Σελίδα 2 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 57

Θέμα: Το africa φτυνει λαδια...

  1. #16
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της buckley
    Εγγραφή
    28/02/2012
    Μηνύματα
    4.984
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από toyar Προβολή μηνύματος
    Τα νερά είναι καθαρά;
    Εννοείς εκεί που θα το κάνει μπλουμ ...

  2. #17
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    04/03/2012
    Μηνύματα
    1.919
    Συμφωνώ με τον Gfawkes.
    Τα λάδια που βάζεις είναι τα σωστά για το μηχανάκι;



    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από buckley Προβολή μηνύματος
    Εννοείς εκεί που θα το κάνει μπλουμ ...

  3. #18
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    21/06/2015
    Μηνύματα
    208
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από GFawkes Προβολή μηνύματος
    Aλλαξε λαδι με λιγο πιο παχυρευστο
    και ξανατσεκαρε


    λογικο ειναι με 140.000 στο κοντερ και αλλα 50-60-70 εκτος.....
    εχω 20/50 ημισυνθετικο
    τα χλμ ειναι 140.000 ηταν πρωτο χερι και μου εδωσε βιβλιαρακι αρχαιο με τα σερβις απο τοτε που το πηρε, σαν παπυρος ητανε.

    εν παση περιπτωσει, αφου καιει μισο λιτρο στα 1000χλμ δε θαπρεπε να καπνιζει λιγακι ? η να λαδωνει το μπουζι?
    Εκει εχω σκαλωσει, που στο διαλο παει το λαδι

    θα τσεκαρω αυτο που λει ο drbig με τις αναθυμιασεις αλλα πιο μετα... τωρα κρυωνω

  4. #19
    Καθε ποτε αλλαζες λαδια;
    Τι μαρκα λαδι εβαζες;

  5. #20
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της motoexelixis
    Εγγραφή
    11/08/2009
    Μηνύματα
    258
    αν θες να δεις αν πραγματικα καιει λαδι που μπορει εσυ να μη το βλεπεις,ενας ειναι ο καλυτερος τροπος.

    Βραδυ, μπροστα απο φωτα αυτοκινητου στη μεγαλη σκαλα αναμμενα.

    Αν καιει εστω και λιγο θα το δειξει...Το λεω γιατι οπως ειπες δε δειχνει να βγαζει καπνο...
    Καρτερ ημων το εν της μηχανης,αγιασθητω το βολαν σου,ελθετω η μπαταρια σου,γεμισθητωτο ρεζερβουαρ σου,ως εν λιπαντικον και επι της μηχανης,το στροφαλον ημων τον επιουσιον,σωσε ημην σημερον και αφες ημηναπο τα μικροπροβληματα των ηλεκτρικων,ως και ημεις αφιωμεν τις βαλβιδες ημων,στων αντιπροσωπων και τωνμηχανικων,αλλα ρησε ημας απο τα ιμιτασιον,
    AVIN

  6. #21
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    21/06/2015
    Μηνύματα
    208
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από taisteal Προβολή μηνύματος
    Καθε ποτε αλλαζες λαδια;
    Τι μαρκα λαδι εβαζες;
    το μηχανακι αλλαζε λαδι καθε 4- 5000χλμ, φιλτρο καθε 2η αλλαγη, λαδια διαφορα castrol motul beray ipone

  7. #22
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    21/06/2015
    Μηνύματα
    208
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από motoexelixis Προβολή μηνύματος
    αν θες να δεις αν πραγματικα καιει λαδι που μπορει εσυ να μη το βλεπεις,ενας ειναι ο καλυτερος τροπος.

    Βραδυ, μπροστα απο φωτα αυτοκινητου στη μεγαλη σκαλα αναμμενα.

    Αν καιει εστω και λιγο θα το δειξει......
    φιλαρακι εγραψες, εισαι πολυ μπροστα...
    thanks

  8. #23
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Ασχετο, αλλα 20/50 ημισυνθετικο νομιζω μονο το bell-ray v-twin υπαρχει απο τα γνωστα.


    Μαστορα εχεις τσεκαρει να δεις μηπως χανει απο καπου λαδια (καρτερ κλπ)...;;; Εχεις αφαιρεσει την ποδια ποτε..;;;
    MADE IN JAPAN 日本製

  9. #24
    Μέλος Το avatar του/της Boogie
    Εγγραφή
    29/12/2015
    Μηνύματα
    68
    2 λιτ στα 5.000 χμ? Λογική κατανάλωση για ΑΤ 750 με τόσα χιλιόμετρα.

    Τις παλιές εκείνες ένδοξες εποχές είχα ένα 750 που έκαιγε μισό λίτρο στα 1.000.

    Ελατήρια πιστονιών και τσιμούχες βαλβίδων είναι οι κύριοι φταίχτες συνήθως.

    Επίσης να δεις αν έχεις διαρροές όπως καλά σε συμβούλεψαν παραπάνω.

    Καλό θα ήταν επίσης να μην αφήνεις τα λάδια πάνω από 4.000 Κμ, πάντα ημισυνθετικό εννοείται.

  10. #25
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    Εγώ θα δοκιμαζα 20-50 ορυκτέλαιο και αλλαγή κάθε 3000
    Πάντως η κατανάλωση είναι λογική για τα χλμ του

  11. #26
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.032
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Boogie Προβολή μηνύματος
    2 λιτ στα 5.000 χμ? Λογική κατανάλωση για ΑΤ 750 με τόσα χιλιόμετρα.

    Τις παλιές εκείνες ένδοξες εποχές είχα ένα 750 που έκαιγε μισό λίτρο στα 1.000.

    Ελατήρια πιστονιών και τσιμούχες βαλβίδων είναι οι κύριοι φταίχτες συνήθως.

    Επίσης να δεις αν έχεις διαρροές όπως καλά σε συμβούλεψαν παραπάνω.

    Καλό θα ήταν επίσης να μην αφήνεις τα λάδια πάνω από 4.000 Κμ, πάντα ημισυνθετικό εννοείται.
    Αυτό....


    Εγώ τ άλλαζα κάθε 3,500...

    ανανήψαντας

  12. #27
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της virus
    Εγγραφή
    21/02/2009
    Μηνύματα
    2.383
    αχα ομοιοπαθης


    βαλε μονοτυπο λαδι 50 κι αν στο καψει κι αυτο πας για λυπητερη


    Γιαννης

  13. #28
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    21/06/2015
    Μηνύματα
    208
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από virus Προβολή μηνύματος
    αχα ομοιοπαθης


    βαλε μονοτυπο λαδι 50 κι αν στο καψει κι αυτο πας για λυπητερη


    ...καπου εχω ενα 4λιτρο βαλβολινη,

  14. #29
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της virus
    Εγγραφή
    21/02/2009
    Μηνύματα
    2.383
    κανονισε να τρεχουμε οπως με τον orizonta
    Γιαννης

  15. #30
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/11/2012
    Μηνύματα
    3.818
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από toyar Προβολή μηνύματος
    Εγώ θα δοκιμαζα 20-50 ορυκτέλαιο και αλλαγή κάθε 3000
    Πάντως η κατανάλωση είναι λογική για τα χλμ του
    Kαι τι θα κερδισει?Καλυτερα μα βαλει πιο χοντρα και να συμπληρωνει.Εξαλλου με τοσα χλμ το παραλογο θα ητανε να μην καιει.

Σελίδα 2 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Κοπή πίτας το Africa Twin Club
    από africa_info στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 15/01/2006, 22:52

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF