Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 23

Θέμα: Ομικοί προβληματισμοί

  1. #1
    never hold back Το avatar του/της Ohm
    Εγγραφή
    08/12/2015
    Μηνύματα
    371

    Ομικοί προβληματισμοί

    γιατί από τότε που αγόρασα το οικοπεδάκι (μικρό, πολύ μικρό) βγάζω καπου 70 παραπάνω χιλιόμετρα πριν χρειαστεί να μπω στη ρεζέρβα;

    χθες η κοπέλα μου μου εκμυστηρεύτηκε ότι πάντα ήθελε μηχανή. Τί κάνουμε; Η κακομοίρα είναι ένα κ ένα μίλκο... κανα dna?

    Όταν πηγαίνω με το hornet (98), ανεβάζω σχέση κάπου στις 3000, από 1η μέχρι 6η. Το σκεπτικό μου είναι ότι αφού δεν χρειάζομαι γκάζι (εδώ κάποιος με διακοπτει και λέει ε τότε τι το πήρες το χόρνετ?! ) ας ανεβάσω σχέση νωρίς να μην ζορίζεται το μοτέρ και να καίει λιγότερο. Αλλά μήπως είναι καλύτερα για το μοτέρ να δουλεύει μεταξύ 3k - 4k ή μεταξυ 4k - 5k αντί για 2k - 3k ?

    μπορώ να αλλάξω τις λάμπες πυράκτωσης με led ίδιας τάσης, με το σκεπτικό να έχουν ίδια κατανάλωση αλλά μεγαλύτερη ένταση;

    ρε παιδιά, αν η 3η με 150 στο κοντέρ μου ξηλώνει τα χέρια από το τιμόνι, πώς τον κουμαντάρετε αυτόν τον διάολο στην πίστα;;;

    ...

    είχα και άλλα, μα τα ξέχασα. Αυτό δεν είναι μνήμη, είναι σουρωτήρι
    I live to learn. I learn to think. I think to create. I create to be.

  2. #2
    Ο καφετζης Το avatar του/της teogtp
    Εγγραφή
    27/07/2011
    Μηνύματα
    5.179
    Εχω την εντύπωση ότι καβαλας ΚΑΙ λάθος μηχανάκι. ......
    Παρε ενα integra και θα είσαι άρχοντας.
    Gagourus agamitus Parthenopipitsus!

  3. #3
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.462
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από teogtp Προβολή μηνύματος
    Παρε ενα pcx και θα είσαι άρχοντας.
    Fixed

    To Hornet σίγουρα ούτε ζορίζεται λιγότερο, ούτε καίει λιγότερο (αν υποθέσουμε ότι εννοείς κατανάλωση/απόσταση κι όχι απόλυτη κατανάλωση), δουλεύοντας μόνιμα στις 3,000 στροφές.
    Life begins at 45°.

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της est
    Εγγραφή
    10/10/2012
    Μηνύματα
    996
    Με τη σωστή σχέση στο κιβώτιο δεν τραβάει κανένα ζόρι στις 3000.
    Για τα 70 χλμ παραπάνω μήπως έχει να κάνει ο τρόπος που οδηγείς.
    Η κοπέλα σου μπορεί κάλλιστα να πάρει ένα μπόμπερ/τσόπερ μηχανάκι. Θα το φτάνει σίγουρα και ταυτόχρονα θα είναι πολύ περισσότερο της μοδός από εσένα!
    Για τις λάμπες το αφήνω πάνω σου.

  5. #5
    Banned
    Εγγραφή
    06/03/2012
    Μηνύματα
    2.773
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Ohm Προβολή μηνύματος
    γιατί από τότε που αγόρασα το οικοπεδάκι (μικρό, πολύ μικρό) βγάζω καπου 70 παραπάνω χιλιόμετρα πριν χρειαστεί να μπω στη ρεζέρβα;
    Θα εφυγε η μακα απο τα καρμπ με την πτωση
    χθες η κοπέλα μου μου εκμυστηρεύτηκε ότι πάντα ήθελε μηχανή. Τί κάνουμε; Η κακομοίρα είναι ένα κ ένα μίλκο... κανα dna?
    Να παρει
    Όταν πηγαίνω με το hornet (98), ανεβάζω σχέση κάπου στις 3000, από 1η μέχρι 6η. Το σκεπτικό μου είναι ότι αφού δεν χρειάζομαι γκάζι (εδώ κάποιος με διακοπτει και λέει ε τότε τι το πήρες το χόρνετ?! ) ας ανεβάσω σχέση νωρίς να μην ζορίζεται το μοτέρ και να καίει λιγότερο. Αλλά μήπως είναι καλύτερα για το μοτέρ να δουλεύει μεταξύ 3k - 4k ή μεταξυ 4k - 5k αντί για 2k - 3k ?
    Καλυτερα να δουλευει λιγο πιο κατω απο τις στροφες που αποδιδει την μεγιστη ροπη του....δες τα specs του μοτερ
    μπορώ να αλλάξω τις λάμπες πυράκτωσης με led ίδιας τάσης, με το σκεπτικό να έχουν ίδια κατανάλωση αλλά μεγαλύτερη ένταση;
    ΟΧΙ, δεν αποδιδουν καλα
    ρε παιδιά, αν η 3η με 150 στο κοντέρ μου ξηλώνει τα χέρια από το τιμόνι, πώς τον κουμαντάρετε αυτόν τον διάολο στην πίστα;;;
    Εμπειρια ή αγνοια κινδυνου

    ...

    είχα και άλλα, μα τα ξέχασα. Αυτό δεν είναι μνήμη, είναι σουρωτήρι

    Ελπιζω να βοηθησα

  6. #6
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.462
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από GFawkes Προβολή μηνύματος
    Ελπιζω να βοηθησα
    Μιλάμε για ένα μηχανάκι με μέγιστη ροπή στις 9,500 rpm... Ο Ohm χρησιμοποιεί το 25% του κινητήρα ^^
    Life begins at 45°.

  7. #7
    Banned
    Εγγραφή
    06/03/2012
    Μηνύματα
    2.773
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από BLiTzER Προβολή μηνύματος
    Μιλάμε για ένα μηχανάκι με μέγιστη ροπή στις 9,500 rpm... Ο Ohm χρησιμοποιεί το 25% του κινητήρα ^^

    Δεν γνωριζω την λειτουργια του μοτερ του, αλλα αν το δουλευει πολυ χαμηλα, ισως να ειναι κακο για την υγεια του μοτερ.

    Κανονικα θα επρεπε να το δουλευει απο 25-45% στο χαλαρο, διχως να του κανει ζημια....τα σκορτσαρισματα χαμηλα κανουν κακο...οχι οικονομια.

  8. #8
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.462
    Δε σκορτσάρει στις 3,000 rpm, με σωστές αλλαγές, αλλά σίγουρα δεν είναι η ιδανική χρήση γι'αυτό το μηχανάκι. Ελπίζω να σκοπεύει να οδηγεί έτσι μέχρι να το μάθει κι όχι για πάντα
    Life begins at 45°.

  9. #9
    Banned
    Εγγραφή
    06/03/2012
    Μηνύματα
    2.773
    Μπορει να εχει βαλει κανα γραναζι απο μαικο 125, και να εχει ΤΟ κοντο κιβωτιο...

    τι να πω...

  10. #10
    Ο καφετζης Το avatar του/της teogtp
    Εγγραφή
    27/07/2011
    Μηνύματα
    5.179
    Κανε μια χαρη στον εαυτό σου.
    Βάλε μια ταινία και κρύψε το στροφόμετρο.
    Καβαλησε το και βγες να απολαυσεις τον δρόμο.
    Θα εκλαγεις απο την αίσθηση που θα παρεις.
    Gagourus agamitus Parthenopipitsus!

  11. #11
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Ohm Προβολή μηνύματος
    γιατί από τότε που αγόρασα το οικοπεδάκι (μικρό, πολύ μικρό) βγάζω καπου 70 παραπάνω χιλιόμετρα πριν χρειαστεί να μπω στη ρεζέρβα;
    Γιατί χεζμεντέν οδήγηση, μετατραυματική, είναι πολύ πιο ήπια και ας μην το κάνεις συνειδητά.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Ohm Προβολή μηνύματος
    χθες η κοπέλα μου μου εκμυστηρεύτηκε ότι πάντα ήθελε μηχανή. Τί κάνουμε; Η κακομοίρα είναι ένα κ ένα μίλκο... κανα dna?
    φραπέ ρέισερ, οτιδήποτε τύπου "χάρλεϊ". Μία φίλη ένα μέτρο και μισό μίλκο είχε πάρει baby varadero...

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Ohm Προβολή μηνύματος
    Όταν πηγαίνω με το hornet (98), ανεβάζω σχέση κάπου στις 3000, από 1η μέχρι 6η. Το σκεπτικό μου είναι ότι αφού δεν χρειάζομαι γκάζι (εδώ κάποιος με διακοπτει και λέει ε τότε τι το πήρες το χόρνετ?! )
    Δεν παθαίνει τίποτα, αφού βολεύεσαι, μιά χαρά το πας.


    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Ohm Προβολή μηνύματος
    μπορώ να αλλάξω τις λάμπες πυράκτωσης με led ίδιας τάσης, με το σκεπτικό να έχουν ίδια κατανάλωση αλλά μεγαλύτερη ένταση;
    Στα φλας και στα όργανα κλπ ναι, στους προβολείς στο είπαν ήδη, δεν θα φωτίζει σωστά.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Ohm Προβολή μηνύματος
    ρε παιδιά, αν η 3η με 150 στο κοντέρ μου ξηλώνει τα χέρια από το τιμόνι, πώς τον κουμαντάρετε αυτόν τον διάολο στην πίστα;;;
    Δεν έχεις καθόλου εμπειρία, όταν γράψεις χιλιόμετρα θα δεις ότι δεν είναι τόση η δύναμη του χόρνετ που να σου ξηλώσει τα χέρια. Καλό θα ήταν να αποφεύγεις φάσεις "ξηλώματος" πάντως γιατί κάπου εκεί καραδοκεί και το επώδυνο λάθος.

  12. #12
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Ohm Προβολή μηνύματος
    γιατί από τότε που αγόρασα το οικοπεδάκι (μικρό, πολύ μικρό) βγάζω καπου 70 παραπάνω χιλιόμετρα πριν χρειαστεί να μπω στη ρεζέρβα;
    Μάτζικ...
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Ohm Προβολή μηνύματος
    χθες η κοπέλα μου μου εκμυστηρεύτηκε ότι πάντα ήθελε μηχανή. Τί κάνουμε; Η κακομοίρα είναι ένα κ ένα μίλκο... κανα dna?
    Αλλαγή κοπέλας δεν παίζει;
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Ohm Προβολή μηνύματος
    Όταν πηγαίνω με το hornet (98), ανεβάζω σχέση κάπου στις 3000, από 1η μέχρι 6η. Το σκεπτικό μου είναι ότι αφού δεν χρειάζομαι γκάζι (εδώ κάποιος με διακοπτει και λέει ε τότε τι το πήρες το χόρνετ?! ) ας ανεβάσω σχέση νωρίς να μην ζορίζεται το μοτέρ και να καίει λιγότερο. Αλλά μήπως είναι καλύτερα για το μοτέρ να δουλεύει μεταξύ 3k - 4k ή μεταξυ 4k - 5k αντί για 2k - 3k ?
    Το μοτέρ του έχει μια τρύπα σαν πηγάδι στις 3-5Κ rpm
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Ohm Προβολή μηνύματος
    μπορώ να αλλάξω τις λάμπες πυράκτωσης με led ίδιας τάσης, με το σκεπτικό να έχουν ίδια κατανάλωση αλλά μεγαλύτερη ένταση;
    με το κάτοπτρο που έχεις, καλυτερα να αγοράσεις φακό και να τον βάλεις στο τιμόνι
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Ohm Προβολή μηνύματος
    ρε παιδιά, αν η 3η με 150 στο κοντέρ μου ξηλώνει τα χέρια από το τιμόνι, πώς τον κουμαντάρετε αυτόν τον διάολο στην πίστα;;;

    ...
    καλά, το μηχανάκι αυτό δεν είναι και τέρας δύναμης, το αντίθετο... Στην πίστα, καλο θα είναι να μην μπαίνει μαμά γιατί μετά απο λίγο θα τελειώσουν φρένα και αναρτήσεις οπότε η αεροδυναμική δεν θα σε απασχολεί ιδιαίτερα. Ποιος σου είπε ότι παει σε πίστα (είτε Σερρες είτε Μέγαρα) το συγκεκριμένο με 150, πλην των ευθειών;
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Ohm Προβολή μηνύματος
    είχα και άλλα, μα τα ξέχασα. Αυτό δεν είναι μνήμη, είναι σουρωτήρι
    Το είχα το μηχανάκι, και πέραν της αξιοπιστίας του μοτέρ, δεν έχει κάτι να πει, σε τίποτα.
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  13. #13
    Ο Ohm στα ελληνικά είναι Ωμ, και η μονάδα μέτρησης όπως σίγουρα θα γνωρίζεις στο SI είναι το Ω. Υποθέτω λοιπόν ότι εννοείς Ωμικούς προβληματισμούς...

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Ohm Προβολή μηνύματος
    γιατί από τότε που αγόρασα το οικοπεδάκι (μικρό, πολύ μικρό) βγάζω καπου 70 παραπάνω χιλιόμετρα πριν χρειαστεί να μπω στη ρεζέρβα;

    Συνήθως όταν έχουμε κάποια πτώση μετά ρίχνουμε λίγο το ρυθμό μας για λίγο καιρό, πηγαίνοντας πιο συντηρητικά...

    χθες η κοπέλα μου μου εκμυστηρεύτηκε ότι πάντα ήθελε μηχανή. Τί κάνουμε; Η κακομοίρα είναι ένα κ ένα μίλκο... κανα dna?
    yamaha jog, ή παπί, ή cbf/ybr 125.


    Όταν πηγαίνω με το hornet (98), ανεβάζω σχέση κάπου στις 3000, από 1η μέχρι 6η. Το σκεπτικό μου είναι ότι αφού δεν χρειάζομαι γκάζι (εδώ κάποιος με διακοπτει και λέει ε τότε τι το πήρες το χόρνετ?! ) ας ανεβάσω σχέση νωρίς να μην ζορίζεται το μοτέρ και να καίει λιγότερο. Αλλά μήπως είναι καλύτερα για το μοτέρ να δουλεύει μεταξύ 3k - 4k ή μεταξυ 4k - 5k αντί για 2k - 3k ?

    όταν δουλέυει υπερβολικά υποστροφικά το μοτέρ, δεν έχει τη βέλτιστη οικονομία. Το οικονομικοτερο όπως σου είπε και ο Gfawkes απο πάνω είναι όταν βρίσκεσαι κάτω από την ροπή αλλά κοντά σε αυτή. Δες τα σπεκς του χόρνετ.

    μπορώ να αλλάξω τις λάμπες πυράκτωσης με led ίδιας τάσης, με το σκεπτικό να έχουν ίδια κατανάλωση αλλά μεγαλύτερη ένταση;

    αν η δουλειά σου είναι αυτό που υποδηλώνει το username και ασχολείσαι με ηλεκτρονικά, μπορείς να φτιάξεις εύκολα μια πλακέτα με μονόχρωμα κόκκινα rg led και σίγουρα θα έχεις πιο δυνατό κωλοφάναρο με λιγότερη κατανάλωση. Αντίστοιχα υπάρχουν φλας led και αντίστοιχο φλασερ ρελέ ώστε να μην αναβοσβήνουν αλλοπρόσαλλα. Αυτό έκανα στο δικό μου μηχανάκι πάντως αλλά για άλλο λόγο.

    ρε παιδιά, αν η 3η με 150 στο κοντέρ μου ξηλώνει τα χέρια από το τιμόνι, πώς τον κουμαντάρετε αυτόν τον διάολο στην πίστα;;;

    ...

    είχα και άλλα, μα τα ξέχασα. Αυτό δεν είναι μνήμη, είναι σουρωτήρι
    https://www.google.gr/search?q=%CE%B...BC%CE%B7%CF%82

  14. #14
    never hold back Το avatar του/της Ohm
    Εγγραφή
    08/12/2015
    Μηνύματα
    371
    ξέρω να αλλάζω καλά ταχύτητες και να το κουνάω χωρίς να σκορτσάρει ούτε να διστάζει ποτέ. Δεν του ζητάω τέρμα γκάζι με 2000 στροφές, έλεος. Για κίνηση μεσ την πόλη μιλάω περισσότερο που είσαι υποχρεωμένος να πας σιγά.

    Ας πούμε παράδειγμα άμα ειναι να πας με 50 σταθερά πορεία σε ευθεία κ σταθερό γκάζι... τί θα έβαζες; 6η με 2600 ή 4η με 3200?

    για την οδήγηση μετά το πέσιμο, δεν έχει αλλάξει. Σοβαρά τώρα. Δεν οδήγησα πιό χαλαρά μετά το πέσιμο και ούτε λίγο. έχω κάνει 3 βόλτες από τότε και όχι μικρές. Μάλλον κουνήθηκε τπτ στην τροφοδοσία κ περνάει ευκολότερα η βενζίνη; τί να πω
    I live to learn. I learn to think. I think to create. I create to be.

  15. #15
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.462
    Όχι πάνω από 3η.
    Life begins at 45°.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 75
    Τελευταίο μήνυμα: 15/12/2007, 23:37
  2. ΣΚΕΨΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ ΓΙΑ ΤΑ ΛΑΔΙΑ....
    από HELLSPIRIT στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 22/12/2005, 23:14
  3. Οι προβληματισμοι του rezequet
    από sonic22 στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 259
    Τελευταίο μήνυμα: 03/11/2005, 18:24
  4. Ηλεκτρολογικοί Προβληματισμοί
    από dukeandthecity στο forum KTM
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 24/06/2005, 12:18
  5. Απαντήσεις: 24
    Τελευταίο μήνυμα: 12/04/2005, 14:29

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF