Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 46

Θέμα: ktm sm690

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    08/02/2015
    Μηνύματα
    15

    ktm sm690

    Καλησπερα ενδιαφερομαι ν αγορασω ενα ktm sm690. Ξερει καποιος απο σας να μου πει αν ειναι αξιοπιστο απο θεμα κινητηρα και γενικα?? Δεν ειχα ποτε ktm και γενικα εχω ακουσει οτι καποια μοντελα πριν το 2007 (βλεπε δουκα) σπαγανε, τι γινεται με τα μοντελα μετα το 2007 και ειδικα με το sm??

  2. #2
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.322
    Μια χαρά αξιόπιστο είναι το 690, αρκεί να έχει συντηρηθεί σωστά.
    Life begins at 45°.

  3. #3
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    08/02/2015
    Μηνύματα
    15
    Δεν εχει θεμα οπως τα duke παλιοτερα??

  4. #4
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.322
    Όχι, δεν έχει τα θέματα που είχε το 640.
    Life begins at 45°.

  5. #5
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    08/02/2015
    Μηνύματα
    15
    Απο θεμα συντηρησης κυμαινεται σε λογικα πλαισια? Ξερεις αν το πρωτο που βγηκε το '07 με το τελευταιο του '11 αν εχουν καμια διαφορα?? Αν αξιζει να παρω απο καποιο συγκεκριμενο ετος εννοω ή ολα ειναι τα ιδια?? Σ ευχαριστω για τις απαντησεις πιο πανω!!

  6. #6
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.322
    Δε γνωρίζω για το SM, αλλά είχα το Duke και δε νομίζω ότι άλλαξε κάτι μέχρι το '11, εκτός από τα χρώματα. Να πάρεις αυτό που είναι πιο προσεγμένο κι ας είναι και του '07.
    Life begins at 45°.

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Ζεύκας
    Εγγραφή
    15/10/2005
    Μηνύματα
    7.133
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από BLiTzER Προβολή μηνύματος
    αρκεί να έχει συντηρηθεί σωστά.
    το πιο σημαντικό, σωστός.

  8. #8
    Νομίζω τα 1α του 07 βγάζανε μια βλακεία βλάβη (τρόμπα νερού ίσως? δεν θυμάμαι) που ενώ δεν ήταν κάτι σοβαρού λόγο κακού σχεδιασμού για να αλλαχτεί έπρεπε να κατέβει μοτέρ ενώ στα επόμενα μοντέλα το αλλάξανε. Μπορεί να τα έχω μπλέξει κιόλας αλλα νομίζω κάτι τέτοιο μου είχε πει ο μηχανικός μου κάποτε. Κάνε μια ερώτηση για να είσαι σίγουρος.
    Why do you go away? So that you can come back. So that you can see the place you came from with new eyes and extra colors. And the people there see you differently, too. Coming back to where you started is not the same as never leaving. T. Pratchett

  9. #9
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.947
    Εγώ νομίζω ότι ανα διετία όλο και κάτι άλλαζε.
    Εκτός απ' τα 7αρια που δεν ξέρω τίποτα. Τα 10-11 ήταν βελτιωμένα σε μερικά σημεία σε σχέση με τα 8-9. Τα 12-13 το ίδιο σε σχεση με τα προηγούμενα, ενώ τα 14-15 είναι άλλα μηχανάκια.

    Τουλάχιστον αυτα ισχύουν για το 690 εντούρο. Στα sm δεν ξέρω αν οι αλλαγές έγιναν στις ίδιες χρονολογίες.

    Οι δούκες πάντα βελτιόνονταν πρώτοι και μετά, τον επόμενο μεθεπόμενο χρόνο, οι αλλαγές αυτές εφαρμόζονταν και στα υπόλοιπα με τον ίδιο κινητήρα.

    Ο κυβισμος δεν άλλαξε το 12 και έγινε 690 από 650?
    Sent from me using a computer.

  10. #10
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.322
    Ναι, τα πρώτα 690 ήταν 654cc, μέχρι και το '11. Δε γνωρίζω για βελτιώσεις στα 2007-2011, ίσως κάποιες μικρές.
    Life begins at 45°.

  11. #11
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    08/02/2015
    Μηνύματα
    15
    Ευχαριστω κυριοι!!

  12. #12
    ευθειακιας Το avatar του/της noodles
    Εγγραφή
    22/07/2015
    Μηνύματα
    1.059
    το μοτερ το 690 ειναι σχετικα απλο. αν εχει γινει σωστη συντηρηση οταν πρεπει δε θα εχει προβλημα. γενικα ο κανονας ειναι πως δε τα σκορτσαρεις. δουλεψε αφοβα ταχυτητες και στροφες (αφου ζεσταθει εννοειται).
    it was nothing, just the normal thing to do at the time

  13. #13
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    08/02/2015
    Μηνύματα
    15
    Μιλησα μ ενα ξαδερφο μου που τα κατεχει αυτα και μου ειπε τα ιδια μ εσας,μιλησα ομως τωρα μ ενα παιδι και μου λεει "μην μπλεξεις καθολου βγαζουν προβλημα με τα ηλεκτρονικα και θελουν πολλα λεφτα". Στη φαση με τα ηλεκτρονικα ξερεις κανεις να μου πει τι γινεται?? Γενικα ειμαι αναμεσα σε tdm και στο sm690,ο μονος λογος που σκεφτομαι το tdm ομως ειναι λογο αξιοπιστιας που εχω ακουσει οτι εχει ενω με το sm δεν ξερω ΚΑΘΟΛΟΥ τι γινεται

  14. #14
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.322
    Αν είσαι ανάμεσα σε tdm και KTM, πάρε tdm.
    Life begins at 45°.

  15. #15
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    08/02/2015
    Μηνύματα
    15
    Μ αρεσει περισσοτερο το κτμ και την υποστηριζει το διπλωμα μου ενω το tdm δεν το υποστηριζει ακομα,γι αυτο ρωταω για το κτμ τι παιζει,αν ειναι να το παρω μη βγω μαλακας και μετα καθομαι και πληρωνω.Τα ρωταω αυτα για να ξερω τι να κοιταξω κυριως αν ειναι ν αγορασω καποιο sm.

Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Sas Paroysiazo To ..neo Motard Ths Ktm!!!
    από DUKASII στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 20/03/2018, 16:56
  2. Το SuperBike της KTM
    από DIT στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 30/12/2003, 14:57
  3. apithano videaki...KTM
    από Todi στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 17/11/2003, 18:31
  4. Ζητηση για KTM 525
    από ale στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 03/11/2003, 14:17

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF