https://www.youtube.com/watch?v=_nytMs6vrVk
o CEO απολογείται... σαν λόγος - καλωσόρισμα του διοικητή του Άουσβιτς είναι το ύφος του...
κάτι πίνουν αυτοί οι Γερμανοί CEO, δεν εξηγείται αλλιώς...
BMW CEO Collapses on Stage
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
ωραια όλα αυτα αλλα πιθανόν να μην ξερουμε όλη την αλήθεια. Δηλαδή άλλες εταιρείες δεν θα κάνουν το ίδιο? Η Ford έχει χιλιάρη με 140 άλογα!
Τι έπαιξε πραγματικά δύσκολο να το ξέρουμε. Σε αυτό που είμαι σίγουρος (γιατι το χω διαπιστώσει απο τη δουλειά μου) είναι οτι τα γεγονότα απο τα Μεσα Μαζικής Εξαπάτησης φτάνουν ΠΑΡΑ πολύ διαστρεβλωμένα σε εμάς και τα πιο σημαντικά δεν φτάνουν καθόλου. Ορισμένοι έχουμε άποψη για τα πάντα την στιγμή που δεν ξέρουμε την τύφλα μας.
Όλοι ξέρουν οτι στην αυτοκινητοβιομηχανία, πολλά έπρεπε να γίνουν και πολλά δεν γίνανε. Ειμαστε στο 2015 και δεν πουλάνε ένα της προκοπής ηλεκτρικό αμάξι, την στιγμή που φαμπρικες της γειτονιάς φτιάχνουν καλά ηλεκτρικά αμαξια, πράγμα που σημαίνει οτι τεχνογνωσία υπάρχει αλλα υπάρχουν και άλλα στην μεση που δεν τα ξέρουμε ακριβώς. Το σίγουρο είναι οτι σ' αυτο το μάταιο κόσμο η "βρωμια" ειναι βασική συνιστώσα σε όλα.
Τελικά τον έφαγαν τον CEO, παραιτήθηκε χτες, όπως έγραψα παραπάνω ο Piech θα γλιστράει από τις πολλές σαμπάνιες που θα έχει ανοίξει, να δούμε τώρα εάν το εκλεκτό πουλέν του, ο νυν CEO της Porsche γίνει το μεγάλο αφεντικό της ΦάουΒε. Τα χέρια τους θα τρίβουν και οι υπόλοιποι του Group, αφού πολλές φορές είχε καταφερθεί εναντίον Skoda (κυρίως) και Seat επειδή...παρουσίαζαν κέρδη εις βάρος της VW.
Προς επίρρωση επίσης των όσων έγραφα παραπάνω, κάπου διάβασα ότι το σκάνδαλο αποκαλύφθηκε μετά από έρευνες ενός πανεπιστημίου και πως τα αποτελέσματα είχαν γίνει γνωστά πριν 1,5 χρόνο, αλλά ξαφνικά έγινε ντόρος τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή (βλ. ανανέωση της συνεργασίας του μακαρίτη). Επίσης όπως όλοι σχεδόν υποπτεύονται, το σκάνδαλο ήταν εν γνώσει της γερμανικής κυβέρνησης... Μέσα σε όλα αυτά ο κλασσικός νεοέλληνας στο διαδίκτυο ανησυχεί μήπως κλείσει η VW και δεν βρίσκει ανταλλακτικά, βλέπω να στοκάρουν όλοι πολλαπλασιαστές κτλ όπως μπούκαραν στα S/M μετά τα capital controls και άδειασαν τα ράφια...
Αποφασίστε τελικά, Ελληνίδα ή Αμερικανίδα;
http://www.thetoc.gr/diethni/article...tis-volkswagen
http://www.ethnos.gr/article.asp?cat...pubid=64256170
Edit: Άνθρακες ο θησαυρός, τζάμπα οι πανηγυρισμοί κι οι διθύραμβοι για την Ελληνίδα που... εκδικήθηκε τον Σόϊμπλε,βγήκε η ίδια και διέψευσε τους φωστήρες της "δημοσιογραφίας".
Εγω παλι πιστευω πως η Γερμανια παραπήρε "αερα" τον τελευταιο καιρο
και ο πραγματικος "νταης" (Αμερικη) είπε να τραβήξει λίγο τα γκέμια....προς συμμόρφωση.
http://www.defencenet.gr/defence/201...AC%CE%B4%CE%B1
και απο εγκυρη πηγη![]()
Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
__________________
suzuki bandit 650
suzuki dr250 djebel
piaggio medley 150
Ενα καπως σχετικο με την κατασταση (ανταγωνισμου ΗΠΑ-Γερμανιας) δοκιμιο που διαβαζα χθες τυχαια, ειναι το "νεα ταξη πραγματων" του Νοam Chomsky. Γραφτηκε το '91 με αφορμη τον πολεμο του Κολπου αλλα παραμενει επικαιρο.
Ψαξτε το.
MADE IN JAPAN 日本製
Απελθέτω απ εμού η ιδιότητα του μέντορα η καθοδηγητή.
Το defencenet είχε 1 βαθμό αξιοπιστίας στις στρατηγικές αναλύσεις του μέχρι την αποχώρηση του βασικότερου συνεργάτη οπότε και φάνηκε η ένδεια αναλυτών.
Ο εν λόγω ίδρυσε εδώ και καιρό το http://www.defence-point.gr/news/ για όσους ενδιαφέρονται.