα συμπτώματα τα κανει κυριως κρυο, και αμα ζεσταθεί σβηνει καμια φορα στο ρελαντί αλλα παιρνει με μιση μιζια.. κρυο ζοριζει λιγο για να παρει αν σβησει..
η αποδοση του δεν αλλαξε, παει όπως πηγαινε, αλλα καιει τη διπλη βενζινη και παραπανω..
Απο ενα ισπανικο μανιουαλ https://www.scribd.com/doc/206582819...E-SERVICIO-pdf
Πιεση βενζίνης 36psi
αισθητηρας θερμοκρασιας κινητηρα 11-13ΚΩ στους 20 βαθμους
αισθητηρας θερμοκρασιας αερα 220-280Ω στους 20 βαθμους (καλωδιο καφε με ασπρη ρίγα και μαυρο με γαλάζια ριγα)
αισθητηρας πίεσης αερα 3.4-3.8 V σβηστη μηχανη με ανοιχτο διακόπτη (καλώδιο ροζ με ασπρη ριγα και παλι μαυρο με γαλάζια ριγα)
Ο αισθητηρας πίεσης και θερμοκρασιας ειναι πακετο με το tps.Αν εχει λασκαρει το tps μπορει να σου τραβαει αέρα απο εκει και να νομιζει οτι εχεις συνεχεια ανοιχτο γκάζι γιατι διαβαζει συνεχεια 0 υποπιεση αρα τερμα ανοιχτο γκάζι (με επιφύλαξη)
Ο γιαμαχας λέει οτι το tps δεν αφαιρείται απο επάνω και παει πακετο με το σωμα ψεκασμου.
Καλή τυχη !!!!
μαλλον βρηκα τη λυση.. ελπιζω δλδ.
http://www.mototrail.net/t5167-topic
Κατι τετοιο ειχα στο μυαλό μου.
Αν το βαλεις στον εγκέφαλο θα σου δειξει τι πιεση διαβάζει. Θα πρεπει με κλειστο γκάζι να εχεις υποπιεση και με ανοιχτο να ειναι μηδεν.
Και με το πολυμετρο θα καταλάβεις κατι αν αλλάζει η τιμη απο κλειστο γκάζι σε τερμα γκάζι.
Αν σου δινει χερι, μπορεις να τυλίξεις μονωτικη ταινια (προσωρινα) ανάμεσα στο σωμα του ψεκασμου και στο tps, ετσι ωστε να μονωσεις τη διαρροη.(Προσωρινα παντα για να δεις τουλάχιστον αν θα αλλάξει συμπεριφορα γιατι μπορει να μην χανει αλλα να χάλασε ο αισθητηρας)
Απλή φλαντζόκολλα ή σιλικόνη δεν παίζει δηλαδής;
η φλατζοκολλα παιζει καλα σε ραγισμενα κολλαρα εισαγωγης
δοκιμασε φλατζοκολλα μαζι με τα λαστιχακια που ηδη εχεις
Βεβαιωσου πρωτα οτι φταίει αυτο , μην το ξηλώσεις άδικα και χάσεις και καμια ρυθμιση του tps.
Γι'αυτο σου εγραψα αν μπορεις να το μονωσεις απο έξω με ταινια για να δεις αν θα εχει διαφορά