Είναι από τις περιπτώσεις που ακομα και οι μηχανικοι σηκωνουμε τα χερια ψηλα και δε μπορούμε να σκεφτουμε τι μπορει να φταιει..
μετα λοιπον από τις καταρες του φωτεινου παντογνωστη του φορουμ () το μηχανακι παρουσιαζει τα εξης:
ρεταρει, κανει διακοπες (κρυο), και σβηνει (ζεστο)
καιει τον πατο του! αν μετρησα σωστα περιπου 6,5/100, υπερδιπλασια της κανονικης καταναλωσης
πεταει μαυρα ντουμάνια στο καλο μαρσαρισμα
μπουζι με μαυρη καρβουνιλα (μαρτυραει κακη καυση..)
οι ενεργειες που εκανα (και δεν δοθηκε λυση)
ελεγχος ρευματων! σπερνουν! 13,2 φορτιση ρελαντί, 13,9 στις 4000, μπαταρια στο 12,8
αλλαγη μπουζι, πιπας, μπουζοκαλωδιου..
καθαρισμος τρομπας, και ρεζερβουάρ
καθαρισμος και ρυθμιση ψεκασμου, ελεγχος αισθητηρα λαμδα
ρυθμιση βαλβιδων
αλλαγη φιλτρου αερα
βρισκομαι σε αναμονη καινουριου πολλαπλασιαστη, ενώ στο πισω μερος του μυαλου μου βολοδερνει και η ιδεα να εχει παθει κανα ζαβλαμα το TPS και να διαβαζει πιο ανοιχτη τη πεταλουδα, και να στελνει βενζινη καργα..
για πειτε κι εσεις μια γνωμη...
και βγαινουν καποιοι μετα και λενε στα νεουδια, παρε injection λεει.. είναι καλυτερο λεει.. κουνια που σας κουναγε λεω εγω...![]()