το Shylock να είναι πιασμένο άραγε; χμμμ
Pcx η SH.. Mε τη βεσπα απλα θα πεσει πιο συντομα..
Εν τω μεταξυ, υπαρχει 300αρα Vespa?? Τζιζας...Χαλαρα πιο επικινδυνη απο CR500 με 8 δοντια μεγαλυτερο γραναζι πισω..
Εκτος αν εχουν βελτιωσει τοσο την συμπεριφορα της...
MADE IN JAPAN 日本製
Ρίξε μια ματιά στο παραδίπλα -> http://scooternet.gr/news/%CE%BD%CE%...B%CF%89%CE%BD/
Το Xenter κοίταζα κάποια στιγμή αλλά ήταν μικρό για την χρήση που θέλω. Στα + η ανάρτηση πίσω, στα - το πίσω ταμπούρο που το θεωρώ απαράδεκτό το 2015 και σε αυτά τα λεφτά. Κοίτα και το Suzuki...
Ta Honda είναι υπερτιμημένες πατάτες ΚΑΙ στα scooter.![]()
Με το αμάξι δεν έχω παράπονο, εκτός του ότι ήταν εξωφρενικά ακριβό αλλά το πήρα μεταχ. 9 μηνών και γλύτωσα αρκετά.
Το SH δεν μπορώ να καταλάβω γιατί και από που και ως που το δίνουν 5.500 το 300άρι με ΑΒS....
Με το που το πήρα πήγε για αλλαγή αμορτισέρ μπρος πίσω μιας και έβγαζε τρελό κοσκίνισμα στα πολλά του και βελτιώθηκε κατά 80%, ενώ οι βίδες τουλάχιστον της εξάτμισης είναι από τσίγκο γιατί στο πρώτο (κυριολεκτώ) σφίξιμο έγιναν όλες στρογγυλές. Ξεφτίλα για τόσο ακριβό μηχανάκι.
5500 ειναι πολλα για σκουτερ. Σε αυτο συμφωνω.
Σετ αναρτησεων βγαινουν για ολες τις μοτο. Δεν εχει να λεει κατι οτι βγαινουν και για Sh.
Για τις βιδες δεν ξερω.. Κακιστο αν ειναι ετσι φυσικα.. Συμφωνω.
Στο 125 που εκανα αρκετα χλμ (λογω δουλειας) εμενα μου φαινοταν αρτιοτατο απο συμπεριφορα. Καλυτερο απο οσα σκουτερ εχω οδηγησει (και εχω οδηγησει πολλα). Στα 120 σταθερα πορεια, κουνημα 0, κοσκινισμα 0, ασαφεια 0. Εστριβε καλα, παταγε καλα στις στροφες και ειχε καλη ποιοτητα κυλησης.
Το 150 το καινουργιο που οδηγησα μια μερα εκτενως, απο φιλο, μου φανηκε επισης καλο και ισως ακομα καλυτερο απο το προηγουμενο 125.
Μειον του ο χωρος κατω απο τη σελα.
Και απο αξιοπιστια, οσοι το εχουν λενε τα καλυτερα.
Δεν το λεω επειδη ειναι Χοντα. Αλλα ειλικρινα αυτο το σκουτερ μου αφησε τις καλυτερες εντυπωσεις.
MADE IN JAPAN 日本製
δες και τα sym ειναι τα πιο αξιοπιστα εχουν μεταπωλητικη αξια μεγαλη και εχει σε ολες τις τιμες για ολα τα πορτοφολια.
gts300 abs νομιζω ειναι στα λεφτα της. Και ειναι χαμηλο για να παταει κατω και εχει και 28 αλογα για να ειναι ανετο σε ταξιδι.
Μετα κοιτα και kymco οπως ειπε πιο πανω downtown 300 abs το πιο γρηγορο 300 32 αλογα αλλα εχουν διαφορα χαζα μικροπροβληματα, ανορθωτες κ.α. αλλα πιθανον θα τα εχει φτιαξει ο προηγοουμενος. Βρισκεις στα λεφτα της τετοια φουλ. Εχει σελαρα και μπρος και πισω χωραει 2 full face απο κατω και αριστη καλυψη απο αερα βροχη.
LIVE FREEEEE!!!!!