εσυ φυσικα δεν αντιδρας...γιατι ξερεις οτι,οτι και να σου πουν για το μπουσα ειναι αληθεια...
αλλα δεν καταλαβα ποιο ειναι προσωπικη μου αποψη?οτι δεν εχουν καμια επαφη?αφου αμεσως μετα λες πως και για σενα δεν εχουν ΚΑΜΙΑ ΕΠΑΦΗ...μιλας με γριφους...
πατε τωρα στα σοβαρα,με 18600 περνεις 1290 super adventure με:cornering abs,ημιενεργητικες αναρτησεις με τις παναγιας τα ματια απο ηλεκτρονικες ρυθμισεις,hill start,προβολακια που σου φωτιζουν το εσωτερικο της στροφης(πραγματικα κανουν ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ δουλεια)160 αλογα,ρυθμιζομενη ζελατινα, τα ιδια στο μουλτι +σουζοκοντρολ+απιστευτη ενγχρωμη οθονη+bluetooth να χειριζεσαι την ενδοεπικοινωνια σου +απιστευτο ντιζαιν...και με 18000 περνεις το crosstourer...μαλλον καποιος σε κλεεεεεβει....
αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!
περα το οτι εχει ενα σκασμο αλογα που οι ιταλοι δεν θα δουν στα ιδια cc ποτε ή το οτι μπορεις να το ανεβασεις αλλα τοσα χωρις να ιδρωσει το αυτι του...τιποτα αλλο...
α, ναι ξεχασα..και ισως οτι οτι εχει γινει συνωνυμο της ταχυτητας απο την πρωτη χρονια που βγηκε και παραλληλα best seller στην κατηγορια του σε σχεδον οποια χωρα κυκλοφορει...
αυτα..αν θυμηθω τιποτα αλλο, εδω ειμαστε...
και ξαναλεω..δεν μου αρεσει, ουτε θα το επαιρνα ποτε...
Na βλέπουμε και λίγο τα κυβικά για να κρίνουμε τα άλογα....
Το busa ξεκίνησε από 1200 με 150 και μετά 1300 με 190
To bmw 999 με 190
To 999 999 με 138
To Aprilia RSV4 999 με 177...
Το θέμα είναι να βγάζεις άλογα από λίγα κυβικά... και εδώ θα συμφωνίσω ότι το ducati για τα κυβικά του δεν τα άλογα που θα έπρεπε...
Αλλά αυτό πάλι είναι μεγάλη συζήτηση για το ποιος μας λέει την αλήθεια για τα άλογα...
"...ΌΛΑ ΕΊΝΑΙ ΔΡΌΜΟΣ..."
Ουατ ρε κεφαλαιο που θα μιλησεις για εμάς του προλεταριους!!!!!
https://www.youtube.com/watch?v=gBdJCgSghes
Nothing in life is to be feard. It is only to be understood.
Marie Curie