Σελίδα 45 από 74 ΠρώτοΠρώτο ... 35404142434445464748495055 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 661 έως 675 από 1107

Θέμα: πιότητα φτουκατι

  1. #661
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.998
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Ζεύκας Προβολή μηνύματος
    Άμα έχαφτα όλα όσα διάβαζα στο ίντερνετ δεν θα έπαιρνα ποτέ ιταλικό

    τώρα άμα πω σε όλους όσους στη ζωή τους έχουν παρωπίδες και έχουν αγοράσει μόνο τζαπάν ότι
    έχω ιταλικό χιλιάρι με 60000χλμ με αξιοπιστία τζαπάν, σέρβις τζαπάν κ ανταλλακτικά φθηνότερα
    από τζαπάν μάλλον δεν θα το πιστέψουν γτ παραείναι φανατισμένοι οπότε....πιστέψτε ότι θέλετε


    πες τα στο Σωτηρη ρε, που ειχε ενα ιδιο με το δικο σου...
    που μας ελεγε οτι ειχε μαθει ολους τους οδηγους της οδικης, με τα μικρα τους...

    το πουλησε και πηρε Κ8 btw...

  2. #662
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από devil's animal Προβολή μηνύματος
    πες τα στο Σωτηρη ρε, που ειχε ενα ιδιο με το δικο σου...
    που μας ελεγε οτι ειχε μαθει ολους τους οδηγους της οδικης, με τα μικρα τους...

    το πουλησε και πηρε Κ8 btw...

  3. #663
    Καρχάριος προχωρημένος Το avatar του/της kostas777
    Εγγραφή
    25/11/2009
    Μηνύματα
    786
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από devil's animal Προβολή μηνύματος
    Νικο εχεις δικιο με τα στερεοτυπα...ειναι λαθος τροπος σκεψης.-

    ο σοφος λαος ομως λεει "δεν υπαρχει καπνος, αν δεν υπαρχει φωτια"...
    Σωστό. Εγώ από περιέργεια το έψαξα όπως θα έκανα για οποιοδήποτε άλλο μοντέλο, ειδικά αν ήταν ένα από αυτά που έχω. Και αν το είχα, θα με προβλημάτιζε και θα έκανα αυτό που έκανε ο Γιώργος the fox. Δεν σημαίνει ότι η υπόλοιπη μηχανή ή τα άλλα μοντέλα είναι άχρηστα ή έχουν τα ίδια θέματα.

    Τώρα με το λίγο που έψαξα, είδα ότι σπάει για πλάκα το κλιπον και το χειρότερο από όλα είναι ότι μπορεί να σου συμβεί εν κινήσει αν δεν του έχεις δώσει τη δέουσα προσοχή. Εκτός του ότι μένεις χωρίς μηχανή μέχρι να αντικατασταθεί το ανταλλακτικό.

    Εκτός από τις παραπάνω περιπτώσεις, είδα και μια που του έπεσε ενώ την έπλενε, ενώ μια άλλη έπεσε στο φορτηγάκι που τη μετέφερε γιατί είχε μείνει από λάστιχο. Δεν χρειάζεται να ψάξουμε άλλο, το θέμα είναι απλό. Όσοι έχετε πανιγκάλε, αλλάχτε κλιπόνς αλλιώς θα γίνετε πανικάλε. Ή δηλώστε πιστοί στο Άγιο εργοστάσιο και μείνετε με τα μαμά να σας σπάει ακόμη κι όταν πάτε να την περιστρέψετε στο σταντ. Μόνο μη σας μείνει στο χέρι ενώ οδηγείτε. Είναι λίγο πρόβλημα αυτό. Μπινιά που λέει κι ένας σοφός.

    Δεν θα έγραφα όμως τίποτα στο θέμα αν δεν έβλεπα posts του τύπου: «είναι όλα ψέμματα», «αυτός που το λέει ζηλεύει», «συκοφαντίες ιαπωνόφιλων», «οι Αμερικανοί (ή χ, ψ εθνικότητας) είναι μαλάκες επειδή έτσι», «το έφτιαξαν έτσι για να σπάει επίτηδες, για να σε προστατέψει», «η Ντουκάτι (ή χ, ψ εταιρεία) ξέρει καλύτερα από εσένα», «ο τάδες που λέει την περίπτωσή του, λέει μαλακίες (γιατί δεν είχε τι να κάνει ένα πρωϊ, ή γιατί ήθελε να βγάλει λεφτά, ή γιατί προσπάθησε να εντοπίσει κάποιο ελάττωμα ή ζημιά και το πρώτο που του ήρθε ήταν αυτό, να εφεύρει ακόμη και ολόκληρη ιστορία για τον γιο του που τάχαμου σκοτώθηκε, για να μας πει, από όσα δεκάδες θα μπορούσε να φανταστεί, για τα κλιπονς)».

  4. #664
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.998
    Σωτηρη εμφανισου ρε...ο Μπαμπης λεει οτι τα tuono εχουν αξιοπιστια japan, σερβις japan, ανταλλακτικα japan και τα ρεστα μπαμιες...

    πες μας την εμπειρια σου, μην ντρεπεσαι...

  5. #665
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostas777 Προβολή μηνύματος
    του έπεσε ενώ την έπλενε,
    Είναι κ@υλα η βαρβατίλα και χαλαστηκε που πλύθηκε; Ξανασηκώθηκε τουλάχιστον ή μπα;

  6. #666
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Ζεύκας
    Εγγραφή
    15/10/2005
    Μηνύματα
    7.133
    Ο Σωτήρης μπορεί να πει ότι θέλει, που μου τα έχει πει κιόλας.

    Εγώ λέω αυτά που έχω ζήσει κι αυτά που έχω πληρώσει, και για γιαπωνέζικα και για ευρωπαϊκά μηχανάκια.

  7. #667
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της zopas
    Εγγραφή
    22/03/2007
    Μηνύματα
    896
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Ζεύκας Προβολή μηνύματος
    Ο Σωτήρης μπορεί να πει ότι θέλει, που μου τα έχει πει κιόλας.

    Εγώ λέω αυτά που έχω ζήσει κι αυτά που έχω πληρώσει, και για γιαπωνέζικα και για ευρωπαϊκά μηχανάκια.
    Και το δικο μου ιταλικο αμαξι αποδεικτηκε πολυ αξιοπιστο 14 χρονια τωρα...αυτο δεν λεει κατι..στην γενικη υστεροφημια τους εχουν μεγαλο προβλημα και στις μοτο το ιδιο...βουλιαξε το ιντερνετ τοσα χρονια απο καταγγελιες και ανακλησεις ανα το κσομο γαι τις μπεμπες τις τζι ες και οταν το αναφερεις σε κραζει ο καθενας επειδη η δικια του δεν παρουσιασε κατι αρα ειμαστε ολοι ηλιθιοι που διαβαζουμε και εκεινοι οι εξυπνοι που μας κραζουν...

    Ειδικα απριλλια και μπεμπες εχουν παρει παρασημα αναξιοπιστιας και το πολυ καλο σου καρμα με την ιταλιδα σου ευχομαι να συνεχιστει...αλλα αρχηγε κοιταμε στο συνολο τι γινεται και οχι μεμονωμενα..αυτο ελειπε να ζητοκαραυγαζουμε για το καθε αξιοπιστο ιταλικο μηχανακι η αμαξι...ελεος..

  8. #668
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Ζεύκας
    Εγγραφή
    15/10/2005
    Μηνύματα
    7.133
    ανακλήσεις διάβαζω από όλες τις ηπείρους και το ίντερνετ έχει βουλιάξει για πολλές μάρκες.

    σημασία δν έχει η πληροφορία, αλλά το πως αντιλαμβάνεσαι και τι προσωπικά συμπεράσματα βγάζεις από αυτή.

