Σελίδα 4 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 60 από 71

Θέμα: Honda CB900F

  1. #46
    Αποσυντονισμένο Μέλος Το avatar του/της Desperado
    Εγγραφή
    07/09/2005
    Μηνύματα
    438
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από dankannn Προβολή μηνύματος
    Καλορίζικο φίλε μου , και εμένα μου αρέσει το cb900f αλλά δεν έκανα ποτέ το βήμα να το αγοράσω .
    Δισκοπλακα με 60 € περίπου αγοράζεις της braking και μπορεί να έχει και τα τακάκια σαν δώρο για ψάξε το

    Κωδικοί braking
    HO05RI κανονική δισκοπλακα
    HO05RID μαργαρίτα
    Δυστυχώς ψιλοβιάστηκα και δεν ρώτησα εδώ νωρίτερα.....Έβαλα ήδη πάνω ελαφρώς μτχ Ηονδα δισκόπλακα με τακάκια ημιμεταλλικά Xgear. Ελπίζω να βγουν καλά....

    Πάντως από όλα τα 919 που είδα- και είδα 5-6 συνολικά, αυτό ήταν στην καλύτερη κατάσταση και με αμορτισέρ αλλαγμένο γι'αυτό και το τσίμπησα. Η τιμή που το πήρα , για μένα θεωρείται απολύτως τίμια για την κατάσταση της μηχανής, στα 2700 ευρώ. Το ρολόι μπροστά έγραφε 22800 χλμ, όπου συνεκτιμώντας όλο το πακέτο, κατάσταση της μηχανής, σημεία φθοράς, έλεγχο σε μηχανικό, τον προηγούμενο ιδιοκτήτη κλπ κλπ θεωρώ ότι πρέπει να είναι αληθινά....

    Τώρα για να μην την ξαναπάθω, θα ήθελα μια γνώμη σχετικά με τι λάστιχα μου προτείνετε να βάλω και από που, για all around χρήση, κανένα ταξιδάκι ίιιιιιισως, πολύ καλό κράτημα στην βροχή και στο στεγνό και αντοχή στην χρήση...(Ζητάω πολλά ε??)
    Επίσης ρίχτε καμιά γνώμη για αλυσιδογράναζα και από που....

  2. #47
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.230
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Desperado Προβολή μηνύματος
    Δυστυχώς ψιλοβιάστηκα και δεν ρώτησα εδώ νωρίτερα.....Έβαλα ήδη πάνω ελαφρώς μτχ Ηονδα δισκόπλακα με τακάκια ημιμεταλλικά Xgear. Ελπίζω να βγουν καλά....

    Πάντως από όλα τα 919 που είδα- και είδα 5-6 συνολικά, αυτό ήταν στην καλύτερη κατάσταση και με αμορτισέρ αλλαγμένο γι'αυτό και το τσίμπησα. Η τιμή που το πήρα , για μένα θεωρείται απολύτως τίμια για την κατάσταση της μηχανής, στα 2700 ευρώ. Το ρολόι μπροστά έγραφε 22800 χλμ, όπου συνεκτιμώντας όλο το πακέτο, κατάσταση της μηχανής, σημεία φθοράς, έλεγχο σε μηχανικό, τον προηγούμενο ιδιοκτήτη κλπ κλπ θεωρώ ότι πρέπει να είναι αληθινά....

    Τώρα για να μην την ξαναπάθω, θα ήθελα μια γνώμη σχετικά με τι λάστιχα μου προτείνετε να βάλω και από που, για all around χρήση, κανένα ταξιδάκι ίιιιιιισως, πολύ καλό κράτημα στην βροχή και στο στεγνό και αντοχή στην χρήση...(Ζητάω πολλά ε??)
    Επίσης ρίχτε καμιά γνώμη για αλυσιδογράναζα και από που....

    2700 είναι τσάμπα, καπου 600 εχει το αμορτισερ.

    Τα τακακια X Gear θεωρώ οτι είναι της πλάκας, δεν θα τα έβαζα ούτε αν μου τα έδιναν τσάμπα. Προτιμώ να εχω το κεφαλι μου ήσυχο και τους δίσκους μου ΟΚ.

    Το δικό μου 900 εχει 75000 χλμ και ο πίσω δίσκος εχει μια πατούρα αλλά είναι μια χαρά ακόμα.

    Αλυσιδα/γραναζια εχει καλή προσφορά ο uride.gr, πιο φτηνα και απο οτι τα επαιρνα παλιότερα απ έξω.

    Λαστιχα εχω αλλάξει αρκετά, τα Pirelli Diablo ειναι πολύ καλά λάστιχα για όλες τις συνθήκες και ειναι και σε καλή τιμή.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  3. #48
    Αποσυντονισμένο Μέλος Το avatar του/της Desperado
    Εγγραφή
    07/09/2005
    Μηνύματα
    438
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    2700 είναι τσάμπα, καπου 600 εχει το αμορτισερ.

    Τα τακακια X Gear θεωρώ οτι είναι της πλάκας, δεν θα τα έβαζα ούτε αν μου τα έδιναν τσάμπα. Προτιμώ να εχω το κεφαλι μου ήσυχο και τους δίσκους μου ΟΚ.
    Τόσο χάλια είναι ?????????


    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Αλυσιδα/γραναζια εχει καλή προσφορά ο uride.gr, πιο φτηνα και απο οτι τα επαιρνα παλιότερα απ έξω.

    Λαστιχα εχω αλλάξει αρκετά, τα Pirelli Diablo ειναι πολύ καλά λάστιχα για όλες τις συνθήκες και ειναι και σε καλή τιμή.
    Την προσφορά του Uride την έχω δει και προς τα εκεί κλείνω, απλά περιμένω να φέρει μπροστά γρανάζι JT για το δικό μας με λαστιχάκι σαν το εργοστασιακό....

    Για τα Dunlop Roadsmart2 τι γνώμη έχετε???

  4. #49
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Desperado Προβολή μηνύματος
    ...
    Για τα Dunlop Roadsmart2 τι γνώμη έχετε???

    Την χειρότερη.
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  5. #50
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.475
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Desperado Προβολή μηνύματος
    Τόσο χάλια είναι ?????????
    Είναι χάλια. Και, δυστυχώς, έχουν αρκετή πέραση τελευταία λόγω τιμής.
    Life begins at 45°.

  6. #51
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Desperado Προβολή μηνύματος
    Για τα Dunlop Roadsmart2 τι γνώμη έχετε???
    Εμένα πάλι μου αρέσουν πάρα πολύ. Γρήγορο ζεσταμα, καλό κράτημα στεγνό και βρεγμένο.

  7. #52
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.230
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Desperado Προβολή μηνύματος
    Τόσο χάλια είναι ?????????




    Την προσφορά του Uride την έχω δει και προς τα εκεί κλείνω, απλά περιμένω να φέρει μπροστά γρανάζι JT για το δικό μας με λαστιχάκι σαν το εργοστασιακό....

    Για τα Dunlop Roadsmart2 τι γνώμη έχετε???
    Το λαστιχακι στο εμπρός γρανάζι το μόνο που κάνει ειναι να μειώνει τον θόρυβο, κλαιν μαιν. Μετα απο λίγο το ξεχνάς.
    Ενα καλό σετ DID XV μου βγάζει λίγο περίσσότερο από 30.000 χλμ.

    Dunlop Roadsmart2 δεν ξερω δεν απαντω.
    Κατι Dunlop Qualifier που είχα βαλει πριν καμποσα χρόνια ήταν μια χαρά εφ όσον η θερμοκρασία δεν ήταν κατω απο 15 βαθούς.
    Πιο κάτω ηταν ξύλινα κι επικίνδυνα, ενα περίεργο πράγμα.

    Tα Pirelli Diablo Sport ειναι διαχρονική αξία και τα κάνουν όλα καλά. Κοστίζουν 235 Ευρω στον Μπούκη πχ.
    http://boukisway.gr/elastika-motosikletas-pirelli/
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  8. #53
    Αποσυντονισμένο Μέλος Το avatar του/της Desperado
    Εγγραφή
    07/09/2005
    Μηνύματα
    438
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από BLiTzER Προβολή μηνύματος
    Είναι χάλια. Και, δυστυχώς, έχουν αρκετή πέραση τελευταία λόγω τιμής.
    Η πλάκα είναι ότι τα έβαλε επάνω το συνεργείο και τυχαία είδα την συσκευασία τους....Λες να τα πετάξω??

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Το λαστιχακι στο εμπρός γρανάζι το μόνο που κάνει ειναι να μειώνει τον θόρυβο, κλαιν μαιν. Μετα απο λίγο το ξεχνάς.
    Ενα καλό σετ DID XV μου βγάζει λίγο περίσσότερο από 30.000 χλμ.

    Dunlop Roadsmart2 δεν ξερω δεν απαντω.
    Κατι Dunlop Qualifier που είχα βαλει πριν καμποσα χρόνια ήταν μια χαρά εφ όσον η θερμοκρασία δεν ήταν κατω απο 15 βαθούς.
    Πιο κάτω ηταν ξύλινα κι επικίνδυνα, ενα περίεργο πράγμα.

    Tα Pirelli Diablo Sport ειναι διαχρονική αξία και τα κάνουν όλα καλά. Κοστίζουν 235 Ευρω στον Μπούκη πχ.
    http://boukisway.gr/elastika-motosikletas-pirelli/
    Πάντως στο θέμα της τιμής, λόγω αντιεμπορικότητας του μοντέλου, κυβισμού (+65 ευρώ στα τέλη) και λόγω εγχώριας κρίσης, με τα λεφτά που το βρίσκεις παίρνεις πολύ περισσότερη μηχανή για αυτό που πληρώνεις.

    Όταν είχα αλλάξει γρανάζια στο ΧΤακι, είχα βάλει άφτερ χωρίς λάστιχο γιατί πίστευα ότι δεν θα ακούγεται τίποτα.....έλα όμως που το άκουγα συνέχεια.... οπότε ίσως είμαι λίγο περίεργος εγώ
    Την ZVMX την έχεις δοκιμάσει Άρη? Αυτή σκεφτόμουν να βάλω όταν τα παίξει εντελώς η αλυσίδα μου
    Πόσα χλμ περίπου σου βγάζουν τα Diablo?

  9. #54
    Αποσυντονισμένο Μέλος Το avatar του/της Desperado
    Εγγραφή
    07/09/2005
    Μηνύματα
    438
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    Εμένα πάλι μου αρέσουν πάρα πολύ. Γρήγορο ζεσταμα, καλό κράτημα στεγνό και βρεγμένο.

    Τηλεγράφημα στέλνεις?? Γράψε βρε τίποτα παραπάνω!!

  10. #55
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.475
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Desperado Προβολή μηνύματος
    Η πλάκα είναι ότι τα έβαλε επάνω το συνεργείο και τυχαία είδα την συσκευασία τους....Λες να τα πετάξω??
    Κρίμα είναι να τα πετάξεις, αφού τα πλήρωσες. Απλά μην το ξανακάνεις. Γενικά είναι κρίμα όταν αποφασίζει ο καταναλωτής βάσει τιμής μόνο. Ειδικά όσον αφορά τις μοτοσυκλέτες και, μάλιστα, προϊόντα υψηλού ρίσκου, όπως τα φρένα ή τα αλυσιδογράναζα. Πάρε φθηνές χούφτες ή φθηνά grips ή φθηνές μανέτες, αλλά, ρε μεγάλε, όχι τσιγγουνιές στα φρένα σου.

    Δεν αναφέρομαι σε σένα προσωπικά, φυσικά. Υπάρχει πολύς κόσμος εκεί έξω που σκέφτεται έτσι.
    Life begins at 45°.

  11. #56
    Αποσυντονισμένο Μέλος Το avatar του/της Desperado
    Εγγραφή
    07/09/2005
    Μηνύματα
    438
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από giannis113 Προβολή μηνύματος
    Ειχα το 600 για πες τι λεει απο γκαζια και καταναλωση?
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από giannis113 Προβολή μηνύματος
    Υπαρχει διπλο κεντρικο σταντ αλλα τσιμπαει λιγο πανψ απο 200ε
    Από γκάζια άλλο πράγμα σε σχέση με το 600αρι, είναι γεμάτο παντού με απόλυτη γραμμικότητα αν ψάξεις στο φόρουμ θα βρεις αναφορές περισσότερες (aka sapila racing) , από κατανάλωση δεν ξέρω να σου πω.....δεν την μετράω ακόμα!!
    Το κεντρικό σταντ το έχω βρει με 170 ευρώ, αλλά δεν ξέρω εάν αξίζει να το βάλω, την ίδια δουλειά (λάδωμα αλυσίδας κλπ) κάνεις με ένα paddock stand με κόστος γύρω στο 50αρικο, κάποια στιγμή θα το πάρω.

  12. #57
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.230
    Λαθος εγραψα πιο πανω, VX ειναι αυτη που βαζω οχι XV. Κοίτα η αλυσίδα ειναι 530 κι είναι γομάρι σαν διάσταση.
    Μου βγάζει πάνω απο 30.000 χλμ χωρία να την καθαρίζω, απλά την λιπαίνω και κυκλοφορεί και σε βροχές και σε πλυμμήρες και σε όλα.
    Δεν βλέπω το λόγο να βαλω ZVMX γιατί κοστίζει + 50% ακριβότερα και δεν πρόκειται να κατσω να την καθαρίζω για να παει 45000 χλμ+ ωστε να αξίζει.

    Με τα Diablo τωρα που δεν παει σε trackday το μηχανάκι εχει περάσει τα 12000χλμ το πίσω αλλά δεν εχει και πολύ ψωμί ακόμα. Δεν το παω κι ήσυχα όμως γενικως.

    Μετα απο πανω απο 10 χρόνια που ειναι το μηχανακι που πήρες σκέψου και για σωληνάκια φρένων. Το μοντέλο σου ειναι πριν το 2004.

    Για να λαδωνεις την αλυσίδα καλύτερα κι απο paddock stand βολεύει ενα φτηνός υδραυλικός γρύλλος, με οτ μηχανακι στον πλαινό πιανει η χούφτα του στην δεξιά βαση που εχει για κεντρικό σταντ και ειναι πολύ βολικό.
    Εγώ εχω paddock stand αλλά την λαδώνω με τον γρύλλο.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  13. #58
    Αποσυντονισμένο Μέλος Το avatar του/της Desperado
    Εγγραφή
    07/09/2005
    Μηνύματα
    438
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από BLiTzER Προβολή μηνύματος
    Κρίμα είναι να τα πετάξεις, αφού τα πλήρωσες. Απλά μην το ξανακάνεις. Γενικά είναι κρίμα όταν αποφασίζει ο καταναλωτής βάσει τιμής μόνο. Ειδικά όσον αφορά τις μοτοσυκλέτες και, μάλιστα, προϊόντα υψηλού ρίσκου, όπως τα φρένα ή τα αλυσιδογράναζα. Πάρε φθηνές χούφτες ή φθηνά grips ή φθηνές μανέτες, αλλά, ρε μεγάλε, όχι τσιγγουνιές στα φρένα σου.

    Δεν αναφέρομαι σε σένα προσωπικά, φυσικά. Υπάρχει πολύς κόσμος εκεί έξω που σκέφτεται έτσι.
    -Μάστορα, μαζί με την δισκόπλακα να αλλάξουμε και τακάκια πίσω?
    -Εντάξει
    -Να βάλουμε καλά τακάκια όμως, μην την χαλάσουμε
    -Ναι, ναι μην σε νοιάζει....

    Αυτή η στιχομυθία έγινε φίλε Blitz στο συνεργείο μου....
    Τα EBC, Ferodo είναι καλά για μελλοντικές αλλαγές? Μεταλλικά, ημιμεταλλικά ή οργανικά??

  14. #59
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kostaspetrou
    Εγγραφή
    09/07/2010
    Μηνύματα
    712
    Πολύ καλά τακάκια είναι και τα DP.

  15. #60
    Αποσυντονισμένο Μέλος Το avatar του/της Desperado
    Εγγραφή
    07/09/2005
    Μηνύματα
    438
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος

    Μετα απο πανω απο 10 χρόνια που ειναι το μηχανακι που πήρες σκέψου και για σωληνάκια φρένων. Το μοντέλο σου ειναι πριν το 2004.

    Για να λαδωνεις την αλυσίδα καλύτερα κι απο paddock stand βολεύει ενα φτηνός υδραυλικός γρύλλος, με οτ μηχανακι στον πλαινό πιανει η χούφτα του στην δεξιά βαση που εχει για κεντρικό σταντ και ειναι πολύ βολικό.
    Εγώ εχω paddock stand αλλά την λαδώνω με τον γρύλλο.
    Σωληνάκια φρένων είχα βάλει και στο προηγούμενο μοτόρι μου (της HEL) , φυσικά θα πάρει και αυτό σειρά!!

    Ρε συ η ιδέα με τον γρύλλο είναι καταπληκτική!!!! Έχω και θα τον δοκιμάσω το βραδάκι!!

Σελίδα 4 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Honda Cb900f Hornet 2002
    από GEORGEE στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 04/04/2006, 21:59
  2. H Repsol Honda
    από dimi750 στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 14/01/2004, 13:49
  3. Agora Honda CB-1 400
    από MARK στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 08/01/2004, 21:24

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF