σίγουρα μέσα στη δεκαετία του 90 κυκλοφόρησε
το δύσκολο είναι ότι έως τώρα δεν έχω καταφέρει δυστηχώς
να βρω στα γνωστά site ru, bikechat κλπ κάποιο μανουαλ για αυτή την τσαγιέρα
ακόμα κι όταν το είχα θυμάμαι ότι το ρύθμιζα (16 βαλβίδες βίδα κόντρα παξιμάδι ) με τα διάκενα που μου είχε πει φίλος που είχε συνεργείο
ούτε που θυμάμαι τώρα..
αλλά οκ,
η τετράδα έρχεται εύκολα με τα μανόμετρα
και η ζωή συνεχίζεται...
πωλειται Bandit 400 κομπλε με χαρτια. λειτουργουσε κανονικοτατα μεχρι που εκαψε ηλεκτρονικη. 600ε πιθανων να εχω και δευτερες 4αδες καρμπ, σιγ0ουρα εχω αλλα δυο μοτερ για ανταλακτικα.το ενα το 400v.
Η αλήθεια είναι ότι όταν το είχα δει πριν καμμιά 20ρια χρόνια στο Κουκάκι νόμιζα ότι ήταν πατέντα (υδρόψυκτο)...
http://www.motorcyclespecs.co.za/mod...atana%2092.htm
Eίχα πριν κάποια χρόνια ένα gsx400f. To πήρα σε κατάσταση μη λειτουργίας, ένας από τους δύο πολλαπλασιαστές καμένος.
Βρήκα (φθηνά) μεταχειρισμένα ανταλλακτικά και κατάφερα να το βάλω εμπρός. Τα καρμπυρατέρ (αλλαγμένα, έγραφαν με μαρκαδόρο
Bandit) καμιά δεκαριά βάλε-βγάλε (εύκολο) αλλά τελικά δούλεψαν σωστά. Το μηχανάκι άρχισε τις βόλτες! Εντυπώσεις: Σχετικά
βαριά αίσθηση, ευχάριστο στον ανοικτό δρόμο, μέσα στην πόλη άστα.. Καλά φρένα! Ο κινητήρας έχει δύναμη (60ΗΡ) αλλά από τις 6000
και μετά, μέχρι εκεί απλά γυρίζει! Οι αναρτήσεις μαλακές (στο δικό μου ήθελαν σέρβις) δεν σε προδιαθέτουν γιά πολλά. Κάπου
εκεί το πούλησα γιά ένα CBR600f!
HONDA CB50, XL185S, CANAM 250, YAM XT550, MONTESA COTA123T, KTM 504GS, BMW R80GS, HUSABERG FE350, XT600 BEN, XR650L, HUSQVARNA 250WR, HONDA TLR200, SUZUKI GSX400F, CBR600F, DR250S, HUSQ TE610E, KLR650, XLV600, XL350R, LC4 640
Απ ότι θυμάμαι η Σουζούκι εκείνη την εποχή (88-90-91) στα τετρακύλινδρα 400άρια έβαζε τον υδρόψυκτο κινητήρα του
gsxr 400. Στα μεγαλύτερα 600 και 750 τον αεροελαιόψυκτο. Στο ταμπλώ τα υδρόψυκτα είχαν θερμόμετρο και δείκτη βενζίνης,
τα αεροελαιόψυκτα μόνο δείκτη βενζίνης.
HONDA CB50, XL185S, CANAM 250, YAM XT550, MONTESA COTA123T, KTM 504GS, BMW R80GS, HUSABERG FE350, XT600 BEN, XR650L, HUSQVARNA 250WR, HONDA TLR200, SUZUKI GSX400F, CBR600F, DR250S, HUSQ TE610E, KLR650, XLV600, XL350R, LC4 640
ωραίος Βασίλη,
αυτό το 400αράκι μπορώ να σου πω ότι το δούλεψα πολλά χρόνια και το εκτίμησα
όπως και να το κάνουμε κάποιες φορές γυρνάς προς τις παλιές σου αγάπες
![]()
και η ζωή συνεχίζεται...
πράγματι υπάρχει μια σύγχυση σχετικά με το όνομά της
εμφανισιακά μοιάζει πάρα πολύ με το 600 και το εφτάμισι που αυτά λέγονται κατανα
παρ ότι όπως είπαμε παραπάνω το 400 είναι υδρόψυκτο και τα μεγαλύτερα αδέλφια του ελαιόψυκτα
το διακριτικό του είναι ο κωδικός GSX400F 1988 GK74A
το site αυτό νομίζω τα δείχνει καλά
http://www.suzukicycles.org/GSX-series/GSX400F.shtml
Σχετικά με το service manual το περίεργο είναι ότι μπορεί εύκολα κανείς να
βρει το GSX 400F 1982-1983 όχι όμως το service manual για το GSX 400F 1988-1989
Τελευταία τροποποίηση από free rider; 25/12/2015 στις 22:52.
και η ζωή συνεχίζεται...
η έρευνα σχετικά με το manual έχει καταλήξει στο λινκ αυτό που είναι για τα gsx400r
http://www.graniterock.co.uk/400manuals/index.htm
το manual
http://one-jp.com/lot/r77685077 στα γιαπωνέζικα όμως
πολύ ενδιαφέρον site για gsx400r
http://www.400greybike.com/
Τελευταία τροποποίηση από free rider; 26/12/2015 στις 07:17.
και η ζωή συνεχίζεται...
Suzuki GSX 400 FJ/FK/FAK/FL (GK74A) 88-90
ο κωδικός της μηχανής απο internet shop με πολλά parts
και άλλος πουλάει το μανουαλι στα ιαπωνικά
http://yahoo.aleado.ru/lot?auctionID=b120476660
και η ζωή συνεχίζεται...