Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 34

Θέμα: CBR 500 R - Απόψεις

  1. #1
    700 κιλά βίδες Το avatar του/της Anritsu
    Εγγραφή
    24/01/2006
    Μηνύματα
    1.261

    CBR 500 R - Απόψεις

    Καλήσπερα σύντροφοι και συνοδοιπόροι .

    Όσο και να έψαξα δεν βρήκα κάποια συζήτηση για το 500αρι σουπερσπορ με τα 48 αδάμαστα αλόγατα της Χοντα !!! Μετά από μια διετία με ένα bros 400 2006-2008 και ένα bros 650 2008 -2009 (το οποίο στην συνέχεια ανέλαβε και ανέστησε ο gixerpap) βρέθηκα για περίπου 6 χρόνια ουσιαστικά αμήχανος , μe ένα modenas kriss 125 . Κάπου στο ενδιάμενο παντρεύτηκα , έκανα και δύο κοριτσάκια , διέλυσα δεξιά κνήμη περόνη , τελός πάντων όλα καλά τώρα , εχασα και την επαφή με τις μηχανές . Μέχρι και σήμερα έλεγα να δώσω το παπί , για να πάρω κάποιο καινούριο παπί (supra x) . Μετά από κάμποση σκέψη κατέληξα ότι να δώσω ένα παπί άριστα συντηρημένο και χωρίς προβλήματα , φτιαγμένο στα γούστα μου με φρένα και σέλες , και μετά να δώσω και κάνα χιλιάρικο ακόμα ίσως και ενάμιση για να πάρω ένα περίπου ίδιο παπί και να κάνω την ίδια ακριβώς χρήση (σουπερμάρκετ , λαική και λοιπες οικογενειακές αγγαρίες) είναι μάλλον λάθος κίνηση . Αυτό που πραγματικά μου λείπει ένα κανονικό μοτοσακό . Ψάχνοντας λίγο την αγορά μετά από πολλά χρόνια βλέπω κοσμογονικές αλλαγές . ΣΤΟΚ μηχανάκια του 2008 και του 2009 ,μοντέλα που γίνονται μόνο παραγγελίες , μαγαζία να έχουνε κλείσει , κλασσικά μοντέλα πχ χορνετ νομίζω σταματήσανε . Οπως και να έχει παρατηρώ πως η χοντα στελνει μηχανάκια με μια συγκεκριμένη νοοτροπία , λίγα αλόγατα , χαμήλη κατανάλωση , υποφερτά περιφερειακά , αξιοπίστια και σχετικά χαμηλή τιμή . Εννοείται όλα ταιλάνδη , ινδία ή κίνα . Αν και αρχικά κοίταζα 250 αρια τύπου wolf/inazuma , νομίζω πως στην περίπτωση μου ένα 500αρι , ειδικά το r θα μου έρθει λουκούμι . Σαν σωματότυπός όχι τόσο (1.88.96kg) αλλά λόγω συνύπαρξης με τα brosακια , η σχετικά χαμηλή θέση οδήγησης , τα κλιπ ον αλλά και η ιπποδύναμη είναι πάνω κάτω με το bros 650μου είναι γνώριμα . Η χρήση που θα της κάνω είναι ΣΚ καμία κοντινή βόλτα και λίγο πιο αραιά πιο μακρινές . Δεν ξέρω αν στα 6.5 χιλιάρικα είναι φτηνή ή οχι , συγκριτικά με το er6f που είναι ένα χιλιάρικο πάνω κατα πόσο αξίζει . Καλύτερα χαρακτηρίστικα η 2η αλλά τα χρειάζομαι πραγματικά ? Ένας φίλος είχε το 6N πρώτης γενιάς και δεν αντεχες τους κραδασμούς . Οι επιδόσεις δεν με ενδιαφέρουν .Με ενδιαφέρει να φτάσω κάπου και όχι να φτάσω γρήγορα . Ούτε ποτέ απασχολήθηκα με γεωμετρίες , ξυσίματα κλπ . Ενα αξιόπιστο μηχανάκι ψάχνω με χαμηλό κόστος συντήρησης και σπορ εμφάνιση . To έχει οδηγήσει /αγοράσει κανεις απο εδω μέσα ?

    Ευχαριστω
    Modenas Kriss 125

  2. #2
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    23/08/2015
    Μηνύματα
    1.093
    ήμουνα ετοιμος να το αγοράσω (το 500F) είχα κάνει και test ride, είχα διαβάσει και πολύ γι άυτο το μηχανάκι. Μαζεμένο μηχανάκι, σιγουρα είναι πολύ πιο ευχαριστο στην οδήγηση απο κατι παλιότερα cbf/r 600 και εχει πιο ελαφριά αίσθηση. γκαζι έχει σα σουζουκι GS500, δεν "σκαβει" και την άσφαλτο, αλλα σίγουρα θα σου φανεί επαρκέστατο. Προβλήματα νεότητας απο όσο διάβασα δεν υπήρχανε περα απο κατι βίδες που πιάνανε την "πιανόλα" με τα κοκοράκια στο καπάκι (όπου σε κάποια είχε λυθεί τελείως η πιανόλα απο τη θέση της) , αλλα σε λίγα μοντέλα και νομιζω το διορθώσανε. Κατανάλωση έχει πάρα πολύ καλή.
    Δεν ξερω αν είναι πιο σκυφτή η θέση στο R, στο F πάντως ήταν άνετη και όχι σκυφτή.

    γενικά τιμια επιλογή, δύσκολα να βγεις χαμένος. Πολλοί θα σου πούνε γιατι το 500 και όχι καποιο er6 που έχει πιο πολλά άλογα... Για μενα δεν έχουν σημασία τα άλογα αλλα η γενικότερη αίσθηση της μοτοσυκλέτας και φυσικά η κατανάλωση (για τους δύσκολους καιρούς που ζούμε)
    Τελευταία τροποποίηση από duke200; 27/09/2015 στις 23:19.

  3. #3
    Μέλος
    Εγγραφή
    21/08/2015
    Μηνύματα
    38
    Επειδή αν κατάλαβα καλά ήσουν 6 χρόνια με ένα παπί και δεν έψαχνες για αγορά πιστεύοντας ότι εκεί είχες κλείσει το κεφάλαιο μοτοσικλέτα, θα σου έλεγα ότι τώρα συμφέρει το μεταχειρισμένο. Να δώσεις 6500 ευρώ και να πάρεις ένα μηχανάκι με σπορ εμφάνιση και 48 ψωράλογα μόνο και μόνο επειδή σου θυμίζει κάποιο άλλο μηχανάκι που είχες κάποτε...προσωπικά δε μου κολλάει. Πιστεύω ότι έχεις πολύ καλύτερες επιλογές σε μεταχειρισμένα και με λιγότερα λεφτά. Το Hornet πχ που ανέφερες το βρίσκεις, μοντέλο 2007-2008 με abs, στα 3500 με 4000 ευρώ.

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    αν ειχες bros και πας σε cbf ταυλανδης θα απογοητευτεις
    παρε κατι ελαφρα μεγαλυτερο απο αυτο που ειχες ωστε να μην το βαρεθεις γρηγορα και οπωσδηποτε japan
    αν εχεις να διαθεσεις αυτα τα λεφτα βρισκεις πολυ καλο μεταχειρισμενο

  5. #5
    Από εμφάνιση είναι πολύ όμορφο. Από επιδόσεις νομιζω θα σε απογοητεύσει γιατί και βαρύ είναι και ψόφιο. Για την χαλαρή χρήση που το θελεις δεν θα ειναι και τόσο πρόβλημα αλλά σαν ιδέα το να δώσεις 6-7 χιλιάρικα και να μην βάζεις φωτιά στην άσφαλτο εμενα μου φαίνεται λίγο....

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Tycho Moon
    Εγγραφή
    13/11/2014
    Μηνύματα
    398
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από toyar Προβολή μηνύματος
    αν ειχες bros και πας σε cbf ταυλανδης θα απογοητευτεις
    παρε κατι ελαφρα μεγαλυτερο απο αυτο που ειχες ωστε να μην το βαρεθεις γρηγορα και οπωσδηποτε japan
    αν εχεις να διαθεσεις αυτα τα λεφτα βρισκεις πολυ καλο μεταχειρισμενο
    +609
    Ἀπὸ τὸ πάρκο στὴ Μυροβόλο τὸ μηχανάκι ἀστράφτει στὸν ἥλιο,
    ἀντανακλᾶ τὸ χαμόγελό σου καὶ μὲ διαλύει στὸ φῶς.

  7. #7
    700 κιλά βίδες Το avatar του/της Anritsu
    Εγγραφή
    24/01/2006
    Μηνύματα
    1.261
    Ευχαριστώ για τις απαντήσεις και να ζητήσω και συγνώμη μια και εκ των υστέρων είδα πως υπάρχει ειδικό νήμα για CBR . Ας το πετάξει κάποιος μοδεράτορας εκεί με τα λοιπά . Τώρα στο θέμα .

    Μια έρευνα αγοράς κάνω προς το παρόν και όλα τα ζυγίζω και τα μετράω . Σχετικά με την πρόταση για χόρνετ 07-08 , δεν λέω καλό χρυσό αλλά πλησιάζει δεκαετία . Και είναι και τετρακίλυνδρο που σημαίνει αυξημένα σερβις , κατανάλωση αναλώσιμα , και ποιος ξέρει αλήθεια ο προηγούμενος τι χρήση έχει κάνει . Κακά τα ψέμματα το μτχ είναι ρίσκο . Βέβαια πλέον και τα καινούρια ρίσκο είναι , θα πει κάποιος . Επίσης επειδή στο παρελθον μτχ είχα πάρει τα BROS μτχ (δεν είχα και αλλη επιλόγη βέβαια ) νομίζω πως πλέον στα 36 μου ήρθε η ώρα να πάρω σακούλα . Υπάρχει και το CBR 600F που είναι κάνα χιλιάρικο πιο ψηλά αλλά εκεί πάμε σε πιο πολεμικό μηχανάκι που γενικά αν κάποια στιγμή το μετανοίωσω ή το βαρεθώ δεν θα το ξεφορτωθώ ευκολα . Αντίθετα το 500αρι νομίζω απευθύνεται σε μεγαλύτερο κοινό και μτχ θα εχει παραπάνω ζήτηση . Επίσης το 500 σε σχέση με το χορνετ μπορώ να πω ότι μ'αρέσει καλύτερα . Όπως είπα πιο πάνω η ταχύτητα δεν είναι ζητούμενο , το BROS 650 ήτανε και πάνω από τις ικανότητες μου .Καταλαβαίνω ότι χαμηλά δεν θα έχει το μπαμ του BROS αλλά δεν θα καίει και ότι έκαιγε εκείνο ( 9 λτ , 150 χλμ) . Και τότε με 88 λεπτά την σούπερ δεν σταναχωρίομουνα , με 1,40 και 1,50 η κατανάλωση πλέον παίζει ρόλο . Τέλος για JAPAN που λέει κάποιος φίλος δεν διαφωνώ , αλλά από τα λίγα που ξέρω η HONDA ότι είναι μέχρι 650 τα κάνει εκτός Ιαπωνίας . Και επιπλέον στο θέμα της ταχύτητας έιδα κάποια βιντεάκια που πιάνει 170 χλμ . Άρα θεωρητικά ένα 140αρι ακόμα και με δύο άτομα πρέπει να τα έχει σχετικά εύκολα . Πραγματικά όμως , υπάρχει δρόμος στην Ελλάδα για να πάει κάποιος με ασφάλεια παραπάνω ??? Νομίζω πως όχι .Και έχω μια ιδέα μια και παλιά κατεβαίνα σε βόλτες που έκανε το φόρουμ σε Ρώσσο , Επίδαυρο και Σουνιο . Για να μην πω ότι επιδιώκω να μην έχει και μεγάλες τελικές ότι ψωνίσω γιατί κάκα τα ψέμματα , όσο συνειδητοποιημένος και να είναι κάποιος , όσο πιο καλοστημένη και γρήγορη είναι μια μηχανή τόσο περισσότερο βρίσκεσαι άθελα σου να κινείσαι με ταχύτητες στις οποίες το φρενάρισμα θα είναι δύσκολο . Και ένα βίντεάκι απο μοντέλο 2015 που σιγά μην δούμε κατά εδώ : https://www.youtube.com/watch?v=hcIAwgAs8ow . ¨Ενα εξατμισάκι για λίγο παραπάνω πρα πρα και και καθάρισα . Για να δούμε
    Modenas Kriss 125

  8. #8
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    23/08/2015
    Μηνύματα
    1.093
    συμφωνω σε όλα εκτός απο το οτι το καινουργιο είναι ρίσκο. Εκτος του οτι σε καλύπτει η εγγυηση ότι και να γινει, το καινούργιο το συντηρείς σωστα με κορυφαία αναλώσιμα (λιπαντικά, φίλτρα, κλπ) και στο χρόνο που πρέπει και έτσι σου βγαζει πολύ λιγοτερες μελλοντικές φθορές. Θα μου πεις και το μεταχειρισμένο αν έχει συντηρηθεί με κορυφαία αναλώσιμα και στο χρόνο που πρέπει δεν έχει πρόβλημα αλλα δυστυχώς οι περισσότεροι δεν είναι συνεπείς με την συντήρηση ούτε βάζουνε πχ motul 300V στο μηχανάκι τους. βάζουν τα αναλώσιμα που προσφέρουν μεγαλύτερο κέρδος στο μηχανικό τους. Εξαιρέσεις υπάρχουν αλλα ο κανόνας δεν αναιρείται. Έτσι οι πιθανότητες να βρεις μεταχειρισμένο σωστό είναι μειωμένες.

  9. #9
    Το 600F ειναι και γαμώ τις μηχανές. Λιγότερο πολεμική στάση σώματος απο το 500R αλλά πολύ περισσότερα γκάζια. Ειναι γενικώς μηχανή που τα κάνει όλα καλά αλλα δεν ειναι πουθενά τέλειο

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    φιλε μου υπαρχει πολυς κοσμος που σεβεται ποναει και συντηρει την περιουσια του
    υπαρχουν αλλοι που ρημαζουν οτι πεσει στα χερια τους και τα μηχανακια τους φωναζουν απο μακρυα
    επισης καποιοι απο αγνοια κανουν ζημιες ακολουθωντας λυσεις τυπου 300V
    η ουσια ομως ειναι οτι αν ψαχνει κανεις σωστα η αγορα μεταχειρισμενα παντα εχει θησαυρους

  11. #11
    700 κιλά βίδες Το avatar του/της Anritsu
    Εγγραφή
    24/01/2006
    Μηνύματα
    1.261
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από duke200 Προβολή μηνύματος
    συμφωνω σε όλα εκτός απο το οτι το καινουργιο είναι ρίσκο.
    Αυτό το ανάφερα έχοντας κατά νου κάτι που διάβαζα εχτές για κάποια ΜΤ-07 που κοσκινίζουν και σβήνουν , κάτι παλιότερα θέματα με TPS , τεντωτήρες σε CBR 600 αντλίες βενζίνης σε αφρικα , κομμένα πλαίσια σε gsxr κλπ . Και δεν είναι πάντα κανόνας ότι η αντιπροσωπία μεγαλόκαρδα και γεναιόδωρα σου επισκευάζει την μηχανή . Παλιότερα υπήρχε και ένα απολαυστικό θρεντ με ένα μέλος που κυνήγουσε την bmw για αντικατάστάση μοτοσικλέτας και αν τελικά του την άλλαξαν πρέπει να το κυνηγούσε χρόνια .

    Το 600 F 2011 και μετά με το ανάποδο και μένα μ'αρέσει . Απλά δεν είμαι σίγουρος ότι μου χρειάζονται 110 άλογα και γενικά και είμα δεν πολύ φαν των 4κίλυνδρων . Προτιμώ το δικύλινδρο πραπρά , έστω και σε σειρά . Και επειδή λόγω κρίσης φαντάζομαι πουλήθηκαν ελάχιστα , θα είναι ακόμα πιο δύσκολο να βρω κάποιο μτχ όπως το θέλω και στην τιμή που το θέλω . Κάποια στιγμή στο καρ είχα κοιτάξει και με το ζόρι βρήκα μια αγγελία . Οπως και να έχει πρέπει να πάω σε καμία αντιπροσωπία να καθίσω τουλάχιστον επάνω και στα δύο να δω ποιο με βολεύει καλύτερα .

    Θέλει ψάξιμο το θέμα ....
    Modenas Kriss 125

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.060
    Το τέστ του ''παλιού'' Νίκου Θεοδωράκη στο περιοδικό Moto το έχεις διαβάσει; Λέει αρκετά ενδιαφέροντα πράγματα.

  13. #13
    700 κιλά βίδες Το avatar του/της Anritsu
    Εγγραφή
    24/01/2006
    Μηνύματα
    1.261
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από telegonos Προβολή μηνύματος
    Το τέστ του ''παλιού'' Νίκου Θεοδωράκη στο περιοδικό Moto το έχεις διαβάσει; Λέει αρκετά ενδιαφέροντα πράγματα.
    Οχι , υπάρχει κάποιο σκαν ? Αν μπορεις στείλε πριβε λινκ .
    Modenas Kriss 125

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.060
    Σώστα πριν κατέβουν λόγω copyright

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	cbr.1.jpg 
Προβολές:	196 
Μέγεθος:	101,3 KB 
ID:	341969

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	cbr.2.jpg 
Προβολές:	200 
Μέγεθος:	102,4 KB 
ID:	341970

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	cbr.3.jpg 
Προβολές:	200 
Μέγεθος:	103,8 KB 
ID:	341971

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.060
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	cbr.4.jpg 
Προβολές:	197 
Μέγεθος:	104,5 KB 
ID:	341972

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	cbr.5.jpg 
Προβολές:	196 
Μέγεθος:	105,7 KB 
ID:	341973

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	cbr.6.jpg 
Προβολές:	196 
Μέγεθος:	104,7 KB 
ID:	341974

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. cbr 600 rr - γνώμες, απόψεις
    από masteras στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 07/09/2009, 23:18
  2. Powercommander αποψεις απο γνωστες.
    από ioannou_b στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 10/12/2003, 00:52

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF