Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 32

Θέμα: ξεφυλλίζοντας κι απόψε το manual μου...........

  1. #16
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Ηταν απειραχτο φιλε.. Aπο τοτε που μπηκαν τα racing λαδια ομως εχει αλλαξει το πραγμα..

    Αν εκανε πολυωρα ταξιδια λογικα θα αξιζαν. Το κυριως κερδος ειναι, απ'οσο καταλαβα, η μικροτερη φθορα και η απωλεια της πιθανοτητας προαναφλεξης.
    MADE IN JAPAN 日本製

  2. #17
    Klabautermann Το avatar του/της tzimidis
    Εγγραφή
    07/04/2013
    Μηνύματα
    584
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bob_o_mastoras Προβολή μηνύματος
    Ηταν απειραχτο φιλε.. Aπο τοτε που μπηκαν τα racing λαδια ομως εχει αλλαξει το πραγμα..

    Αν εκανε πολυωρα ταξιδια λογικα θα αξιζαν. Το κυριως κερδος ειναι, απ'οσο καταλαβα, η μικροτερη φθορα και η απωλεια της πιθανοτητας προαναφλεξης.
    τα λάδια..............................
    πρέπει να κάνω update στο αντίστοιχο θρεντ, μετά τα racing εβαλα eldon και μετά motul

  3. #18
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Για κανε, διοτι με ενδιαφερουν τα λαδια αυτων των μοτερ..

    Eldon?? Τα εβαλες για να πλυθει απο τα racing??
    MADE IN JAPAN 日本製

  4. #19
    Klabautermann Το avatar του/της tzimidis
    Εγγραφή
    07/04/2013
    Μηνύματα
    584
    Αφού είχα κάνει περίπου 600 χλμ με τα racing των 15€/λίτρο, και ενώ ένιωθα πολύ πιο στρωτή την όλη λειτουργία του μηχανακίου ,
    μου είχε καρφωθεί στο κρανίο αυτό που διάβαζα παντού ότι τα ρέϊσινγκ λάδια είναι για 1000 χλμ μαξιμουμ και δεν έχουν αντιτριβικά και άλλα πρόσθετα,και μακροπρόθεσμα κάνουν κακό κλπ κλπ

    οπότε ένα πρωινό ανεβαίνοντας τη Λαμπράκη στον κορυδαλλό βλέπω δεξιά μου ένα μαγαζί που πούλαγε μόνο λάδια και σου έκανε και την αλλαγή επιτόπου.
    Μπήκα μέσα αφρενάριστος χωρίς φλας χωρίς τίποτα, κοιτάω γύρω , ήταν μέσα μια γιαγιά και ένα σκυλί.
    κοίταξα στα ράφια και είχε castrol και eldon. Λέω μέσα μου αυτά τα eldon από κάπου τα έχω ακουστά , αλλά δεν θυμόμουν από που.
    Χωρίς πολλή σκέψη τσίμπησα 3 φιάλες και ήρθε το παλικάρι να κάνει την αλλαγή.
    Μου λέει ότι δεν ήταν για αλλαγή τα λάδια , ήταν ακόμα χρυσοκίτρινα στο χρώμα και με σωστή υφή, όπως το άλλο που το βάζεις σε μια φέτα ψωμί και το δοκιμάζεις.
    Τέλος πάντων αφού τα ανοίξαμε άλλαξέ τα. νομίζω 7 € το λίτρο πήγε το μαλλί, δεν θυμάμαι ακριβώς.

    Πάω σπίτι , τα googlάρω και βλέπω ότι είναι ελληνικά, τότε θυμήθηκα και που τα είχα δει .
    Πριν από καμμια εικοσιπενταριά χρόνια, στο δρόμο από Γιάννενα προς Άρτα, είχε υπαίθρια διαφήμιση σε 2 μαντρότοιχους ,
    στον έναν έγραφε "ΤΡΑΚΤΕΡ SANE" και στον άλλο "ΛΙΠΑΝΤΙΚΑ ELDON" με γραμματοσειρά των τριών μέτρων.

    Για να μην πολυλογώ , τα eldon τα άφησα μέσα ακριβώς 2 εβδομάδες . και σε αντίθεση με τα bel ray , τούτα δω βγήκαν σκούρο αδιάφανο καφέ -ένα βήμα πριν το μαύρο, αλλά υφή εξίσου καλή , άντε 1% πιο νερουλά από ότι μπήκαν.
    Τώρα τρέχω με Mοtul 10/40 semi synthetic.
    Τα οποία motul τα πήρα από το stelpet , όπου με ρώτησε ο πωλητής "καλά ρε φίλε , τι μηχανάκι έχεις και θέλεις 10/40?" λες και ζήτησα τίποτα λιπαντικά για το Discovery.


    Λέω...................με αυτό το λαδάκι να βγάλω το χειμώνα..............

  5. #20
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Kαλο χειμωνα οποτε!!


    Τα racing δηλαδη εστρωσαν μετα απο καποια χλμ;;

    Τα motul πως σου φαινονται τωρα;; Μεσα εδω εχω διαβασει κακα λογια (οτι ειναι πολυ μετρια για τα λεφτα τους, σαν απλα ορυκτελαια) αλλα απο την αλλη πολυς κοσμος τα χρησιμοποιει. Οποτε σιγουρα δεν ειναι επικινδυνα μιας και φυσικα καλυπτουν τις προδιαγραφες..
    Τα αρνητικα σχολια επικεντρωνονταν κυριως στην πολυ μικρη περιεκτικοτητα τους σε προσθετα, απορυπαντικα κλπ..
    MADE IN JAPAN 日本製

  6. #21
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.575
    εχει σχεση με τον ρυθμο που διωχνει το μπουζι τη θερμοτητα απο την ακιδα μεσω του μεταλλικου σωματος του
    αν τη διωχνει γρηγορα μενουν επικαθησεις αν τη διωχνει αργα υπερθερμαινεται και γινεται εστια προαναφλεξεων
    πρακτικα χρησιμοποιεις τον κανονικο τυπο για να αυτοκαθαριζεται σε νορμαλ συνθηκες και βαζεις το hot αν θελεις να κανεις ταξιδι φορτωμενος δικαβαλος και καλοκαιρι για να μην υπερθερμαινεται
    φυσικα αναφερεται συνηθως σε αεροψυκτα μοτερ οπου η θερμοκρασια της κεφαλης εχει μεγαλα σκαμπανεβασματα

  7. #22
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.229
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από tzimidis Προβολή μηνύματος
    (αύριο θα ανοίξω άλλο thread: θα αλλάξω τα hot type μπουζιά μου, να βάλω απλά ή ιριδίου ?)

    Βασικά τα χετε μπλέξει λίγο εδω μεσα...

    Επίσης το manual σου δεν λεει cold/standard/hot αλλά standard/hot αρα κατα πασα πιθανότητα το μηχανακι σου εχει αυτη την στιγμή το standard.
    Οι σωστές ερωτήσεις λοιπόν είναι οι εξής:
    Ξερεις τι μπουζί έχει τώρα? Αν οχι βγαλτο και δες.
    Eχεις καποιο πρόβλημα στην εκκίνηση?
    Αν ναι τότε μπορεί να χρειάζεσαι το πιο θερμό (hot type), αν οχι απλά βαζεις αυτό που έχεις, το οποίο θα ειναι κατα 99% το standard.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  8. #23
    Klabautermann Το avatar του/της tzimidis
    Εγγραφή
    07/04/2013
    Μηνύματα
    584
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Βασικά τα χετε μπλέξει λίγο εδω μεσα...

    Επίσης το manual σου δεν λεει cold/standard/hot αλλά standard/hot αρα κατα πασα πιθανότητα το μηχανακι σου εχει αυτη την στιγμή το standard.
    Οι σωστές ερωτήσεις λοιπόν είναι οι εξής:
    Ξερεις τι μπουζί έχει τώρα? Αν οχι βγαλτο και δες.
    Eχεις καποιο πρόβλημα στην εκκίνηση?
    Αν ναι τότε μπορεί να χρειάζεσαι το πιο θερμό (hot type), αν οχι απλά βαζεις αυτό που έχεις, το οποίο θα ειναι κατα 99% το standard.
    το standard/hot το λέω και πιο πάνω , ότι 2 είναι οι επιλογές μου.
    Τι φοράει τώρα δεν ξέρω , θα πρέπει να το βγάλω να το δω.
    Είπα να τα αλλάξω μιας και τα έχω πάνω περίπου 5 χρόνια τώρα , χωρίς ωστόσο να έχω κάποιο πρόβλημα στην εκκίνηση. Θα τα βγάλω να δω , αλλά μάλλον αν βρω hot θα πάρω.

    Με τα iridium τι παίζει ?

  9. #24
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από tzimidis Προβολή μηνύματος
    Με τα iridium τι παίζει ?
    αν τα βρεις στην τιμή των νορμάλ (εγώ τα είχα βρει από το εβαυ) βάλτα....

    το κέρδος (που θα καταλάβεις) είναι στην τσέπη καθότι έχουν πολύ μεγαλύτερη διάρκεια ζωής από τα νορμάλ
    πουτσ@@@@@@@@@

  10. #25
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    23/08/2015
    Μηνύματα
    1.093
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyrakos35 Προβολή μηνύματος
    αν τα βρεις στην τιμή των νορμάλ (εγώ τα είχα βρει από το εβαυ) βάλτα....

    το κέρδος (που θα καταλάβεις) είναι στην τσέπη καθότι έχουν πολύ μεγαλύτερη διάρκεια ζωής από τα νορμάλ
    και επίσις στις χαμηλές στροφές, δίνουν και το κατι τις, ειδικά στις πολύ χαμηλές (ψηλά τα ρεύματα είναι ουτως η άλλως καλά οπώτε δεν βλέπεις διαφορα)

  11. #26
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από tzimidis Προβολή μηνύματος
    Αφού είχα κάνει περίπου 600 χλμ με τα racing ...

    Μου λέει ότι δεν ήταν για αλλαγή τα λάδια , ήταν ακόμα χρυσοκίτρινα στο χρώμα και με σωστή υφή, όπως το άλλο που το βάζεις σε μια φέτα ψωμί και το δοκιμάζεις.
    Ρε μαν, αν βγήκαν τα λάδια χρυσοκίτρινα μετά από 600 χιλιόμετρα σημαίνει πως δεν δούλευαν ντιπ μέσα στο μοτέρ (πέραν της λίπανσης), άρα καλώς τα άλλαξες. Κανονικά μετά από τόσο διάστημα έπρεπε να έχουν μαζέψει λίγη βρωμιά.


    Τα ιρίδια νομίζω τα έχω βάλει άπαξ χωρίς να δω διαφορά (πλην της τιμής).

  12. #27
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.575
    αφου δεν εχουν καθαριστικα λεμε.....

  13. #28
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από toyar Προβολή μηνύματος
    αφου δεν εχουν καθαριστικα λεμε.....
    Ε και αυτό είναι καλόν δια το μοτέρ; Όχι το αγωνιάρικο, το πολιτικό;

  14. #29
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.082
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    Ε και αυτό είναι καλόν δια το μοτέρ;
    Εάν είναι αγωνιάρικο σαφέστατα.

  15. #30
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.575
    ποιος ειπε οτι ειναι καλο;

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. το νέο μου "κοριτσάκι" κι εγω!!
    από sarimarina στο forum Γενικά περί μοτοσικλέτας
    Απαντήσεις: 73
    Τελευταίο μήνυμα: 16/11/2011, 18:52
  2. απο το ιστορικο μου αρχειο.......
    από ΓΙΑΓΙΑ ΑΡΚΟΥΔΑ στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 27
    Τελευταίο μήνυμα: 22/03/2004, 08:04
  3. Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 22/01/2004, 12:34
  4. Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 05/12/2003, 15:55
  5. Δειτε Το Καινουριο Μου
    από kalgeorge στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 04/12/2003, 12:08

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF