εχω γραψει τοσα κατεβατα...οτι απο τη στιγμη που πριν 15+ χρονια η κατηγορια ηταν στα 95 αλογα και μαλιστα, νοχελικα, αυτο θα επρεπε να ηταν κατι παραπανω...συμπερασματικα 100+...επειδη η κατηγορια τοτε στροφαρε 9000+ για πλακα, αυτο θα επρεπε, μετα απο τοσα χρονια με τοση εξελιξη, να ηταν αν μη τι αλλο, κατι παραπανω...
εσυ το μονο που καταλαβες, ειναι οτι αφου δεν ειναι 100 αλογα δε κανει...τωρα αν δεν αντιλαμβανεσαι την εννοια της εξελιξης, και αυτο δηλαδη που γραφω, δεν φταιω εγω...
Η εξέλιξη δεν είναι μόνο άλογα και στροφές κινητήρα. Εσύ επιλέγεις να επικεντρωθείς εκεί ως μέτρο προόδου. Τα ίδια άλογα με μισό καύσιμο, ξαναλέω. Αυτό είναι πρόοδος.
Στο άρθρο (με ότι αλήθεια μπορεί να περιέχει) διαβάσαμε ότι δεν υστερεί σε επιδόσεις σε σχέση με το 950... Άρα το παραπάνω στροφάρισμα δεν ήταν αναγκαίο. Σύγκριση με παλαιότερα χόντα δεν υπάρχει.
Από ότι κατάλαβα, ο στόχος ήταν η χαμηλή κατανάλωση. Αυτό με πολλές στροφές και άλογα δεν βγαίνει. Είδες το GS ας πούμε. Ανέβηκε από 95 στα 115 άλογα, ανέβηκε και η κατανάλωση 20%. Η δε μέγιστη, σχεδόν διπλάσια από πριν. Πρόοδος είναι αυτό; Κωμικό δε, το ότι παραμένει από τα πιο οικονομικά της κατηγορίας σαν μέση, αν όχι το πιο οικονομικό. Πρόοδος ή κίνηση εντυπωσιασμού, που επί της ουσίας είναι μειονέκτημα;
Oποιος το θελει για να παιζει ΥΠΕΡΑΤΟΥ ας παρει κατι αλλο..
-Ιπποι 94 και λεω..
υ.γ. Δεν γ@μουσαν τα Υπερατου;; Πειτε αληθεια..
υ.γ 2. Φανταζεστε Υπερατου: Μεγαλα on-off..???![]()
MADE IN JAPAN 日本製
το τι καιει το μπεμβε δε ξερω, και δε το εχω ψαξει...το να καιει 20% ομως βενζινη παραπανω και να ειναι και 20% πιο δυνατο, δεν ειναι παραλογο...το δε 1190 ειναι πολυ πιο δυνατο απο το 990, και πιο οικονομικο ταυτοχρονα...αλλα να αφησουμε τους αλλους και να παμε στο αφρικα, τα του αρθρου ειπα δε τα εμπιστευομαι, δε γινεται να μην εχουν βρει ουτε ενα μειονεκτημα, οπως η αβολη σελα η το οτι ο κοφτης απλα επεμβαινει παρα πολυ νωρις (γιατι οταν η μεγιστη αποδοση ειναι στις 7500 και 200στροφες μετα κοφτης ειναι σα να τρως σφαλιαρα, παρ ολα αυτα κανεις δεν εγραψε κατι για τιποτα γενικοτερα...)
εσυ λες οτι ο κινητηρας ειναι εξελιγμενος γιατι καιει λιγοτερο και παει το ιδιο...θελω να μου αιτιολογισεις με ποιο τροπο θα επιρεαζοταν η καταναλωση, αν ο κινητηρας ανεβαζε 1500 στροφες παραπανω, στην ιδια ακριβως χρηση
Η καταναλωση δεν θα επιρεαζοταν, αλλα τα διαστηματα σερβις θα μικραιναν κατα πολυ.
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
ναι αλλα εδω μιλαμε για ενα μοτερ, που απο το εργοστασιο κοιμαται...τεσπα, ας περιμενουμε να το δουμε στο δρομο, βαζω στοιχημα οτι με χαρτες το μηχανακι θα παιρνει παρα πολυ τα πανω του...
Νομιζω το μυστηριο λυθηκε.
ΚΤΜ 990 bore x stroke 101 x 62.4
CRF1000 92 x 75.1
VARADERO 98 X 66
Το μοτερακι φτιαχτηκε για να ριχνει δεντρο. Το ευχαριστο ειναι οτι παρολα αυτα στροφαρει αερινα.
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
Η πολύ μεγάλη διαδρομή εξηγεί και το χαμηλό όριο στροφών.