Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 36

Θέμα: Απλη αμολυβδη -vs- παλια super...

  1. #16
    rolling fredo king Το avatar του/της DUKASII
    Εγγραφή
    11/07/2002
    Μηνύματα
    3.547

    PAIDIA..OTI KAI AN KANETE..MH TOLMHSETE POTE...

    KAI GIA OPOIONDHPOTE LOGO..NA BALETE AVIN...
    EGO EBALA TH PARASKEYH..TO APOGEYMA...ANAGASTIKA MIAS KAI EIXA [PALI] XEXASEI OTI EXO GYRISEI REZERBA KAI EMEINA ....

    KAI EBALA AVIN...EE...TO SABATO PROI PROI...PHGA THN ADEIASA KAI EBALA BP ULTIMATE...MIAS KAI TO MHXANAKI GIA NA XEKINHSEI APO TA MPERDEMATA EPREPE NA TO PHGENO APO TIS 4000 STROFES KAI PANO SYNEXEIA!!!


    GAMO TIS BENZINES SAS MESA....APATEONES!!

  2. #17
    go copana... copacabana! Το avatar του/της periklisk
    Εγγραφή
    21/12/2003
    Μηνύματα
    2.555
    Αν οι έδρες των βαλβίδων χρησιμοποιούν τον μόλυβδο για την λίπανσή τους τότε η αμόλυβδη θα αυξήσει τις φθορές στις έδρες. Για τα πρόσθετα και την σούπερ που υπάρχει αυτή τη στιγμή δεν ξέρω γιατί το δικό μου μηχανάκι καίει και αμόλυβδη (του βάζω τα τελευταία 4 μιση χρόνια) και δεν ασχολούμαι με τις σούπερ....
    ΟΞΩ ΠΑΤΣΑΒΟΥΡΙΕΝ!!!!

  3. #18
    Αμελές μέλος Το avatar του/της Alki_Viades
    Εγγραφή
    12/05/2003
    Μηνύματα
    414
    --->sourtaggias: Aπ'οσο ξερω η μονη διαφορα της νεας σουπερ απο την αμολυβδη εναι πως εχει τα προσθετα που χρειαζονται οι παλιοι κινητηρες ωστε να προστατευονται οι βαλβιδες.

    --->DukasII: Λες και χρειαζεσαι δικαιολογιες για να πηγαινεις τη μηχανη πανω απο τις 4000

    Παντως BP ultimate, V-power και δε συμμαζευεται ΔΕΝ ΒΑΖΩ, η ΚΤΜ λεει βενζινη 95 οκτανιων, η οποια εχει ηδη ανεβει πανω απο τα 85 λεπτα. Να πληρωνω 20% παραπανω μια βενζινη για να εχω 4-5% παραπανω αποδοση (ΑΝ την εχω) δε λεει...

  4. #19
    rolling fredo king Το avatar του/της DUKASII
    Εγγραφή
    11/07/2002
    Μηνύματα
    3.547

    re alki...

    to duke ennoo oti gia na xekinhsei anagazomoyna na to phgeno pano apo tis 4000giati alios mperdeye!!
    BP ULTIMATE KAI SHELL BAZO MONO ..GIATI EXO TO KEFALI MOY YSHXO OTI TO CARB THA DOYLEYEI!

  5. #20
    Banned Το avatar του/της anco
    Εγγραφή
    04/03/2004
    Μηνύματα
    1.334
    Aλκη,

    4-5% παραπανω εχεις μονο με σχετικα απλο κινητηρα, στο 400αρακι εχω πλεον συμπιεση 14.5:1 , ειναι πολυ πιεσμενος κινητηρας (μπορει και να καρφωσει.... αλα δεν τον εχω για βολτες)
    και εχω ρυθμιση το αβανς + χρονισμο των εκκεντροφορων.

    Αν την βαλεις σε normal κινητηρα θα δεις αυτη την μικρη διαφορα που λες , μπορει και ουτε ( το 0-300 εκανε και ενα αφιερωμα και στο CBR 954 εδειξε 1 ιππο κερδος.... δηλαδη παπαριες!!!), μονο σε πολυ υψηλης συμπιεσης κινητηρες.

    Απλα η BP Ultimate και η Shell V-Power Racing ειναι πιο καθαρες βενζινες (πιο ξερες....). Δεν ειναι φιλικες στις βαλβιδες ειδικα σε πολυ παλιους κινητηρες.

    Εβαλα στο KLR 250 που εχω Ultimate για 2 μηνες , και οι βαλβιδες δεν χαλασανε απλα θελουν ρυθμισμα και η βενζινη παει ενα 30% ακαφτη.

    Συμπιεση που λεω.....




  6. #21
    Αμελές μέλος Το avatar του/της Alki_Viades
    Εγγραφή
    12/05/2003
    Μηνύματα
    414
    Οι κινητηρες με υψηλη συμπιεση ειναι ακριβως αυτοι που χρειαζονται τα πολλα οκτανια, οποτε με 14,5:1 (το'σκισες !!!!) ειναι απαραιτητες οι σουπερ αμολυβδες. Π.χ η ΚΤΜ για το Duke που εχει 11:1 λεει 95 (απλη αμολυβδη/νεα σουπερ), για το SMC ομως που εχει 12,5:1 λεει 98...

    Παντως πιστευω κι εγω πως οι περισσοτεροι που βαζουν ultimate, v-power κτλ το κανουν για να εχουν τελικα καθαροτερη βενζινη αφου σου λεει το πολυ-πολυ να τη νοθευουν με αλη αμολυβδη. Το βενζιναδικο παντως που παω εδω και 1,5 χρονο δεν μου εχει δημιουργησει προβλημα στη νεα σουπερ οποτε συνεχιζω εκει...

  7. #22
    go copana... copacabana! Το avatar του/της periklisk
    Εγγραφή
    21/12/2003
    Μηνύματα
    2.555
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Alki_Viades

    Παντως πιστευω κι εγω πως οι περισσοτεροι που βαζουν ultimate, v-power κτλ το κανουν για να εχουν τελικα καθαροτερη βενζινη αφου σου λεει το πολυ-πολυ να τη νοθευουν με αλη αμολυβδη. Το βενζιναδικο παντως που παω εδω και 1,5 χρονο δεν μου εχει δημιουργησει προβλημα στη νεα σουπερ οποτε συνεχιζω εκει...
    Σωστό αυτό που λες! Εγώ έχω 12,5:1 και βλέπω διαφορά με την βενζίνη!
    Ψάξε λίγο τη φάση με τα πρόσθετα που υποκαθιστούν το μόλυβδο γιατί έχουν ακουστεί διάφορα.... μπορεί βέβαια να είναι ράδιο αρβύλα.....
    ΟΞΩ ΠΑΤΣΑΒΟΥΡΙΕΝ!!!!

  8. #23
    Banned Το avatar του/της anco
    Εγγραφή
    04/03/2004
    Μηνύματα
    1.334


    Eιπα ειναι για την πιστα και οχι για βολτα.!

    Συγκριτικα με γνωμες Shell πρατηρια ειναι Ok! και τα BP κατα ποσοστο.


  9. #24
    Παγανιστικόν μέλος Το avatar του/της Κανένας
    Εγγραφή
    24/01/2003
    Μηνύματα
    885

    Re: PAIDIA..OTI KAI AN KANETE..MH TOLMHSETE POTE...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
    KAI GIA OPOIONDHPOTE LOGO..NA BALETE AVIN...
    EGO EBALA TH PARASKEYH..TO APOGEYMA...ANAGASTIKA MIAS KAI EIXA [PALI] XEXASEI OTI EXO GYRISEI REZERBA KAI EMEINA ....

    KAI EBALA AVIN...EE...TO SABATO PROI PROI...PHGA THN ADEIASA KAI EBALA BP ULTIMATE...MIAS KAI TO MHXANAKI GIA NA XEKINHSEI APO TA MPERDEMATA EPREPE NA TO PHGENO APO TIS 4000 STROFES KAI PANO SYNEXEIA!!!


    GAMO TIS BENZINES SAS MESA....APATEONES!!
    Το ότι σου έκανε διακοπές δεν φταιει απαραίτητα η βενζίνη αλλά το ότι σαβούρα είχε στο ρεζερβουάρ την πήρε στα καρμπυρατέρ σου μια και το στράγγισες
    Και το ότι δούλευε καλά με την άλλη μάρκα βενζίνης μπορεί να οφείλεται ότι το ξανά άδειασες και καθάρισε
    Δεν νομίζω ότι υπάρχει διαφορα στις μάρκες τόσο ουσιαστική, όσο στο πρατήριο
    Δεν είναι στο θέμα, αλλά έχω βάλει δυο φορές από shell αμόλυβδη και από τα φτηνά μάλιστα βενζινάδικα και με έκλεψαν από 1.5 έως 3 λίτρα στα 20 λίτρα ρεζερβουάρ
    Όσο για το πια έχει περισσότερες πιθανότητες για νοθευμένη βενζίνη σαφώς, η σούπερ τάχα, αμόλυβδη

    Δεν χρειάζεται όμως, να σε κλέψει με νοθεία μόνο, αλλά και με πειραγμένη αντλία

    Παραμύθι δίχως δράκο, παραμύθι δίχως πέραση


  10. #25
    Αμελές μέλος Το avatar του/της Alki_Viades
    Εγγραφή
    12/05/2003
    Μηνύματα
    414

    Re: Re: PAIDIA..OTI KAI AN KANETE..MH TOLMHSETE POTE...

    Όσο για το πια έχει περισσότερες πιθανότητες για νοθευμένη βενζίνη σαφώς, η σούπερ τάχα, αμόλυβδη
    Super??? Γιατι ρε παιδια η super, εγω γι'αυτο τη βαζω, επειδη αν εχει λιγοτερη κινηση θα εχουν μικροτερο κινητρο να την νοθευσουν...

  11. #26
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    26/04/2004
    Μηνύματα
    12
    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΒΕΝΖΙΝΗ ΕΙΧΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ ΟΤΙ ΟΠΟΙΑ ΒΕΝΖΙΝΗ ΚΑΙ ΑΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΑΝ ΣΤΗΝ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ ΕΔΕΙΧΝΕ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΙΠΠΟΥΣ Η ΜΗΧΑΝΗ.
    ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ Η ΨΕΜΑΤΑ ΠΑΝΤΩΣ ΕΝΑ ΦΙΛΟ ΠΟΥ ΡΩΤΗΣΑ ΣΤΟ ΧΗΜΕΙΟ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΩΝ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΠΛΟΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΜΕ ΜΕΡΙΚΑ ΒΕΛΤΙΩΤΙΚΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΒΕΝΖΙΝΗ.
    ΠΑΝΤΩΣ ΣΤΟΝ ΣΤΡΑΤΟ ΘΥΜΑΜΑΙ ΟΤΙ ΕΙΧΑΜΕ ΜΙΑ ΚΟΚΚΙΝΗ ΒΕΝΖΙΝΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΑΥΤΗ ΔΟΥΛΕΥΑΝ ΤΑ ΣΑΡΑΒΑΛΑ.

  12. #27
    Παγανιστικόν μέλος Το avatar του/της Κανένας
    Εγγραφή
    24/01/2003
    Μηνύματα
    885
    Alki_Viades
    Γιατί όπως σου έγραψε ο periklisk

    Πιο δελεαστικό είναι να νοθεύσεις τις σούπερ αμόλυβδες (v power, kinitron, ultimate κλπ) με απλή αμόλυβδη...
    Έχει πολύ μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους

    Όπως έγραψαν και οι προλαλήσαντες τα 100 οκτάνια σαν αντικροτική ιδιότητα τα εκμεταλλεύονται πληρως, κινητήρες με βαθμό συμπίεσης άνω του 13.1
    Φαντάσου ότι βάζεις στον κινητήρα σου μια βενζίνη που αρνείται να αναφλεγει
    Και ότι εδώ στην Ελλάδα μας πασάρουν ένα πείραμα- μόδα για να δουν αν θα πιάσει
    Η απλή v power που είχε τα ίδια καθαριστικά πρόσθετα καταργήθηκε και στην ουσία καλουμεθα να πληρώσουμε μια βενζίνη πολύ ακριβότερη από ότι χρειάζεται ο κινητήρας μας
    Στην Ιταλία που είχα παει, δεν είδα καμία βενζίνη πάνω από τα 95 οκτάνια εκεί τα ΚΤΜ πως δουλεύουν ?
    και νομίζω ότι είμαστε η μόνη χώρα με το <<προνόμιο>> των 100 οκτανίων

    Για όσους γνωρίζουν αγγλικά, αυτό θα σας λύσει όλες τις απορίες για τις βενζίνες
    http://www.faqs.org/faqs/autos/gasoline-faq/part1/

    Παραμύθι δίχως δράκο, παραμύθι δίχως πέραση


  13. #28
    Banned Το avatar του/της anco
    Εγγραφή
    04/03/2004
    Μηνύματα
    1.334
    Navigator και Περικλη,

    σωστοι στο θεμα νοθευμα βενζινης super αμολυβδη με απλη οτι εχει μεγαλητερες πιθανοτητες και κερδος.

    Ειπαμε η συμπιεση παιζει ρολο στο να καει η βενζινα, αλλα και στα αγωνηστικα μοτερ δεν βαζουν ακριβως βενζινα αλλα τελειως χημικα προιοντα ή avgas, π.χ Aprilia RSW ή Honda RS 250 εχει 16:1.


    Απο μετρησεις φιλου που τρεχει στην Racing 450 με YZ-450F, μου λεει μονο πανω απο το 13:1+ καιγονται οι καινουργιες βενζινες σωστα.

    π.χ Nutec δεν εχει περισοτερα οκτανια (σε σχεση με την απλη super αμολυβδη) αλλα εχει περισοτερα μορια οξυγονου.

    Ακομα ρολο παιζει και το ρευμα της ηλεκτρονικης και το αβανς.

    Μια σελιδουλα με μερικους τυπους βενζινας αγωνηστικης.

    http://www.vpracingfuels.com

    www.nutec-usa.com/



    Το post αλλου το πηγαμε βεβαια!.

  14. #29
    Παγανιστικόν μέλος Το avatar του/της Κανένας
    Εγγραφή
    24/01/2003
    Μηνύματα
    885
    Σωστός

    την ώρα που επεξεργαζόμουνα το προηγούμενο μήνυμα με πρόλαβες
    και ήθελα να γράψω για το αβανς και την ηλεκτρονική και τα ρεύματα γενικότερα
    Παραμύθι δίχως δράκο, παραμύθι δίχως πέραση


  15. #30
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    26/04/2004
    Μηνύματα
    12
    ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΣΤΙΚΟ ΚΟΛΠΟ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΡΟΧΩΡΗΣΑΝ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΕΤΟΙΟΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ.
    ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΦΥΛΛΑΔΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΥΣΗ ΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΗ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ.
    ΕΑΝ ΟΜΩΣ ΙΣΧΥΟΥΝ ΤΑ ΟΣΑ ΕΧΟΥΝ ΕΙΠΩΘΕΙ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ ΤΟΤΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΕΝ ΛΟΓΟ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΔΕΝ ΙΣΧΥΟΥΝ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΚΟΛΟΣΣΟΥΣ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΟΜΜΑΤΙ ΔΥΣΚΟΛΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙ ΚΑΤΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙΓΙΝΕΙ ΜΙΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙΑ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ.
    ΜΙΑ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΩΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΩΝ ΣΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΜΗΝΥΣΗ ΕΝΑΝΤΙΩΝ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΕΞΑΠΑΤΗΣΗ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΘΑ ΗΤΑΝ ΤΡΟΜΕΡΑ ΚΕΡΔΟΦΟΡΑ ΓΙΑ ΟΠΟΙΩΝ ΤΗΝ ΕΚΑΝΕ

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Triumph Street Triple vs ΚTM Super Duke 2006
    από fouskoter στο forum KTM
    Απαντήσεις: 30
    Τελευταίο μήνυμα: 06/06/2010, 08:13
  2. gsxr600 k4 vs super duke !!!
    από zukik4 στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 66
    Τελευταίο μήνυμα: 18/10/2007, 10:22
  3. πρόβλημα με μετάβαση από απλή->super αμόλυβδη
    από firefox στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 35
    Τελευταίο μήνυμα: 04/10/2006, 08:46
  4. αμολυβδη-super και ρυθμισμα
    από nikforos στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 13/02/2006, 11:55
  5. super four k αμολυβδη
    από karalakos στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 16/01/2006, 08:36

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF