Σελίδα 99 από 139 ΠρώτοΠρώτο ... 4989949596979899100101102103104109 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1.471 έως 1.485 από 2083

Θέμα: AFRICA!

  1. #1471
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από lykourgi Προβολή μηνύματος
    (Δοκιμή για μιάμιση ώρα; Εμένα αυτό με εντυπωσίασε.)
    στο νησί η ώρα περνάει γρήγορα
    πουτσ@@@@@@@@@

  2. #1472
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    04/03/2012
    Μηνύματα
    1.919
    Εδώ περνάει πιο γρήγορα. (Κανένα τέταρτο κρατάει).

  3. #1473
    Συνταξιούχος Το avatar του/της theofilos888
    Εγγραφή
    22/08/2009
    Μηνύματα
    2.390
    Αν σας εντυπωσιασε η μιαμιση ωρα του τεστ ραιντ, ρωτηστε τον γιωργο να σας πει με τι επιτοκιο παιρνεις τη χρηματοδοτηση.....
    Πολυ ωραιο review!!!!

  4. #1474
    Κώστας - "Ανήσυχο" Μέλος Το avatar του/της el-Gatto
    Εγγραφή
    11/01/2008
    Μηνύματα
    1.116
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyrakos35 Προβολή μηνύματος
    Τιτανοτεράστιε George σωραίος....

    όσο για το φτεράκι που δεν είναι ον-οφφ μην αγχώνεσαι, στις καφετέριες θα κυκλοφορεί, δεν το χρειάζεται.... ξέρει ο γιάπωνας τι κάνει
    Σπύρο ,δεν είναι έτσι.
    Τουλάχιστον ΟΧΙ για όλους.
    Ορισμένοι θα το πάρουν επειδή θα τα καταφέρνει καλά ΚΑΙ στο χώμα.
    Ο ΧΛΓιώργης ,είναι ένας απ'αυτούς.
    Και το χώμα ,απο αρχαιοτάτων χρόνων ,όταν βρέχει ,γίνεται λάσπη.
    Κι αν δεν υπάρχει ανάλογη σχεδιαστική πρόβλεψη ,σου χαλάει την βόλτα για πλάκα ,μπλοκάροντας τον μπροστινό τροχό.
    Πολλές φορές κ με ξαφνική απρόσμενη πτώση.

    Αυτός είναι ο μπροστινός τροχός του Transalp του XLGeorge ,στην Ζήρεια.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	2ugmg7b.jpg 
Προβολές:	240 
Μέγεθος:	81,1 KB 
ID:	351392

    Πρόσεξε πως χτίζεται με λάσπη το ελαστικό ,λόγω χαμηλού φτερού ,με αποτέλεσμα μπλοκάρισμα του τροχού ,πτώση ,σπάσιμο φτερού ,κτλ.
    Και κάθεσαι μέσα στην λάπη και τρώς χρόνο απο την βόλτα σου ,για να ξεμοντάρεις το φτερό ,κ να το κουβαλάς στην σχάρα ,τρώγοντας πλέον την λάσπη στη μάπα για το υπόλοιπο της βόλτας.
    Μάστορα άσε κάτω τη σέλα, θα τ'αλλάξω μόνος μου τα λάδια!
    " the PouroDuro team "

  5. #1475
    Και κάπου εδώ ακούγεται η φωνή ενός ψηλού καραφλού αθλητικού τύπου "να γιατί bmw"

  6. #1476
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    Και κάπου εδώ ακούγεται η φωνή ενός ψηλού καραφλού αθλητικού τύπου "να γιατί bmw"
    Προχτες που τα λεγαμε με τον kordix, μια χαρα το ειχε το μαλλακι του.....

    Τι επαθε;


    Γατουλη, θα βγαλει εξτρα ονοφαδικο φτερο να το πουλησει σε αυτους που το χρειαζονται....
    Αν το ειχε εξ αρχης ετοιμο, τι θα πουλαγε;
    πουτσ@@@@@@@@@

  7. #1477
    Κώστας - "Ανήσυχο" Μέλος Το avatar του/της el-Gatto
    Εγγραφή
    11/01/2008
    Μηνύματα
    1.116
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyrakos35 Προβολή μηνύματος
    Γατουλη, θα βγαλει εξτρα ονοφαδικο φτερο να το πουλησει σε αυτους που το χρειαζονται....
    Αν το ειχε εξ αρχης ετοιμο, τι θα πουλαγε;
    Το πρόβλημα δεν είναι στην προσθήκη ψηλού φτερού.(αν υπάρχει πρόβλεψη στήριξης στην κάτω πλάκα)
    Το πρόβλημα είναι στην γέφυρα (σωληνάκι) των μπροστινών φρένων ,η οποία περνάει πολύ κοντά κ πάνω απο το στόκ εμπρός φτερό.
    Αν απλά βγεί το φτερό ,το σωληνάκι αυτό μπορεί να μαγκώσει στα τακούνια του ελαστικού με συνέπεια πτώση και φυσικά σπάσιμο-ξήλωμα του κυκλώματος φρένων.
    Αυτό ακριβώς υπογράμμισε κι ο Γιώργος σαν fail.
    Μάστορα άσε κάτω τη σέλα, θα τ'αλλάξω μόνος μου τα λάδια!
    " the PouroDuro team "

  8. #1478
    Εγώ λέω ότι όλα λύνονται εύκολα.



    True DRY adventure. Γιατί το νερό είναι για τα ψάρια.

  9. #1479
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    04/03/2012
    Μηνύματα
    1.919
    Τα πράγματα είναι ακριβώς όπως τα λέει ο Γάτος.
    Το συγκεκριμένο ζήτημα (φτερό - σωληνάκια) είναι σοβαρό και χρήζει προληπτικής αντιμετώπισης. Αν μπλέξεις, όπως στην παραπάνω φωτογραφία τα πράγματα περιπλέκονται. Αν έχεις λύσει το ζήτημα από πριν, περνάς σχετικά εύκολα από τέτοιες καταστάσεις.

    Υπάρχουν λύσεις (διπλά σωληνάκια πχ) αλλά δεν ξέρω πως αυτές συνδυάζονται με το ABS.


    (Μην ξεχάσω, η λύση σε όλα τα παραπάνω ΔΕΝ είναι η BMW).

  10. #1480
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από el-Gatto Προβολή μηνύματος
    Το πρόβλημα δεν είναι στην προσθήκη ψηλού φτερού.(αν υπάρχει πρόβλεψη στήριξης στην κάτω πλάκα)
    Το πρόβλημα είναι στην γέφυρα (σωληνάκι) των μπροστινών φρένων ,η οποία περνάει πολύ κοντά κ πάνω απο το στόκ εμπρός φτερό.
    Αν απλά βγεί το φτερό ,το σωληνάκι αυτό μπορεί να μαγκώσει στα τακούνια του ελαστικού με συνέπεια πτώση και φυσικά σπάσιμο-ξήλωμα του κυκλώματος φρένων.
    Αυτό ακριβώς υπογράμμισε κι ο Γιώργος σαν fail.
    Μα ρε φιλε, στην Αφρικη, στην ερημο, δε βρεχει, πώς να το προβλεψουν;

    Περα απο την πλακα παραβλεψη μεγαλη..... Ολα φτιαχνονται που λεει και ο Γιαννης, αλλα κριμα ειναι να βαλεις χερι σε καινουργιο μηχανακι γι αυτο το πραμα
    πουτσ@@@@@@@@@

  11. #1481
    Νομίζω η gs έχει δύο σωληνάκια χωρίς γέφυρα.

  12. #1482
    Πολύ ωραία και ουσιαστική παρουσίαση xlgeorge

  13. #1483
    Ωραίος ο αγγλος
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  14. #1484
    "Χωματερο" Μελος Το avatar του/της XLGeorge
    Εγγραφή
    06/03/2012
    Μηνύματα
    194
    Thanks guys, χαιρομαι που το βρηκατε χρησιμο


    Αλλα επανερχομαι στο θεμα για να συμπληρωσω κατι σε σχεση με την αποδοση του κινητηρα ψηλα. Οπως εγραψα και στο review, ενω εχει ευστροφια δεν εχει τη δυναμη να "λυσαξει" ψηλα οπως ο κινητηρας του 990 ή πχ του VFR VTEC που εχω που ειναι και 800αρι - αλλα βεβαια V4 με 110 αλογα αντι για τα 95 του V2 Αφρικα. Ανοιξα το γκαζι τερμα με 6η και 105μλω/170χμω και δεν συνεβη τιποτα "δραματικο", στην ιδια ταχυτητα το 990 τιναζεται μπροστα και το ιδιο συμβαινει και στο VFR μου. Ακομα και με μικροτερες ταχυτητες στο κιβωτιο, δηλ 3η/4η/5η, μου φανηκε οτι δεν κερδιζει κανεις πολλα με το να ανεβαζει τις στροφες μεχρι τις 8000+ πριν αλλαξει σχεση και σιγουρα ο κινητηρας δεν εχει με τιποτα την λυσσα ψηλα του 990 ή και του Tiger 800. Αυτο ειναι ενα αρνητικο σημειο απο πλευρας αισθησης αλλα πιθανα αντισταθμιζεται απο τη ροπη στις χαμηλομεσαιες και την χαμηλη καταναλωση. Να το πω με αλλα λογια: ενας κατοχος 990 που γουσταρει να κοκκινιζει το μηχανακι του και να βγαζει γουστα (οι περισοτεροι δηλαδη) δεν νομιζω οτι θα εντυπωσιαστει απο τον κινητηρα, δηλ. παρα τη ροπη του μαλλον θα του φανει χλιαρος. Το γραφω αυτο καθως δεν μου αρεσε και μενα και μαλιστα το ανεφερα στον Κωστα-Γατο οταν μιλησαμε τηλεφωνικα αλλα μου ειπε "λογικο, με το σεταρισμα του κινητηρα για ροπη, χαμηλη καταναλωση και αξιοπιστια". Παντως για να ειναι πληρες το review, θεωρω καλο να το υπογραμμισω για να εχουμε ολες τις οψεις του νομισματος.
    Τελευταία τροποποίηση από XLGeorge; 03/02/2016 στις 18:57.
    " the PouroDuro spirit "

  15. #1485
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/12/2007
    Μηνύματα
    3.641
    Γιώργο άψογος...

Παρόμοια θέματα

  1. Repair Manual Transalp 600-650 & Africa 650-750
    από tifozif1 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 12/10/2005, 12:01
  2. Ζελατίνα AFRICA TWIN
    από Julius στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 21/05/2004, 19:44
  3. Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 12/12/2003, 15:31
  4. africa twin Αναζητήσεις
    από afrotwin στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 10/12/2003, 13:55

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF