Σελίδα 6 από 27 ΠρώτοΠρώτο 123456789101116 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 76 έως 90 από 395

Θέμα: ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΙ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ..?? ON-OFF MEGA....ΠΟΙΟ..??

  1. #76
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από teogtp Προβολή μηνύματος
    Ερωτηση οφ τοπικ.....
    Αν επιτρεπεται, το στρωμακι γιατι το εδωσες;


    ΝΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΕΡΩΤΗΣΗ.........


    Άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου φίλε μου...!!!

  2. #77
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από bulmont Προβολή μηνύματος
    Για την ηλικία σου, οικονομικό, αειθαλές, ευκολοσυντήρητο κλπ, θα προτείνω την απόλυτη παπουδιέρα
    σε ον - οφφ έκδοση:

    Συνημμένο 342190

    ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ


    Πρόταση.

  3. #78
    Μέλος Το avatar του/της Γιώργης
    Εγγραφή
    29/06/2014
    Μηνύματα
    106
    Αφού λεφτά υπάρχουν και θες αυτοκρατορικά ταξίδια με καναπεδάτη στάση σώματος πάρε ένα τέτοιο:
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	1439984023316.jpg 
Προβολές:	236 
Μέγεθος:	67,3 KB 
ID:	342224
    Όλα είναι δρόμος

  4. #79
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Γιώργης Προβολή μηνύματος
    Αφού λεφτά υπάρχουν και θες αυτοκρατορικά ταξίδια με καναπεδάτη στάση σώματος πάρε ένα τέτοιο:
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	1439984023316.jpg 
Προβολές:	236 
Μέγεθος:	67,3 KB 
ID:	342224
    Ναι,ηλικιωμενος ανθρωπος να μην του μεινει πετρα στο νεφρο



  5. #80
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ΝIKOLTSOS
    Εγγραφή
    25/05/2010
    Μηνύματα
    550
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Dennis- Προβολή μηνύματος
    Μια εικονα χιλιες λεξεις !
    Συνημμένο 342174

    Αν και νομιζω εισαι βαμμενος ιαπωνας ??
    Αν και λες πανω απο χιλια κυβικα πας σε multi το καινουργιο ισως?
    +1 αν και δεν έχει τόσο όσο αυτοκρατορικό ταξίδι που θές....
    Η καύλα θα είναι απεριόριστη....

    Άρε dennis μόνο τον δικό μου τον καρσιλαμά κάνεις χαβαλέ, αλλιώς όλο τα ΚΤΜ κοιτάς..
    "...ΌΛΑ ΕΊΝΑΙ ΔΡΌΜΟΣ..."

  6. #81
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyrakos35 Προβολή μηνύματος
    Για οσους δε γνωριζουν, αρχιζει ο κυκλος της απαξιωσης ολων των προτασεων.....



    MOY ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ



    Σε όσους δεν τα διαβάζουν όλα.
    Γράφω λοιπόν για ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ...!!!
    Δεν θέλω να μου γράψετε εδώ μέσα το τι προτιμάτε φίλε.
    Αλλά το ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΠΡΟΤΙΜΑΤΕ...!!
    Αν βαριέστε ,άστο μη γράφετε καθόλου.
    Κουβέντα για το γιατί και το διότι θέλω να κάνω και όχι να βλέπω φωτό
    με τον κρυφό πόθο του καθενός...!!!
    Όλα ωραία είναι αλλά είναι σαν να βλέπω την έκθεση του Μιλάνου.
    Γιαυτό στην αρχή έγραψα ότι απευθύνομαι πιο πολύ σε χρήστες των μοτό.
    Εσύ για παράδειγμα γράψε τα υπέρ και τα κατά του fjr,τί θα ήθελες να έχει
    και σου λείπει,που σού αρέσει,τι κάνει καλύτερα.ΑΛΛΙΩΣ ΧΑΒΑΛΕ ΚΑΝΟΥΜΕ,
    και δε βλέπω κανένα κέρδος από την κουβέντα για κανέναν από εμάς.
    Επειδή με μια βόλτα δεν μπορείς να έχεις ΑΠΟΨΗ γιαυτό ζητάω την άποψη σας
    και όχι γιατί δεν έχω δει φωτό των παραπάνω μοτό που αναφέρθηκαν.
    Η κουβέντα ίσως δεν αφορά μόνο εμένα αλλά και πολλούς άλλους.
    Κι αν αυτή η κουβέντα βγάλει κάπου και μεταξύ σοβαρού και αστείου για παράδειγμα
    πούμε ότι το ΙΔΑΝΙΚΟΤΕΡΟ μηχανάκι on-off για την εποχή μας είναι το βεστρομάκι,
    εδώ είμαστε ,τουλάχιστον θα έχουμε καταλήξει κάπου για τους επόμενους πως να
    επενδύσουν σε αγορά μοτό...!!!

  7. #82
    Fjr
    Γιατι πας με 200 με βαλιτσες και ειναι ακλονητο
    Γιατι πας 1300+ χλμ στα στροφιλικια της Πινδου με βαλιτσες και δε μασαει
    Γιατι εχεις ανηφορικο πεταλο και με 3η το ανεβαινεις χωρις να κανει κιχ
    Γιατι σερβις εχει καθε του αγιου μπεου ανημερα
    Γιατι αν το πας συνετα δεν καιει τιποτα
    Γιατι πεντε ++ χρονια μετα ακομα κ@υλωνω


    Και το πιο βασικο.....








    Γιατι εχει οεμ θερμαινομενα
    πουτσ@@@@@@@@@

  8. #83
    ...και καλη τυχη μάγκες Το avatar του/της bulmont
    Moderator
    Εγγραφή
    06/09/2010
    Μηνύματα
    4.438
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Terens Προβολή μηνύματος
    MOY ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ



    Σε όσους δεν τα διαβάζουν όλα.
    Γράφω λοιπόν για ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ...!!!
    Δεν θέλω να μου γράψετε εδώ μέσα το τι προτιμάτε φίλε.
    Αλλά το ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΠΡΟΤΙΜΑΤΕ...!!
    Αν βαριέστε ,άστο μη γράφετε καθόλου.
    Κουβέντα για το γιατί και το διότι θέλω να κάνω και όχι να βλέπω φωτό
    με τον κρυφό πόθο του καθενός...!!!
    Όλα ωραία είναι αλλά είναι σαν να βλέπω την έκθεση του Μιλάνου.
    Γιαυτό στην αρχή έγραψα ότι απευθύνομαι πιο πολύ σε χρήστες των μοτό.
    Εσύ για παράδειγμα γράψε τα υπέρ και τα κατά του fjr,τί θα ήθελες να έχει
    και σου λείπει,που σού αρέσει,τι κάνει καλύτερα.ΑΛΛΙΩΣ ΧΑΒΑΛΕ ΚΑΝΟΥΜΕ,
    και δε βλέπω κανένα κέρδος από την κουβέντα για κανέναν από εμάς.
    Επειδή με μια βόλτα δεν μπορείς να έχεις ΑΠΟΨΗ γιαυτό ζητάω την άποψη σας
    και όχι γιατί δεν έχω δει φωτό των παραπάνω μοτό που αναφέρθηκαν.
    Η κουβέντα ίσως δεν αφορά μόνο εμένα αλλά και πολλούς άλλους.
    Κι αν αυτή η κουβέντα βγάλει κάπου και μεταξύ σοβαρού και αστείου για παράδειγμα
    πούμε ότι το ΙΔΑΝΙΚΟΤΕΡΟ μηχανάκι on-off για την εποχή μας είναι το βεστρομάκι,
    εδώ είμαστε ,τουλάχιστον θα έχουμε καταλήξει κάπου για τους επόμενους πως να
    επενδύσουν σε αγορά μοτό...!!!




    Νευράκια διακρίνω;;;;;;;;
    "ελλαδα ειναι η χωρα οπου ο λαζοπουλος κανει σατιρα και ο αρκας προπαγανδα....(!)"

  9. #84
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της KotsosDR
    Εγγραφή
    23/06/2012
    Μηνύματα
    1.099
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Terens Προβολή μηνύματος
    ΣΤΑ ΦΟΥΤΖΟΥΡΟΥ....ΤΖΟΥΤΟΥΡΟΥ Κ.Λ.Π...



    Σκύβεις ρε φίλε,έπειτα άλλη ανάρτηση και τι να τα κάνεις τα 250..??
    30 χρόνια χωρίς πινακίδα....ΒΑΡΕΘΗΚΑ..!!
    Πίστεψε με πιο άνετα είναι αυτά τα γαιδούρια.Το crosstourer πολύ βαρίδιο,ωραίο μοτέρ αλλά
    πολύ βενζίνα,το ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ σε κάλυψη για ταξίδια από όλα,ΔΙΧΑΣΜΕΝΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ.
    Το έβγαλαν υποτίθεται για μεγάλες αποστάσεις και τρως στη μάπα,αέρα,βροχή κ.λ.π.
    Παραθέτω μια περιγραφή απο διπλανό FORUM απο ενα δυνατο μελος (XLGeorge ) που μπηκε στη διαδιασια να μεταφερει με καλό τροπο τις εντυπωσεις του .


    ""Tο Σαββατο 3 Αυγουστου εκανα περιπου 250χμ με το Crosstourer DCT του μπατζανακη μου, το οποιο πηρε τον περασμενο Απριλη και ειχε μολις στρωθει, εχοντας 2100χμ στο κοντερ. Βρισκομουνα στη Γαλλια για διακοπες κατεβαινοντας Ελλαδα με το αυτοκινητο και ειχα κρανος, μπουφαν, γαντια μαζι (οχι ειδικα για την περισταση αλλα τα κατεβαζα Ελλαδα για αλλο λογο). Το μηχανακι μου παραδοθηκε με γεματο ρεζερβουαρ, χαρτια και με την προτροπη “προσεξε το βαρος του στατικο και μην το πας σε σοβαρο χωμα“, και αυτο απο ανθρωπο με τον οποιο καναμε σχεδον motocross με τα δυο KDX200 που ειχαμε παλια και που με τα Τρανσαλπ 650 ειχαμε κανει πολυ σοβαρα trail rides, παιρνοντας τα πολλες φορες στα χερια.

    Εκανα 250 χιλιομετρα μαζι του σε καθε ειδους δρομου, συμπεριλαμβανομενων και ομαλ(ουτσικ)ων χωματοδρομων και μπορω να πω οτι σχηματισα πολυ καλη γνωμη για το τι κανει και τι οχι το μηχανακι. Θα αρχισω απο το DCT αυτοματο κιβωτιο με τα override χειριστηρια. Δουλευει παρα πολυ καλα αλλα μονο στη θεση S (sport) στην οποια κραταει τις ταχυτητες μεχρι αρκετα ψηλες στροφες. Στην οικονομικη θεση D (δεν ξερω τι σημαινει), ανεβαζει ταχυτητες απελπιστικα γρηγορα – τοσο που εχει βαλει 6η σε επιπεδο εδαφος με 60χμω! Και στις δυο θεσεις μπορει κανεις να επεμβει με τα χειριστηρια - στη θεση S τυπικα ανεβαζοντας και στη θεση D κατεβαζοντας. Αλλα η θεση D ειναι, ξαναλεω, για μενα σχεδον αχρηστη καθως βρισκομουνα με το αριστερο χερι συνεχως να κατεβαζω ταχυτητα. Υπαρχει επισης και χειροφρενο στο αριστερο μερος του τιμονιου για σταση σε επικλινες εδαφος! Γενικα, αν και το DCT δουλευει παρα πολυ ομαλα, εγω προσωπικα δεν θα το ηθελα καθως αφαιρει αρκετα απο τη γοητεια της οδηγησης και τον 100% ελεγχο που θελω να εχω σαν αναβατης. Για τον ιδιο λογο, δεν εχω DSG στο Golf GTI που εχω αυτοκινητο. Αλλα πολλοι αναβατες το θελουν, στη Γαλλια οι πωλησεις ειναι μεχρι στιγμης 55%-45% χωρις-μεDCT.

    Οταν το πηρα στα χερια, επρεπε να το γυρισω κατα 180’ μεσα σε περιορισμενο χωρο στο γκαραζ. Το μηχανακι ειναι πολυ βαρυ και αυτο φαινεται στους επιτοπιους χειρισμους. Το μηχανακι ειχε και καγκελα Givi, προστατευτικα μπροστα και για βαλιτσες πισω, που προσθετουν βαρος, ειχε και σχεδον γεματο ρεζερβουαρ και μου εβγαλε την πιστη. Εχει ξερο (?) βαρος 275 κιλα χωρις / 285 κιλα με DCT, το μηχανακι που πηρα στα χερια πρεπει να ητανε 300+ κιλα συνολο. Μιλαμε για αρκετα πιο βαρυ απο το Varadero που ειναι ηδη βαριδι. Παρα πολυ βαρος για μενα και τον σωματοτυπο μου αλλα αλλοι ισως, λεω ισως, μπορουν να το κανουν καλα στα δυσκολα. Ο μπατζανακης μου παντως μου ελεγε οτι την εχει ψιλοακουσει με το βαρος του στους στατικους ελιγμους (υψος 1.78μ) και αυτος ειναι και ο λογος που δεν το εχει παει καθολου στο χωμα. Τωρα ο Σπανος ή ακομα και οι Leon / KChatz ισως (λεω ισως) το κανουν καλα σε καθε ειδους εδαφος – αν και εκει υπεισερχονται και αλλοι αρνητικοι παραγοντες εκτος απο το βαρος που θα συζητησω παρακατω.

    Ας παμε τωρα στην πρωτη εντυπωση μολις το καβαλησα. Πρωτα απ’ολα, το μηχανακι ειναι πολυ ομορφο in the flesh σε σχεση με τις φωτογραφιες - τα καγκελα της Givi και η ψηλοτερη ζελατινα, επισης της Givi που ρυθμιζεται με το χερι σε υψος, του δινουν επισης ενα αερα περιπετειας. Το μηχανακι ητανε μαυρο και προσεξα οτι στα πλαϊνα πλαστικα βρισκεται η πολυ διακριτικη εικονα μιας πυξιδας, αλλη ενδειξη περιπετειας. Η ποιοτητα κατασκευης ειναι φανερα top class. Δειχνει φτιαγμενο οπως τα καλυτερα Honda (VFR, Pan, Blackbird κλπ) και θα ειναι προφανως μακροβιοτατο χωρις να απασχολησει τον ιδιοκτητη του. Οταν το καβαλαει κανεις, δινει την εντυπωση αρκετα μικροτερης και μανιτζεβελης μοτοσυκλετας, καμια σχεση με τα αλλα θηρια της κατηγοριας απο εντυπωση μεγεθους. Βεβαια το βαρος καραδοκει στατικα, να μην ξεχνιομαστε. Το αλλο που εκανε εντυπωση ητανε οι δοκοι του πλαισιου: ειναι αυτουσιοι απο το VFR1200, θα μπορουσανε να στηριζουνε και καμια γεφυρα, το πλαισιο δειχνει (και ειναι) απολυτο νταμαρι!

  10. #85
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της KotsosDR
    Εγγραφή
    23/06/2012
    Μηνύματα
    1.099
    Ας συνεχισουμε με τις εντυπωσεις οδηγησης. Αρχικα το μοτερ ή μαλλον ΤΟ ΜΟΤΕΡ!! Το ειχα δοκιμασει και στο VFR1200 και σ’αυτη την tuned down εκδοχη του ειναι ισως ακομα καλυτερο. Απιστευτη ροπη απο χαμηλα, μεσαιες που σκοτωνουν, ευστροφια και φοβερη ποιοτητα λειτουργιας. Μεχρι τα 220χμω μπορει να κοντραρει οτιδηποτε κυκλοφορει, απλα ΜΟΤΕΡΟΥΚΛΑ που δεν νομιζω να εχει αντιπαλο σ’αυτη την κατηγορια των mega on off. Τα φρενα επισης φοβερα, τα γνωστα συνδυασμενα της Honda με φοβερη δυναμη και πληροφορηση, πρεπει ναναι κι’αυτα παρομοια με του VFR1200. Εγω παντως δε θαθελα τοσο δυνατα φρενα στο χωμα (λεω τωρα εγω), αν και το 1200GS που εχω οδηγησει εχει επισης φρεναρες, αλλα σ’αυτο κοβει περισοτερο ο κινητηρας οταν κλεινει κανεις το γκαζι. Τωρα για το πλαισιο/αναρτησεις τι να πω, ακλονητο σε απιστευτο βαθμο, σαν να οδηγαγα το VFR1200 με καρατιμονα.

    Γενικα στην ασφαλτο αυτο το μηχανακι δεν θα εχει ευκολα αντιπαλο σε επαρχιακους δρομους ή A roads, ξεσαλωσα κυριολεκτικα μαζι του και και αφησα dead κατι τυπους με SS που πετυχα σε εναν Α road (ενας τους με κυνηγησε για λιγο αλλα εγκατελειψε γρηγορα). Σε ανοιχτες στροφες των 180-200χμω στριβει απλα σαν τραινο, μου θυμισε το VFR μου. Αλλα σε κλειστοτερα κομματια μιλαει η ροπη του μοτερ και εκει θα μου εριχνα με το VFR μου - αφου το συνηθισα λιγο, κυριολεκτικα ξεσαλωσα σε κλειστους επαρχιακους, εβγαζα αλλαλαγμους μεσα απο το κρανος! Η ανεση της σελας μου φανηκε πολυ καλη, κανενα προβλημα μετα σπο ενα απογευμα μαζι του, η δε γυναικα μου την οποια πηρα επισης μια μικρη βολτα μου ειπε οτι η θεση του συνεπιβατη ειναι χλιδατη και καλυτερη απο το Τρανσαλπ σε ανεση/προστασια.

    Ποια ειναι λοιπον τα αρνητικα στην ασφαλτο. Πρωτα απ’ολα η προστασια. Ακομα και με την μεγαλυτερη ζελατινα Givi που φοραγε το μηχανακι, ειχα αερα στους ωμους στις μεγαλες ταχυτητες, δηλ. απο τα 170-180χμω. Επισης ειχα αρκετο αερα στα ποδια χαμηλα, εδω το συγκρινω με το VFR μου αλλα και με αλλα μεγαλα on off που εχω οδηγησει. Αλλα αυτο που με κουρασε λιγο εμενα ητανε ο θορυβος της εξατμισης ο οποιος ειναι ..αρτι πολεμικος. Τον θυμαμαι και στο VFR1200 αλλα σε sport touring μηχανακια η ροη του αερα ειναι τετοια που ο θορυβος χανεται στις ψηλες ταχυτητες. Εδω ακουγα τον κινητηρα να βρυχαται δυνατα στις επιταχυνσεις στα 180χμω και γενικα ο ηχος του κινητηρα ειναι μαλλον ..too much. Επισης τα 1200GS απο το 2010 και μετα εχουν κι’αυτα πορωτικο too much ηχο, θα φτασουμε στο σημειο να υπαρχουν after market εξατμισεις με λιγοτερο ηχο απο μαμα.
    Συνολικα παντως, το μηχανακι ειναι παιχνιδομηχανη και σοβαρο tourer στην ασφαλτο, αν ηθελα τετοιο μηχανακι θα ητανε πολυ ψηλα στις προτιμησεις μου. Και να μην ξεχασω να πω οτι σε τετοια ασφαλτινη χρηση το βαρος απλα εξαφανιζεται. Η δε καταναλωση με το δεξιο χερι να μη φειδεται καθολου ητανε 7.1 λτ / 10 χμ συμφωνα με το ψηφιακο οργανο το οποιο δεν ξερω ποσο ακριβες ειναι. Για την μεγιστη πλειοψηφια των κατοχων μεγαλων on-off που απλα περνανε εναν ομαλο χωματοδρομο, το μηχανακι ειναι σχεδον τελειο – απλα θελει αναβατη που θα το στιψει για να αναδειξει τις ικανοτητες του αλλα φυσικα θα παει και χαλαρο ταξιδακι γαιδουροφωρτωμενο ("χαλαρα" με 170-180χμω δηλαδη).

    Τωρα στο χωμα το πηγα στην αρχη σε κανα δυο ομαλους χωματοδρομους να το συνηθισω και μετα σε εναν λιγο πιο απαιτητικο μικροτερο δρομο με δυο ροδιες με ψιλο-κροκαλες και γρασιδι στη μεση. Να πω απλα οτι ιδρωσα λιγο μεσα απο το κρανος στον δευτερο δρομο και ανοιξα και λιγο το γκαζι σε καποια σημεια για να το δοκιμασω, με το anti-spin να κανει πολυ καλη δουλεια. Αλλα το θεμα ειναι το ΒΑΡΟΣ, η θεση οδηγησης στο ορθιο οπου το ρεζερβουαρ ενοχλει πολυ τα ποδια – καμια σχεση με το ΤΑ650 το οποιο εχει κι’αυτο θεματακι αλλα ειναι ..μια χαρα, και η ακαμψια πλαισιου-αναρτησεων. Το μηχανακι ειναι απλα φτιαγμενο για χρηση κυριως ασφαλτινη και αυτο φαινεται στο χωμα πολυ γρηγορα. Για καθιστο χαλαρο περασμα ειναι ok, αν ακομα και σε τετοια χρηση το πολυ μεγαλο βαρος θα φανει οταν τα πραγματα δυσκολεψουν λιγο. Αλλα σιγουρα δεν ειναι για χρηση “παω και το φχαριστιεμαι” ή “για να δω που βγαζει αυτος ο μικρος χωματοδρομος”.

    Συνολικα το μηχανακι μου αρεσε παρα πολυ αλλα εγω δεν θα τοπαιρνα γιατι θα ηθελα πιο χωματινο mega on-off μηχανακι πχ κατι σαν το 1200 GS. Και επισης εξυπηρετουμαι μια χαρα με τον συνδυασμο TA650 / VFR800 που κανει ολα αυτα που θελω προς το παρον. Αν αργοτερα ηθελα ενα πιο tourer αντι για κλιπονατο sports tourer μηχανακι, το Crosstourer θα ητανε πολυ ψηλα στη λιστα των πιθανων επιλογων, αλλα χωρις DCT. Απο την αλλη, για την μεγαλη πλειοψηφια των κυριως ασφαλτινων αναβατων mega on off, το Crosstourer ειναι απλα φανταστικο μηχανακι και χρηζει πολυ σοβαρης θεωρησης αν καποιος εχει τα φραγκα. Λογω αυτου του χαρακτηρα και της αναμφισβητητης ποιοτητας, του εχει αρχισει να πουλαει σχετικα καλα στη βορεια Ευρωπη.""

    πηγη: http://www.mototrail.net/t3620-topic...ht=crosstourer

  11. #86
    Δοξα τω θεω καποιος (εκτος εμου) ειπε για το αχρηστο του δστ......
    πουτσ@@@@@@@@@

  12. #87
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyrakos35 Προβολή μηνύματος
    Δοξα τω θεω καποιος (εκτος εμου) ειπε για το αχρηστο του δστ......
    το dct γαμει, και ακομα πιο πολυ τα paddle shifters στο μανουαλ mode. Και στο αυτοματο και στο μανουαλ αλλαζει πολυ καλλιτερα (οπου καλλιτερα = βελτιστη περιοχη στροφων) και γρηγοροτερα απ'οτιδηποτε σε δυο τροχους.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  13. #88
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    το dct γαμει, και ακομα πιο πολυ τα paddle shifters στο μανουαλ mode. Και στο αυτοματο και στο μανουαλ αλλαζει πολυ καλλιτερα (οπου καλλιτερα = βελτιστη περιοχη στροφων) και γρηγοροτερα απ'οτιδηποτε σε δυο τροχους.
    Δε θα συμφωνησουμε ποτε σε αυτο.....

    Πιο πιθανο ειναι να με δεις με κασκολ του γαυρου....
    πουτσ@@@@@@@@@

  14. #89
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyrakos35 Προβολή μηνύματος
    Δε θα συμφωνησουμε ποτε σε αυτο.....

    Πιο πιθανο ειναι να με δεις με κασκολ του γαυρου....
    σε χαλαει δηλαδη να πατας ενα κουμπι για να κατεβασεις ταχυτητα, αντι να τραβας λεβιε και να πιεζεις ποδι....ξα σου. Εγω παντως εκτοτε θεωρω την παραπανω διαδικασια κατι του περασμενου αιωνα....ειδικα σε κλιση πανω στη στροφη με μισο το σωμα απ'οξω.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  15. #90
    ...και καλη τυχη μάγκες Το avatar του/της bulmont
    Moderator
    Εγγραφή
    06/09/2010
    Μηνύματα
    4.438
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyrakos35 Προβολή μηνύματος
    Δε θα συμφωνησουμε ποτε σε αυτο.....

    Πιο πιθανο ειναι να με δεις με κασκολ του γαυρου....


    Η με μαλλιά................................:rotflmao::rotflmao::rotflmao::rotflmao::rotflmao::rotfl mao:
    "ελλαδα ειναι η χωρα οπου ο λαζοπουλος κανει σατιρα και ο αρκας προπαγανδα....(!)"

Σελίδα 6 από 27 ΠρώτοΠρώτο 123456789101116 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Και τώρα τι κάνουμε... Στέλιο μου;;;;
    από alximistis στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 131
    Τελευταίο μήνυμα: 10/07/2018, 19:18
  2. Και τώρα τι κάνουμε... Πανο μου?
    από zephyr1 στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 15/10/2007, 15:08
  3. Και τώρα τι κάνω ???
    από THEOD στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 16/06/2005, 16:32
  4. Και Τωρα Τι??????
    από koursaros7 στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 22
    Τελευταίο μήνυμα: 03/06/2005, 18:45

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF