Σελίδα 64 από 74 ΠρώτοΠρώτο ... 14545960616263646566676869 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 946 έως 960 από 1107

Θέμα: πιότητα φτουκατι

  1. #946
    ...και καλη τυχη μάγκες Το avatar του/της bulmont
    Moderator
    Εγγραφή
    06/09/2010
    Μηνύματα
    4.416
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    Είδες, ψιλά γράμματα, οθονιτσα, γεράματα, 6 άλογα λέει ο άλλος, 8 νόμιζα.

    "ελλαδα ειναι η χωρα οπου ο λαζοπουλος κανει σατιρα και ο αρκας προπαγανδα....(!)"

  2. #947
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    Είδες, ψιλά γράμματα, οθονιτσα, 6 άλογα λέει ο άλλος, 8 νόμιζα.
    Δωσε αλογα στο ιταλικο ρε

    πουτσ@@@@@@@@@

  3. #948
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyrakos35 Προβολή μηνύματος
    Δωσε αλογα στο ιταλικο ρε

    Ευκολάκι...

    Ξεκινάμε με αλλαγή λαδιών στο μοτέΡ.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	8znz7upr.jpg 
Προβολές:	159 
Μέγεθος:	103,3 KB 
ID:	343124
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  4. #949
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    23/08/2015
    Μηνύματα
    1.093
    είναι πιο εύκολο να αλλάζεις λάδια με κατεβασμένο το μοτέρ.

  5. #950
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από duke200 Προβολή μηνύματος
    είναι πιο εύκολο να αλλάζεις λάδια με κατεβασμένο το μοτέρ.
    Δεν καταλαβες.....

    Στα εξΟτικα ιταλικα, η αλλαγη λαδιων γινεται ως αναγκαιο κακο ανα 5 - 10 χιλιαδες χιλιομετρα γιατι αλλιως δεν μπορουν να τα φτιαξουν.....

    πουτσ@@@@@@@@@

  6. #951
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyrakos35 Προβολή μηνύματος
    Δεν καταλαβες.....

    Στα εξΟτικα ιταλικα...
    Δεν κατάλαβες...
    Στα εξωτικά ιταλικά, η συντήρηση γίνεται με ώρες λειτουργίας. Ανά 5 ώρες λάδια, 10 καπελλωτα, 20 ανοχές πιστονιων, μπιελων κλπ.

    Η φώτο είναι του 10ωρου service.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  7. #952
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από byron Προβολή μηνύματος
    Δεν κατάλαβες...
    Στα εξωτικά ιταλικά, η συντήρηση γίνεται με ώρες λειτουργίας. Ανά 5 ώρες λάδια, 10 καπελλωτα, 20 ανοχές πιστονιων, μπιελων κλπ.

    Η φώτο είναι του 10ωρου service.
    και δε μΕ λες?

    το "μεγάλο" που λέμε, είναι το 24ωρο?

    πουτσ@@@@@@@@@

  8. #953
    Ας τον μπανάρει κάποιος! Το avatar του/της pipe_smoker
    Εγγραφή
    11/04/2010
    Μηνύματα
    2.923
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από byron Προβολή μηνύματος
    Δεν κατάλαβες...
    Στα εξωτικά ιταλικά, η συντήρηση γίνεται με ώρες λειτουργίας. Ανά 5 ώρες λάδια, 10 καπελλωτα, 20 ανοχές πιστονιων, μπιελων κλπ.

    Η φώτο είναι του 10ωρου service.
    Όπως ειναι τα ντουκατια με μη-πλαίσιο, πες μου ότι ειναι και το τουονο με μη-μοτέρ!


  9. #954
    Ας τον μπανάρει κάποιος! Το avatar του/της pipe_smoker
    Εγγραφή
    11/04/2010
    Μηνύματα
    2.923
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyrakos35 Προβολή μηνύματος
    και δε μΕ λες?

    το "μεγάλο" που λέμε, είναι το 24ωρο?

    Φουλ προγραμμα, με τσόντα στο σαλόνι

  10. #955
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyrakos35 Προβολή μηνύματος
    και δε μΕ λες?

    το "μεγάλο" που λέμε, είναι το 24ωρο?

    "Μεγάλο" είναι των 50 ωρών που αλλάζεις μπιέλες και μετράς ανοχές (και τυχόν αλλαγές γραναζιών) στο κιβώτιο.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  11. #956
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.229
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από byron Προβολή μηνύματος
    "Μεγάλο" είναι των 50 ωρών που αλλάζεις μπιέλες και μετράς ανοχές (και τυχόν αλλαγές γραναζιών) στο κιβώτιο.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  12. #957
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918
    Πω ρ.π.μ... συνεχίζουμε δηλαδή να συγκρίνουμε δικύλινδρο με τετρακύλινδρο, ποιο την έχει ποιο μακρυά (την ιπποδύναμη) σε απόλυτα νούμερα... λες και τα +5 ή τα -8 άλογα παίζουν κάνα ρόλο τελικά στο πεδίο όπου έχουν φτιαχτεί να λειτουργούν αυτά τα μηχανάκια... το ότι ένα δικύλινδρο βγάζει κατά κανόνα ένα σκασμό άλογα περισσότερα και έχει πολύ πιο γεμάτη καμπύλη ροπής από ένα τετρακύλινδρο στις χαμηλομεσαίες στα παπάρια μας ε;

    Δεν λέω ότι αυτό είναι καλό ή κακό, άλλωστε και το τετρακύλινδρο στροφάρει σαν τρελό και βγάζει τη δύναμη του ψηλά, εκεί που το δικύλινδρο έχει πλέον σκάσει (κυριολεκτικά και μεταφορικά... ) αυτό που λέω είναι ότι είναι εντελώς διαφορετικοί κόσμοι που επιβάλλουν διαφορετικό τρόπο οδήγησης... εδώ η μέρα με τη νύχτα είναι ακόμα - ακόμα και το πως οδηγείται ένα 600άρι σε σύγκριση με ένα 1000άρι τετρακύλινδρο, το L2 με το I4 θα είναι άμεσα συγκρίσιμα;

    Πάντως ένα εγγενές πλεονέκτημα το έχει το δικύλινδρο, αφού εξ ορισμού είναι big bang ο τρόπος λειτουργίας του, με ότι μπορεί να συνεπάγεται αυτό στο πως βγαίνει η δύναμη στο δρόμο... και από τη στιγμή που και στα I4 θέλησαν να μιμηθούν αυτό τον τρόπο απόδοσης και μάλιστα στους αγώνες, ε μάλλον δεν είναι μόνο θεωρία και μαρκετινίστικό κόλπο το θέμα...

  13. #958
    Έτσι τα φτιάχνουν τώρα Το avatar του/της 7Tolis
    Εγγραφή
    26/06/2014
    Μηνύματα
    3.863
    Δε πάτε να χαρείτε τα μηχανάκια σας καλύτερα λέω εγω.Δε μπάει άλλο τέντωμα.
    Φίου φίου φι φι φίου

  14. #959
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από 7Tolis Προβολή μηνύματος
    Δε πάτε να χαρείτε τα μηχανάκια σας καλύτερα λέω εγω.Δε μπάει άλλο τέντωμα.
    Το δικό μου είναι συνεργείο...
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  15. #960
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από byron Προβολή μηνύματος
    Το δικό μου είναι συνεργείο...
    Aέρα στα λάστιχα; Λύσιμο μπρος/πίσω;
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF