Σελίδα 4 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 60 από 73

Θέμα: Ώρα για αγορά...Επιτέλους

  1. #46
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από rixius Προβολή μηνύματος
    Kαλημέρες..
    Η διαφορά τους στην τιμή είναι 200-300 ευρώ (πιο πανω το 954) οπότε δεν τίθεται θέμα.
    Σχεδιάζω βόλτες και εκτός νησιου μόνος η δικάβαλος αν βρεθει ο ατσαλένιος πισινός που θα με ακολουθήσει.. Για τις βόλτες εντός χρειάζομαι λίγη αδρεναλίνη σαν παιδί και εγω. Για τις απλές σύντομες μετακινήσεις σπίτι-δουλειά υπάρχει μηχανη οπότε είμαι ok.
    Ορθώς απορείτε γιατί θέλω την γνώμη σας. Και εξηγούμαι:

    1ον γιατί το "ψειρίζω" το πράγμα... Είμαι απο τους τύπους που πραγματικα μπορεί να ψάχνουν για αιώνες.. Όλα μου αρέσουν και όλα με χαλάνε..
    2ον Γιατί κάθε γνώμη μετράει.. Και θα εκτιμούσα περισσότερες πληροφορίες κυρίως για θέματα αξιοπιστίας. π.χ για το 954 εχω διαβάσει για ρωγμές στον κινητήρα..
    3ον γιατί οι γνωστοί μου (μηχανόβιοι) με διχάζουν. Οι μισοί λένε "πάρε το μεγάλο να έχεις πάντα γκάζι και να μην το βαρεθείς ποτέ" και οι άλλοι μισοί λένε "μην πάρεις το μεγάλο γιατί θα σε πηγαίνει δεν θα το πηγαίνεις,το γκάζι είναι γλυκό, δεν συγχωρεί λάθη κ.λπ"

    Ξυπνάει και ο μπάρμπας μέσα μου και με αποτρέπει απο τα "πολλά γκάζια".
    Παρε το 954 ειναι φανταστικο μηχανακι. Αν δεν εχει βγαλει τις ρωγμες στο μπλοκ στα πρωτα 20-30κ δεν θα τις βγαλει ποτε.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  2. #47
    Καρχάριος προχωρημένος Το avatar του/της kostas777
    Εγγραφή
    25/11/2009
    Μηνύματα
    786
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από rixius Προβολή μηνύματος
    2ον Γιατί κάθε γνώμη μετράει.. Και θα εκτιμούσα περισσότερες πληροφορίες κυρίως για θέματα αξιοπιστίας. π.χ για το 954 εχω διαβάσει για ρωγμές στον κινητήρα..
    Καλό και χρυσό το 954, από τα καλύτερα μηχανάκια που έχει φτιάξει η Χόντα, αλλά πάρε και 2-3 κινητήρες μαζί να έχεις καβάντζα ή φρόντισε να έχεις + τα διπλάσια λεφτά να τον στείλεις εξωτερικό για ανακατασκευή με Nikasil και κόλληση στις ρωγμές.

    3ον γιατί οι γνωστοί μου (μηχανόβιοι) με διχάζουν. Οι μισοί λένε "πάρε το μεγάλο να έχεις πάντα γκάζι και να μην το βαρεθείς ποτέ" και οι άλλοι μισοί λένε "μην πάρεις το μεγάλο γιατί θα σε πηγαίνει δεν θα το πηγαίνεις,το γκάζι είναι γλυκό, δεν συγχωρεί λάθη κ.λπ"
    Το «μεγάλο» δεν έχει απλά πολλή δύναμη και γκάζι, αλλά είναι πραγματικό Superbike. Είναι μεν από τα πιο all-around και φιλικά της κατηγορίας, αλλά η ροπή του και το κοντό μεταξόνιο μπορούν να σε στείλουν αδιάβαστο και το στήσιμό του είναι να μεταμορφώνεται σε εργαλείο πίστας όταν ο ρυθμός σοβαρεύει. Οπότε είναι καλό μόνο για ήδη έμπειρους σε τουλάχιστον super sport και για αυτούς που ξέρουν καλά τι θέλουν και θέλουν σώνει και καλά το συγκεκριμένο. Μπορείς να του ρίξεις και λεφτά, να του βάλεις πιστόνια, να το κάνεις 980cc, να του βάλεις εξάτμιση, εκκεντροφόρους, βαλβίδες κλπ και να του ανεβάσεις την ισχύ έτσι ώστε να το κάνεις τόσο δυνατό όσο τα πιο σύγχρονα χιλιάρια, ή να δώσεις τα μισά λεφτά και να πάρεις ένα από τα πιο σύγχρονα χιλιάρια. Για «τρελαμένους» όμως, μια χαρά είναι.
    Τελευταία τροποποίηση από kostas777; 12/08/2015 στις 14:05.

  3. #48
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Παρε το 954 ειναι φανταστικο μηχανακι. Αν δεν εχει βγαλει τις ρωγμες στο μπλοκ στα πρωτα 20-30κ δεν θα τις βγαλει ποτε.
    +954 το είχα από καινούργιο μέχρι τα 38 χιλιάδες που το έδωσα δεν έκανε κιχ ούτε στον επόμενο που έγραψε άλλα 25-30 χιλ μέχρι που το έδωσε και αγνοείται η τύχη του



    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από rixius Προβολή μηνύματος
    Eχω τσακιστεί και με 50αρι ουκ ολίγες φορές. όσο ανέβαινα κυβικά τόσο λιγότερο έπεφτα. με όλες έχω πέσει πάντως είτε χαζά είτε απο υπερβολική σιγουριά είτε απο εξωγενείς παράγοντες.. Οδηγάω απο τα 14 (παρανόμως βεβαίως) και είμαι 27.
    Μάλλον απο φόβο δεν εχω πάρει ακόμα το 954... οχι τόσο για τα γκάζια του αλλα περισσότερο για το άδειο κεφάλι μου που θα το χουφτώσω αμα με προσπεράσει κανα καγκουράμαξο...
    άμα σε τρώει το χέρι σου κάθε φορά που ακούς κουτί να βουίζει άστο καλύτερα ....

  4. #49
    Νέο μέλος Το avatar του/της rixius
    Εγγραφή
    01/09/2014
    Μηνύματα
    25
    Καλησπέρα η μάλλον καλημέρα. Αστειευόμουν φυσικά για το καγκουράμαξο , όπως καταλαβαίνετε απο τα ποστ μου δεν ψάχνω μηχανή για κόντρες ούτε να κάνω τον ghost rider, πόσο μάλλον να μετριέμαι με άλλα οχήματα ποιος την έχει μακρύτερη (την τελική ντε )... Σωστό το κράξιμο πάντως αρα βρίσκομαι στο φορουμ που πρέπει. Το χαζό χούφτωμα του γκαζιού πάντα υπάρχει στα ενδεχόμενα πάντως. για να δω πως παει,τι κάνει πως συμπεριφέρεται, να το εξερευνήσω το μοτόρι.. Αν το μηχανάκι θα με ξαπλώσει ορθά θα πράξει..

    Στο θέμα λοιπόν.. το μηχανάκι έχει 22k xlm άρα αν διάβασα καλά βρίσκεται μέσα στην επικίνδυνη ζώνη της ρωγμής. Λεφτά πολλά δεν παίζουν για επισκευές, μετατροπές και πολύ μπλέξιμο σε συνεργεία. Ακόμα και αν θελήσω κάποτε ακόμα μεγαλύτερη ιπποδύναμη εκτιμώ οτι θα αλλάξω μηχανή. Είμαι της άποψης οτι οι παρεμβάσεις στον κινητήρα μειώνουν δραστικά την αξιοπιστία του.
    Υπάρχει άραγε τρόπος να το ελέγξει ο μηχανικός τόσο καλά ώστε να ξέρει με βεβαιότητα? δεν νομίζω αλλα προφανώς ξέρετε καλύτερα εσείς να μου πείτε.
    Ανεβαίνοντας στο 954 με εντυπωσίασε ο μικρός όγκος του... Το είχα δει μέχρι τώρα μόνο εξ'αποστάσεως. "δεν παίζει λέω! είναι σαν 600"... Χαμογέλασα πλατιά και του έδωσα ένα ακόμη +.

    Η λογική λέει πάντως απο το 400 να πάω στο 600 και να ανέβω όπως πρέπει τα σκαλιά των ss σωστά?. Μην στραβοπατήσω και έχουμε άλλα..
    Θέλω να το απολαυσω όσο πάει το μηχανάκι και να μάθω πράγματα που δεν ξέρω ή να εμπεδώσω καλύτερα όσα έχω μάθει.
    Μήπως είμαι χέστης τελικά και να πάρω όντως κανα καγκουράμαξο με led στο καπο??

    Υ.Γ Ναι είναι πανέμορφο το άτιμο! Μοναδικό σχέδιο. αλλα η ομορφιά πρέπει να βγαίνει στην οδήγηση όχι έξω απο το καφε με το κράνος στην δίπλα καρέκλα..

    Υ.Γ.2 Είναι το μπλε/μαύρο!
    Τελευταία τροποποίηση από rixius; 12/08/2015 στις 05:54.

  5. #50
    Συνταξιούχος Το avatar του/της theofilos888
    Εγγραφή
    22/08/2009
    Μηνύματα
    2.390
    Παρτο το ρημαδι το 954..... ειναι και σε ωραιο χρωμα!!!!!

  6. #51
    Καρχάριος προχωρημένος Το avatar του/της kostas777
    Εγγραφή
    25/11/2009
    Μηνύματα
    786
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από rixius Προβολή μηνύματος
    Υπάρχει άραγε τρόπος να το ελέγξει ο μηχανικός τόσο καλά ώστε να ξέρει με βεβαιότητα? δεν νομίζω αλλα προφανώς ξέρετε καλύτερα εσείς να μου πείτε.
    Εκτός από την εξωτερική ματιά, που φαίνεται αν υπάρχει ρωγμή (αν υπάρχει, φαίνεται πάνω στο μπλοκ των κυλίνδρων ανάμεσά τους από μπροστά, ή θα στάζει ή θα πετάει νερά, θα το έχει προσέξει σίγουρα ο ιδιοκτήτης), δεν μπορείς να ξέρεις τι γίνεται μέσα αν δεν κατεβάσεις και ανοίξεις τον κινητήρα.

    Το πρόβλημα με αυτά τα μοτέρ είναι ότι λόγω σχεδίασης, τα πιστόνια είναι πολύ κοντά, κάνουν piston slapping και χαράζουν το Alusil στους κυλίνδρους. Αυτό με τον καιρό καίει τα ελατήρια των πιστονιών τα οποία αρχίζουν να κολλάνε και αυτό με τη σειρά του έχει σαν αποτέλεσμα να φθείρει τα μέταλλα στα bearings του στροφάλου. Άσε που μπορεί να κάνει εσωτερικές ρωγμές που δεν φαίνονται αν δεν βγάλεις την κεφαλή. Όλα αυτά βέβαια αχρηστεύουν τον κινητήρα, που μετά θέλει ανακατασκευή και τέτοια δεν γίνεται στην Ελλάδα.

    Βέβαια μπορεί να δουλεύει σωστά και να μην φαίνεται να έχει το παραμικρό για άλλα 30χιλ. χλμ, αν το θες να το έχεις για λίγα χρόνια και μετά να το αλλάξεις, ίσως να μην σε προβληματίσει ποτέ.

    Για έλεγχο. Κατ'αρχήν άκου καλά τον κινητήρα στο ρελαντί, αν ακούγεται ένας χτύπος «τακ-τακ» που και που μέσα από τον κινητήρα. Άκου το και με πατημένο συμπλέκτη χωρίς ταχύτητα μέσα. Κοίταξέ τον για διαρροές, σπό το πλάι στο μπροστινό του μέρος να δεις αν στάζει τίποτα. Αν έχει καμιά διαρροή από τη φλάντζα της κεφαλής. Δες αν βγάζει άσπρο καπνό η εξάτμιση. Άφησέ τον να ζεσταθεί, να πάρει μπρος το βεντιλατέρ. Μόλις ζεσταθεί καλά, σβήσε τον και πάτα ξανά τη μίζα χωρίς καθόλου γκάζι και δες αν δυσκολεύεται να ξαναπάρει και επανέλαβε μερικές φορές.

    http://i1218.photobucket.com/albums/...l/IMG_6266.jpg

  7. #52
    Ας τον μπανάρει κάποιος! Το avatar του/της pipe_smoker
    Εγγραφή
    11/04/2010
    Μηνύματα
    2.923
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostas777 Προβολή μηνύματος
    Εκτός από την εξωτερική ματιά, που φαίνεται αν υπάρχει ρωγμή (αν υπάρχει, φαίνεται πάνω στο μπλοκ των κυλίνδρων ανάμεσά τους από μπροστά, ή θα στάζει ή θα πετάει νερά, θα το έχει προσέξει σίγουρα ο ιδιοκτήτης), δεν μπορείς να ξέρεις τι γίνεται μέσα αν δεν κατεβάσεις και ανοίξεις τον κινητήρα.

    Το πρόβλημα με αυτά τα μοτέρ είναι ότι λόγω σχεδίασης, τα πιστόνια είναι πολύ κοντά, κάνουν piston slapping και χαράζουν το Alusil στους κυλίνδρους. Αυτό με τον καιρό καίει τα ελατήρια των πιστονιών τα οποία αρχίζουν να κολλάνε και αυτό με τη σειρά του έχει σαν αποτέλεσμα να φθείρει τα μέταλλα στα bearings του στροφάλου. Άσε που μπορεί να κάνει εσωτερικές ρωγμές που δεν φαίνονται αν δεν βγάλεις την κεφαλή. Όλα αυτά βέβαια αχρηστεύουν τον κινητήρα, που μετά θέλει ανακατασκευή και τέτοια δεν γίνεται στην Ελλάδα.

    Βέβαια μπορεί να δουλεύει σωστά και να μην φαίνεται να έχει το παραμικρό για άλλα 30χιλ. χλμ, αν το θες να το έχεις για λίγα χρόνια και μετά να το αλλάξεις, ίσως να μην σε προβληματίσει ποτέ.

    Για έλεγχο. Κατ'αρχήν άκου καλά τον κινητήρα στο ρελαντί, αν ακούγεται ένας χτύπος «τακ-τακ» που και που μέσα από τον κινητήρα. Άκου το και με πατημένο συμπλέκτη χωρίς ταχύτητα μέσα. Κοίταξέ τον για διαρροές, σπό το πλάι στο μπροστινό του μέρος να δεις αν στάζει τίποτα. Αν έχει καμιά διαρροή από τη φλάντζα της κεφαλής. Δες αν βγάζει άσπρο καπνό η εξάτμιση. Άφησέ τον να ζεσταθεί, να πάρει μπρος το βεντιλατέρ. Μόλις ζεσταθεί καλά, σβήσε τον και πάτα ξανά τη μίζα χωρίς καθόλου γκάζι και δες αν δυσκολεύεται να ξαναπάρει και επανέλαβε μερικές φορές.

    http://i1218.photobucket.com/albums/...l/IMG_6266.jpg

    Την καρδιά περιβόλι του έκανες του ανθρώπου.

    Τρέχοντας θα παει να το πάρει το 954


    (Καλά κανεις και τα γράφεις εννοείται)

  8. #53
    Καρχάριος προχωρημένος Το avatar του/της kostas777
    Εγγραφή
    25/11/2009
    Μηνύματα
    786
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από pipe_smoker Προβολή μηνύματος
    Την καρδιά περιβόλι του έκανες του ανθρώπου.
    Η δικιά μου να δεις πως έχει γίνει

  9. #54
    Νέο μέλος Το avatar του/της rixius
    Εγγραφή
    01/09/2014
    Μηνύματα
    25
    Eυχαριστώ για τις συμβουλές... Δεν θα βιαστώ σε καμία περίπτωση να κάνω την αγορά, είμαι σε αναζήτηση αρκετό καιρό.. Και λίγο ακόμα να περιμένω δεν πειράζει. Αρκεί να είμαι σίγουρος όσο γίνεται οτι δεν δεν θα έχω δυσάρεστες εκπλήξεις.. Για την ιστορία πάντως το άλλο μηχανάκι έχει περάσει το πρώτο τέστ με επιτυχία, έχει κάνει πριν 1000xlm το μεγάλο σέρβις με τις βαλβίδες και τα λοιπά +δίσκους συμπλέκτη και ολοκαίνουργια λάστιχα.

  10. #55
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της est
    Εγγραφή
    10/10/2012
    Μηνύματα
    996
    Οι γνωρίζοντες ας απαντήσουν, απλά μου έκανε εντύπωση.. δίσκοι συμπλέκτη στις 22.000 χλμ θεωρείται φυσιολογικό για το 954;

  11. #56
    Νέο μέλος Το avatar του/της rixius
    Εγγραφή
    01/09/2014
    Μηνύματα
    25
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από est Προβολή μηνύματος
    Οι γνωρίζοντες ας απαντήσουν, απλά μου έκανε εντύπωση.. δίσκοι συμπλέκτη στις 22.000 χλμ θεωρείται φυσιολογικό για το 954;
    H διατύπωση μου ήταν λάθος, λόγοντας το άλλο εννοούσα το 600, που έχει 30.000χλμ. και έχει κάνει το μεγάλο σερβις + δίσκους. Αν παρ'όλα αυτά είναι και σε αυτό μη λογικό ενημερώστε με... Χρόνος αναζήτησης υπάρχει. Και ας μην μείνει πολύ καλοκαιράκι. Πιο χαλάρά θα είμαι απο τέλος σεζον να πάω και μερικές βόλτες εκτός.

  12. #57
    Συνταξιούχος Το avatar του/της theofilos888
    Εγγραφή
    22/08/2009
    Μηνύματα
    2.390
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από rixius Προβολή μηνύματος
    H διατύπωση μου ήταν λάθος, λόγοντας το άλλο εννοούσα το 600, που έχει 30.000χλμ. και έχει κάνει το μεγάλο σερβις + δίσκους. Αν παρ'όλα αυτά είναι και σε αυτό μη λογικό ενημερώστε με... Χρόνος αναζήτησης υπάρχει. Και ας μην μείνει πολύ καλοκαιράκι. Πιο χαλάρά θα είμαι απο τέλος σεζον να πάω και μερικές βόλτες εκτός.
    Δεν εχει κανενα λογω ενα μηχανακι με νορμαλ χρηση, να ζητησει δισκους συμπλεκτη στις 30000 χλμ. Θελει καψιμο και ταρζανιες. Γνωμη μου.

  13. #58
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της zopas
    Εγγραφή
    22/03/2007
    Μηνύματα
    896
    Αν δεν εχεις δικο σου μαστορα για χοντα να σου συστησω αν θελεις.....για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο για το τι αγοραζεις..-

  14. #59
    Νέο μέλος Το avatar του/της rixius
    Εγγραφή
    01/09/2014
    Μηνύματα
    25
    Aν μιλάμε για μάστορα εδω στο νησί έχω αλλα μια έξτρα γνώμη δεν με χαλάει , ειδικά αν έχει εξειδίκευση στα honda, Tώρα για άλλα μέρη της Ελλάδας θα χρειαστώ αν παω αλλού για αγορά π.χ Αθήνα.
    Έχω ενα φιλαράκι που την πάτησε σε εξωτερική αγορα με μάστορα που βρήκε το μηχανάκι "διαμάντι" και προφανώς δεν ήταν.

    Και για να επανέλθω στο 954 έχω να επισημάνω 2 φορές που του έγινε αλλαγή σε λάδια-τσιμούχες στο μπροστινό. Μου το είπε βέβαια ο ιδιοκτήτης δεν μπορώ να πω. Αλλα επειδή όπως προείπα είναι μηχανή της περιοχής μου είπε γνωστός οτι εκτός απο το μπροστινό είχε και κάποιο πρόβλημα στο μοτερ μη εμφανές χωρίς να θυμάται λεπτομέρειες.

    Για την ιστορία σε δικό μου μηχανάκι δεν εχω αλλάξει ποτέ δίσκους συμπλέκτη ειδικά στο μικρό που έχει πάνω απο 40k xlm και η χρήση του μόνο νορμαλ δεν ήταν..

  15. #60
    Μη εμφανες....

    Τα Μπιστονια δε φαινονται, οντως.....

    πουτσ@@@@@@@@@

Σελίδα 4 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. γνώμες για αγορά Cbr 125 !!!
    από Eddiex στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 29/03/2009, 14:06
  2. Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 28/06/2005, 08:50
  3. Πληροφορια για αγορα GPS
    από Giannis_L στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 27/04/2005, 12:26
  4. Ενδιαφέρον για αγορά δικύκλου
    από Godfather στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 08/04/2005, 15:08
  5. Οποιος ενδιαφέρεται για αγορά!!!
    από petridist στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 17/05/2004, 22:30

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF