
Δημοσιεύθηκε αρχικά από
BLiTzER
Άσχετο, αλλά αυτό είναι το νόημα του νήματος, ε; :P
Όπως κάποιοι γνωρίζετε, πριν λίγες βδομάδες αγόρασα ένα FCR για το DRZ μου. Ως γενικότερα άσχετος με μηχανικά (αυτό είναι το πρώτο μηχανάκι, στο οποίο αλλάζω λάδια μόνος μου λολ), το έψαξα πολύ, ρίχνοντας πολύ διάβασμα στα διάφορα φόρα περί εγκατάστασης, ρυθμίσεων κτλ, ώστε όταν μπει πάνω, να είναι έτοιμο (ξέρω, αδύνατο). Όταν το πήρα στα χέρια μου, έβγαλα τη βελόνα και όλα τα jets, τα έλεγξα και αντικατέστησα όσα έπρεπε με τα "σωστά". Πρόσθεσα και μια aftermarket βίδα ρύθμισης βενζίνης, για να κάνει τη ζωή μου ευκολότερη. Επιπλέον, διαβάζοντας περί χαλαρού ελατηρίου αντλίας επιταχύνσεως (το οποίο δημιουργεί κομπιάσματα), αγόρασα και ένα σκληρότερο ελατήριο, το οποίο επίσης αντικατέστησα μόνος. Αυτό με παίδεψε λίγο, αλλά με αρκετό ψάξιμο, τα κατάφερα. ΠΡΙΝ τα καταφέρω, όμως, άνοιξα το κάτω καπάκι και βρέθηκα με ένα ελατήριο και ένα o-ring στα χέρια μου. Το ελατήριο ήταν προφανές πού πήγαινε, αλλά το o-ring, όχι. Το έβαλα στο μοναδικό σημείο, στο οποίο θεώρησα ότι ταιριάζει. Φυσικά, ήταν λάθος. Το οποίο ανακάλυψα χτες μελετώντας ένα exploded view του carb. Το αποτέλεσμα ήταν να έχω μια μικρή διαρροή βενζίνης από την πρώτη μέρα εγκατάστασης. Πού θέλω να καταλήξω, όμως;
Λοιπόν, γι'αυτή τη διαρροή πήγα ΤΡΕΙΣ (3) φορές στο ίδιο συνεργείο (συστημένο από φίλο). Ξέρω ότι είναι καλός μηχανικός, γνωστό όνομα, οπότε αποφάσισα να τον εμπιστευτώ. Κατά την εγκατάσταση όλα είχαν πάει μια χαρά, προσεγμένη δουλειά, χωρίς τσαπατσουλιές και, φυσικά (αφού το είχα ρυθμίσει εγώ :P), το μηχανάκι ξεκίνησε αμέσως και λειτουργούσε ικανοποιητικά. Όχι τέλεια, αλλά είχε μια καλή βάση για περαιτέρω βελτίωση. Τέλος πάντων, το πήγαινα κάθε μέρα για 3 μέρες, τονίζοντάς του ότι έχει διαρροή από το συγκεκριμένο σημείο (το κάτω καπάκι της αντλίας). Φαινόταν ξεκάθαρα ότι η βενζίνη έσταζε από τα αλλενάκια του, ενώ πιο ψηλά δε φαινόταν κάτι. Μου έλεγε κάθε φορά ότι έκανε διάφορες αλχημείες και να το δοκιμάσω. Φυσικά δεν έφτιαξε ποτέ.
Να ξεκαθαρίσω ότι το καπάκι της αντλίας επιταχύνσεως, έχει 3 αλλενόβιδες και είναι 5 δευτερόλεπτα δουλειά να το ανοίξεις, οπότε και οποιοσδήποτε μηχανικός θα καταλάβαινε ότι το o-ring ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ. Μιλάμε για 20 δευτερόλεπτα δουλειά ΣΥΝΟΛΟ, από τη στιγμή που το καρμπυρατέρ είναι εκτός μοτοσυκλέτας.
Φτάνουμε στο σήμερα. Αφού το έψαξα και κατάλαβα τη μαλακία (δική μου εξ αρχής, αλλά δε δικαιολογεί το συνεργείο μετά από 3 επισκέψεις), παίρνω τηλέφωνο στο συνεργείο και τον ρωτάω αν άνοιξε το συγκεκριμένο καπάκι. Η απάντηση ήταν "όχι, αφού το καρμπυρατέρ είναι καινούριο"................... $#$&^^&*%&@$^&$*^&*&*ΙΘΤΡΓΝΨΣ&*&^*^$%%^$^%$
ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ, ΣΤΟ ΕΦΕΡΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΦΗΣΑ 3 ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΟΚΤΑΩΡΑ ΚΑΙ ΤΙΣ 3 ΦΟΡΕΣ ΣΟΥ ΤΟΝΙΣΑ ΟΤΙ Η ΔΙΑΡΡΟΗ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΣΗΜΕΙΟ. ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ 3 ΜΕΡΕΣ; ΤΟ ΧΑΖΕΥΕΣ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΜΑΤΙΑΣΤΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΝΑ "ΔΑΚΡΥΖΕΙ" Ή ΤΟ ΕΠΑΙΡΝΕΣ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΙΤΟΥΣΕΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΑΝ ΕΦΑΓΕ Ο ΣΚΩΡΟΣ ΤΟ ΜΕΤΑΛΛΟ; ......
ΥΓ1. Τυχεροί όσοι κατέχετε 2 γνώσεις παραπάνω και κάνετε τα πάντα μόνοι σας στα μηχανάκια σας.
ΥΓ2. Wall of text crits you for >9,000 dmg.