Σελίδα 6 από 11 ΠρώτοΠρώτο 1234567891011 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 76 έως 90 από 160

Θέμα: Τύποι βιδών και λόγος ύπαρξής των

  1. #76
    Αποσυντονισμένο Μέλος Το avatar του/της Desperado
    Εγγραφή
    07/09/2005
    Μηνύματα
    438
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από virus Προβολή μηνύματος
    κι ομως εχει στεγανο. το κεφαλι σφραγιζει.
    Δεν επιμένω γιατί δεν ξέρω, στα εξωλέμβια όμως πως γίνεται οι βίδες της κεφαλής να είναι τίγκα στην ηλεκτρόλυση από το αλάτι μετά από κάποια χρόνια??

  2. #77
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.559
    κεφαλες και μπλοκ στις εξωλεμβιες ειναι αλουμινενια
    οι βιδες αναποφευκτα ειναι χαλυβδινες
    η ηλεκτρολυση τρωει το αλουμινιο κι οχι τον χαλυβα
    για το λογο αυτο θυσιαζονται χρησιμοποιουνται ανοδια για προστασια (νομιζω απο μαγνησιο)

  3. #78
    Αποσυντονισμένο Μέλος Το avatar του/της Desperado
    Εγγραφή
    07/09/2005
    Μηνύματα
    438
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από toyar Προβολή μηνύματος
    κεφαλες και μπλοκ στις εξωλεμβιες ειναι αλουμινενια
    οι βιδες αναποφευκτα ειναι χαλυβδινες
    η ηλεκτρολυση τρωει το αλουμινιο κι οχι τον χαλυβα
    για το λογο αυτο θυσιαζονται χρησιμοποιουνται ανοδια για προστασια (νομιζω απο μαγνησιο)
    Σωστά , τρώγονται όμως λόγω ηλεκτρόλυσης και οι βίδες τελικά, το έχω δει με τα μάτια μου. Ανόδια (σωστά μαγνησίου είναι ) υπάρχουν βέβαια αλλά...το αλάτι είναι άτιμο!!!
    Πάντως εγώ καταλήγω ότι δεν υπάρχει στεγανότητα μεταξύ βίδας και σπειρώματος , γι'αυτό και παρουσιάζεται το φαινόμενο της ηλεκτρόλυσης στα μοτέρ θαλάσσης ή εμφανίζεται οξείδωση στα στεριανά μοτέρ.

  4. #79
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.559
    στα σπειρωματα στερεωσης ή προεντασης δεν υπαρχει αναγκη για στεγανοτητα
    απο εκει και περα δε χρειαζεται καν νερο για την ηλεκτρολυση, δουλευει και η υγρασια του αερα εμπλουτισμενη με αλατι αρκει τα μεταλλα να ακουμπουν

  5. #80
    Αποσυντονισμένο Μέλος Το avatar του/της Desperado
    Εγγραφή
    07/09/2005
    Μηνύματα
    438
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από toyar Προβολή μηνύματος
    στα σπειρωματα στερεωσης ή προεντασης δεν υπαρχει αναγκη για στεγανοτητα
    απο εκει και περα δε χρειαζεται καν νερο για την ηλεκτρολυση, δουλευει και η υγρασια του αερα εμπλουτισμενη με αλατι αρκει τα μεταλλα να ακουμπουν
    Και δουλεύει άριστα!!

  6. #81
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της andreaspetr
    Εγγραφή
    01/09/2014
    Μηνύματα
    465
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από duke200 Προβολή μηνύματος
    και που να δεις ακόμα πιο κουφά αμάξια που σου λεει να σφιξεις σε τρια στάδια μετα να ξεσφίξεις τελείως και μετα να ξανασφίξεις άλλα 4 σταδια και φυσικά με συγκεκριμένη σειρά σφίξε ξεσφιξε για 16 και 17 μπουλώνια. Θες μια ώρα μόνο για να σφίξεις ένα καπάκι!!!

    Και μετά απο όλα αυτα, σου λεει στα 500 χιλιόμετρα, ξανακάνε έλεγχο στο σφίξιμο, οπότε πάλι όλα κάτω!

    δεν θα ξεχάσεις καμία? Να πως χαλάνε οι φλάντζες
    κατι τετοιο δηλαδη...

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	sr20de.jpg 
Προβολές:	376 
Μέγεθος:	66,3 KB 
ID:	348145

  7. #82
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    23/08/2015
    Μηνύματα
    1.093
    ναι! και ω τι έκπληξη, το μοτερ είναι nissan!!

  8. #83
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.559
    τετοια διαδικασια ειχα δει και στον boxer του impreza σε 2 κεφαλες

  9. #84
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της andreaspetr
    Εγγραφή
    01/09/2014
    Μηνύματα
    465
    Ιαπωνικη φιλοσοφια μαλλον στο δεσιμο μοτερ.
    ευκολο ειναι παντως...


  10. #85
    Γιατί για κάποιες βίδες με ίδια διατομή χρησιμοποιούνται διαφορετικά κλειδιά? Έχω δει πχ στην ίδια διατομή να χρειάζεται άλλοτε 13 και άλλοτε 12. Είναι θέμα προτυπου ή έχει σχέση με ροπές η ιστορία αυτή?

  11. #86
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.206
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DAN_DAN Προβολή μηνύματος
    Γιατί για κάποιες βίδες με ίδια διατομή χρησιμοποιούνται διαφορετικά κλειδιά? Έχω δει πχ στην ίδια διατομή να χρειάζεται άλλοτε 13 και άλλοτε 12. Είναι θέμα προτυπου ή έχει σχέση με ροπές η ιστορία αυτή?
    Αυτό συμβαίνει λόγω διαφορετικών standards.
    Ολα τα Japan είναι με JIS ( Japanese Industrial Standard) και χρησιμοποιούν 10ρι κεφαλι για 6mm, 12 για 8mm κοκ, ενώ σε ενα Ευρωπαικό θα είχες 11ρι και 13ρι κεφάλι αντίστοιχα.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  12. #87
    Ευχαριστώ Άρη

  13. #88
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από andreaspetr Προβολή μηνύματος
    Ιαπωνικη φιλοσοφια μαλλον στο δεσιμο μοτερ.
    ευκολο ειναι παντως...

    χαχαχα
    Σε 4 λεπτα ετοιμο το moter.
    Dankannn

    CBR 600F THE BEST

  14. #89
    Μέλος Το avatar του/της Road Pirat
    Champion 1ης Βουνίσιας
    Εγγραφή
    01/11/2015
    Μηνύματα
    411
    Βίδες jis στο ποιο αναπάντεχο μέρος. Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG_20160723_120416.jpg 
Προβολές:	219 
Μέγεθος:	61,7 KB 
ID:	363195

  15. #90
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.948
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Road Pirat Προβολή μηνύματος
    Βίδες jis στο ποιο αναπάντεχο μέρος. Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG_20160723_120416.jpg 
Προβολές:	219 
Μέγεθος:	61,7 KB 
ID:	363195
    Καρμπιρατέρ είναι?
    Αν ναι, τότε είναι το πιο συνηθισμένο μέρος για να βρεις jis.
    Sent from me using a computer.

Παρόμοια θέματα

  1. Οξειδωση βιδων και σκελετου.
    από edmarios στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 29/04/2014, 14:49
  2. Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 25/03/2013, 11:47
  3. Απαντήσεις: 27
    Τελευταίο μήνυμα: 15/07/2010, 15:59
  4. Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 18/01/2007, 12:29
  5. Οι τύποι των γυναικών...
    από DirtyHarry στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 07/05/2004, 11:47

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF