Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 27

Θέμα: σκεφτομαι για zzr1100

  1. #1
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    25/02/2014
    Μηνύματα
    161

    σκεφτομαι για zzr1100

    εδω και τρια χρόνια συμβιωνω με μια zzr600 .
    το μονο προβλημα που εχω ειναι οι μαστορες...
    τους πηγαινω μηχανη και μου την επιστρεφουν σε κομματια και μετα πληρωνω για τα σπασμενα..
    το τελευταιο είναι ότι τη πηγα για ρύθμισμα καμπυρατερ και μου την εφερε πισω σε κομματια γιατι σακατεψε μεσα το σημειο που μπαινει η βελονα και δεν το παραδεχτηκε.
    το λεω γιατι εγω ο ιδιος την ειχα ανοιξει.τελος παντων...
    αφου περασε ενας μηνας συναρμολογωντας αρχισα να αναρωτιεμαι..
    μηπως να τη δωσω να παρω ενα zzr1100?
    δε λεω...
    ξοδεψα παρα πολλα λευτα και ακομα περισσοτερο χρονο και μαθηση πανω στο 600 που δεν υπαρχει περιπτωση να εκτιμηθουν απο κανενα.
    ο αντικειμενικος σκοπος ειναι να μη ξοδεψω μεγαλο ποσο.
    δηλαδη τα χρηματα που θα παρω και μερικα ακομα.
    πριν πεσουν οι συμβουλες συμπληρωνω ...το ξερω οτι η σωστη λυση ειναι να δωσω κανα 15ρι και να παρω ενα καινουριο απο το κουτι του..αλλα νομιζω οτι λιγοι μπορουν να το κανουν.
    κατοχοι του 1100 τι λενε?

  2. #2
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/12/2007
    Μηνύματα
    3.610
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από georgezzr600 Προβολή μηνύματος
    εδω και τρια χρόνια συμβιωνω με μια zzr600 .
    το μονο προβλημα που εχω ειναι οι μαστορες...
    τους πηγαινω μηχανη και μου την επιστρεφουν σε κομματια και μετα πληρωνω για τα σπασμενα..
    το τελευταιο είναι ότι τη πηγα για ρύθμισμα καμπυρατερ και μου την εφερε πισω σε κομματια γιατι σακατεψε μεσα το σημειο που μπαινει η βελονα και δεν το παραδεχτηκε.
    το λεω γιατι εγω ο ιδιος την ειχα ανοιξει.τελος παντων...
    αφου περασε ενας μηνας συναρμολογωντας αρχισα να αναρωτιεμαι..
    μηπως να τη δωσω να παρω ενα zzr1100?
    δε λεω...
    ξοδεψα παρα πολλα λευτα και ακομα περισσοτερο χρονο και μαθηση πανω στο 600 που δεν υπαρχει περιπτωση να εκτιμηθουν απο κανενα.
    ο αντικειμενικος σκοπος ειναι να μη ξοδεψω μεγαλο ποσο.
    δηλαδη τα χρηματα που θα παρω και μερικα ακομα.
    πριν πεσουν οι συμβουλες συμπληρωνω ...το ξερω οτι η σωστη λυση ειναι να δωσω κανα 15ρι και να παρω ενα καινουριο απο το κουτι του..αλλα νομιζω οτι λιγοι μπορουν να το κανουν.
    κατοχοι του 1100 τι λενε?

    Eίχα ZZR 1100 το δίμπουκο 96ri και εκανα μαζί του περίπου 100.000 σε βόλτες και ταξίδια. Γνώμη μου είναι να μην πάρεις το 1100 αλλά το 1200 που είναι πολύ καλύτερο μηχανάκι, εχει λύσει όλα τα προβλήματα του 11 και μπορείς να βρεις κάποιο καλό με 3.000 Ε.Τα πιο πολλά 11 είναι σκοτωμένα και σκισμένα, τσιμπάνε λαδάκι φουλ από καινούργια, φαντάσου να εχουν και χιλιόμετρα.



    Το 1200 εχει καλύτερη και πιο σύγχρονη θέσης οδήγησης, καλύτερα σέλα,καλύτερα φρένα, καλύτερη προστασία, δεν καίει λάδια, εχει πιο πολλά γκάζια και ροπή, δεν σπάει το μπροστινό φτερό του, καλύτερα φώτα, απ τα καλύτερα όλων των εποχών, εχει αμορτισέρ που ρυθμίζεται πολύ ευκολα προφόρτιση.

