Σελίδα 3 από 7 ΠρώτοΠρώτο 1234567 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 96

Θέμα: Νεος εν δυναμει οδηγος

  1. #31
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    11/12/2015
    Μηνύματα
    20
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Pan (dvs) Προβολή μηνύματος
    Eιχα την ατυχια (καποιοι φιλοι μου τοτε το λεγανε τυχη) να ξεκινησω,λιγο πιο μικρος απο εσενα,με μηχανη 750 κυβικων.Πεταξα πριν μαθω να περπαταω,εκανα πολλαααα χλμ χωρις κανενα ατυχημα,αλλα...

    Υπαρχει ενα μεγαλο αλλα.Παντα εχω την εντυπωση οτι δεν οδηγαω σωστα.Πιστευω οτι εχω λιγοτερη γνωση απο αυτη που θα ειχα,αν ειχα κανει τα σωστα βηματα.Και τα σωστα βηματα ειναι αυτα που λεει και ο Τερενς.Πρωτα καλος εξοπλισμος και μικρα κυβικα.Το αν θα ειναι 50 η 125 δεν εχει ουσιαστικη διαφορα.Απο εκει και πανω ομως εσυ θα χασεις.

    Πολλοι θα σου πουμε,το μακρυ μας και το κοντο μας.Εσυ ομως θα τα βαλεις κατω και θα αποφασισεις με βαση τη λογικη.Εισαι σε μια δυσκολη σχολη και θα θεωρησω δεδομενο οτι εχεις τη λογικη.Σε 3-4 μηνες μπορεις ,απ οτι λες,να βγαλεις δυο τρια χιλιαρικα,αρα εχεις και τα παπαρια.

    Ελπιζω να τα εχεις στο σωστο μερος και οχι στο κεφαλι.Ητε 50 κυβικα ητε 650,πλεον εισαι μελος μιας κοινοτητας που δεν εχει σαν προτεραιοτητα τα κυβικα.Διαλεξε κατι που θα σου επιτρεπει καθε βραδυ,να επιστρεφεις με ασφαλεια στο σπιτι σου.

    Καλως μας ηρθες.
    Έχεις απόλυτο μα απόλυτο δίκιο, και ίσως μου έδωσες άλλη τροπή στο θέμα από αυτή που είχα. Το παν είναι να κάνω την δουλειά μου δε είναι η καυλα του καγκουρα και η τρέλα της ηλικίας και όταν λέω δουλειά εννοώ σχολή που έχω αρκετές ώρες την μέρα και πολλές φορές αναγκάζομαι να φεύγω και να ξανά πηγαίνω και έχει κούρασει αυτή η κατάσταση. Από κει και πέρα θέλω να είναι κάτι λογικό γιατί έχω να αντιμετωπίσω και την μάνα οπότε δε θέλω να δει κάτι που στα μάτια της θα μοιάζει με την καταδίκη του γιου της. Και πάλι ευχαριστώ πολύ

  2. #32
    Μέλος Το avatar του/της sam4g
    Εγγραφή
    15/05/2014
    Μηνύματα
    490
    Ας σου πω κι εγω τη γνώμη μου... Η αληθεια ειναι οτι δείχνεις να εχεις μυαλο για 20 χρόνων παιδι... Αλλα το γκαζάκι ειναι γλυκό γτ θα υπάρχουν κι αυτοι που θα σε τσιγκλισουν και όσο και να λες οτι δεν θα την κανεις τη λαλακια, τλκ θα την κανεις..!

    Όσον αφορά τα παπια, θεωρώ οτι δεν εχουν τη την ασφάλεια της μηχανής...

    ΑΛΛΑ και ενα 600αρι μπορει να ειναι πολυ γι αρχή... Xt600 εχω και οντως δεν εχει γκάζι καθολου αλλα για νεο οδηγό μπορει να ειναι αρκετό για να γινει βλακεία.

    Για εμενα το καλύτερο ειναι να πάρεις ενα 250αρι on-offακι. Τη δουλεια σου θα την κανεις με το παραπάνω οικονομία θα εχεις και το σημαντικό θα ΜΑΘΕΙΣ να κινησε στο δρόμο..!

  3. #33
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    11/12/2015
    Μηνύματα
    20
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sam4g Προβολή μηνύματος
    Ας σου πω κι εγω τη γνώμη μου... Η αληθεια ειναι οτι δείχνεις να εχεις μυαλο για 20 χρόνων παιδι... Αλλα το γκαζάκι ειναι γλυκό γτ θα υπάρχουν κι αυτοι που θα σε τσιγκλισουν και όσο και να λες οτι δεν θα την κανεις τη λαλακια, τλκ θα την κανεις..!

    Όσον αφορά τα παπια, θεωρώ οτι δεν εχουν τη την ασφάλεια της μηχανής...

    ΑΛΛΑ και ενα 600αρι μπορει να ειναι πολυ γι αρχή... Xt600 εχω και οντως δεν εχει γκάζι καθολου αλλα για νεο οδηγό μπορει να ειναι αρκετό για να γινει βλακεία.

    Για εμενα το καλύτερο ειναι να πάρεις ενα 250αρι on-offακι. Τη δουλεια σου θα την κανεις με το παραπάνω οικονομία θα εχεις και το σημαντικό θα ΜΑΘΕΙΣ να κινησε στο δρόμο..!
    Καλησπέρα Σαμ και σε ευχαριστώ για το κειμενάκι. Συμφωνώ από απόλυτα σε αυτό που λες και στο λέω γιατί καλώς ή κακώς μιλάω εκ του ασφαλούς καθώς έχω μηδαμινη πείρα στο δρόμο με την μηχανή,και αυτός είναι ο λόγος που ρώτησα εδώ για να έχω περισσότερες απόψεις και ιδέες και δε προχώρησα σε καμία σπασμοδικη κίνηση. Επίσης μήπως έχουμε τίποτα να μου πρότεινε για τέτοιο κυβισμο μηχανής, ώστε να ξέρω που να κοιτάξω και που να προσανατολιστω. Έτσι όπως το έχω στο μυαλό μου, θέλω κάτι οικονομικό,να μου κρατήσει και να μπορέσω να μάθω πάνω σε αυτό ώστε να γίνει ομαλά η μετάβαση μου σε κάτι μεγαλύτερο αργότερα.

  4. #34
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.468
    Παιδάκια, ένα ΧΤ600 και ένα GSXR600 είναι και τα δύο 600 κυβικά, αλλά ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ. Just saying.
    Life begins at 45°.

  5. #35
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Ohm Προβολή μηνύματος
    βολεβότανε

    *Βολευοταν


  6. #36
    The Tech guy Το avatar του/της George_Sp
    Εγγραφή
    04/06/2012
    Μηνύματα
    2.118
    Polytexnitis στα 28 ξεκίνησα με μηδενική εμπειρία σε 2 τροχούς εκτός από ποδήλατο.
    Έμαθα στη σχολή με τετρακύλινδρο 400κυβικών και 50αλογάκια για 15μαθήματα.

    Αφού πήρα το δίπλωμα αγόρασα μονοκύλινδρο F650GS αντίστοιχων αλόγων και το κυκλοφόρησα περίπου 1-1μιση χρόνο καθημερινά στην Αθήνα.

    Τον πρώτο καιρό, ναι το γκάζι με φόβισε λίγο αλλά έμαθα να ελέγχω τον καρπό μου και να χειρίζομαι σωστά το συμπλέκτη.

    Για να πηγαίνεις στη Πάτρα μικρές διαδρομές για τη σχολή και ένα καφέ πιστεύω οτι είτε ξεκινήσεις από τα 125-250 κυβικά είτε πας στα 600άρια έως 50άλογα που καλύπτονται από Α2 θα τη βρεις την άκρη
    Οικονομικότερα θα είσαι με τα μικρά. Ασφαλέστερος θα είσαι με τα μεγάλα αρκεί στην αρχή να το πάρεις χαλαρά για να μάθεις να διαχειρίζεσαι αυτό που καβαλάς. Αν σε φάει ο καρπός στα 600κυβικά, είναι πιο εύκολο να την πληρώσεις.
    Στα μικρά και το καρπό να σπάσεις, το ξάφνιασμα θα είναι τόσο απειροελάχιστο που δε θα το καταλαβαίνεις μετά τις πρώτες 2-3 εβδομάδες εξάσκησης.

    Η ένσταση μου στα μικρά μηχανάκια τύπου παπί ή μικρό μοτοσυκλετάκι είναι στον τομέα της ασφάλειας (ενεργητικής και παθητικής) σε σχέση με τα μεγαλύτερα.
    Όπως και να το κάνουμε έχουν εκ κατασκευής χειρότερα φρένα.
    Επίσης δεν έχουν τον όγκο ώστε να σε βλέπουν (και αρα να σε υπολογίζουν) οι άλλοι οδηγοί.
    Τέλος δεν έχουν το γκάζι που θα σου επιτρέπει να φύγεις από μια δύσκολη στιγμή.

    Επίσης το μικρό μηχανάκι δεν έχει τις διαστάσεις που θες για να σε βολέψει λόγω σωματοδωμής. Θα το βρεις κουραστικό και θα νιώθεις σαν να καβαλάς το bmx-άκι του μικρού σου αδερφού που το έπαιρνες βόλτα μέσα στο σπίτι για να τον πειράξεις και έβρισκαν τα γόνατά σου στο τιμόνι αν δεν το είχες στην ευθεία.

    Καθημερινά βλέπω το μειονέκτημα των μικρών οχημάτων στην κίνηση, και άσε τον αγαπημένο μας Terens να λέει το ανάποδο.

    Καβάλησε μικρά και μεγάλα να δεις την αίσθηση και τι σε βολεύει.

  7. #37
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.998
    ως προς τα ψευτοεντουρο/on-off:
    honda crf250 ή xr250
    yamaha ttr250
    suzuki dr250
    kawasaki klx250-300

    δεν ειναι τυχαια η σειρα..αν σ'αρεσει η κατηγορια ψαχνεις κατι καλοσυντηρημενο με αυτη την σειρα που στα εγραψα...

    ως προς τα street:
    sym wolf 250
    suzuki inazuma 250
    ktm duke 200

    honda cbf250
    yamaha ybr250


    προτιμησε τα 3 πρωτα..ανεξαρτητως σειρας, οποιο σου αρεσει...ειναι τα πιο καινουργια...αν δεν σε παιρνει το budget κοιτας και τα αλλα 2...

  8. #38
    ευθειακιας Το avatar του/της noodles
    Εγγραφή
    22/07/2015
    Μηνύματα
    1.059
    απο τη στιγμη που δεν εχεις εμπειρια, μηχανακια της κατηγοριας xt660, drz400 κτλ θα σου φανουνε πολυβολα. στα 18-19 θυμαμαι οδηγουσα 2τ παπια και νομιζα πως πεταω, φαντασου τι θα γινοταν αν επερνα xt. κοιτα τα μηχανακια που εγραψε ο devil's animal στο παραπανω ποστ και παρε οποιο σου αρεσει εμφανησιακα και το βρεις σε καλη κατασταση.

    κατι μικροτερο δεν εχει νοημα (πχ καλο θα ηταν το παπι, αλλα λογο κιλων και υψους δε θα μαθεις τιποτα, γιατι δε θα εχει δυναμη), οπως επισης και κατι μεγαλυτερο γιατι θα το "φοβασαι" και θα περασει πολυς καιρος μεχρι να το συνηθισεις-μαθεις.
    it was nothing, just the normal thing to do at the time

  9. #39
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από George_Sp Προβολή μηνύματος
    Polytexnitis στα 28 ξεκίνησα με μηδενική εμπειρία σε 2 τροχούς εκτός από ποδήλατο.
    Έμαθα στη σχολή με τετρακύλινδρο 400κυβικών και 50αλογάκια για 15μαθήματα.

    Αφού πήρα το δίπλωμα αγόρασα μονοκύλινδρο F650GS αντίστοιχων αλόγων και το κυκλοφόρησα περίπου 1-1μιση χρόνο καθημερινά στην Αθήνα.

    Τον πρώτο καιρό, ναι το γκάζι με φόβισε λίγο αλλά έμαθα να ελέγχω τον καρπό μου και να χειρίζομαι σωστά το συμπλέκτη.

    Για να πηγαίνεις στη Πάτρα μικρές διαδρομές για τη σχολή και ένα καφέ πιστεύω οτι είτε ξεκινήσεις από τα 125-250 κυβικά είτε πας στα 600άρια έως 50άλογα που καλύπτονται από Α2 θα τη βρεις την άκρη
    Οικονομικότερα θα είσαι με τα μικρά. Ασφαλέστερος θα είσαι με τα μεγάλα αρκεί στην αρχή να το πάρεις χαλαρά για να μάθεις να διαχειρίζεσαι αυτό που καβαλάς. Αν σε φάει ο καρπός στα 600κυβικά, είναι πιο εύκολο να την πληρώσεις.
    Στα μικρά και το καρπό να σπάσεις, το ξάφνιασμα θα είναι τόσο απειροελάχιστο που δε θα το καταλαβαίνεις μετά τις πρώτες 2-3 εβδομάδες εξάσκησης.

    Η ένσταση μου στα μικρά μηχανάκια τύπου παπί ή μικρό μοτοσυκλετάκι είναι στον τομέα της ασφάλειας (ενεργητικής και παθητικής) σε σχέση με τα μεγαλύτερα.
    Όπως και να το κάνουμε έχουν εκ κατασκευής χειρότερα φρένα.
    Επίσης δεν έχουν τον όγκο ώστε να σε βλέπουν (και αρα να σε υπολογίζουν) οι άλλοι οδηγοί.
    Τέλος δεν έχουν το γκάζι που θα σου επιτρέπει να φύγεις από μια δύσκολη στιγμή.

    Επίσης το μικρό μηχανάκι δεν έχει τις διαστάσεις που θες για να σε βολέψει λόγω σωματοδωμής. Θα το βρεις κουραστικό και θα νιώθεις σαν να καβαλάς το bmx-άκι του μικρού σου αδερφού που το έπαιρνες βόλτα μέσα στο σπίτι για να τον πειράξεις και έβρισκαν τα γόνατά σου στο τιμόνι αν δεν το είχες στην ευθεία.

    Καθημερινά βλέπω το μειονέκτημα των μικρών οχημάτων στην κίνηση, και άσε τον αγαπημένο μας Terens να λέει το ανάποδο.

    Καβάλησε μικρά και μεγάλα να δεις την αίσθηση και τι σε βολεύει.




    ΘΑ ΡΩΤΗΣΩ 2-3 ΠΡΑΜΜΑΤΑ



    Μια και κουβεντιάζουμε.
    Τι σε κάνει να νομίζεις ότι ένα μονοκύλινδρο 170 κιλών θα φρενάρει σε λιγότερα μέτρα
    από ένα παπί 100 κιλών σε φρενάρισμα πανικού..?? Και αν ναι πόση θα είναι η διαφορά σε μέτρα
    και κατά πόσο θα μπορέσει να το κρατήσει κάποιος αρχάριος χωρίς να πέσει..??
    Το έχω όγκο για να με βλέπουν το αντιπαρέρχομαι,θα αγοράσω μια σκούνα να κυκλοφοράω
    να είμαι ευδιάκριτος...!!!
    Είμαι 1,85 και 85-86 κιλά και κυκλοφοράω με παπάκια πολλά χρόνια...!!
    Τελευταίο μιλάμε για ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ ασφάλεια σε έναν άπειρο πρωτάρη οδηγό..?? ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ..!!
    Έκανα 6-7 χρόνια να πείσω τον γιο μου πως καλύτερα να πηγαίνεις με λιγότερα παρά να πατάς το γκάζι
    αν σου βγει κάτι ,καλύτερα να σταματήσεις ,παρά να επιταχύνεις για να προλάβεις τη σύγκρουση...!!!
    Μόνο ωριμάζοντας το κατάλαβε ,φυσικά ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ,εγώ τζάμπα τα έλεγα.
    Ότι τα μικρά οχήματα μειονεκτούν απέναντι στά μεγάλα δίτροχα μέσα στην πόλη τι να πω...???
    Να αφήσω δηλαδή το παπάκι και να παίρνω το βαραντέρο και το χαγιαμπούζα στην πόλη για να με βλέπουν
    και να έχω καλύτερη ενεργητική ασφάλεια..?? Η το ΧΤ και το ΚΛΕ..??
    Ότι πείτε ρε παιδιά....!!!
    Θα ξεχάσω αυτά που μου έμαθε ο δρόμος 40 χρόνια τώρα,με τράκες,γλιστρήματα,πεσίματα κ.λ.π....
    Ενημερωτικά ένα αξιοπρεπές παπάκι πάει 100 για πλάκα και έχει δισκόφρενα για τα 100 κιλά του.
    Πιάνει τα 100 εύκολα,φρενάρει καλά,ξεφεύγει εύκολα στα φανάρια μπροστά από
    ΟΛΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ και λεωφορεία...!!!
    Ότι είχα να πω το είπα, με κουράσατε μερικοί, ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ ΛΕΜΕ...!!!

  10. #40
    never hold back Το avatar του/της Ohm
    Εγγραφή
    08/12/2015
    Μηνύματα
    371
    όλα όσα λες καλά είναι, αλλά το παιδί έχει δίπλωμα, ξέρει να κουμαντάρει 500άρα μηχανή, ξέρει ότι έχει δύναμη και πρέπει να την σέβεται και όχι να ζορίζει καταστάσεις.

    Άμα ήταν να καβαλάει και να ζορίζει καταστάσεις, θα φάει τα μούτρα του και με τετράχρονο 50άρι.

    Όμως το να προτείνεις παπάκι σε κάποιον που επιθυμεί μηχανή, δεν κολλάει. Με το παπάκι δε θα συνηθίσει τον συμπλέκτη. Το παπάκι δεν είναι για βόλτες. Μπορεί να πάει βόλτες, ένας παλαβός πήγε στο νεπάλ με suzuki gn 250 στο κάτω-κάτω, αλλά δεν είναι για βόλτες. Το παπάκι είναι για να κινείσαι στην πόλη να κάνεις διαδρομές σπίτι-δουλειά φάση.

    Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου ότι ένα ελαφρύτερο μηχανάκι δείχνει πιό εύκολο στο μανουβράρισμα, όμως θα διαφωνίσω κάθετα στο αν αυτό είναι σωστό κριτήριο για επιλογή μηχανής. Όπως σίγουρα ξέρεις, ο έλεγχος της μηχανής δεν πρέπει να στηρίζεται στο ότι η μηχανή είναι ελαφριά και συνεπώς την κουνάς αριστερά-δεξιά, αλλά στην ικανότητα ελέγχου τιμονιού-γκαζιού. Και πολύ περισσότερο σε αρχάριο δεν μαθαίνεις πως να εκμεταλλεύεται το βάρος του για να μετακινεί το κέντρο βάρους του, αλλά το πως να κινείται με ασφάλεια στο δημόσιο οδικό δίκτυο. Που να στέκεται στο δρόμο, τι να προσέχει στις διασταυρώσεις, να αναγνωρίζει επικίνδυνες καταστάσεις, να φρενάρει όταν πρέπει όσο πρέπει, τι να προσέχει στα φανάρια, να κοιτάει που πάει, κτλ κτλ κτλ.

    Στα φρένα πανικού, όλα είναι ζάρια στον αέρα, είτε έχεις και γαμώ τα φρένα είτε έχεις ταμπούρο ξεφτισμένο... γιατί είσαι σε συνθήκες πανικού. Το ABS είναι σωτήριο σε κάτι τέτοια, αλλά το παν είναι να μάθει κάποιος να μην χρειαστεί ποτέ φρένα πανικού (φρένο πανικού = η αποφυγή ατυχήματος δεν είναι βέβαιη και πρέπει να κόψω όση ταχύτητα είναι δυνατόν, ιδανικά να σταματήσω πριν...) Οπότε ό,τι διαφορά στα φρένα μεταξύ παπιού και cb500 (πχ) δεν έχει μεγάλη σημασία. Άσε που μου ακούγεται περίεργο ότι ένα wave θα φρενάρει καλύτερα από ένα cb500 :| Δεν ξέρω κιόλας, οκ.
    I live to learn. I learn to think. I think to create. I create to be.

  11. #41
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.998
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Terens Προβολή μηνύματος
    Ενημερωτικά ένα αξιοπρεπές παπάκι πάει 100 για πλάκα και έχει δισκόφρενα για τα 100 κιλά του.
    Πιάνει τα 100 εύκολα,φρενάρει καλά,ξεφεύγει εύκολα στα φανάρια μπροστά από


    ρε συ terens ΕΛΕΟΣ, λεμε...
    μην προσπαθεις να μας πεισεις για τα λεγομενα σου...ειναι ΑΚΥΡΑ!!

    και για να σου απαντησω εγω σ'αυτα που ρωτας...
    ΝΑΙ, ενα εντουρακι ή ενα μοτοσυκλετακι 250cc ειναι απειρως καλυτερο απο παπι...
    το παπι δεν παει 100 για πλακα...τα παει μεν, οχι για πλακα δε...
    ενα 250 τα παει για πλακα τα 100...και τα κραταει και με δικαβαλο και τα κανει και 120 και 130 σε καμια λεωφορο...
    το παπι δεν εχει αξιολογα φρενα και αναρτησεις για να σταματησεις απο τα 100...μπορει να σταματαει μεν, αλλα οχι καλυτερα απο ενα street 250 ή ενα ψευτοεντουρο 250...
    το δευτερο δε, εχει αναρτησεις που θα ανταπεξελθουν ΠΟΛΥ καλυτερα στις κακοτεχνιες του δρομου και τα πεζοδρομια απο ενα παπι...

    επισης τα ψευτοεντουρο και τα street δεν εχουν μεγαλη διαφορα στα κιλα απο το παπι...αντιθετως με τον διπλασιο κυβισμο και τα περιφερειακα τους στεκονται πολυ καλυτερα σε ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ!

    δεν ειναι τυχαιο οτι το ενα ειναι απλα ενα φθηνο μεσο μεταφορας ΚΑΙ ΜΟΝΟ...το οποιο χρησιμοποιειται κυριως ή απο πολυ πιτσιρικαδες που δεν εχουν διπλωμα ή απο τελειωμενους παππουδες που τους φοβιζουν ολα τ'αλλα και το αλλο ειναι κατι πιο ακριβο που χρησιμοποιειται απο ατομα πιο "ψαγμενα" που αξιολογουν καλυτερα την κατασταση της πολης και επιλεγουν ορθως την κατηγορια των μοτοσυκλετων 250cc...

    εχω κυκλοφορησει και εγω με τα παντα μεσα στην πολη...και οχι στην πολη της Θεσσαλονικης που εχει 2 δρομους και 5 στενα...
    μιλαμε για Αθηνα..μιλαμε για Ομονοια, Μοναστηρακι, Μητροπολεως πηγμενα ολα σε ωρα αιχμης...
    μιλαμε για λεωφορους που αν βρεις δρομο πας με 130-140 ανετα...Συγγρου, Μεσογειων, Βουλιαγμενης κλπ...

    πηγαινε καθημερινη στην Αθηνας τωρα τις γιορτες να δεις απο που ερχονται αυτοκινητα, φορτηγα, παπακια, μηχανες, πεζοι, καροτσακια...
    δεν υπηρχε κατι καλυτερο απο το xr250r που ειχα...
    περναγε απο λακουβες, ανεβαινε πεζοδρομια, φρεναρε εξαιρετικα, χωραγε απο παντου και περναγε πανω απο καθρεφτες, δεν αναβε το μοτερ του αν ηταν καλοκαιρι και περιμενες στο φαναρι...και αλλα πολλα...

    με το παπι εδω πας, εκει βρισκεσαι...ανεβαζεις 2ο ατομο καμια 90αρα κιλα και τρομαζεις να πιασεις τα 70χλμ/ωρα...
    και μολις τα πιασεις, τρομαζεις να σταματησεις...

    ε, μα ΕΛΕΟΣ...θα μας κανεις να ξεχασουμε και αυτα που ξερουμε...
    :a28:

  12. #42
    Μέλος
    Εγγραφή
    10/11/2015
    Μηνύματα
    96
    Ότι και να πάρεις μην πάρεις 125cc είναι πολύ αργό ακόμα και για αρχάριους ( εκτός αν πάρεις κανένα aprilia ) σε 2 βδομάδες θα θες παραπάνω γκάζι .. πάρε 250 cc και πάνω ..

    ΕΚΤΟΣ αν το θες αποκλειστικά και μόνο για μέσα στην πόλη τότε πάρε 125 , είναι υπεραρκετό για μέσα στην πόλη

  13. #43
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της GiorgosLa
    Εγγραφή
    05/02/2015
    Μηνύματα
    776
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Terens Προβολή μηνύματος
    ΘΑ ΡΩΤΗΣΩ 2-3 ΠΡΑΜΜΑΤΑ



    Μια και κουβεντιάζουμε.
    Τι σε κάνει να νομίζεις ότι ένα μονοκύλινδρο 170 κιλών θα φρενάρει σε λιγότερα μέτρα
    από ένα παπί 100 κιλών σε φρενάρισμα πανικού..?? ..!!!
    Μια και το τραβήξαμε απ τα μαλλιά το θέμα, εμένα είναι 240 κιλά. Σύμφωνα με την φυσική έχεις δίκιο. Εγώ πάντως "νομίζω" ότι αν πάω μια κόντρα σε φρένα με ένα παπί τάπα, θα έχουμε αρκετή διαφορά, υπέρ εμού του ιδίου.
    Αν βρω ευκαιρία θα δοκιμάσω.

  14. #44
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από devil's animal Προβολή μηνύματος
    ρε συ terens ΕΛΕΟΣ, λεμε...
    μην προσπαθεις να μας πεισεις για τα λεγομενα σου...ειναι ΑΚΥΡΑ!!

    και για να σου απαντησω εγω σ'αυτα που ρωτας...
    ΝΑΙ, ενα εντουρακι ή ενα μοτοσυκλετακι 250cc ειναι απειρως καλυτερο απο παπι...
    το παπι δεν παει 100 για πλακα...τα παει μεν, οχι για πλακα δε...
    ενα 250 τα παει για πλακα τα 100...και τα κραταει και με δικαβαλο και τα κανει και 120 και 130 σε καμια λεωφορο...
    το παπι δεν εχει αξιολογα φρενα και αναρτησεις για να σταματησεις απο τα 100...μπορει να σταματαει μεν, αλλα οχι καλυτερα απο ενα street 250 ή ενα ψευτοεντουρο 250...
    το δευτερο δε, εχει αναρτησεις που θα ανταπεξελθουν ΠΟΛΥ καλυτερα στις κακοτεχνιες του δρομου και τα πεζοδρομια απο ενα παπι...

    επισης τα ψευτοεντουρο και τα street δεν εχουν μεγαλη διαφορα στα κιλα απο το παπι...αντιθετως με τον διπλασιο κυβισμο και τα περιφερειακα τους στεκονται πολυ καλυτερα σε ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ!

    δεν ειναι τυχαιο οτι το ενα ειναι απλα ενα φθηνο μεσο μεταφορας ΚΑΙ ΜΟΝΟ...το οποιο χρησιμοποιειται κυριως ή απο πολυ πιτσιρικαδες που δεν εχουν διπλωμα ή απο τελειωμενους παππουδες που τους φοβιζουν ολα τ'αλλα και το αλλο ειναι κατι πιο ακριβο που χρησιμοποιειται απο ατομα πιο "ψαγμενα" που αξιολογουν καλυτερα την κατασταση της πολης και επιλεγουν ορθως την κατηγορια των μοτοσυκλετων 250cc...

    εχω κυκλοφορησει και εγω με τα παντα μεσα στην πολη...και οχι στην πολη της Θεσσαλονικης που εχει 2 δρομους και 5 στενα...
    μιλαμε για Αθηνα..μιλαμε για Ομονοια, Μοναστηρακι, Μητροπολεως πηγμενα ολα σε ωρα αιχμης...
    μιλαμε για λεωφορους που αν βρεις δρομο πας με 130-140 ανετα...Συγγρου, Μεσογειων, Βουλιαγμενης κλπ...

    πηγαινε καθημερινη στην Αθηνας τωρα τις γιορτες να δεις απο που ερχονται αυτοκινητα, φορτηγα, παπακια, μηχανες, πεζοι, καροτσακια...
    δεν υπηρχε κατι καλυτερο απο το xr250r που ειχα...
    περναγε απο λακουβες, ανεβαινε πεζοδρομια, φρεναρε εξαιρετικα, χωραγε απο παντου και περναγε πανω απο καθρεφτες, δεν αναβε το μοτερ του αν ηταν καλοκαιρι και περιμενες στο φαναρι...και αλλα πολλα...

    με το παπι εδω πας, εκει βρισκεσαι...ανεβαζεις 2ο ατομο καμια 90αρα κιλα και τρομαζεις να πιασεις τα 70χλμ/ωρα...
    και μολις τα πιασεις, τρομαζεις να σταματησεις...

    ε, μα ΕΛΕΟΣ...θα μας κανεις να ξεχασουμε και αυτα που ξερουμε...
    :a28:



    ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ............


    Το πόσο καλύτερο είναι ένα 250άρι εντουράκι από ένα παπί είναι το ζητούμενο..??
    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ........τι άλλο να πω.
    Μήπως το ζητούμενο στην κουβέντα είναι
    το πως ξεκινάει τη μοτοσυκλετιστική του καριέρα
    ένας ΑΡΧΑΡΙΟΣ..??
    Το XR ναι ήταν καλό για σένα όμως...!!!
    Τώρα ποιος νέος οδηγός θα πάει στη Συγγρού με 140..??
    Τουλάχιστον καταλήξαμε σε κάτι,
    ότι στην Αθήνα έχουμε οδηγάρες γρήγορους και πως όλοι
    οι άλλοι σαν χωριά που είμαστε δε θα τόχουμε ποτέ το τιμόνι...!!!

  15. #45
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/11/2012
    Μηνύματα
    3.818
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Terens Προβολή μηνύματος
    ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ............


    Το πόσο καλύτερο είναι ένα 250άρι εντουράκι από ένα παπί είναι το ζητούμενο..??
    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ........τι άλλο να πω.
    Μήπως το ζητούμενο στην κουβέντα είναι
    το πως ξεκινάει τη μοτοσυκλετιστική του καριέρα
    ένας ΑΡΧΑΡΙΟΣ..??

    Το XR ναι ήταν καλό για σένα όμως...!!!
    Τώρα ποιος νέος οδηγός θα πάει στη Συγγρού με 140..??
    Τουλάχιστον καταλήξαμε σε κάτι,
    ότι στην Αθήνα έχουμε οδηγάρες γρήγορους και πως όλοι
    οι άλλοι σαν χωριά που είμαστε δε θα τόχουμε ποτέ το τιμόνι...!!!
    Εχει δικιο παλικαρια,ΑΥΤΟ ειναι το ζητουμενο.

Σελίδα 3 από 7 ΠρώτοΠρώτο 1234567 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. ΕΝ ΔΥΝΑΜΕΙ ΑΓΟΡΑΣΤΗΣ
    από sea στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 57
    Τελευταίο μήνυμα: 30/11/2007, 18:47
  2. νέος οδηγός
    από cityfly στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 04/01/2006, 12:07
  3. Νέος οδηγος - ερωτήσεις
    από cbr125 στο forum Οδήγηση: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 46
    Τελευταίο μήνυμα: 02/10/2005, 18:30
  4. Νέος μελλοντικος οδηγός
    από suzukimaniac στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 46
    Τελευταίο μήνυμα: 02/08/2005, 08:27
  5. νέος οδηγός
    από mbjp στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 06/03/2005, 11:24

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF