Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 34

Θέμα: CBR 500 R - Απόψεις

  1. #16
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.061
    και τελευταία σελίδα

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	cbr.7.jpg 
Προβολές:	172 
Μέγεθος:	105,8 KB 
ID:	341975

  2. #17
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.061
    Γνώμη μου. Όμορφο, καλοσχεδιασμένο, και για κάποιον που ξέρει τι θέλει, μια χαρά είναι και η τεχνολογία του και η απόδοσή του.

    ΕΓΩ βέβαια θα προτιμούσα ένα CBR600F 2000-2005 σε καλή κατάσταση στο 1/3 των χρημάτων, που είναι μηχανάρα, κάνει με το παραπάνω όσα λες και εσύ, και πολύ παραπάνω. Αλλά εγώ είμαι εγώ και εσύ εσύ, κ.ο.κ.

  3. #18
    700 κιλά βίδες Το avatar του/της Anritsu
    Εγγραφή
    24/01/2006
    Μηνύματα
    1.261
    ευχαριστώ αν και μπορουσες να τις ζιπάρεις και να τις σηκώσεις κάπου αλλού να μην έχουμε και θέματα . Απο τους τίτλους φενεται να λέιπει καποια εικονα cbr.6 . Απο το 5 πάει στο 7 . Υπάρχει και 6 ή η 7 είναι η 6 ?
    Modenas Kriss 125

  4. #19
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.061
    Κανονική είναι η σειρά, ίσως θέλει ένα refresh το browser σου, καμιά φορά χάνουν καμιά εικόνα ενώ είναι εκεί.

    Σώσε, διάβασε, κρίνε, και καλές αγορές

  5. #20
    700 κιλά βίδες Το avatar του/της Anritsu
    Εγγραφή
    24/01/2006
    Μηνύματα
    1.261
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από telegonos Προβολή μηνύματος
    Κανονική είναι η σειρά, ίσως θέλει ένα refresh το browser σου, καμιά φορά χάνουν καμιά εικόνα ενώ είναι εκεί.

    Σώσε, διάβασε, κρίνε, και καλές αγορές
    Δίκιο έχεις , ήταν και η 6 στο ίδιο ποστ με την 5 . Πάνω κάτω αυτά που λέμε λέει και ο άνθρωπος , οτί είναι ένα all around μηχανάκι που κάνει τα πάντα με αρκετούς συμβιβασμούς . Φυσικά ο κλασσικά καχύποπτος Ελλην θα πεί ότι , τι να γράψουν και οι δημοσιογράφοι , όλα καλά τα βρίσκουν , γιατί τα "παίρνουνε" και το γνωστό τροπάρι το οποίο μπορεί σε κάποιο ποσοστό να έχει και μία δόση αλήθειας . Η αλήθεια είναι κάπου στην μέση νομίζω . Απλά μετα την δεκαετίας της φρενίτιδας 2000-2010 , που έβλεπες gs 1200 και hayabusa να πουλάνε σαν παπιά , ο μοτοκόσμος αρνείται πεισματικά να δει μοτοσικλέτες κάτω από 600 και 100 άλογα σοβαρά . Οι καιροί άλλαξαν και σε ότι βιντεο review βλέπω εξωτερικού το πρώτο πράγμα που αναφέρουν πλέον είναι η κατανάλωση και το κόστος σερβις . Τώρα ένα δικύλινδρο κάθε 24000 βαλβίδες , μπουζί και δεν ξέρω τι άλλο και κάθε 12000 (δεν θα τα αφηνα ποτε τόσο προσωπικά) λάδια και φίλτρο λαδιου δεν είναι δα και απλησίαστα κόστη . Επίσης συγκριτικά με το 600 F σίγουρα αλυσίδες/γρανάζια θα είναι φτηνότερα , τα λάστιχα επίσης και θα βγάζουν όλα και παραπάνω χλμ λόγω της μίσης ιπποδύναμης . Τέλος ασφάλεια και σήμα δεν ξέρω αν διαφέρουν . Στο 650 τελευταία φορά πλήρωνα 130 € με οδική το εξάμηνο σε γνωστή εταιρία και νομίζω κάπου 35€ σήμα . Θα δούμε

    Και πάλι ευχαριστώ
    Modenas Kriss 125

  6. #21
    Κανένας σωστός;;
    Εγγραφή
    24/05/2010
    Μηνύματα
    354
    H σκέψη μου είναι κι εμένα προς το καλό μεταχειρισμένο που υπάρχει σε αφθονία πλέον.Με τα μισά λεφτά βρίσκεις μηχανάρες..

    Επειδή όμως το καινούργιο έχει κι αυτό τα +του προσωπικά θα έβαζα στο παιχνίδι και το Υamaha MT 07.
    Δεν θα σε χαλάσει το γυμνό πιστεύω διότι είχες.Είναι πιο φθηνό από το 500άρι που κοιτάς,δικύλινδρο επίσης κι έχει καλύτερη αντιπροσωπεία/υποστήριξη άάάάάάν χρειαστεί.
    Νομίζω ότι αν δεν το είχες σκεφτεί,αξίζει να το δεις και γιατί όχι να επιδιώξεις ένα test drive και των δύο για να έχεις καλύτερη εικόνα.
    Αυτά από εμένα.

    Το καλύτερο εύχομαι..

  7. #22
    Μέλος
    Εγγραφή
    21/08/2015
    Μηνύματα
    38
    Η σύζυγος οδηγεί ?

  8. #23
    700 κιλά βίδες Το avatar του/της Anritsu
    Εγγραφή
    24/01/2006
    Μηνύματα
    1.261
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από omega Προβολή μηνύματος
    H σκέψη μου είναι κι εμένα προς το καλό μεταχειρισμένο που υπάρχει σε αφθονία πλέον.Με τα μισά λεφτά βρίσκεις μηχανάρες..

    Επειδή όμως το καινούργιο έχει κι αυτό τα +του προσωπικά θα έβαζα στο παιχνίδι και το Υamaha MT 07.
    Δεν θα σε χαλάσει το γυμνό πιστεύω διότι είχες.Είναι πιο φθηνό από το 500άρι που κοιτάς,δικύλινδρο επίσης κι έχει καλύτερη αντιπροσωπεία/υποστήριξη άάάάάάν χρειαστεί.
    Νομίζω ότι αν δεν το είχες σκεφτεί,αξίζει να το δεις και γιατί όχι να επιδιώξεις ένα test drive και των δύο για να έχεις καλύτερη εικόνα.
    Αυτά από εμένα.

    Το καλύτερο εύχομαι..
    Να σαι καλά αλλά δεν ενδιαφέρομαι για μηχανάρες . Βρίσκω και VFR 800 βρίσκω και CB 1000 , βρίσκω και blackbird και hayabusa . Τα έχω δει τα ΜΤ αλλά δεν με συγκινούν , είμαι και κομματάκι χοντικός . Αν δεν υπήρχε οικονομικό ζήτημα θα κοίταζα προς ducati . Επίσης αν δεν ήταν τόσο πίσω σε specs και σχετικά ακριβά θα ήθελα να έχω και ένα moto guzzi v7 . Λίγο αργότερα ίσως .

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kakavelakis_g Προβολή μηνύματος
    Η σύζυγος οδηγεί ?
    Όχι και αν ήταν στο χέρι της δεν θα οδηγούσα ούτε και εγώ . Δεν την κατηγορώ πάντως . Ειχα στο παρελθόν αρκετά άσχημα ατυχήματα . Από τύχη είμαι ακόμα εδώ .Είναι και αυτός ένας λόγος που δεν θέλω να μπλέξω με πιο βαριά εργαλεία .
    Modenas Kriss 125

  9. #24
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    προσωπικη αποψη:
    το made in japan κανει μεγαλη διαφορα
    ειδικα τωρα που οσο πανε λιγοστευουν και καποια στιγμη δεν θα υπαρχουν οπως εγινε στα αυτοκινητα
    αξιοπιστα, οικονομικα, ευχρηστα, αυτα που αναφερθηκαν αλλα αν τα βαλεις διπλα σε αυθεντικο japan ακομα και δεκαετιας η διαφορα φαινεται

  10. #25
    700 κιλά βίδες Το avatar του/της Anritsu
    Εγγραφή
    24/01/2006
    Μηνύματα
    1.261
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από toyar Προβολή μηνύματος
    προσωπικη αποψη:
    το made in japan κανει μεγαλη διαφορα
    ειδικα τωρα που οσο πανε λιγοστευουν και καποια στιγμη δεν θα υπαρχουν οπως εγινε στα αυτοκινητα
    αξιοπιστα, οικονομικα, ευχρηστα, αυτα που αναφερθηκαν αλλα αν τα βαλεις διπλα σε αυθεντικο japan ακομα και δεκαετιας η διαφορα φαινεται
    Καμία αντίρρηση . Αλλά το made in japan θα παίξει τον ρόλο του στον δευτερο τρίτο κλ κάτοχο που θα την πάρει σχετικά φορτωμένη χλμ . Σήμερα αγοράζοντας κάποιος καινούρια μηχανή , φαντάζομαι οτι σε περίοδο 5-10 έτη θα την δώσει . Ε μέχρι τότε και china να είναι , με προδιαγραφές honda όμως , νομίζω θα αντέξει . Επιπλέον επειδή , αν και όταν αποφασίσω να αγοράσω, θα είναι δεύτερη μηχανή με την πάπια να σηκώνει τα πολλά κουραστικά εντός πόλεως χλμ , και επειδή θα διαμένει μόνιμα σε υπόγειο γκαραζ σκεπασμένη , η ποιότητα κατασκευής και αντοχής κινητήρα και πλαστικών μπορεί να είναι και πιο δεύτερη . Να υπάρχει κάπου Αθήνα το 500R για τέστ να δω πως μου κάθεται ?
    Modenas Kriss 125

  11. #26
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.991
    και εμενα η γνωμη μου ειναι να οδηγησεις και να κρινεις...χωρις να προδικαζεις το mt-07..
    επειδη το οδηγησα και με εντυπωσιασε πρωτιστως με το βαρος του, που ηταν αμελητεο σε σχεση με τα παλια δικυλινδρα τυπου bros, sv κλπ...
    με 690cc και καμια 75αρια αλογα ειναι πολυ value for money με 5500€ που το δινουν κουτα...

    δλδ σε σχεση με το cbr που εχει λιγοτερα cc, περισσοτερο βαρος, λιγοτερα αλογα και περισσοτερα λεφτα δεν νομιζω να τιθεται καν θεμα συγκρισης...

    για να μην προδικαζω ομως και εγω, κανε ενα test ride το yamahaκι...και κανε και το honda...και μετα αποφασιζεις...

  12. #27
    700 κιλά βίδες Το avatar του/της Anritsu
    Εγγραφή
    24/01/2006
    Μηνύματα
    1.261
    6090 με ABS διαβάζω σε κάτι σαιτ που δεν ξέρω αν είναι ενήμερα . Αν και δεν εχω οδηγήσει ποτέ με abs , επειδή από μπροστινό έχω βρεθεί στο έδαφος , το θεωρώ δεδομένο οτι η επομένη μου μηχανή θα έχει abs . Όπως και να έχει μια επίσκεψη σε κάποια αντιπροσωπεία είναι δωρεάν . Πάντως κάποιο ντυμένο 07 tracer που βλέπω σε κάποιες σελίδες να αναμένεται απο το 16 μου φαίνεται πιο συμπαθές και λιγότερο καγκούρικο .
    Modenas Kriss 125

  13. #28
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.991
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Anritsu Προβολή μηνύματος
    Υπάρχει και το CBR 600F που είναι κάνα χιλιάρικο πιο ψηλά αλλά εκεί πάμε σε πιο πολεμικό μηχανάκι που γενικά αν κάποια στιγμή το μετανοίωσω ή το βαρεθώ δεν θα το ξεφορτωθώ ευκολα . Αντίθετα το 500αρι νομίζω απευθύνεται σε μεγαλύτερο κοινό και μτχ θα εχει παραπάνω ζήτηση .

    νομιζω οτι εισαι λαθος γιατι οι περισσοτεροι ζητανε με οσο λιγοτερα χρηματα περισσοτερα αλογα...τουλαχιστον οι ελληνες..οποτε το cbr500r, δεν θα εχει ζητηση αργοτερα...
    ακομα και τωρα θεωρω οτι θα εξελιχθει σε ακρως αντιεμπορικο μηχανακι...
    αυτη βεβαια ειναι η δικη μου ταπεινη αποψη...



    Και επιπλέον στο θέμα της ταχύτητας έιδα κάποια βιντεάκια που πιάνει 170 χλμ . Άρα θεωρητικά ένα 140αρι ακόμα και με δύο άτομα πρέπει να τα έχει σχετικά εύκολα . Πραγματικά όμως , υπάρχει δρόμος στην Ελλάδα για να πάει κάποιος με ασφάλεια παραπάνω ??? Νομίζω πως όχι .

    ναι μπορει καποιος να παει με παραπανω απο 170χλμ/ωρα με ασφαλεια...σε αρκετους δρομους...

    Και έχω μια ιδέα μια και παλιά κατεβαίνα σε βόλτες που έκανε το φόρουμ σε Ρώσσο , Επίδαυρο και Σουνιο . Για να μην πω ότι επιδιώκω να μην έχει και μεγάλες τελικές ότι ψωνίσω γιατί κάκα τα ψέμματα , όσο συνειδητοποιημένος και να είναι κάποιος , όσο πιο καλοστημένη και γρήγορη είναι μια μηχανή τόσο περισσότερο βρίσκεσαι άθελα σου να κινείσαι με ταχύτητες στις οποίες το φρενάρισμα θα είναι δύσκολο .


    το φρεναρισμα δεν ειναι δυσκολο για καποιον που ξερει πως και ποσο να φρεναρει...αλλα κυριως ποσο να τρεξει ουτως ωστε να εχει τον χωρο και τον χρονο για να φρεναρει ικανοποιητικα...
    οπως καταλαβαινεις ειναι ολα σχετικα...
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Anritsu Προβολή μηνύματος
    6090 με ABS διαβάζω σε κάτι σαιτ που δεν ξέρω αν είναι ενήμερα . Αν και δεν εχω οδηγήσει ποτέ με abs , επειδή από μπροστινό έχω βρεθεί στο έδαφος , το θεωρώ δεδομένο οτι η επομένη μου μηχανή θα έχει abs . Όπως και να έχει μια επίσκεψη σε κάποια αντιπροσωπεία είναι δωρεάν . Πάντως κάποιο ντυμένο 07 tracer που βλέπω σε κάποιες σελίδες να αναμένεται απο το 16 μου φαίνεται πιο συμπαθές και λιγότερο καγκούρικο .
    οχι οτι δεν ειναι καλο το abs, αλλα καλυτερο ειναι να μαθεις να φρεναρεις χωρις να στηριζεσαι με ηλεκτρονικα βοηθηματα, τα οποια στην τελικη μπορει να χαλασουν...
    επισης εχε υπ'οψιν σου οτι το cbr ειναι φουλ πλαστικα και ετσι και χαζοπεσεις, θα τα πληρωσεις χρυσαφι...
    το mt απο την αλλη ειναι γυμνο και ειναι δυσκολο να πληγωθει η τσεπη σου ασχημα σε μια χαζοπτωση...
    ενδεικτικα μας ελεγε ο Χουντρας στο test ride oτι ενα πλαϊνο πλαστικο καπακι εχει 7 ευρω....
    ειναι badget μηχανη γιατι κατασκευαζεται Κινα (ή Ινδια δεν ξερω ακριβως), αλλα αν το μοτερ ειναι το κλασικο japan, δεν νομιζω να υπαρχει θεμα αξιοπιστιας...

  14. #29
    700 κιλά βίδες Το avatar του/της Anritsu
    Εγγραφή
    24/01/2006
    Μηνύματα
    1.261
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από devil's animal Προβολή μηνύματος
    οχι οτι δεν ειναι καλο το abs, αλλα καλυτερο ειναι να μαθεις να φρεναρεις χωρις να στηριζεσαι με ηλεκτρονικα βοηθηματα, τα οποια στην τελικη μπορει να χαλασουν...
    επισης εχε υπ'οψιν σου οτι το cbr ειναι φουλ πλαστικα και ετσι και χαζοπεσεις, θα τα πληρωσεις χρυσαφι...
    το mt απο την αλλη ειναι γυμνο και ειναι δυσκολο να πληγωθει η τσεπη σου ασχημα σε μια χαζοπτωση...
    ενδεικτικα μας ελεγε ο Χουντρας στο test ride oτι ενα πλαϊνο πλαστικο καπακι εχει 7 ευρω....
    ειναι badget μηχανη γιατι κατασκευαζεται Κινα (ή Ινδια δεν ξερω ακριβως), αλλα αν το μοτερ ειναι το κλασικο japan, δεν νομιζω να υπαρχει θεμα αξιοπιστιας...
    Το θέμα του κόστους είτε πρόκειται για ατύχημα , είτε γιατί κάποιος στην γκρέμισε και την έκανε λούης όντως και μένα με απασχολεί . Για το ABS , είμαι της άποψης πως βοηθάει να μην γκρεμιστείς σε περίπτωση πανικού από μπροστινό , όχι ότι στηρίζεσαι επάνω του για τα πάντα . Το 7αρι θα το δω , αλλά από την στιγμή που θέλω κάτι με τουριστικό χαρακτήρα με αυτά τα σελάκια το MT δεν μου φαίνεται και πολύ φιλικό .
    Modenas Kriss 125

  15. #30
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.991
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Anritsu Προβολή μηνύματος
    Το θέμα του κόστους είτε πρόκειται για ατύχημα , είτε γιατί κάποιος στην γκρέμισε και την έκανε λούης όντως και μένα με απασχολεί . Για το ABS , είμαι της άποψης πως βοηθάει να μην γκρεμιστείς σε περίπτωση πανικού από μπροστινό , όχι ότι στηρίζεσαι επάνω του για τα πάντα . Το 7αρι θα το δω , αλλά από την στιγμή που θέλω κάτι με τουριστικό χαρακτήρα με αυτά τα σελάκια το MT δεν μου φαίνεται και πολύ φιλικό .
    ως προς την θεση του συνεπιβατη θα συμφωνησω...
    αλλα συγκρινομενο παντα με το cbr δεν νομιζω να εχουν και πολλες διαφορες γιατι και στο honda ειναι σε διαφορετικο επιπεδο απο του αναβατη και ειναι και αυτο σε στυλ ss (λιγο αφρολεξ πανω στο υποπλαισιο)....

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. cbr 600 rr - γνώμες, απόψεις
    από masteras στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 07/09/2009, 23:18
  2. Powercommander αποψεις απο γνωστες.
    από ioannou_b στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 10/12/2003, 00:52

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF