no problemo...απλα βλεπουμε διαφορετικα τα πραγματα...

δεν μπορω ομως να μην σχολιασω το οτι το "απροβληματιστο", "λειτουργικο", "οικονομικο" μηχανακι που θα βγαλει η οποια honda ή yamaha το παιρνεις (οπως ειπες) για να κανεις την δουλεια σου και να μετακινηθεις με ασφαλη τροπο απο το α σημειο στο β...αυτο δεν σημαινει τελικιασμενος ομως...
αν θες να πηγαινεις με την τελικη του οποιουδηποτε οχηματος, οφειλεις να την "ψαξεις" αλλιως..με αλλες αναρτησεις..με σταμπιλιζατερ, με φλαπς στο φαιρινγκ οπως τα gp...καπως αλλιως..
ποσο δε μαλλον οταν το οχημα αυτο ειναι πολυ κατω σε κοστος σε σχεση με το ανταγωνισμο...
που σημαινει οτι εχει φτιαχτει για μετριες καταστασεις..και απευθυνεται σε ΜΗ ψαγμενους χρηστες, που ΔΕΝ ψαχνουν τελικες...
αντιθετως, απο το premium "ΕΙΔΙΚΟ" μηχανακι δεν περιμενεις μια καλη βαση για να ψαχτεις εσυ...θες ΤΟ μηχανακι που κανει αυτο το οποιο διαφημιζει οτι κατασκευαστηκε...
οι οποιες παρεμβασεις θα ειναι καθαρα θεμα γουστου και οχι ουσιας...
αδιανοητο να παιρνεις ενα "ready to race" και να ψαχνεις να του αλλαξεις αναρτησεις, φρενα, κλπ...
οπως αδιανοητο να παιρνεις ενα adv και να μην μπορεις να βαλεις βαλιτσες πανω επειδη "με βαλιτσες παει μονο μεχρι 180"...
υποτιθεται οτι τα φραγκα τα σκας για να παρεις το μηχανακι που ταξιδευει γαμάτα, παει χωμα ακομα πιο γαμάτα κλπ..κλπ..επειδη ειναι το ΕΙΔΙΚΟ μηχανακι...και εσυ ο ψαγμενος χρηστης που ξερεις τι παιρνεις και γιατι...υποτιθεται...