Capital control off στο Χρηματιστήριο
Capital control off στο Χρηματιστήριο
LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
"These violent delights have violent ends
And in their triumph die, like fire and powder
Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).
Αφήστε τον Καζαντζάκη...
Προφανώς η τήρηση των νόμων είναι στο χέρι και στη διακριτική ευχέρεια του πολυχρονεμένου μας Σουλτάνου Αλέξη... Μετά κλείνουν επιχειρήσεις/απολύεται κοσμάκης και φταίει οτιδήποτε άλλο εκτός απο τον κακό μας εαυτό... Αίσχος.Θα περίμενε κανείς ότι αυτή η εικόνα θα είχε κινητοποιήσει ήδη τους αρμόδιους στην κυβέρνηση, αλλά σύμφωνα με μαρτυρίες ανωτάτων στελεχών μεγάλων ξένων πολυεθνικών εταιρειών μεταφορών, με τα οποία συνομίλησε η «Κ», ο αστυνομικός διευθυντής στην Ειδομένη στις νέες εκκλήσεις τους χθες να αποκαταστήσει τη σιδηροδρομική επικοινωνία της χώρας με την Ευρώπη, απάντησε πως χωρίς άνωθεν εντολή δεν μπορεί να κάνει τίποτα.
Από εδώ
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
και καταλήγουμε εδώ
τι να πρωτοδιαβάσεις κάθε μέρα και πόσα να αντέξει αυτή η χώρα. Όποιος μπορεί να κλέψει κλέβει, όποιος μπορεί να κάνει ζημιά κάνει. Όλα χωρίς συνέπειες, χωρίς τιμωρία, χωρίς ηθική, χωρίς αιδώ, για όποιον μπορεί.Επειδή όμως φαίνεται ότι είναι δύσκολο να αντιληφθούν πολλοί το εύρος της συντελούμενης για την εθνική οικονομία ζημίας, είναι χρήσιμο να αναφερθεί πως, σύμφωνα με εκτιμήσεις μελέτης της Εθνικής Τράπεζας, η αύξηση της διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων από τον Πειραιά και τους ελληνικούς σιδηροδρόμους θα μπορούσε να φέρει επιπλέον έσοδα της τάξης των 9 εκατομμυρίων ευρώ, ενώ θα δημιουργούσε περίπου 9.000 νέες θέσεις εργασίας. Η συνεισφορά θα μπορούσε να φτάσει τα 5,1 δισ. μέχρι το 2018 και τις 125.000 νέες θέσεις εργασίας, μέσω της ανάπτυξης του δικτύου επιχειρήσεων logistics μεταφορών και μεταποίησης στην περιοχή του λιμανιού του Πειραιά. Αντ’ αυτών στην Ελλάδα σήμερα αποδομούνται και αυτά που με κόπο έχουν κτιστεί σε πείσμα επτά ετών ύφεσης και μαζί τους εκτός από τις θέσεις εργασίας που απειλούνται, η ελπίδα για έναν νέο πυλώνα της εθνικής οικονομίας.
Ναι...μια χαρά δούλεμα.
Πήγαινε να αγοράσεις μετοχή εξωτερικού, ή να επενδύσεις σε Αμοιβαίο που επενδύει στο εξωτερικό να δεις γέλιο. Το αστείο είναι, πως ενω επέτρεψαν τις επενδύσεις σε αμοιβαία που επενδύουν στο εξωτερικό, δεν επιτρέπεται να μεταφερθεί το προιόν της επένδυσης στο εξωτερικό.
΄Οτι να΄ναι...
Στο μεταξύ κάποιοι άλλοι προχωρούν έτσι..
https://www.youtube.com/watch?v=quWFjS3Ci7A
Μια και μιλαμε για την Ειδομενη.
Οπως θα ξερετε πριν 2 χρονια ολοκληρωθηκε η γραμμη απο το λιμανι (Ν.Ικονιο), ως το Θριάσιο και απο εκει φευγουν απ'ευθειας 2 τρενα την ημερα με κοντέινερ για το Σοπρουν της Ουγγαριας (ευρωπαϊκο διαμετακομιστικο κεντρο).
Τα εμπορικα τρένα εχουν μεγαλα περιθωρια κέρδους, πραγμα που συνεβαλε και στην αυξηση κερδοφοριας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (η οποια ειναι προς πώληση). Πλέον τα τρένα πανε απο τον Προμαχώνα προς Κούλατα (Βουλγαρια). Μαντεψτε ποιος πληρώνει το έξτρα κοστος. Ναι, σωστα. Η εταιρια που ειχε κερδη, γραφει πλέον ζημιες. Οι οποιες φευγουν απο την τσέπη μας.
Αντε γεια![]()
71°1′8″N 25°47′50″E
48°07'01.6"N 1°27'50.9"W
Le Servonais
βασικά ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙ . Αν είναι να βάζει στην θέση του τον κατσαπλιά κομματόσκυλο Φίλη που στο θέμα της αναβάθμισης της παιδείας (που όλοι καίγονται και τσιρίζουν για το που πάμε), πριμοδοτεί με 15 μόρια (!!!!) την συνέντευξη των υποψηφίων Διευθυντών εκπαίδευσης, και αφήνει στην άκρη μόρφωση και εμπειρία στο διδακτικό έργο...ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙ !!!!
http://www.imerisia.gr/article.asp?c...ubid=113866128