Σελίδα 44 από 138 ΠρώτοΠρώτο ... 3439404142434445464748495494 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 646 έως 660 από 2067

Θέμα: O καφενές

  1. #646
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Pan (dvs) Προβολή μηνύματος
    Ενας απο τους κανονες των αγγελιων ειναι ο παρακατω:

    "1. Δικαίωμα δημοσίευσης αγγελιών έχουν τα μέλη που είναι εγγεγραμένα για περισσότερους από 3 μήνες (90 ημέρες) και έχουν τουλάχιστον 50 posts στις κατηγορίες όπου αυτά προσμετρούνται."

    Φιλε μου leonidas_dl650 εχεις 19 δημοσιευσεις,απο τις οποιες οι δεκα αφορουνε ανανεωση σε αγγελια.

    http://www.moto.gr/forums/showthread...28#post2665028

    Δεν εισαι ο μοναδικος που μπαινει στο φορουμ για να πουλησει,αλλα εμενα τωρα μου την εδωσε,τωρα το λεω.
    mini moding????
    BAN στον PAN

  2. #647
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/11/2012
    Μηνύματα
    3.818
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από SHOOTER045 Προβολή μηνύματος
    mini moding????
    BAN στον PAN
    Ακομη δεν εχω καταλαβει τι σημαινει αυτο.

    Δεν κανω υποδειξη σε κανεναν,απλα λεω κατι που με ενοχλει.Αν αυτο ειναι επιληψιμο και εχει συνεπειες,τι να κανουμε.

  3. #648
    Μπορείς απλά να κάνεις report την αγγελία, αν παραβιάζει τους κανόνες του φόρουμ και να επιληφθούν οι αρμόδιοι...

  4. #649
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/11/2012
    Μηνύματα
    3.818
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    Μπορείς απλά να κάνεις report την αγγελία, αν παραβιάζει τους κανόνες του φόρουμ και να επιληφθούν οι αρμόδιοι...
    Δεν το βλεπω σαν παραβιαση η κατι τετοιο.Δεν ξερω τους κανονες,σε αυτον απλα επεσα επανω του.Ακομη και αν δεν υπηρχε κανονας το ιδιο θα του ελεγα.
    Δεν θεωρω σωστο με τα δικα μου τα δεδομενα καποιος να μπαινει στο φορουμ μονο για να κανει τη δουλεια του και μετα να παει παρακατω.


    ΤΕΛΟΣ

  5. #650
    Μέλος
    Εγγραφή
    07/09/2013
    Μηνύματα
    89
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Καταγραφή.JPG 
Προβολές:	107 
Μέγεθος:	39,7 KB 
ID:	346103 και πολύ άργησε!

  6. #651
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από tsopanoskylo Προβολή μηνύματος
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Καταγραφή.JPG 
Προβολές:	107 
Μέγεθος:	39,7 KB 
ID:	346103 και πολύ άργησε!
    καλά που το διευκρινίζει στο μπουκάλι οτι προκειται για "eau de parfum" γιατί προς στιγμή δεν ήμουν σίγουρος τι εννοεί "for men"

    πουτσ@@@@@@@@@

  7. #652
    Ο καφετζης Το avatar του/της teogtp
    Εγγραφή
    27/07/2011
    Μηνύματα
    5.179
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyrakos35 Προβολή μηνύματος
    καλά που το διευκρινίζει στο μπουκάλι οτι προκειται για "eau de parfum" γιατί προς στιγμή δεν ήμουν σίγουρος τι εννοεί "for men"

    Το λεει βρε κουτο....
    Για να βρεις αντρες......
    Gagourus agamitus Parthenopipitsus!

  8. #653
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από teogtp Προβολή μηνύματος
    Το λεει βρε κουτο....
    Για να βρεις αντρες......

    επομένως μιλάμε για αρωματισμένο λιπαντικό για αντρουά καταστάσεις, ναι?
    πουτσ@@@@@@@@@

  9. #654
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.379
    Άσχετο, αλλά αυτό είναι το νόημα του νήματος, ε; :P

    Όπως κάποιοι γνωρίζετε, πριν λίγες βδομάδες αγόρασα ένα FCR για το DRZ μου. Ως γενικότερα άσχετος με μηχανικά (αυτό είναι το πρώτο μηχανάκι, στο οποίο αλλάζω λάδια μόνος μου λολ), το έψαξα πολύ, ρίχνοντας πολύ διάβασμα στα διάφορα φόρα περί εγκατάστασης, ρυθμίσεων κτλ, ώστε όταν μπει πάνω, να είναι έτοιμο (ξέρω, αδύνατο). Όταν το πήρα στα χέρια μου, έβγαλα τη βελόνα και όλα τα jets, τα έλεγξα και αντικατέστησα όσα έπρεπε με τα "σωστά". Πρόσθεσα και μια aftermarket βίδα ρύθμισης βενζίνης, για να κάνει τη ζωή μου ευκολότερη. Επιπλέον, διαβάζοντας περί χαλαρού ελατηρίου αντλίας επιταχύνσεως (το οποίο δημιουργεί κομπιάσματα), αγόρασα και ένα σκληρότερο ελατήριο, το οποίο επίσης αντικατέστησα μόνος. Αυτό με παίδεψε λίγο, αλλά με αρκετό ψάξιμο, τα κατάφερα. ΠΡΙΝ τα καταφέρω, όμως, άνοιξα το κάτω καπάκι και βρέθηκα με ένα ελατήριο και ένα o-ring στα χέρια μου. Το ελατήριο ήταν προφανές πού πήγαινε, αλλά το o-ring, όχι. Το έβαλα στο μοναδικό σημείο, στο οποίο θεώρησα ότι ταιριάζει. Φυσικά, ήταν λάθος. Το οποίο ανακάλυψα χτες μελετώντας ένα exploded view του carb. Το αποτέλεσμα ήταν να έχω μια μικρή διαρροή βενζίνης από την πρώτη μέρα εγκατάστασης. Πού θέλω να καταλήξω, όμως;

    Λοιπόν, γι'αυτή τη διαρροή πήγα ΤΡΕΙΣ (3) φορές στο ίδιο συνεργείο (συστημένο από φίλο). Ξέρω ότι είναι καλός μηχανικός, γνωστό όνομα, οπότε αποφάσισα να τον εμπιστευτώ. Κατά την εγκατάσταση όλα είχαν πάει μια χαρά, προσεγμένη δουλειά, χωρίς τσαπατσουλιές και, φυσικά (αφού το είχα ρυθμίσει εγώ :P), το μηχανάκι ξεκίνησε αμέσως και λειτουργούσε ικανοποιητικά. Όχι τέλεια, αλλά είχε μια καλή βάση για περαιτέρω βελτίωση. Τέλος πάντων, το πήγαινα κάθε μέρα για 3 μέρες, τονίζοντάς του ότι έχει διαρροή από το συγκεκριμένο σημείο (το κάτω καπάκι της αντλίας). Φαινόταν ξεκάθαρα ότι η βενζίνη έσταζε από τα αλλενάκια του, ενώ πιο ψηλά δε φαινόταν κάτι. Μου έλεγε κάθε φορά ότι έκανε διάφορες αλχημείες και να το δοκιμάσω. Φυσικά δεν έφτιαξε ποτέ.

    Να ξεκαθαρίσω ότι το καπάκι της αντλίας επιταχύνσεως, έχει 3 αλλενόβιδες και είναι 5 δευτερόλεπτα δουλειά να το ανοίξεις, οπότε και οποιοσδήποτε μηχανικός θα καταλάβαινε ότι το o-ring ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ. Μιλάμε για 20 δευτερόλεπτα δουλειά ΣΥΝΟΛΟ, από τη στιγμή που το καρμπυρατέρ είναι εκτός μοτοσυκλέτας.

    Φτάνουμε στο σήμερα. Αφού το έψαξα και κατάλαβα τη μαλακία (δική μου εξ αρχής, αλλά δε δικαιολογεί το συνεργείο μετά από 3 επισκέψεις), παίρνω τηλέφωνο στο συνεργείο και τον ρωτάω αν άνοιξε το συγκεκριμένο καπάκι. Η απάντηση ήταν "όχι, αφού το καρμπυρατέρ είναι καινούριο"................... $#$&^^&*%&@$^&$*^&*&*ΙΘΤΡΓΝΨΣ&*&^*^$%%^$^%$

    ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ, ΣΤΟ ΕΦΕΡΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΦΗΣΑ 3 ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΟΚΤΑΩΡΑ ΚΑΙ ΤΙΣ 3 ΦΟΡΕΣ ΣΟΥ ΤΟΝΙΣΑ ΟΤΙ Η ΔΙΑΡΡΟΗ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΣΗΜΕΙΟ. ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ 3 ΜΕΡΕΣ; ΤΟ ΧΑΖΕΥΕΣ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΜΑΤΙΑΣΤΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΝΑ "ΔΑΚΡΥΖΕΙ" Ή ΤΟ ΕΠΑΙΡΝΕΣ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΙΤΟΥΣΕΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΑΝ ΕΦΑΓΕ Ο ΣΚΩΡΟΣ ΤΟ ΜΕΤΑΛΛΟ; ......

    ΥΓ1. Τυχεροί όσοι κατέχετε 2 γνώσεις παραπάνω και κάνετε τα πάντα μόνοι σας στα μηχανάκια σας.

    ΥΓ2. Wall of text crits you for >9,000 dmg.
    Τελευταία τροποποίηση από BLiTzER; 23/11/2015 στις 11:06.
    Life begins at 45°.

  10. #655
    Banned
    Εγγραφή
    06/03/2012
    Μηνύματα
    2.773
    To θεμα ειναι σε χρεωσε η οχι....

    διοτι προφανως το ειχε γραψει στα !@## του...

  11. #656
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.379
    Με χρέωσε μόνο την πρώτη φορά, για την εγκατάσταση. Αν με χρέωνε για το ΤΙΠΟΤΑ, θα είχαμε θέμα. Είναι και πελάτης μας :P
    Life begins at 45°.

  12. #657
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της antsoar
    Εγγραφή
    15/01/2009
    Μηνύματα
    1.676
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από BLiTzER Προβολή μηνύματος
    Με χρέωσε μόνο την πρώτη φορά, για την εγκατάσταση. Αν με χρέωνε για το ΤΙΠΟΤΑ, θα είχαμε θέμα. Είναι και πελάτης μας :P
    Καλά ρε φίλε, εσύ μιλάς για επιστημονικά πράγματα. Εδώ λάστιχα άλλαξα και τώρα δεν γυρίζει ο τροχός προς τα πίσω.
    Για να κάνω πίσω το μηχανάκι πρέπει κατέβω και το σπρώξω με δύναμη.

    Δεύτερη φορά σε ένα μήνα που μου κάνουν ζημιά βγάζοντας και βάζοντας ελαστικά. Τι κυκλοφορεί ρπστμ
    Travel, Grow, Share

  13. #658
    Ο καφετζης Το avatar του/της teogtp
    Εγγραφή
    27/07/2011
    Μηνύματα
    5.179
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από BLiTzER Προβολή μηνύματος
    Άσχετο, αλλά αυτό είναι το νόημα του νήματος, ε; :P

    Όπως κάποιοι γνωρίζετε, πριν λίγες βδομάδες αγόρασα ένα FCR για το DRZ μου. Ως γενικότερα άσχετος με μηχανικά (αυτό είναι το πρώτο μηχανάκι, στο οποίο αλλάζω λάδια μόνος μου λολ), το έψαξα πολύ, ρίχνοντας πολύ διάβασμα στα διάφορα φόρα περί εγκατάστασης, ρυθμίσεων κτλ, ώστε όταν μπει πάνω, να είναι έτοιμο (ξέρω, αδύνατο). Όταν το πήρα στα χέρια μου, έβγαλα τη βελόνα και όλα τα jets, τα έλεγξα και αντικατέστησα όσα έπρεπε με τα "σωστά". Πρόσθεσα και μια aftermarket βίδα ρύθμισης βενζίνης, για να κάνει τη ζωή μου ευκολότερη. Επιπλέον, διαβάζοντας περί χαλαρού ελατηρίου αντλίας επιταχύνσεως (το οποίο δημιουργεί κομπιάσματα), αγόρασα και ένα σκληρότερο ελατήριο, το οποίο επίσης αντικατέστησα μόνος. Αυτό με παίδεψε λίγο, αλλά με αρκετό ψάξιμο, τα κατάφερα. ΠΡΙΝ τα καταφέρω, όμως, άνοιξα το κάτω καπάκι και βρέθηκα με ένα ελατήριο και ένα o-ring στα χέρια μου. Το ελατήριο ήταν προφανές πού πήγαινε, αλλά το o-ring, όχι. Το έβαλα στο μοναδικό σημείο, στο οποίο θεώρησα ότι ταιριάζει. Φυσικά, ήταν λάθος. Το οποίο ανακάλυψα χτες μελετώντας ένα exploded view του carb. Το αποτέλεσμα ήταν να έχω μια μικρή διαρροή βενζίνης από την πρώτη μέρα εγκατάστασης. Πού θέλω να καταλήξω, όμως;

    Λοιπόν, γι'αυτή τη διαρροή πήγα ΤΡΕΙΣ (3) φορές στο ίδιο συνεργείο (συστημένο από φίλο). Ξέρω ότι είναι καλός μηχανικός, γνωστό όνομα, οπότε αποφάσισα να τον εμπιστευτώ. Κατά την εγκατάσταση όλα είχαν πάει μια χαρά, προσεγμένη δουλειά, χωρίς τσαπατσουλιές και, φυσικά (αφού το είχα ρυθμίσει εγώ :P), το μηχανάκι ξεκίνησε αμέσως και λειτουργούσε ικανοποιητικά. Όχι τέλεια, αλλά είχε μια καλή βάση για περαιτέρω βελτίωση. Τέλος πάντων, το πήγαινα κάθε μέρα για 3 μέρες, τονίζοντάς του ότι έχει διαρροή από το συγκεκριμένο σημείο (το κάτω καπάκι της αντλίας). Φαινόταν ξεκάθαρα ότι η βενζίνη έσταζε από τα αλλενάκια του, ενώ πιο ψηλά δε φαινόταν κάτι. Μου έλεγε κάθε φορά ότι έκανε διάφορες αλχημείες και να το δοκιμάσω. Φυσικά δεν έφτιαξε ποτέ.

    Να ξεκαθαρίσω ότι το καπάκι της αντλίας επιταχύνσεως, έχει 3 αλλενόβιδες και είναι 5 δευτερόλεπτα δουλειά να το ανοίξεις, οπότε και οποιοσδήποτε μηχανικός θα καταλάβαινε ότι το o-ring ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ. Μιλάμε για 20 δευτερόλεπτα δουλειά ΣΥΝΟΛΟ, από τη στιγμή που το καρμπυρατέρ είναι εκτός μοτοσυκλέτας.

    Φτάνουμε στο σήμερα. Αφού το έψαξα και κατάλαβα τη μαλακία (δική μου εξ αρχής, αλλά δε δικαιολογεί το συνεργείο μετά από 3 επισκέψεις), παίρνω τηλέφωνο στο συνεργείο και τον ρωτάω αν άνοιξε το συγκεκριμένο καπάκι. Η απάντηση ήταν "όχι, αφού το καρμπυρατέρ είναι καινούριο"................... $#$&^^&*%&@$^&$*^&*&*ΙΘΤΡΓΝΨΣ&*&^*^$%%^$^%$

    ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ, ΣΤΟ ΕΦΕΡΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΦΗΣΑ 3 ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΟΚΤΑΩΡΑ ΚΑΙ ΤΙΣ 3 ΦΟΡΕΣ ΣΟΥ ΤΟΝΙΣΑ ΟΤΙ Η ΔΙΑΡΡΟΗ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΣΗΜΕΙΟ. ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ 3 ΜΕΡΕΣ; ΤΟ ΧΑΖΕΥΕΣ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΜΑΤΙΑΣΤΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΝΑ "ΔΑΚΡΥΖΕΙ" Ή ΤΟ ΕΠΑΙΡΝΕΣ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΙΤΟΥΣΕΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΑΝ ΕΦΑΓΕ Ο ΣΚΩΡΟΣ ΤΟ ΜΕΤΑΛΛΟ; ......

    ΥΓ1. Τυχεροί όσοι κατέχετε 2 γνώσεις παραπάνω και κάνετε τα πάντα μόνοι σας στα μηχανάκια σας.

    ΥΓ2. Wall of text crits you for >9,000 dmg.
    Εσυ τωρα με τον μάστορα τα'χεις.....αλλα οι κρητικοι που κολλανε δεν ξέρω. ......
    Gagourus agamitus Parthenopipitsus!

  14. #659
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.379
    Το επικό είναι ότι τελευταία φορά που πήγα μου είπε "Πρέπει να είναι κατασκευαστικό λάθος, τα μέταλλα δεν κάθονται σωστά μεταξύ τους, έβαλα μεγαλύτερο λάστιχο και βλέπουμε".

    Lolwat?!

    Τώρα, αν ήμουν κάποιος άλλος καημένος, ΠΑΝΤΕΛΩΣ (ναι, περισσότερο απ'ό,τι είμαι) άσχετος ή δεν είχα όρεξη να ασχοληθώ, θα έμενα με ένα "χαλασμένο" καρμπυρατέρ, με μόνιμη διαρροή ή θα αγόραζα ένα καινούριο, αν περίσσευαν. "Ξεσκέπασα" την όλη μαλακία του συνεργείου, εντελώς κατά τύχη, επειδή είχα βάλει εγώ το χέρι μου και το έψαξα λίγο παραπάνω.
    Life begins at 45°.

  15. #660
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    04/03/2012
    Μηνύματα
    1.917
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από antsoar Προβολή μηνύματος
    Καλά ρε φίλε, εσύ μιλάς για επιστημονικά πράγματα. Εδώ λάστιχα άλλαξα και τώρα δεν γυρίζει ο τροχός προς τα πίσω.
    Δηλαδή, προς τα εμπρός γυρίζει ελεύθερα και προς τα πίσω όχι;

Παρόμοια θέματα

  1. Τzoumerka Raid,10-13/6/2011,Συζητηση-Καφενες
    από Vstrommer71 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 26
    Τελευταίο μήνυμα: 15/06/2011, 00:34

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF