είναι πιο εύκολο να αλλάζεις λάδια με κατεβασμένο το μοτέρ.
Πω ρ.π.μ... συνεχίζουμε δηλαδή να συγκρίνουμε δικύλινδρο με τετρακύλινδρο, ποιο την έχει ποιο μακρυά (την ιπποδύναμη) σε απόλυτα νούμερα... λες και τα +5 ή τα -8 άλογα παίζουν κάνα ρόλο τελικά στο πεδίο όπου έχουν φτιαχτεί να λειτουργούν αυτά τα μηχανάκια... το ότι ένα δικύλινδρο βγάζει κατά κανόνα ένα σκασμό άλογα περισσότερα και έχει πολύ πιο γεμάτη καμπύλη ροπής από ένα τετρακύλινδρο στις χαμηλομεσαίες στα παπάρια μας ε;
Δεν λέω ότι αυτό είναι καλό ή κακό, άλλωστε και το τετρακύλινδρο στροφάρει σαν τρελό και βγάζει τη δύναμη του ψηλά, εκεί που το δικύλινδρο έχει πλέον σκάσει (κυριολεκτικά και μεταφορικά...) αυτό που λέω είναι ότι είναι εντελώς διαφορετικοί κόσμοι που επιβάλλουν διαφορετικό τρόπο οδήγησης... εδώ η μέρα με τη νύχτα είναι ακόμα - ακόμα και το πως οδηγείται ένα 600άρι σε σύγκριση με ένα 1000άρι τετρακύλινδρο, το L2 με το I4 θα είναι άμεσα συγκρίσιμα;
Πάντως ένα εγγενές πλεονέκτημα το έχει το δικύλινδρο, αφού εξ ορισμού είναι big bang ο τρόπος λειτουργίας του, με ότι μπορεί να συνεπάγεται αυτό στο πως βγαίνει η δύναμη στο δρόμο... και από τη στιγμή που και στα I4 θέλησαν να μιμηθούν αυτό τον τρόπο απόδοσης και μάλιστα στους αγώνες, ε μάλλον δεν είναι μόνο θεωρία και μαρκετινίστικό κόλπο το θέμα...
Δε πάτε να χαρείτε τα μηχανάκια σας καλύτερα λέω εγω.Δε μπάει άλλο τέντωμα.
Φίου φίου φι φι φίου