    Το 1100 σε σχέση με το 1200 εχει στο πιρούνι ρύθμιση απόσβεσης επαναφοράς που στο 1200 δε τη βάλανε, αυτά.

    Σε ανοιχτό δρόμο τα λατρεύεις, σε κλειστή διαδρομή θελουν χέρια να πάνε γρήγορα αλλά πάνε πάντως. Οπως και να χει εχουν γκάζια και θέλουν σεβασμό.

  3. #3
    Περασμένα ξεχασμένα... Το avatar του/της Δεινόσαυρος
    Εγγραφή
    24/02/2015
    Μηνύματα
    761
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από georgezzr600 Προβολή μηνύματος
    το μονο προβλημα που εχω ειναι οι μαστορες...
    Αν το μόνο - όπως λες - πρόβλημα είναι οι μάστορες, τότε μάλλον αυτούς πρέπει να αλλάξεις, για το μηχανὰκι δεν ξέρω..

    μηπως να τη δωσω να παρω ενα zzr1100?
    Εξαρτάται - τί το θες το μεγαλύτερο; θα κάνεις περισότερα ταξίδια; λιγότερο κέντρο/κίνηση;

    ξοδεψα παρα πολλα λευτα και ακομα περισσοτερο χρονο και μαθηση πανω στο 600 που δεν υπαρχει περιπτωση να εκτιμηθουν απο κανενα.
    Αυτά μόνο εσύ θα τα εκτιμήσεις. Αφου λοιπόν έκανες την επένδυση, γιατί να την χαραμίσεις τώρα; Έχεις «δεθεί» με το μηχανάκι, κι αυτό είναι καλό πράγμα, εκτος κι αν δεν σαρέσει, οπότε πάσο.

    Το ΖΖR-1100 είναι ικανοποιητικό μηχανάκι, είχε φιλός για χρόνια, αλλά αμα ο kordix λέει οτι το 12 είναι καλύτερο τον πιστεύω. Και μην νομίζεις οτι σε αποτρέπω από το μεγάλο. Προσωπικά λιγουρεύομαι ένα ΖRΧ-1200 μή πώ τπτ για ΖΖR-1400, LOL. Απλά αναρωτιέμαι, αφού κάνει την δουλειά σου το 600άρι, για ποιό λόγο θες μεγαλύτερο; Για να καις περισότερη βενζίνη; Να ταλαιπωρείσαι στην κίνηση; Ή για να χάσεις την ευστροφία στά στροφιλίκια;

  4. #4
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Δεινόσαυρος Προβολή μηνύματος
    Αν το μόνο - όπως λες - πρόβλημα είναι οι μάστορες, τότε μάλλον αυτούς πρέπει να αλλάξεις, για το μηχανὰκι δεν ξέρω..


    Εξαρτάται - τί το θες το μεγαλύτερο; θα κάνεις περισότερα ταξίδια; λιγότερο κέντρο/κίνηση;
    +998 για το πρώτο...

    Και για το δεύτερο, από ότι θυμάμαι έγραφες ότι δεν έχεις χρόνο και χρήμα να το κυκλοφορείς και απλά το πας μιά στο τόσο "ένα γύρο στο τετράγωνο" για να δουλέψει. Γιατί να αναγκάσεις και το επόμενο σε τέτοια χρήση που σημαίνει ότι θα το χαλάσει η αχρηστία και το κρύο δούλεμα μιά στο μπλε φεγγάρι, θα έχεις χαλάσει και ένα κάρο λεφτά που υποτίθεται ότι ήταν το πρόβλημα για την μη κυκλοφορία του 600.
    Και δεν με νοιάζει κιόλας τι κάνεις/θα κάνεις με τα ευρώ σου γιατί ξένη τσέπη όσο και να αδειάσει δικό της πρόβλημα, απλά μου κάνει εντύπωση το σκεπτικό που αναλύεις. Και αν θυμάμαι λάθος, χίλια συγγνώμη προκαταβολικά και κράτα μόνο τη συμφωνία μου με τον αποπάνω σε ότι αφορά την επιλογή μαστόρων.

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.345
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kordix Προβολή μηνύματος
    Eίχα ZZR 1100 το δίμπουκο 96ri και εκανα μαζί του περίπου 100.000 σε βόλτες και ταξίδια. Γνώμη μου είναι να μην πάρεις το 1100 αλλά το 1200 που είναι πολύ καλύτερο μηχανάκι, εχει λύσει όλα τα προβλήματα του 11 και μπορείς να βρεις κάποιο καλό με 3.000 Ε.Τα πιο πολλά 11 είναι σκοτωμένα και σκισμένα, τσιμπάνε λαδάκι φουλ από καινούργια, φαντάσου να εχουν και χιλιόμετρα.



    Το 1200 εχει καλύτερη και πιο σύγχρονη θέσης οδήγησης, καλύτερα σέλα,καλύτερα φρένα, καλύτερη προστασία, δεν καίει λάδια, εχει πιο πολλά γκάζια και ροπή, δεν σπάει το μπροστινό φτερό του, καλύτερα φώτα, απ τα καλύτερα όλων των εποχών, εχει αμορτισέρ που ρυθμίζεται πολύ ευκολα προφόρτιση.

    Το 1100 σε σχέση με το 1200 εχει στο πιρούνι ρύθμιση απόσβεσης επαναφοράς που στο 1200 δε τη βάλανε, αυτά.

    Σε ανοιχτό δρόμο τα λατρεύεις, σε κλειστή διαδρομή θελουν χέρια να πάνε γρήγορα αλλά πάνε πάντως. Οπως και να χει εχουν γκάζια και θέλουν σεβασμό.
    +1200
    παρε το ZZR1200
    για μενα το ποιο ομορφο συγχρονο γιαπωνεζικο,και ισως -οχι μονο-μηχανακι.
    Το βρισκεις σχετικα φθηνα και σε καλη κατασταση
    τα 1100 σχεδον ολα ειναι σκισμενα και σε κακη εως αθλια κατασταση
    Σε ασημι πρωτα και μετα σε μπλε ειναι μια κουκλα
    Αμεσως επομενο το ΧΟΝΤΑ ΧΧ1100 σε μπλε
    Αμα χεις το χρημα κανε οτι λεει η καρδια σου.
    Ουτως η αλλως κι αυτοι που τα φυλαγανε-τα χρηματα- πανε για κουρεμα


    και ενα ευτραπελο τεστ απο τον τρελλοκρητικο
    https://www.youtube.com/watch?v=QoQ85nIlCcc
    Τελευταία τροποποίηση από panavour; 08/07/2015 στις 19:21.
    Δώδεκα και μισή. Γρήγορα πέρασεν η ώρα απ' τες εννιά που άναψα την λάμπα,Δώδεκα και μισή. Πως πέρασεν η ώρα,και τα χρόνια.

  6. #6
    Μάνος Το avatar του/της mankam
    Εγγραφή
    15/08/2009
    Μηνύματα
    1.347
    Ισως ο ποιο φανατικος λατρης του zzr1100, το εχω ακομα και περασαν καμποσα απο τα χερια μου, αξιοπρεπες ακομη και τωρα σε δυναμη, κανει καταπληκτικα ταξιδια ( ξεκουραστα, το μπουσα του 09 που ειχα στα χερια μου ενα διαστημα ηταν ποιο κουραστικο σε πολυωρο ταξιδι)
    Αλλα... σε σχεση με το 600 που εχεις ειναι ποιο βαρυ , θα σε κουρασει σε καθημερινες διαδρομες πολης, ειναι μοτοσυκλετα για ανοιχτους δρομους και η γεωμετρια της ειναι 25 ετων να εχεις υποψιν.
    Αν προχωρησεις σε αγορα προτιμησε καποιο που να ειναι εισαγωγη απο ευρωπη, αυτο φαινεται απο τον αριθμο πλαισιου.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMGP0046.jpg 
Προβολές:	300 
Μέγεθος:	104,7 KB 
ID:	338311

  7. #7
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    25/02/2014
    Μηνύματα
    161
    AMYROUKAI θυμασαι περηφημα.
    υπηρχε περιοδο οπου δουλευα για 14 με 15 ωρες την ημερα ακομα και κυριακη.και αυτο γινονταν για τουλαχιστον 8 -9 μηνες.οι απολαβες βεβαια ηταν της ταξεως των 600....οποτε ναι δεν υπηρχε περιπτωση ουτε να παω σε μαστοραντζα αλλα ουτε και να βρω χρονο να ασχοληθω μονος μου.
    παρολο που η χρηση της μοτο με βολευε γιατι ειχα να κανω μεγαλες αποστασεις και τα καυσιμα θα ηταν σιγουρα πολυ λιγοτερα.
    επειδη αλλαξα ομως δουλεια και υπαρχει αρκετα καλυτερη οικονομικη διαθεση και τουλαχιστον λιγο περισσοτερος χρονος πηγα σε μαστορα...και ως εκ θαυματος ανακαλυψα οτι ο προηγουμενος σουπερ φιρμα πανω στα καρμπυρατερ οχι μονο με κοροιδεψε αλλα κατεστρεψε και τα "νεα" που ειχαμε βρει με μεγαλο κοπο.
    το αποτελεσμα ειναι οτι τωρα ηρθε η μοτο πισω με τα καρμπυρατες σε ενα κουτι και εμενα να ειμαι τερμα απογοητευμενος .θα το φτιαξω καποια στιγμη μονος μου δεν το συζητω...
    αλλα και τωρα που λεω οτι εχω μηχανη και δεν τη χαιρομαι?
    οντως το 600ρι ειαι το τελειο για μενα.
    οσο για χρηση και μεσα στη πολη ,τοσο για χρηση βολτας εκτος .
    βεβαια ειμαι πολυ ανοιχτος στο να μου πει καποιος πανε εκει...θα σου τη φτιαξει, μπορει να το σκεφτω...
    αλλα και παλι ο τελευταιος ετσι μου ειπε!!!!!και εν κατακλειδι πραγματικα κατεχω μισος για οποιονδηποτε πλεον μαστορα.και ηδη ξοδεψα πολλα και στην ουσια μου κατεστρεψαν και οτι ειχε καλο η μηχανη(πλαστικα καθρευτες μηχανικα μερη)
    οποτε αν τα ιδια προβληματα εχω και με ενα 1100 εννοειτε οτι δε μπαινω στη διαδικασια.
    γιαυτο ρωταω αν υπαρχει καποιος που να εχει και να ξερει.
    υγ.αν η μηχανη σουλευει σωστα εγω γουσταρω και τη καβαλω και χειμωνα ...και συνεχεια.και σταματητα.και ακατεβατα!!!!
    οταν ομως σκαω 300 για καρμπυρατερ και μεσα σε 300 χιλιομετρα αρχιζουν τα προβληματα .....τοτε φοβαμαι να παω στη δουλεια και να μεινω στην εθνικη οδο ....

  8. #8
    Εμ, ναι αυτό είναι ζητηματάκι που θέτεις και πολύ σωστό μάλιστα (και πολλά συγχαρητήρια για την αλλαγή και στην δουλειά και στην διάθεση)

    Βελονοθήκες από άλλο μοντέλο καφασάκι λες αποκλείεται να ταιριάξουν; Αν μιλάμε για κάτι τόσο "απλό" δεν παίζει να βρεθεί απ' έξω και να το έχεις σε λίγες μέρες;
    Για να μην πω το ακόμα πιο "εύκολο", να λύσεις τα παλιά σου καρμπιρατέρ και να σκυλεύσεις από εκεί μιά ωραία βελονοθήκη σε καλή κατάσταση να την βάλεις στα νέα και να είσαι μιά χαρά.


    Από το να ανέβεις στα διπλάσια κυβικά με ότι συνεπάγεται, μήπως να δεις κανένα πιο νέο μονδέλο, πχ κανένα CBR600F που είναι στο ίδιο στιλ; Το 1100 πάντως οπτικά μου αρέσει περισσότερο από το 1200, αλλά με όσα έγραψαν τα παιδιά μάλλον δεν θα το πλησίαζα, εκτός αν βρεθεί κανένα "συλλεκτικό λίγα χιλιόμετρα μόνο για γνώστες και μερακλήδες".

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.991
    και μενα η γνωμη μου ειναι οτι εφ'οσον εχεις ασχοληθει προσωπικα και ξερεις το μηχανακι σου αφιερωσε κοπο και χρονο, καντο σαν καινουργιο και ευχαριστησου το....

    βλεπω οτι εισαι Θεσσαλονικη...
    θες να σου προτεινω εναν μαστορα για τις ρυθμισεις? θα μπορεις να εισαι και εκει και να δεις την δουλεια που κανει...

  10. #10
    ΠΟΤΕ ΒΡΕ ΠΡΟΛΑΒΕΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΕΙΣ



    Τους μάστορες στη Θεσσαλονίκη..??
    Για τον φίλο μας που ψάχνει ZZR 1100, ΠΡΟΣΟΧΗ το μηχανάκι είναι πύραυλος
    και σκοτώστρα ταυτόχρονα,αξιόπιστο όμως.
    Πολύ δύσκολο μηχανάκι,πολύ χειρότερο από το Χαγιαμπούζα ,καμμία σύγκριση
    σε όδική συμπεριφορά κ.λ.π...
    Το 1200 δεν ξέρω πόσο καλύτερο είναι αλλά ήταν μια αποτυχία ΜΕΓΑΛΗ εμπορική της Καβασάκι,
    ούτε πούλησε ούτε τίποτε.1100 είχε γεμίσει ο τόπος ,στα γράφω αυτά μετά από
    4 χρόνια που το είχα στα χέρια μου...!!
    Η τεχνολογία που κουβαλάει σε σχέση με τις επιδόσεις του το καθιστά
    πολύ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ μηχανάκι...!!!
    Τελευταία τροποποίηση από irinia; 09/07/2015 στις 10:05.

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.032
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από georgezzr600 Προβολή μηνύματος
    κατοχοι του 1100 τι λενε?
    Είχα το 92αρι....
    Το πιο μεγάλο μπουρδέλο που είχα ποτέ.
    Χάλαγε πιο πολύ κι από ντουκάτι 900ςς....
    Το πούλησα και ο επόμενος με πήρε τηλέφωνο και μ έχ...ε μια βδομάδα μετά.
    ΜΑΚΡΙΑ
    ανανήψαντας

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.991
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Terens Προβολή μηνύματος
    ΠΟΤΕ ΒΡΕ ΠΡΟΛΑΒΕΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΕΙΣ



    Τους μάστορες στη Θεσσαλονίκη..??
    αν αναφερεσαι σε μενα...που μαλλον αναφερεσαι...

    συστημενος πηγα και εγω εκει που πηγα, και εχοντας μια εμπειρια απο πολλα μαστορια στην Αθηνα, ειδα οτι ειναι σωστος ο συγκεκριμενος και κανει καλη δουλεια...
    αποδειξη οτι εχει πολλη δουλεια και πηγαινουν εκει δυσκολα μηχανακια...ducati, husaberg, husqvarna κλπ..

    εγω πλεον, μη εχοντας δουλεια, παω και αραζω εκει πολλες φορες για καφε και βλεπω την δουλεια του...

  13. #13
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    25/02/2014
    Μηνύματα
    161
    devil's animal αν θες στειλε μου τη διευθυνση του μαστορα καλο θα ηταν με pm για να μη θεωρηθει διαφημηση
    σε ευχαριστω.
    οσο για το αν ειναι σκοτωστρα θεωρω οτι το πρωτο λογο τον εχει το μυαλο και μετα το χερι

  14. #14
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/12/2007
    Μηνύματα
    3.610
    Εμένα πάντως το 96ρι δεν χάλασε ποτέ, εκτός απο μια φορά που χάλασε ο κεντρικός διακόπτης.
    Σαν μηχανάκι δεν μου φάνηκε δύσκολο ούτε επικίνδυνο αλλά αυτά είναι σχετικά.
    Είναι 233 κιλά στεγνό και έχει πολυ μακρυ μεταξονιο αλλά μια χαρά στρίβει για τα χρονια του. Στα κλειστά θέλει λίγο παραπάνω προσπάθεια αλλά με μη τουριστικό λάστιχο μια χαρά το ευχαριστιομουν πχ στηιιδαν Επίδαυρο.
    Όπως και να χει είναι ιδανικό για γρήγορο ταξίδι κυρίως. Πάντα είχα και ον οφ για την πόλη παράλληλα με τον ζουζουρα .

  15. #15
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    25/02/2014
    Μηνύματα
    161
    αμυρουκαι το θεμα με τα καρμπσ ειναι οτι τα εκανε ζημια στο σωμα.
    αν ηταν μονο βελονα βελονοθηκη θα εδινα 100 ευρα θα τα επερνα καινουρια και μια χαρα.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Σκέφτομαι για αυτό το ΣΚ...
    από sas στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 20/08/2007, 10:04
  2. Το σκέφτομαι για Lazer.
    από Respect στο forum Εξοπλισμός και αξεσουάρ αναβάτη
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 13/08/2007, 11:50
  3. Σκεφτομαι για Africa - Αποριες
    από sunnymtx στο forum Honda Africa
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 17/05/2007, 15:23
  4. Σκεφτομαι για μια Παρνηθουλα ...
    από crs-k στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 136
    Τελευταίο μήνυμα: 27/03/2006, 11:50
  5. Σκέφτομαι για Σάββατο, 07/01/2006...
    από McGyver στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 36
    Τελευταίο μήνυμα: 06/01/2006, 18:55

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF