Ναι κοίτα...
Μερικά πράγματα, τα καταλαβαίνεις μετά από συγκεκριμένα γεγονότα.
πχ, με χαλούσαν πολύ τα μανιτάρια. Όταν έπεσε (δις) το μηχανάκι και σύρθηκε πόσα μέτρα χωρίς ζημιά σε ζωτικό σημείο, κατάλαβα το λάθος.
Με χαλούσαν τα κάγκελα. Μετά το πρόσφατο τράκο, αναθεώρησα για τους λόγους που ανέφερα πιο πάνω.
ΟΛΑ είναι σημαντικά όταν αγοράζεις μοτοσικλέτα. Αν ας πούμε η κιουρία με το Atos μου είχε κάνει πόδι σκ@τ@ και μηχανάκι σκ@τ@, ότι και να πλήρωνε η ασφάλεια θα χαλιόμουν. Πλέον, κοιτάω με άλλο μάτι και ναι, αυτή η λεπτομέρεια με χαλάει και κολλάω. Η Yamaha, η Triumph, η KTM, η Aprilia που έχουν ανταγωνιστικά "ον-οφ" (εννοώ όχι με 17ρηδες τροχούς) έχουν πιο "σωστό" σχεδιασμό στα κάγκελα.
Και αφού είναι το πιο προσιτό από τα "μεγάλα ον-οφ" μας κρατάει την ελπίδα ζωντανή
