γιατί από τότε που αγόρασα το οικοπεδάκι (μικρό, πολύ μικρό) βγάζω καπου 70 παραπάνω χιλιόμετρα πριν χρειαστεί να μπω στη ρεζέρβα;
Θα εφυγε η μακα απο τα καρμπ με την πτωση
χθες η κοπέλα μου μου εκμυστηρεύτηκε ότι πάντα ήθελε μηχανή. Τί κάνουμε; Η κακομοίρα είναι ένα κ ένα μίλκο... κανα dna?
Να παρει
Όταν πηγαίνω με το hornet (98), ανεβάζω σχέση κάπου στις 3000, από 1η μέχρι 6η. Το σκεπτικό μου είναι ότι αφού δεν χρειάζομαι γκάζι (εδώ κάποιος με διακοπτει και λέει ε τότε τι το πήρες το χόρνετ?!

) ας ανεβάσω σχέση νωρίς να μην ζορίζεται το μοτέρ και να καίει λιγότερο. Αλλά μήπως είναι καλύτερα για το μοτέρ να δουλεύει μεταξύ 3k - 4k ή μεταξυ 4k - 5k αντί για 2k - 3k ?
Καλυτερα να δουλευει λιγο πιο κατω απο τις στροφες που αποδιδει την μεγιστη ροπη του....δες τα specs του μοτερ
μπορώ να αλλάξω τις λάμπες πυράκτωσης με led ίδιας τάσης, με το σκεπτικό να έχουν ίδια κατανάλωση αλλά μεγαλύτερη ένταση;
ΟΧΙ, δεν αποδιδουν καλα
ρε παιδιά, αν η 3η με 150 στο κοντέρ μου ξηλώνει τα χέρια από το τιμόνι, πώς τον κουμαντάρετε αυτόν τον διάολο στην πίστα;;;
Εμπειρια ή αγνοια κινδυνου
...
είχα και άλλα, μα τα ξέχασα. Αυτό δεν είναι μνήμη, είναι σουρωτήρι
