Σελίδα 66 από 139 ΠρώτοΠρώτο ... 1656616263646566676869707176116 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 976 έως 990 από 2083

Θέμα: AFRICA!

  1. #976
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από p@nos Προβολή μηνύματος
    3 λαλουν και 2 χορευουν αν καταλαβες οτι εννοω αυτο το πραγμα
    Μα με συγχωρείς κιόλας, δες πόσες φορές έχεις πει "γιατί δεν έχει 100 άλογα"...

  2. #977
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    Μα με συγχωρείς κιόλας, δες πόσες φορές έχεις πει "γιατί δεν έχει 100 άλογα"...
    εχω γραψει τοσα κατεβατα...οτι απο τη στιγμη που πριν 15+ χρονια η κατηγορια ηταν στα 95 αλογα και μαλιστα, νοχελικα, αυτο θα επρεπε να ηταν κατι παραπανω...συμπερασματικα 100+...επειδη η κατηγορια τοτε στροφαρε 9000+ για πλακα, αυτο θα επρεπε, μετα απο τοσα χρονια με τοση εξελιξη, να ηταν αν μη τι αλλο, κατι παραπανω...

    εσυ το μονο που καταλαβες, ειναι οτι αφου δεν ειναι 100 αλογα δε κανει...τωρα αν δεν αντιλαμβανεσαι την εννοια της εξελιξης, και αυτο δηλαδη που γραφω, δεν φταιω εγω...

  3. #978
    Η εξέλιξη δεν είναι μόνο άλογα και στροφές κινητήρα. Εσύ επιλέγεις να επικεντρωθείς εκεί ως μέτρο προόδου. Τα ίδια άλογα με μισό καύσιμο, ξαναλέω. Αυτό είναι πρόοδος.
    Στο άρθρο (με ότι αλήθεια μπορεί να περιέχει) διαβάσαμε ότι δεν υστερεί σε επιδόσεις σε σχέση με το 950... Άρα το παραπάνω στροφάρισμα δεν ήταν αναγκαίο. Σύγκριση με παλαιότερα χόντα δεν υπάρχει.

    Από ότι κατάλαβα, ο στόχος ήταν η χαμηλή κατανάλωση. Αυτό με πολλές στροφές και άλογα δεν βγαίνει. Είδες το GS ας πούμε. Ανέβηκε από 95 στα 115 άλογα, ανέβηκε και η κατανάλωση 20%. Η δε μέγιστη, σχεδόν διπλάσια από πριν. Πρόοδος είναι αυτό; Κωμικό δε, το ότι παραμένει από τα πιο οικονομικά της κατηγορίας σαν μέση, αν όχι το πιο οικονομικό. Πρόοδος ή κίνηση εντυπωσιασμού, που επί της ουσίας είναι μειονέκτημα;

  4. #979
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Oποιος το θελει για να παιζει ΥΠΕΡΑΤΟΥ ας παρει κατι αλλο..

    -Ιπποι 94 και λεω..


    υ.γ. Δεν γ@μουσαν τα Υπερατου;; Πειτε αληθεια..
    υ.γ 2. Φανταζεστε Υπερατου: Μεγαλα on-off..???
    MADE IN JAPAN 日本製

  5. #980
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	ya.jpg 
Προβολές:	164 
Μέγεθος:	14,1 KB 
ID:	346718

    MADE IN JAPAN 日本製

  6. #981
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    Η εξέλιξη δεν είναι μόνο άλογα και στροφές κινητήρα. Εσύ επιλέγεις να επικεντρωθείς εκεί ως μέτρο προόδου. Τα ίδια άλογα με μισό καύσιμο, ξαναλέω. Αυτό είναι πρόοδος.
    Στο άρθρο (με ότι αλήθεια μπορεί να περιέχει) διαβάσαμε ότι δεν υστερεί σε επιδόσεις σε σχέση με το 950... Άρα το παραπάνω στροφάρισμα δεν ήταν αναγκαίο. Σύγκριση με παλαιότερα χόντα δεν υπάρχει.

    Από ότι κατάλαβα, ο στόχος ήταν η χαμηλή κατανάλωση. Αυτό με πολλές στροφές και άλογα δεν βγαίνει. Είδες το GS ας πούμε. Ανέβηκε από 95 στα 115 άλογα, ανέβηκε και η κατανάλωση 20%. Η δε μέγιστη, σχεδόν διπλάσια από πριν. Πρόοδος είναι αυτό; Κωμικό δε, το ότι παραμένει από τα πιο οικονομικά της κατηγορίας σαν μέση, αν όχι το πιο οικονομικό. Πρόοδος ή κίνηση εντυπωσιασμού, που επί της ουσίας είναι μειονέκτημα;

    το τι καιει το μπεμβε δε ξερω, και δε το εχω ψαξει...το να καιει 20% ομως βενζινη παραπανω και να ειναι και 20% πιο δυνατο, δεν ειναι παραλογο...το δε 1190 ειναι πολυ πιο δυνατο απο το 990, και πιο οικονομικο ταυτοχρονα...αλλα να αφησουμε τους αλλους και να παμε στο αφρικα, τα του αρθρου ειπα δε τα εμπιστευομαι, δε γινεται να μην εχουν βρει ουτε ενα μειονεκτημα, οπως η αβολη σελα η το οτι ο κοφτης απλα επεμβαινει παρα πολυ νωρις (γιατι οταν η μεγιστη αποδοση ειναι στις 7500 και 200στροφες μετα κοφτης ειναι σα να τρως σφαλιαρα, παρ ολα αυτα κανεις δεν εγραψε κατι για τιποτα γενικοτερα...)


    εσυ λες οτι ο κινητηρας ειναι εξελιγμενος γιατι καιει λιγοτερο και παει το ιδιο...θελω να μου αιτιολογισεις με ποιο τροπο θα επιρεαζοταν η καταναλωση, αν ο κινητηρας ανεβαζε 1500 στροφες παραπανω, στην ιδια ακριβως χρηση

  7. #982
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Η καταναλωση δεν θα επιρεαζοταν, αλλα τα διαστηματα σερβις θα μικραιναν κατα πολυ.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  8. #983
    Εγώ πάντως αυτό θα το πάρω.

















    Σε καμία 10ριά χρόνια.

  9. #984
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nikos_abel Προβολή μηνύματος
    Εγώ πάντως αυτό θα το πάρω.

















    Σε καμία 10ριά χρόνια.
    Εγω σε 5. Μεχρι τοτε θα πρεπει να ξεσκισω ενα 950.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  10. #985
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Η καταναλωση δεν θα επιρεαζοταν, αλλα τα διαστηματα σερβις θα μικραιναν κατα πολυ.
    ε δε νομιζω...το βστρομ και βαραντερο τι διαστηματα σερβις εχουν?

  11. #986
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από p@nos Προβολή μηνύματος
    ε δε νομιζω...το βστρομ και βαραντερο τι διαστηματα σερβις εχουν?
    Η σουζουκα νομίζω δίνει κάθε 6 και η χοντα κάθε 12

  12. #987
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από p@nos Προβολή μηνύματος
    ε δε νομιζω...το βστρομ και βαραντερο τι διαστηματα σερβις εχουν?
    Το να στροφαρει 1500 στροφες παραπανω ενας κινητηρας μεταφραζεται σε μιση ζωη, γκιβ ορ τεικ
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  13. #988
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    ναι αλλα εδω μιλαμε για ενα μοτερ, που απο το εργοστασιο κοιμαται...τεσπα, ας περιμενουμε να το δουμε στο δρομο, βαζω στοιχημα οτι με χαρτες το μηχανακι θα παιρνει παρα πολυ τα πανω του...

  14. #989
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Νομιζω το μυστηριο λυθηκε.

    ΚΤΜ 990 bore x stroke 101 x 62.4
    CRF1000 92 x 75.1
    VARADERO 98 X 66

    Το μοτερακι φτιαχτηκε για να ριχνει δεντρο. Το ευχαριστο ειναι οτι παρολα αυτα στροφαρει αερινα.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  15. #990
    Η πολύ μεγάλη διαδρομή εξηγεί και το χαμηλό όριο στροφών.

Παρόμοια θέματα

  1. Repair Manual Transalp 600-650 & Africa 650-750
    από tifozif1 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 12/10/2005, 12:01
  2. Ζελατίνα AFRICA TWIN
    από Julius στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 21/05/2004, 19:44
  3. Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 12/12/2003, 15:31
  4. africa twin Αναζητήσεις
    από afrotwin στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 10/12/2003, 13:55

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF