Σελίδα 2 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 54

Θέμα: 125 δίχρονο ή τετράχρονο?

  1. #16
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/04/2008
    Μηνύματα
    4.567
    το δίχρονο ακομη και αν δεν πιανουν τα δικα σου χερια ειναι πιο ασφαλες απο αποψη ζημιας. κολλαει το φτιαχνεις με λιγα λεφτα και εχεις παλι μηχανη. στο 4τ θες πολλα λεφτα συνηθως πολύ παραπανω απο οσα αξιζει. τα 2τ καινε αρκετα αλλα εχουν γκαζι. τα 4τ δεν καινε, δεν εχουν γκαζι αλλα εχουν τελικη. τις επιδοσεις του πρωτου 125 διχρονου απριλια rs δεν ξερω αν τις εχει πιασει μεχρι και σημερα το τετραχρονο.

    με τα λεφτα που έχεις παρε ένα διχρονο rs125 και οταν μαζεψεις κιαλλα καντο καινουργιο μοτερικα.

  2. #17
    Νέο μέλος Το avatar του/της katrides
    Εγγραφή
    12/02/2016
    Μηνύματα
    2
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από panos_zip Προβολή μηνύματος
    Το δίπλωμά σου σε καλύπτει μέχρι 125cc και 15hp/11kw
    άρα τα παλιότερα δίχρονα που έβγαζαν περισσότερα τα ξεχνάς.
    Κοιτάς για όλα τα τετράχρονα και τα πιο πρόσφατα δίχρονα που στις τελευταίες εκδόσεις τους έβγαιναν με 15 αλογάκια.
    Έλα μωρέ... Ξέρω ακούγεται τελείως ανεύθυνη η απάντηση αυτή, και δεν καίγομαι να σου πω την αλήθεια για τα παραπάνω άλογα. Το πρώτο μου θα είναι, και επειδή πονάει πάντα η πρώτη φορά όπως λένε και οι τρύπες, δεν έχω στο μυαλό μου να βγω και να το τινάξω. Απλά δεν θεωρώ ότι θα ήταν άσχημο να έχει τα παραπάνω άλογα για να το κρατήσω και περισσότερο καιρό.
    Σ' ευχαριστώ σε κάθε περίπτωση για την απάντηση

  3. #18
    Νέο μέλος Το avatar του/της katrides
    Εγγραφή
    12/02/2016
    Μηνύματα
    2
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από SHOOTER045 Προβολή μηνύματος
    Καλουτσικα φαίνονται.
    Αλλά αν δεν το δεις απο κοντά μαζι με κάποιον που {ξέρει}
    Δέν
    Ναι σκόπευα να κάνω κάτι τέτοιο, αν και δεν ξέρω ποιος ακολουθεί την τρελή...

  4. #19
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από katrides Προβολή μηνύματος
    Ναι σκόπευα να κάνω κάτι τέτοιο, αν και δεν ξέρω ποιος ακολουθεί την τρελή...
    Κοπελιά είσαι???
    Ωχ 1.000.000 δίσκοι
    Καλώς ήρθες

  5. #20
    Νέο μέλος Το avatar του/της katrides
    Εγγραφή
    12/02/2016
    Μηνύματα
    2
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από basilis_k6 Προβολή μηνύματος
    το δίχρονο ακομη και αν δεν πιανουν τα δικα σου χερια ειναι πιο ασφαλες απο αποψη ζημιας. κολλαει το φτιαχνεις με λιγα λεφτα και εχεις παλι μηχανη. στο 4τ θες πολλα λεφτα συνηθως πολύ παραπανω απο οσα αξιζει. τα 2τ καινε αρκετα αλλα εχουν γκαζι. τα 4τ δεν καινε, δεν εχουν γκαζι αλλα εχουν τελικη. τις επιδοσεις του πρωτου 125 διχρονου απριλια rs δεν ξερω αν τις εχει πιασει μεχρι και σημερα το τετραχρονο.

    με τα λεφτα που έχεις παρε ένα διχρονο rs125 και οταν μαζεψεις κιαλλα καντο καινουργιο μοτερικα.
    Το θέμα είναι ότι δεν ξέρω κιόλας αν πιάνουν τα χέρια μου. Δεν είναι κανείς στον δικό μου κύκλο με τις μηχανές, και έχω κάτσει εγώ άκυρα βλέπεις. Διαβάζω ό,τι πέσει στα χέρια μου, αλλά πιστεύω χωρίς την πράξη η θεωρία είναι κενή.

    Αυτό που λες δεν το είχα σκεφτεί. Εσύ λες αξίζει τον κόπο?

  6. #21
    Νέο μέλος Το avatar του/της katrides
    Εγγραφή
    12/02/2016
    Μηνύματα
    2
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από SHOOTER045 Προβολή μηνύματος
    Κοπελιά είσαι???
    Ωχ 1.000.000 δίσκοι
    Καλώς ήρθες
    Ναι, η αλήθεια είναι ότι προσπαθώ να μην πω, αλλά δε γίνεται... Απλά ξέρω, και αυτή είναι κιόλας η αντιμετώπιση που έχω λάβει μέχρι τώρα, επειδή είμαι "κοπελιά", που λες κι εσυ, ότι θα αρχίσουν όλοι να σκέφτονται που πάει αυτή και τα σχετικά... Έχω κι εγώ το πάθος μου ρε παιδιά τι να κάνουμε, γεννιέσαι μ' αυτό δεν το ελέγχεις...

  7. #22
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της leo1964
    Εγγραφή
    01/12/2015
    Μηνύματα
    709
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από katrides Προβολή μηνύματος
    Χαίρετε χαίρετε και καλωσόρισα και στο forum !

    Έκλεισα πρόσφατα τα 18 και έπιασα δουλειά για να βγάλω κι εγώ το μερτικό μου να πάρω την πρώτη μου μηχανή.
    Το θέμα μου είναι ότι εγώ από μηχανές δεν ξέρω, οπότε τα δίχρονα έχουν σχεδόν αποκλειστεί από τη σκέψη μου, αφού απ' ότι έχω διαβάσει έχουν τρελό κόστος αν δεν μπορείς να τα φτιάξεις μόνος σου.
    Ωστόσο, θα ήθελα να ακούσω τις δικές σας απόψεις πάνω στο θέμα.
    Δυστυχώς, έχω μεγάλο κάλο και θέλω ss. 125 πάντα, αλλά ss. Θα ακούγεται μπρίκι, τι να κάνουμε, αλλά τουλάχιστον θα είναι όμορφο μπρίκι. Και ναι, όμορφα μπρίκια είναι και τα dirt αλλά δεν φτάνω...
    Ένα μειονέκτημα είναι ότι θα είναι μεταχειρισμένο το μηχανάκι, για να είμαστε και μέσα στο budget, οπότε θα έχει ήδη λογικά αρκετά χιλιόμετρα πάνω του.
    Για να διευκολύνω κιόλας τη συζήτηση, τα μηχανάκια που κοιτάω, για να λέμε και τα πράγματα με τ' όνομά τους, είναι το aprilia rs125, το derbi gpr125 και τέλος το τετράχρονο yamaha yzf r125.
    Τι πιστεύετε;

    Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων όσους απαντήσουν
    Δίχρονο για επιδόσεις,τετράχρονο για αξιοπιστία και οικονομία

  8. #23
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    23/08/2015
    Μηνύματα
    1.093
    παρε ενα cbr/cbf/ΥΒR 125 μεταχειρισμένο (ή SYM wolf 125 καινούργιο) για τα οποία σε καλύπτει και το δίπλωμα και μετά με το Α2 το δινεις και παίρνεις κατι καλύτερο. Μη κοιτας για 125 διχρονα 10ετίας και άνω, το πιο πιθανόν θα ναι ερείπια/ασυντήρητα και θα σε φανε οι μάστορες και η καπνίλα. Επίσις μην κοιτας για τετράχρονα πάνω απο 10ετία, πάλι θα σε φάνε οι μάστορες.

  9. #24
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/04/2008
    Μηνύματα
    4.567
    http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/7111734/

    ---ακυρο το δευτερο λινκ----

    κοιτα και εμενα πιανουν αλλα δεν καθομαι να ανοιξω μοτερ. δεν υπαρχει λογος να μπλεξω. το διχρονακι θελει μονο λαδι. δεν ζηταει τιποτε αλλο. ουτε ρυθμισεις (εκτος απο το καρμπ αν εχει) ουτε τιποτε.

    και επειδη το μονο σοβαρο μηχανακι που βγηκε με ss look ειναι το απριλια δεν εχεις και αλλες επιλογες. το cbr και το yamaha ειναι παπιες με πλαστικα. παντως για να ειμαστε και λογικοι. καλυτερα να μαζεψεις κανα φραγκο παραπανω να πας σε ninja 250. αν δεν θες νομιζω το rs ειναι μονοδομος.

    γιατι θες ομως ενα τετοιο διαολο?

  10. #25
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Αυτο τότε
    http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/7528065/
    Η αυτό, με γνώμονα οτι είναι κοντά για σένα
    http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6930081/

  11. #26
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    13/05/2014
    Μηνύματα
    952
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από SHOOTER045 Προβολή μηνύματος
    Αυτο τότε
    http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/7528065/
    Η αυτό, με γνώμονα οτι είναι κοντά για σένα
    http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6930081/


    ΕΧΕΙ ΠΙΝΑΚΙΔΑ ΠΟΥ ΑΝΟΙΓΟΚΛΕΙΝΕΙ,
    ???????

  12. #27
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2014
    Μηνύματα
    4.161
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Μανολης67 Προβολή μηνύματος
    ΕΧΕΙ ΠΙΝΑΚΙΔΑ ΠΟΥ ΑΝΟΙΓΟΚΛΕΙΝΕΙ,
    ???????
    Λογικα θα διαβασε το thread για την Αττικη Οδο και σου λεει ασε μη με πιασουν να πηγαινω με 200 και μου ερθει και μενα καμια κληση.

  13. #28
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.888
    αναποδα στα ειπαν.
    καταρχην τι ενοεις με το κοστος? αγορας,συντήρησης,χρησης,επισκευης?
    το κοστος τις αγορας ειναι συνιθος ποιο μικρο στα 2τ καθος και το κοστος παραγωγης ειναι ποιο μικρο (δεν εχει καδενες-βαλβιδες,ελατηρια εκκεντροφορους και αλλα πολλα)
    και αρα κοστιζει στο εργοστασιο ποιο λιγο, αυτο το πουλαει ποιο λιγο και εσυ το βρισκεις μεταχειρισμενο σε καλητερη τιμη.
    οσοι δεν ειχαν πολλα λευτα το 80-90 πηγαινανε στα 'φτηνα αλογα' (βλεπε rd350,tzr,dt200 κτλ)
    και οσοι ειχαν παιρνανε 4τ, (vfr,cbr400,900αρια,gpz,drz κτλ)
    μιλάω για καινουρια μηχανακια και σύγκριση τιμων εργοστασιων 2τ vs 4t οταν ηταν καινουρια και τα 2

    το κοστος συντήρησης στα 2τ ειναι ποιο λιγο αν κανεις εσυ το σερβις, που ειναι αλλαγμα μπουζι και λαδιων. (ισως και πιστονι μετα απο πολλα πολλα χιλιομετρα)
    δεν εχεις να ασχολεισαι με φιλτρα λαδιου,βαλβιδες,καδενες και συχνες αλλαγες λαδιων. καθε 2 χρονια αλλαζεις σασμανολαδο μονο και αν εχεις καλο μιγμα τα μπουζι θα κρατανε πολυ.
    αν εχεις γρηγορο 2τ μηχανακι και οχι βεσπα συνιθος τα manual λενε για αλλαγη πιστονιου καθε 15-20.000 χιλιομετρα αλλα αν το προσεχεις βγαζει και τα διπλα χιλιομετρα χωρις προβλημα.
    αν αγορασεις το πιστονι και το περασεις εσυ το κοστος ειναι μικρο.
    στο ebay εχει πιστονια για rs125 απο 20 λιρες μεχρι 80 λιρες τα ακριβα.

    το κοστος επισκευης: μπορεις να τα φτιαξεις μονο σου γιατι ο κυλινδρος βγαινει με 4 παξιμαδια και δεν εχουν καδενες-εκκεντροφορους-βαλβιδες,χρονισματα περιπλοκες κεφαλες κτλ. μερικες φορες αλλαζεις πιστονι χωρις καν να βγει η κεφαλη (αρα γλυτώνεις κοπο και φλαντζες)
    ουτε καν τα λαδια δεν βγαζεις για να το επισκευασεις
    δλδ μιση ωρα δουλεια και απλη δουλεια.
    βγαζεις νερα,εξατμιση κυλινδρο, αλλαζεις πιστονι και τα ξαναδενεις.
    αν εχει παρει ο κυλινδρος του κανεις ρεκτιφιε με 30ε αν ειναι χιτωνιο ή τον φτιαχνεις εξω με 200ε αν ειναι νικασιλ
    αν βαρεσει ολο το μοτερ με εναν στροφαλο εναν κυλινδρο και ενα πιστονι το κανεις ολοκαινουριο ενω αν ανατιναχτει 4τ το πετας και ψαχνεις για μεταχειρισμενο μοτερ.
    πηγαινε σε μαστωρα και ρωτα τον ποσο ειναι το κοστος επισκευης για ενα cbr που βαρεσε μπιελα,κόλλησε εναν κυλινδρο,εσπασε βαλβιδα, έκοψε εκεντροφορο και θελει και ελατηρια βαλβιδων-καπελοτα καδενα ρουλεμαν.
    και φυσικα δεν μπορεις να το φτιαξεις μονο σου αν δεν εισαι μαστορας και μάλιστα καλος.


    για καποιον που δεν ξερει απο επισκευες και ειναι νεος στα μηχανακια καλητερα 4τ καθος ειναι ποιο σιγουρο
    τα 2τ ειναι ποιο ευαισθητα και συχνα τα χαλανε και οι μάστορες.
    λιγο να σου κανει μια σχισμη ή εισαγωγη σε 2τ και να μην το καταλαβεις και κολλαει ενω το 4τ θα την βγαλει καθαρη και σπανια θα κολλήσει
    αν βαρανε λιγο οι βαλβιδες σε 4τ ή κανει θοριβο ή καδενα δεν ειναι και κατι σοβαρο, θα σε βγαλει μερικα χιλιομετρα ενω αν ακουστει κατι απο 2τ μοτερ το εχεις παρει στο χερι.
    στα 2τ θελει να βλεπεις θερμοκρασιες πριν το ανοιξεις,να βαζεις καλα λαδια, να μην κανεις μεγαλα κατεβασματα,παρατεταμενα τελικιασματα, να τσεκαρεις το μιγμα σου και να ρυθμιζεις καθαριζεις καρμπ,να το ξεμπουκώνεις και γενικα θελει προσοχη και καποιον που να ξερει. ενα μικρο λαθακι να γινει και χαλασε
    ενα βουλομενο καρμπ μπορει να σου χαλασει το μοτερ σε 2τ αμεσα. ενω σε 4τ οχι

    αν σε ενα 4τ το ξεκινισεις κοφτες κρυο και πας αθηνα-πατρα τελικιασμενος δεν θα παθει και τιποτα απλα λαδια να εχει μεσα.
    και σπανια θα χρειαστει να βαλει το χερι του ο μαστωρας σε κατι μεσα στο μοτερ.
    αντε να ρυθμισει βαλβιδες που ειναι ευκολο.
    και για αυτο καλητερα να παρεις 4τ. (εκτος και αν βρεις καινουριο rs125 με εγγύηση).

    τελος τα γκαζια και η καταναλωση.
    το rs125 βγαζει 170 χιλιομετρα τελικη ενω το yzf με το ζορι θα πηγαινει πανω απο 110.
    το rs εχει σίγουρα καλητερο πλαισιο,φρενα,αναρτισεις,θεση οδηγισης απο το yzf θα στιβει καλητερα και θα ειναι ποιο ευχάριστο στην οδηγιση,ποιο ασφαλες αφου εχει καλητερα φρενα,ποιο ομορφο κτλ και ισως να ειναι και ποιο ελαφρυ

    με το yzf θα καις 3 λιτρα / 100 χιλιομετρα ενω με το rs 7 λιτρα + τα λαδια
    με το yzf θα ανησιχεις μονο να του αλλαζεις τα λαδια και να βαζεις βενζινη ενω με το rs δεν ειναι ετσι.
    ειδικα αν παρεις μεταχειρισμενο rs σκισμενο,καγκουρεμενο που εχει επισκευαστει στο μοτερ πολυ πιθανο συντομα να μην εχεις μηχανακι που να δουλευει

  14. #29
    Νέο μέλος Το avatar του/της katrides
    Εγγραφή
    12/02/2016
    Μηνύματα
    2
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από duke200 Προβολή μηνύματος
    παρε ενα cbr/cbf/ΥΒR 125 μεταχειρισμένο (ή SYM wolf 125 καινούργιο) για τα οποία σε καλύπτει και το δίπλωμα και μετά με το Α2 το δινεις και παίρνεις κατι καλύτερο. Μη κοιτας για 125 διχρονα 10ετίας και άνω, το πιο πιθανόν θα ναι ερείπια/ασυντήρητα και θα σε φανε οι μάστορες και η καπνίλα. Επίσις μην κοιτας για τετράχρονα πάνω απο 10ετία, πάλι θα σε φάνε οι μάστορες.
    Καλά πάνω από δεκαετία δεν κοιτάω για κανένα λόγο. Εδώ αυτά που είναι του '09 και του '10 κιόλας το σκέφτομαι...
    Φίλε, η honda απίστευτη εταιρία, αλλά εμφανισιακά δεν στα 125cc... Τουλάχιστον προσωπικά. Και ξέρω θα μου πεις, τότε τι την θες τη μηχανή μωρή, αλλά είναι σαν να προσπαθείς να πουλήσεις ducati σε έναν χαρλεά...

  15. #30
    Νέο μέλος Το avatar του/της katrides
    Εγγραφή
    12/02/2016
    Μηνύματα
    2
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από leo1964 Προβολή μηνύματος
    Δίχρονο για επιδόσεις,τετράχρονο για αξιοπιστία και οικονομία
    Απ' ότι καταλαβαίνω μάλλον για το 4τ θα πάμε...

Σελίδα 2 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. για Cagiva 125 ΔΙΧΡΟΝΟ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ?
    από pakosgemistos στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 27/07/2009, 06:32
  2. 50 cc δίχρονο ή τετράχρονο?
    από kostasm στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 07/03/2009, 19:17

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF