Αν κατάλαβα καλά, μάλλον κόπηκε κάποια βάση στήριξης της ανάρτησης, έχασε τον έλεγχο και προσέκρουσε σε κολώνα με το τιμόνι να μην μπορεί να αποσοβήσει την ορμή της σύγκρουσης;;;... μπορεί να κάνω και λάθος, δεν είναι απόλυτα σαφές αυτό που περιγράφει. Σε κάθε περίπτωση κρίμα για το παλικάρι.
Στο θέμα μας τώρα...
Έχει μια ευπάθεια το Panigale και σπάει το αριστερό clipon όταν πέφτει. Οκ, δεκτόν. Το μηχανάκι δεν είναι φτιαγμένο για να πέφτει όμως. Αν έσπαγε clipon εν κινήσει χωρίς καμία προειδοποίηση (και χωρίς παλιότερη πτώση), η συχνότητα εμφάνισης του φαινομένου θα ήταν μεγάλη, θα το είχαμε μάθει και θα είχαν γίνει και οι απαραίτητες διαδικασίες ανάκλησης, γιατί δεν είναι παίξε - γέλασε θέμα.
Άλλα μηχανάκια πέφτουν και στραπατσάρουν για πλάκα ψυγεία ή παίρνεις όλη την μεριά των πλαστικών στο χέρι... τι να κάνουμε τώρα; Ας βγει μια οδηγία από τη Ducati που να αναφέρει ότι δεν κάνει να το βροντάτε στατικά. Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί συνεχίζουμε να το συζητάμε και το ίδιο θα έγραφα και αν αφορούσε κάποιο japan μοντέλο η όλη ιστορία.
ψυχραιμήστε κύριοι....
ας αφήσουμε το συμβάν με τον θάνατο του παιδιού και ας μην κρίνουμε τον πατέρα που πήρε το πανιγκάλε (το ρ1, το τζιξερ, γουατέβα) του γιού του, σίγουρα δεν είχε στο μυαλό του να σκοτωθεί.... σκοτώνονται και με παπιά....
εχουμε εδώ δύο περιπτώσεις....
α. η περίπτωση του αγγλου που του έπεσε από το σταντ και έπαθε τόση ζημιά το κλιπόν που στο ζόρι (λέγε με σούζα) έσπασε
β. η περίπτωση που πόσταρε ο κώστας και οπου το κλιπόν έσπασε μόνο από την στατική πτώση από το σταντ
Αν δίνεις ένα σκασμό λεφτά για να πάρεις μηχανάκι που μετά από στατική πτώση πρέπει να το πας με οδική στο συνεργείο για να αλλάξεις (καλού κακού) τα κλιπόν, ε, σόρρυ αλλά είναι ένα θέμα....
Θέλετε το δέχεστε, δε θέλετε, μην το δεχτείτε.... Το θέμα όμως υπάρχει.... Το αναγνωρίζει και ο (βαμμένος ντουκατίστι - καλά κάνει, να είναι καλά να πάρει όλη τη γκάμα) Γιώργος....
Προσωπικά, τα ντουκάτια σχεδιαστικά με αρρωσταίνουν.... όταν ο ιταλός σχεδιάζει, όλοι οι άλλοι πρέπει να κάνουν μόκο και να κρατάνε το βλέμμα χαμηλά.... αν είναι αξιοπιστα δεν ξέρω.... Αλλά οτι εδω έχει γίνει μαλακία έχει γίνει._
Να είμαστε καλά, αγάπη μόνο
![]()
πουτσ@@@@@@@@@
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
Όπως ξεκαθαρίστηκε σε προηγούμενο ποστ, μια χαρά οδηγείται με το δεξί κλιπόν μόνο. Βάζεις και το αριστερό χέρι στην τσέπη (μαζί με το άλλο κλιπόν), για να μην κρυώνει και συμπλεκτάρεις από κει. Win-win.
Life begins at 45°.
Μία σημαντική λεπτομέρεια είναι ότι αν πέσει ένα δικύλινδρο σκάνε και τα 200+ κιλά του στο τιμόνι. Σε αυτούς που έχουν δει τετρακύλινδρο σε σειρά να πέφτει και να βρίσκει πρώτα η καρίνα, μετά το καπάκι του κινητήρα, μετά το ψυγείο και στη συνέχεια το τιμόνι δημιουργείται άλλη αίσθηση της δύναμης μιας τέτοιας πτώσης.
Όσο για τον άνθρωπο που έχασε τον υιό του κρίμα αλλά μάλλον προσπαθεί να πάρει αποζημίωση από το πουθενά, ή τουλάχιστον εξαπατά τον εαυτό του για να απαλύνει τον πόνο του.
Ντάξει όντως έχει καταντήσει λίγο trivial το θέμα.
Κανένα μηχανάκι δε φτιάχτηκε για να πέφτει.
Απλά ανάλογα την εταιρεία, τη χρήση για την οποία προορίζεται, το βάρος του, την αξία του σε χρυσάφι, και πολλά άλλα, άλλο μηχανάκι θα πέσει, θα το σηκώσεις, θα φύγεις, κι άλλο θα πέσει και θα σκορπίσει σα γυαλί.
Καλά αφού εσύ ξέρεις καλύτερα, πάω πάσσο. Αυτός δεν ξέρει τι του γίνεται, εσύ είσαι σίγουρος ότι θέλει να εκμεταλλευτεί τον θάνατο του γιού του για να τσεπώσει χρήμα. Μάλλον παραμύθια λέει, κάποιος εγκάθετος της Honda που φαντάστηκε μια ιστορία και την έγραψε. Οπότε όλα καλά! Ντουκάτ Ακμπάρ!