Ηταν απειραχτο φιλε.. Aπο τοτε που μπηκαν τα racing λαδια ομως εχει αλλαξει το πραγμα..
Αν εκανε πολυωρα ταξιδια λογικα θα αξιζαν. Το κυριως κερδος ειναι, απ'οσο καταλαβα, η μικροτερη φθορα και η απωλεια της πιθανοτητας προαναφλεξης.
Ηταν απειραχτο φιλε.. Aπο τοτε που μπηκαν τα racing λαδια ομως εχει αλλαξει το πραγμα..
Αν εκανε πολυωρα ταξιδια λογικα θα αξιζαν. Το κυριως κερδος ειναι, απ'οσο καταλαβα, η μικροτερη φθορα και η απωλεια της πιθανοτητας προαναφλεξης.
MADE IN JAPAN 日本製
Για κανε, διοτι με ενδιαφερουν τα λαδια αυτων των μοτερ..
Eldon?? Τα εβαλες για να πλυθει απο τα racing??
MADE IN JAPAN 日本製
Αφού είχα κάνει περίπου 600 χλμ με τα racing των 15€/λίτρο, και ενώ ένιωθα πολύ πιο στρωτή την όλη λειτουργία του μηχανακίου ,
μου είχε καρφωθεί στο κρανίο αυτό που διάβαζα παντού ότι τα ρέϊσινγκ λάδια είναι για 1000 χλμ μαξιμουμ και δεν έχουν αντιτριβικά και άλλα πρόσθετα,και μακροπρόθεσμα κάνουν κακό κλπ κλπ
οπότε ένα πρωινό ανεβαίνοντας τη Λαμπράκη στον κορυδαλλό βλέπω δεξιά μου ένα μαγαζί που πούλαγε μόνο λάδια και σου έκανε και την αλλαγή επιτόπου.
Μπήκα μέσα αφρενάριστος χωρίς φλας χωρίς τίποτα, κοιτάω γύρω , ήταν μέσα μια γιαγιά και ένα σκυλί.
κοίταξα στα ράφια και είχε castrol και eldon. Λέω μέσα μου αυτά τα eldon από κάπου τα έχω ακουστά , αλλά δεν θυμόμουν από που.
Χωρίς πολλή σκέψη τσίμπησα 3 φιάλες και ήρθε το παλικάρι να κάνει την αλλαγή.
Μου λέει ότι δεν ήταν για αλλαγή τα λάδια , ήταν ακόμα χρυσοκίτρινα στο χρώμα και με σωστή υφή, όπως το άλλο που το βάζεις σε μια φέτα ψωμί και το δοκιμάζεις.
Τέλος πάντων αφού τα ανοίξαμε άλλαξέ τα. νομίζω 7 € το λίτρο πήγε το μαλλί, δεν θυμάμαι ακριβώς.
Πάω σπίτι , τα googlάρω και βλέπω ότι είναι ελληνικά, τότε θυμήθηκα και που τα είχα δει .
Πριν από καμμια εικοσιπενταριά χρόνια, στο δρόμο από Γιάννενα προς Άρτα, είχε υπαίθρια διαφήμιση σε 2 μαντρότοιχους ,
στον έναν έγραφε "ΤΡΑΚΤΕΡ SANE" και στον άλλο "ΛΙΠΑΝΤΙΚΑ ELDON" με γραμματοσειρά των τριών μέτρων.
Για να μην πολυλογώ , τα eldon τα άφησα μέσα ακριβώς 2 εβδομάδες . και σε αντίθεση με τα bel ray , τούτα δω βγήκαν σκούρο αδιάφανο καφέ -ένα βήμα πριν το μαύρο, αλλά υφή εξίσου καλή , άντε 1% πιο νερουλά από ότι μπήκαν.
Τώρα τρέχω με Mοtul 10/40 semi synthetic.
Τα οποία motul τα πήρα από το stelpet , όπου με ρώτησε ο πωλητής "καλά ρε φίλε , τι μηχανάκι έχεις και θέλεις 10/40?" λες και ζήτησα τίποτα λιπαντικά για το Discovery.
Λέω...................με αυτό το λαδάκι να βγάλω το χειμώνα..............
Kαλο χειμωνα οποτε!!
Τα racing δηλαδη εστρωσαν μετα απο καποια χλμ;;
Τα motul πως σου φαινονται τωρα;; Μεσα εδω εχω διαβασει κακα λογια (οτι ειναι πολυ μετρια για τα λεφτα τους, σαν απλα ορυκτελαια) αλλα απο την αλλη πολυς κοσμος τα χρησιμοποιει. Οποτε σιγουρα δεν ειναι επικινδυνα μιας και φυσικα καλυπτουν τις προδιαγραφες..
Τα αρνητικα σχολια επικεντρωνονταν κυριως στην πολυ μικρη περιεκτικοτητα τους σε προσθετα, απορυπαντικα κλπ..
MADE IN JAPAN 日本製
εχει σχεση με τον ρυθμο που διωχνει το μπουζι τη θερμοτητα απο την ακιδα μεσω του μεταλλικου σωματος του
αν τη διωχνει γρηγορα μενουν επικαθησεις αν τη διωχνει αργα υπερθερμαινεται και γινεται εστια προαναφλεξεων
πρακτικα χρησιμοποιεις τον κανονικο τυπο για να αυτοκαθαριζεται σε νορμαλ συνθηκες και βαζεις το hot αν θελεις να κανεις ταξιδι φορτωμενος δικαβαλος και καλοκαιρι για να μην υπερθερμαινεται
φυσικα αναφερεται συνηθως σε αεροψυκτα μοτερ οπου η θερμοκρασια της κεφαλης εχει μεγαλα σκαμπανεβασματα
Βασικά τα χετε μπλέξει λίγο εδω μεσα...
Επίσης το manual σου δεν λεει cold/standard/hot αλλά standard/hot αρα κατα πασα πιθανότητα το μηχανακι σου εχει αυτη την στιγμή το standard.
Οι σωστές ερωτήσεις λοιπόν είναι οι εξής:
Ξερεις τι μπουζί έχει τώρα? Αν οχι βγαλτο και δες.
Eχεις καποιο πρόβλημα στην εκκίνηση?
Αν ναι τότε μπορεί να χρειάζεσαι το πιο θερμό (hot type), αν οχι απλά βαζεις αυτό που έχεις, το οποίο θα ειναι κατα 99% το standard.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
το standard/hot το λέω και πιο πάνω , ότι 2 είναι οι επιλογές μου.
Τι φοράει τώρα δεν ξέρω , θα πρέπει να το βγάλω να το δω.
Είπα να τα αλλάξω μιας και τα έχω πάνω περίπου 5 χρόνια τώρα , χωρίς ωστόσο να έχω κάποιο πρόβλημα στην εκκίνηση. Θα τα βγάλω να δω , αλλά μάλλον αν βρω hot θα πάρω.
Με τα iridium τι παίζει ?
Ρε μαν, αν βγήκαν τα λάδια χρυσοκίτρινα μετά από 600 χιλιόμετρα σημαίνει πως δεν δούλευαν ντιπ μέσα στο μοτέρ (πέραν της λίπανσης), άρα καλώς τα άλλαξες. Κανονικά μετά από τόσο διάστημα έπρεπε να έχουν μαζέψει λίγη βρωμιά.
Τα ιρίδια νομίζω τα έχω βάλει άπαξ χωρίς να δω διαφορά (πλην της τιμής).