    και ξαναλέω. έχουμε 2015, οι εποχές έχουν αλλάξει και ευτυχώς οι περισσότεροι που υπερασπίζονται φανατικά
    τα γιαπωνέζικα είναι άνθρωποι άλλης εποχής, συνήθως 45+ που δεν έχουν επαφή με τα νέα ευρωπαϊκά μοντέλα.

  9. #669
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918
    Έχετε σκεφτεί ποτέ ότι κάνουνε και οι ιδιοκτήτες την τρίχα - τριχιά όντας και αυτοί προκατειλημμένοι; Καίγεται μια λάμπα σε ιταλικό και είναι *δέλο, καίγεται σε γιαπωνέζικο και είναι "οκ, συμβαίνει..." Δεν έχει μείνει δηλαδή ΠΟΤΕ κανένα γιαπωνέζικο; Δεν είχε ΠΟΤΕ κανένα γιαπωνέζικο εγνωσμένα λειτουργικά και σχεδιαστικά προβλήματα; Είναι να μη σου βγει το όνομα... τα ιταλικά και τα ευρωπαϊκά την έχουν κολλήσει τη ρετσινιά και αυτή έρχεται από πολύυυυ παλιά, όπου όντως, υπήρχαν θέματα QC και αξιοπιστίας.

    Είναι σαν να λέμε σήμερα ότι τα ιαπωνικά δεν στρίβουν, έχουν πλαίσια και αναρτήσεις της φούτσας και φρένα για να γελάνε και οι πέτρες... αυτό κάποτε ίσχυε, σήμερα δεν ισχύει αν και κάποιοι εξακολουθούν -λανθασμένα- να το πιστεύουν. Άλλο στερεότυπο.

    Ξαναγράφω, πιο αναλυτικά...

    -το AX-1 που είχα ως πρώτο μηχανάκι, είχε εγνωσμένο θέμα με τα σινεμπλόκ του πίσω τροχού... άρα *δελο;
    -το cbf600s έβγαζε συνέχεια πρόβλημα στη φούσκα του κιβωτίου, έκαιγε λάμπες στο κωλοφάναρο ανα 15θήμερο, μάσαγε ντίζες συμπλέκτη για ποπκορν και είχε ποιότητα κατασκευής επιπέδου jumbo... *δέλο; To Ηonda;
    -To KTM 640E δεν μου έβγαλε ΠΟΤΕ τίποτα. Νάδα... και είχε πάει και Trail Ride και ταξίδια τέρμα γκάζι και πόλη κάθε μέρα πόσα χιλιόμετρα και και και...
    -To Cagiva Canyon 500 (ναι αυτό το *δέλο) δεν μου έβγαλε επίσης τίποτα, πέραν του ότι χαρχάλεψε με τον καιρό το καπάκι σε εκείνο τον γελοίο αποθηκευτικό χώρο που είχε στη μάσκα. Το κόλλησα με σιλικόνη και ησύχασα. Πέραν τούτου, ουδέν...


    WTF ρ.π.μ.; Σε παράλληλο σύμπαν ζω εγώ όπου τα γιαπωνέζικα που είχα ήταν πιο ζημιάρικα από τα ευρωπαϊκά;

  10. #670
    Το βρηκα....

    Θα πουμε του νοτακου να ριξει μια το cbr απο αριστερα και θα συγκρινουμε μετα τις ζημιες....

    Εεεεεεε; καλο;
    Τι, μαλακια; φαπα;
    πουτσ@@@@@@@@@

  11. #671
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.575
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ΝIKOLTSOS Προβολή μηνύματος
    Δεν καίγομαι για τα duacti ... μου αρέσουν αλλά.... τώρα δεν είναι το θέμα....

    Αυτά τα στερεότυπα με τσακίζουν...
    Απάντησε μου στο θέμα Gsx-r και κομμένα πλαίσια....
    Τι έχεις να πεις???

    Να ξεκινήσουμε να τα πρήζουμε και στον devis και στον rider (βάζω αυτούς γιατί αυτούς ξέρω) ότι τα μηχανάκια τους είναι για τον π#$^#@^#ο κτλ και ότι μπορούν να κοπούν στα δυο (χτύπα ξύλο μακριά από όλους)???
    τι θελεις να απαντησω
    τι ειμαι; ο αρχιμηχανικος της suzuki;να κανω χαρακιρι;
    πολυ σοβαρο κατασκευαστικο λαθος που διεφυγε απο τον ποιοτικο ελεγχο αλλα αφορα καποια κομματια μιας γενιας ενος μοντελου μιας εταιρειας που κατασκευαζει και πουλαει εκατονταδες χιλιαδες μοτοσυκλετες σε ολον τον κοσμο με τεραστια γκαμα προιοντων
    περιστατικο τοσο σπανιο και ασυνηθιστο που το συζηταμε ακομα
    την ιδια στιγμη αλλες εταιρεις που παραγουν 2-3 μοντελα και εξειδικευονται σε αυτα και βγαινει ο κατοχος που τα εχει σκασει χοντρα και λεει ''γαματο μηχανακι αμα του λυσεις 2-3-4 προβληματα που εχει απο κατασκευης και τα ξερουμε ολοι αλλα εχει χαρακτηρα''

  12. #672
    Ουτε καπνος,ουτε φωτια υπαρχει ,τουλαχιστον οσο στα αλλα ss μηχανακια To προβλημα (εαν το αποκαλεσεις προβλημα ,το να σπασει δλδ ενα κλιπον μετα απο πτωση σε ενα perfοmance μηχανακι που ειναι προσανατολισμενο στο χαμηλο βαρος στην χρηση πιστας και οχι σαν καθημερινo comuter )ειναι τοσο σποραδικο που καν δεν αναφερεται σε ειδικα φορα και εκει δεν εχει μανα σου πατερα σου ,τα παντα παρουσιαζονται επισταμενα και με αποδειξεις .Αναπαραγεται ενα γεγονος 44 τοσες σελιδες τωρα γιατι απλα η ντουκατι βγαζει ιντριγκα και μαζευει haters -και για να προλαβω να μη διαμαρτυρηθει κανεις- δηλωνω οτι τους ζω καθημερινα. και δεν μπορω να κυκλοφορησω χωρις να υποστω , απο τον πικραμενο με το χαλιαμπουζα στο φαναρι ,που θα αφησει το μισο του λαστιχο πισω προκαλωντας και καλα κοντρα ,για να παει το βραδυ να το ποσταρει στο www haliabuza.orgio,η να παει τρελαμενος στην καφετερια στο Μπραχαμι να λεει οτι πατησε ενα ντεσμοσεντιτσι , ακομα και απο τους ΔΙΑΣ που με σταματανε για να βγουν φωτογραφια με τα μηχανακια Απλα λογω της ακριβειας του brand και να κλασει ο οδηγος απο panigale ακουγεται σαν αστραποβροντο.Το αντιθετο απο ενα καθημερινο εργαλειο ,ενα inazuma να υποθεσουμε ,που και να εξαερωθει το μηχανακι ,απαντες θα ξυσουν τ,αρχιδια τους.Σιγα μην επιανε 44 σελιδες το σπασμενο κλιπον απο ενα ινοβα του 2012 μεταχειρω με 23000 χλμ.To λαθος ομως ειναι αλλου.Κανεις η ελαχιστοι υπολογιζουν οτι πριν τα ντουκατια ,ολοι ξεκινησαμε με γιαπωνεζικα brand
    Και επειδη και χιλιομετρα πολλα καναμε,και στην πιστα τα στιψαμε ,μαθαμε αυτο που καποιοι επιμελως αποκρυπτουν.Οτι τωρα πια τα γιαπωνεζικα δεν ειναι οπως ηταν πριν 10-15 χρονια ,οπως ακριβως και τα ευρωπαικα δεν ειναι οπως ηταν πριν 10-15 χρονια.Επομενως ,στο περιπου ,ολα τα ιδια ειναι και το μονο που μενει να πεις ειναι << οτι συντηρεις παιρνεις >>

    ps...
    Και οταν ερθει καιρος θα σηκωσω σηκουελ φωτογραφικο θεμα με δικια μου Γιαπωνεζικη ναυαρχιδα που αφου κουρεψε γραναζι τριτης -εσπασε καδενα-καρφωσε βαλβιδα και αφου μου κοστισε πανω απο 6000 το 2009 με οδηγησε στην αγορα του πρωτου μου ντουκου ,η το θεοποιημενο VFR 800 ,που μου δημιουργησε μια αξεχαστη περιπετεια στην Κωσταντινουπολη ,που ακομα με εχει να τρεχω.................

    Untitled 1.bmpUntitled 3.bmpUntitled 2.bmp
    κουκουρουκουκου

  13. #673
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ΝIKOLTSOS
    Εγγραφή
    25/05/2010
    Μηνύματα
    550
    Λοιπόν το έχω πει ξανά,

    Τα περισσότερα προβλήματα στα μηχανάκια μας ξεκινάνε από τους μηχανικούς...
    (μην βάλουμε στο παιχνίδι τα κατασκευαστικά λάθη, γιατί τότε πρέπει να κάνουμε μια λίστα για να δούμε ποια εταιρία έχει τους πιο ζηλιάρηδες συνεργάτες)

    Αν ο Ζευκας αρχίσει να φέρνει το aprilia του στο μαγαζί μου θα γίνει μ$%@#$%λο και δεν θα φταίει η aprilia....

    Τα ίδια βλέπω στο KTM που ο προηγούμενος μάστορας ήταν για γέλια ή για κλάματα....
    Αν άφηνα τις πατέντες του με την χρήση που θέλω να το κάνω θα σκόρπιζε!!!!

    Πλέων δεν βγάζω συμπέρασμα για την αξιοπιστία μιας μηχανής αν δεν μάθω τον μηχανικό της....
    "...ΌΛΑ ΕΊΝΑΙ ΔΡΌΜΟΣ..."

  14. #674
    Να μην ξεχάσετε να πείτε για τα Κ5!!!

    Αλλά ξέρω τα φθονείτε επειδής ναούμε μέχρις το '13 τα βάζανε σε τεστ με τα καινούργια ...
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  15. #675
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.467
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Johny the Fox Προβολή μηνύματος
    Οτι τωρα πια τα γιαπωνεζικα δεν ειναι οπως ηταν πριν 10-15 χρονια ,οπως ακριβως και τα ευρωπαικα δεν ειναι οπως ηταν πριν 10-15 χρονια.
    Και οταν ερθει καιρος θα σηκωσω σηκουελ φωτογραφικο θεμα με δικια μου Γιαπωνεζικη ναυαρχιδα που αφου κουρεψε γραναζι τριτης -εσπασε καδενα-καρφωσε βαλβιδα και αφου μου κοστισε πανω απο 6000 το 2009 με οδηγησε στην αγορα του πρωτου μου ντουκου ,η το θεοποιημενο VFR 800 ,που μου δημιουργησε μια αξεχαστη περιπετεια στην Κωσταντινουπολη ,που ακομα με εχει να τρεχω.................
    Αυτό είναι αλήθεια. Καμιά 5ετία πριν. Τρία 1000RR ('04-'05) γυρνάμε από Ζάκυνθο. Τέρμα γκάζι σε όλη τη διαδρομή. Καμιά 100ρια χλμ πριν την Αθήνα, το ένα αρχίζει να κάνει ελαφρώς περίεργο ήχο. Γυρνάμε σπίτι, την επόμενη μέρα μαθαίνω τα νέα. Στρόφαλος. Μέχρι την επόμενη βδομάδα είχε χτυπήσει και το 2ο. Δύο στα τρία (το δικό μου τη γλύτωσε :P).
    Life begins at 45°.

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF